dat doe ik al een hele tijdquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar je weet wel wie ik bedoel...
Nogmaals, ik hoop dat je in het vervolg sportief speelt. Dus niet meer opzoeken!
En tussenin heeft hij, naar eigen zeggen, "commerciele kutmuziek" gespeeld met de Time Banditsquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:06 schreef belsen het volgende:
[..]
En die speelt dan nu weer bij Boudewijn de Groot.
Eloy ken ik alleen van naam, maar da's ook progrock toch? Alquin dus ook en imho beter dan alle andere NL 70's bands in dat genre (Focus, Kayak, Ekseption, Solution etc.) bij elkaar. De band werd ook niet voor niets zo groot. Voor hun tweede album The Mountain Queen (mijn favoriete album van 1973) heb ik zelfs nog bij de platenzaak op de stoep gelegen, de nacht voordat-ie uitkwam.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:56 schreef cafca het volgende:
Wel van gehoord, maar niet echt bekend.
Beetje zoeits als Eloy geloof ik?
O ja, werken. Goed dat je 't zegtquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:10 schreef peaceman het volgende:
hmm effe een paar minuten weg en bijna anderhalve pagina verder...![]()
moet tussendoor ook nog werken hoor![]()
Klopt. De ex-Alquin-leden waren gitarist Ferdinand Bakker en drummer Job Tarenskeen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:04 schreef cafca het volgende:
[..]
een paar topics geleden nog over gehad. Maar die ken ik dan met name via Ake Danielson, en die zat niet in Alquin, volgens mij
Zeker goedquote:
Ik heb laatst nog eens Alquin gedraaid.........gedateerd geluid, natuurlijk, maar viel helemaal niet tegen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:12 schreef GLO het volgende:
Alquin dus ook en imho beter dan alle andere NL 70's bands in dat genre (Focus, Kayak, Ekseption, Solution etc.) bij elkaar. De band werd ook niet voor niets zo groot.
ik heb ze onthouden nav RJPVD, zoals eerder gezegdquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:17 schreef GLO het volgende:
[..]
Zeker goedWant toch knap onherkenbaar vermomd op die foto...
Dan zou ik ze zeker ook eens live gaan zien. Ze toeren weer regelmatig, voor 80% in de succesbezetting.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:20 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog eens Alquin gedraaid.........gedateerd geluid, natuurlijk, maar viel helemaal niet tegen.![]()
Ik bedoel er ook niks mee. Alleen dan dat ik zelfs nu ik het weet de Miners er nog niet uithaal.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb ze onthouden nav RJPVD, zoals eerder gezegd
Riet Lum - Het is een nacht (later beroemd geworden door Guus Meeuwis)quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:20 schreef dolle_hond het volgende:
anagram van uitvoerende en titel
wat van wie?
Hi Biggie, good to have you backquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:18 schreef bigshadow het volgende:
Denk je dat het warm is in Rome, is het hier net zo ergMaar ben weer veilig thuis
Knap!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Riet Lum - Het is een nacht (later beroemd geworden door Guus Meeuwis)
riet lum levert 0 hits op op google....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Riet Lum - Het is een nacht (later beroemd geworden door Guus Meeuwis)
Ze heeft dan ook een heuse cult-status. Queen of the underground!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:27 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
riet lum levert 0 hits op op google....
helaas
okquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ze heeft dan ook een heuse cult-status. Queen of the underground!![]()
Maar levert mijn poging dat wel een hintje op?
Warmquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:20 schreef peaceman het volgende:
Welkom terug! Hoe was het? De broodkruimels nog gevonden?
Ligt je oplader nog in Rome?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:43 schreef bigshadow het volgende:
[..]
WarmEn mooi, en die broodkruimels heb ik wel gevonden, toch wel een vieze stad dat Rome, snacht zijn de ratten en kakkerlakken overal te zien
Ben alleen mijn oplader vergeten merk ik nu
![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:43 schreef bigshadow het volgende:
[..]
WarmEn mooi, en die broodkruimels heb ik wel gevonden, toch wel een vieze stad dat Rome, snacht zijn de ratten en kakkerlakken overal te zien
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |