* Dylan Dog vertelt dimage dat hij/zij er geen zier van snapt...quote:Op maandag 20 juni 2005 10:06 schreef dimage het volgende:
* dimage] meld huiskamer temp 18 graden.. [/me]
[me=dimage doet dus niet pufffffff
sommige kids flikken het om 2 weken langer te blijven zitten bij FC Baarmoeder, dan puffen we gewoon nog een weekje of 3quote:Op maandag 20 juni 2005 11:42 schreef VoreG het volgende:
Dus we blijven puffen tot aan vrijdag?
Moet je een betere zaakwaarnemer nemen zodat ze een transfer verdienen naar VV Buitenluchtquote:Op maandag 20 juni 2005 11:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
sommige kids flikken het om 2 weken langer te blijven zitten bij FC Baarmoeder, dan puffen we gewoon nog een weekje of 3
En sommigen plakken daar nog een flinke verlenging aan vast als ware het in Italie (De 2e helft bij Avellino - Napoli duurde gisteren slechts tot de 59e minuut)quote:Op maandag 20 juni 2005 11:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
sommige kids flikken het om 2 weken langer te blijven zitten bij FC Baarmoeder, dan puffen we gewoon nog een weekje of 3
Wat was daar dan aan de hand?!quote:Op maandag 20 juni 2005 12:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En sommigen plakken daar nog een flinke verlenging aan vast als ware het in Italie (De 2e helft bij Avellino - Napoli duurde gisteren slechts tot de 59e minuut)
Ruzie, tijdrekken, publiek op het veld, vechtende spelers op het veld, elke 3 minuten een 'geblesseerde', the usual.quote:
hopelijk bewaart Rubber nog wel wat lucht, voor als ze straks echt moet !!quote:
Dat dachten wij dus ook. Maar hij bleek gewoon te laat op zijn werk te zijn.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:12 schreef golfer het volgende:
En ik maar denken dat B. op het punt van werpen staat vandaag en de ontsluiting al begonnen was.
quote:Op maandag 20 juni 2005 14:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat dachten wij dus ook. Maar hij bleek gewoon te laat op zijn werk te zijn.![]()
Ik word niet boos als je een slotje zet hoor, het kan nog 3 weken puffen worden heb ik net vernomen.![]()
![]()
Nee hoor, we puffen met z'n allen gewoon hier net zolang mee totdat onze nieuwe mascotte geworpen is.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:15 schreef SCH het volgende:
Dat dachten wij dus ook. Maar hij bleek gewoon te laat op zijn werk te zijn.![]()
Ik word niet boos als je een slotje zet hoor, het kan nog 3 weken puffen worden heb ik net vernomen.![]()
![]()
Het is hier verboden foto's uit je eigen fotoalbum te tonen.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:14 schreef Bluezz het volgende:
Doet een ouderwetse duit in het zakje
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Hopelijk heeft de ooievaar de batterijen van z'n navigatiesysteem goed opgeladenquote:Op maandag 20 juni 2005 21:19 schreef Bluezz het volgende:
Hij komt steeds dichterbij zie ik
[afbeelding]
Adem rustig in, adem rustig uit.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:24 schreef DeTolk het volgende:
* Pufferdepuf puf *
Of hieruit getrokken worden....quote:Op maandag 20 juni 2005 22:23 schreef ASSpirine het volgende:
[afbeelding]
mag natuurlijk ook niet ontbreken
Dan mag die kleine wel eerst goed gewassen wordenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Of hieruit getrokken worden....
[afbeelding]
wie zorgt nu voor de bloemetjes en de bijtjes?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Of hieruit getrokken worden....
[afbeelding]
* Bluezz strooit wat F&F in dit topicquote:Op maandag 20 juni 2005 22:53 schreef ASSpirine het volgende:
wie zorgt nu voor de bloemetjes en de bijtjes?
hier klagen: [VBL-FB] # 19. Jank hier om je rode kaart van DG.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:17 schreef cultheld het volgende:
Wat heeft dit topic met voetbal te maken? Kan dit niet gewoon in Hools?
Wat hebben jouw posts over het algemeen met VBL te maken?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:17 schreef cultheld het volgende:
Wat heeft dit topic met voetbal te maken? Kan dit niet gewoon in Hools?
Wel triest dat een discussierijk topic van tong gewoon wordt gesloten en dat een topic wat niets met voetbal te maken heeft gewoon open blijft.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat hebben jouw posts over het algemeen met VBL te maken?
Misselijk mien jong?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:26 schreef rubbereend het volgende:
dit is typisch weer zo'n topic wat komt door die kliekjesvorming hier in VBLbah
ja vandaar mijn enorme puf een zwik posts terugquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Misselijk mien jong?
Ook zwanger misschien![]()
Wordt het een thuisbevalling, of ziekenhuis?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:47 schreef Bjoro het volgende:
vandaag wederom te warm om te puffen waarschijnlijk !
Ukkie laat denk ik toch nog even op zich wachten.....wel bedankt voor de morele steun !
Een beetje voetballer speelt in eigen huis tochquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:54 schreef DeTolk het volgende:
Wordt het een thuisbevalling, of ziekenhuis?
Ik voel het al, het bed staat niet op bierkratjes, maar op een stapel libelle, viva en meer van die mutsenmeuk tijdschriftenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:24 schreef Bjoro het volgende:
bedje staat idd iets hoger zodat het hele boeltje thuis kan plaatsvinden !
pilaartjes van de thuiszorg-winkel ofzo....en die doen het prima, ook tijdens het laten schudden van het bedquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik voel het al, het bed staat niet op bierkratjes, maar op een stapel libelle, viva en meer van die mutsenmeuk tijdschriften
Morgen is de off. uitgerekende datum toch?quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:42 schreef Bjoro het volgende:
net weer van huis vertrokken met het idee dat ik vanmiddag pas om 17:00 uur weer naar huis hoef !
zo'n bevalling kan makkelijk buiten kantoortijden gebeuren hoorquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:42 schreef Bjoro het volgende:
net weer van huis vertrokken met het idee dat ik vanmiddag pas om 17:00 uur weer naar huis hoef !
liever tijdens natuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo'n bevalling kan makkelijk buiten kantoortijden gebeuren hoor
Je schuurt met je rug tegen de ombouw aan om te jeuken?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
pilaartjes van de thuiszorg-winkel ofzo....en die doen het prima, ook tijdens het laten schudden van het bed
jij hebt ook een ingewikkelde omschrijving terwijl het oudhollandse "neuken" ook gewoon voldoetquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je schuurt met je rug tegen de ombouw aan om te jeuken?
Beebjes komen vaak snachtsquote:
Jajaquote:@Bluezz : zie sig !
ha ha ha ....... zou wel leuk staan denk ik ....zeker als het evt. een meisje zou worden !!quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:12 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb nog wel een FC Den Bosch rompertje, een Vitesse slabetje etc.
je neemt je tijd wel zegquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ha ha ha ....... zou wel leuk staan denk ik ....zeker als het evt. een meisje zou worden !!
quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:12 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb nog wel een FC Den Bosch rompertje, .
gewoon ff druk op het werkquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:07 schreef tong80 het volgende:
Niks meer van Bjoro vernomen vanmiddag, zal ie aan het puffen zijn ?
Gebeurt het pas over 2 weken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:51 schreef Bjoro het volgende:
over 10 minuten is ze morgen uitgerekend, dus.........
of eergisteren!quote:
En dan de roze danwel blauwe helft weggooien?quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:49 schreef DeTolk het volgende:
kunnen we dit
[afbeelding]
al vast klaar zetten?
beschuit schijnt snel oud te worden...laat dus nog maar ff zitten !!quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En dan de roze danwel blauwe helft weggooien?
stel nou dat het volgende week een beetje normaal weer wordt.....kan ik ook wel mee leven hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:02 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij trouwens geen pretje nu voor B. om met deze hitte op het laatst te lopen.
Kind kan er beter maar vandaag of morgen (zoals ik voorspeld heb) uitgeperst worden door haar.
![]()
![]()
![]()
wordt wel tijd dat je dan de sokken een maatje groter gaat breien, anders gaan er een aantal ongedragen richting Polen en dat zou zonde zijnquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:10 schreef SCH het volgende:
16e paar sokjes afheeft
Ik zie nog wat wol voor een 17e paar SCHquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:09 schreef Bluezz het volgende:
Gooit er nog een mental image tegenaan
[afbeelding]
Moet je zeker doenquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:59 schreef Bjoro het volgende:
moet mevr. bjoro toch maar een keertje laten mee lezen hier
![]()
heb genoeg namen voorbij zien komen hoor !quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:04 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Volgens mij moeter nog gewoon een naam verzonnen worden en duurt het daarom zo lang.
Jefferson!quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb genoeg namen voorbij zien komen hoor !
en anders kijk ik nog ff in de HCE-seizoengids van 2004-2005
zitten zelf nog met Abubakari in ons hoofdquote:
Bluezz bijv.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:03 schreef Bluezz het volgende:
Het moet wel met een B beginnen die naam he
En goed in een kroeg te roepen zijn, dus bij voorkeur met 14 O'squote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:03 schreef Bluezz het volgende:
Het moet wel met een B beginnen die naam he
Heb je wel alvast een account aangemaakt voor de kleine spruit?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:54 schreef Bjoro het volgende:
update:
* Bjoro werkt/fokt, vrouwtje puft alleen nog maar van de hitte, niet van de baby-weeen !
bestaat babybjoro al ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:55 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb je wel alvast een account aangemaakt voor de kleine spruit?
Hij was net op TV met 'rquote:Op zondag 26 juni 2005 15:27 schreef Suijk het volgende:
Bjoro gesignaleerd in het Bronovo ziekenhuis.
Mama Bjoro werpt niet.quote:Op zondag 26 juni 2005 18:23 schreef Yeahinho het volgende:
Maxima heeft geworpen, nu mevrouw Bjoro nog.
ja, welke idioot gaat er op de dag van de bevalling nou Fok-enquote:Op zondag 26 juni 2005 23:13 schreef Dos37 het volgende:
ik denk dat het al zover is maar dat ie nog niet online komt en geef hem is ongelijk er zijn belanrijkere dingen dan fok op de wereld
quote:Op zondag 26 juni 2005 23:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, welke idioot gaat er op de dag van de bevalling nou Fok-en
Jaquote:Op maandag 27 juni 2005 00:19 schreef SCH het volgende:
Ik hoop maar gewoon dat alles goed gaat.
Is er niets te krikken in dat hol van jequote:Op maandag 27 juni 2005 00:49 schreef -Vaduz- het volgende:
*Krikt de leeftijd in Hools wat omlaag
Ik denk dat ze lekker liggen te slapenquote:Op maandag 27 juni 2005 00:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, helaas... En ik zit dus in het verkeerde topic. Wat ben ik ook hopeloos.
Bjoro krikt het bed nog een standje omhoog nu denk ik.
Tis wat bjoroquote:Op maandag 27 juni 2005 09:36 schreef Bjoro het volgende:
alles is hier opgewekt behalve de weeen !
quote:Op maandag 27 juni 2005 09:36 schreef Bjoro het volgende:
Weet je wel zeker dat je 'm in het goede gat geparkeerd hebt?quote:Op maandag 27 juni 2005 09:36 schreef Bjoro het volgende:
En dat mevrouw Bjoro niet dagelijks naar de Mac gaat.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je 'm in het goede gat geparkeerd hebt?
quote:Op maandag 27 juni 2005 12:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
En dat mevrouw Bjoro niet dagelijks naar de Mac gaat.
'nee schat dat is geen vet, ik ben zwanger'quote:Op maandag 27 juni 2005 13:51 schreef Eilanden het volgende:
Bjoro gelooft ook alles wat zijn vrouw hem vertelt![]()
In mannelijk zaad zit een prima weeën opwekkerquote:Op maandag 27 juni 2005 09:34 schreef SCH het volgende:
De aanstaande vader heeft zich weer gemeld. Hij krijgt zijn vrouwtje maar niet aan de weeen.
Zou ze wel weten hoe dat moet?
quote:Op maandag 27 juni 2005 14:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In mannelijk zaad zit een prima weeën opwekker
zoow eerst baby voedingquote:
zo'n lang voorspel heb ik nog nooit gehad inderdaad.....maar baby's blijven tochquote:Op maandag 27 juni 2005 16:59 schreef DIGGER het volgende:
Op het moment dat het daadwerkelijk zo ver is, is straks iedereen dat wachten zo spuugzat dat het niemand meer boeit
gevalletje POquote:Op maandag 27 juni 2005 17:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Waar hebben we het hier eigenlijk over?
weeen-opwek-sex, DDquote:Op maandag 27 juni 2005 17:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Waar hebben we het hier eigenlijk over?
*heeft inmiddels plaatsgevonden...let the games begin!quote:
Schiet maar eens op ja!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*heeft inmiddels plaatsgevonden...let the games begin!
ananashart heb ik ook gehoord !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Bjoro, laat je vriendin eens proberen ananas te eten, werkt ook zegt men...
nog even volhouden, tolkjequote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:40 schreef DeTolk het volgende:
We zitten al ruim een week te puffen, ik heb geen puf mer over
1 Ananas per dag gaat op den duur ook vervelen, aldus m'n vrouw.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Bjoro, laat je vriendin eens proberen ananas te eten, werkt ook zegt men...
Puf je toch door totdat DIGGER en EW klaar zijn......dan zal DD wel weer aansluiten (wellicht) ..... einde is nog niet in zicht, hoor !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:12 schreef SCH het volgende:
ik ga dat puffen nog missen straksch
en het gaat zo schuren tussen je benen, natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
1 Ananas per dag gaat op den duur ook vervelen, aldus m'n vrouw.
oh oke...ik laat haar nog 2 dagen stoeien met die schil en dan zal ik het haar wel vertellenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:24 schreef DIGGER het volgende:
Nee, kale ananassen natuurlijk!
goede vriendin van ons is verloskundige, die houdt een extra oogje in het zeil, zeg maar !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:29 schreef DIGGER het volgende:
Als het nog lang duurt ga je zeker dat gezeik krijgen van elke dag langs komen in het ziekenhuis, hartfilmpjes maken, ontsluiting checken, voelen hoe zacht het zakie al is, hoe goed de baby ingedaald is etc.
Zeer irritant vond ik dat, gewoon elke dag zowel 's ochtends als 's avonds naar het ziekenhuis voor telkens hetzelfde.
ze gaat gewoon lekker naar buiten hoor, ff de stad in enzo en puffen is slechts van de warmte !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:29 schreef ASSpirine het volgende:
wat een hel voor je vrouw zeg, met zo'n weer de hele tijd binnen zitten en puffen...
achquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ze gaat gewoon lekker naar buiten hoor, ff de stad in enzo en puffen is slechts van de warmte !
het echte puffen is nog niet begonnen !
kut TT zegquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ze gaat gewoon lekker naar buiten hoor, ff de stad in enzo en puffen is slechts van de warmte !
het echte puffen is nog niet begonnen !
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ach
ze heeft nog een halve dag heb ik net gepost
ben je ff negen maanden te laat mee Tongquote:
misschien als ik zelf wat minder reacties postquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:19 schreef DeTolk het volgende:
Komt de kleine spruit nog in dit deel?
Of we schonen het helemaal op en beginnen opnieuwquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
misschien als ik zelf wat minder reacties post
23.25quote:
Heb je de baby al een keer geroepen??quote:
zelfs al gerammeld met een bord brinta en een volle spaarpot....niets helptquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:56 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Heb je de baby al een keer geroepen??
en anders met de zweep er overheen![]()
![]()
Probeer een I-pod!quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zelfs al gerammeld met een bord brinta en een volle spaarpot....niets helpt
Is z'n vrouw Surinaamsequote:Op woensdag 29 juni 2005 10:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Schiet eens op man!
ze zit wel eens op zwart zaad....zou dat er iets mee te maken hebben ?quote:
denk je goed te zitten met een softbalsterquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:09 schreef Dos37 het volgende:
Ze wil niet werpen
Alleen als de melkboer een neger is.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:13 schreef Bjoro het volgende:
ze zit wel eens op zwart zaad....zou dat er iets mee te maken hebben ?
Marcella is anders wel een mooie naamquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:32 schreef ASSpirine het volgende:
Wat zullen de namen zijn?
Zeg me niet dat het Alexia zal ziujn als het een meisje is...
Als ze hoogblond, lange oorbellen, een tattoo later heeft en achter de kassa werkt wel jaquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Marcella is anders wel een mooie naam
kun je hier op gokken......quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:32 schreef ASSpirine het volgende:
Wat zullen de namen zijn?
Zeg me niet dat het Alexia zal ziujn als het een meisje is...
quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:13 schreef Bjoro het volgende:
denk je goed te zitten met een softbalster
Voorlopig heeft ze alleen maar goed gecatchedtdtdtquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:13 schreef Bjoro het volgende:
denk je goed te zitten met een softbalster
ik zit al bijna op een week volgens mijquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kun je hier op gokken......
http://fokhools.web-log.nl/log/2816361
quote:Op donderdag 30 juni 2005 07:47 schreef DIGGER het volgende:
Forum is weer een net zo traag als Mrs. Bjoro
dat schiet wel al aardig opquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
D'r komt nog een 4de deel zo.
kan ik wel aan jou overlaten he, boertje van mequote:
bloemkool tochquote:
* Bjoro is gewoon aan het werk met de mobiel binnen handbereik !quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:33 schreef Dos37 het volgende:
Tis toch ongelofelijk
je zou Bjoro maar zijn telkens op een telefoontje zitten te wachten of ben je zowieso al thuis
Dat zal best.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
* Bjoro is gewoon aan het werk met de mobiel binnen handbereik !
Ja zelfs als weeën opwekker doet het niksquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:15 schreef Suijk het volgende:
Lui zaad.
Die hoorde het woord "Zakgeld" en floepte naar buitenquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:03 schreef komrad het volgende:
zelfs het kind van willem alexander had er meer zin in
quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:03 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die hoorde het woord "Zakgeld" en floepte naar buiten
lief van je...maar kijk ff wanneer dit topic is gestartquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:19 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Troost je Bjoro. Toen er voor mij zo'n topic werd geopend, was het de volgende ochtend geboren.
Zal het topic zo eens voor je opsnorren
Voor de volgende keren Bjoor.... ALTIJD de UHD vermelden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:32 schreef Bjoro het volgende:
lief van je...maar kijk ff wanneer dit topic is gestart![]()
Eigenlijk wel ja. Tenzij dat kind de nieuwe Romario wordt natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:56 schreef Bjoro het volgende:
voor de Fok-vrienden die in spanning de verrichtingen volgen....geen nieuws !
Geen nieuws is toch goed nieuws?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:56 schreef Bjoro het volgende:
Oudste 1 april .... werd 7 aprilquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:28 schreef Sc0rPi0n het volgende:
die van ons was ook een 1 week te laat.
1 juli uitgerekend en 8 juli geboren.
jullie toch ookquote:
Welke verrichtingenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:56 schreef Bjoro het volgende:
die fuck was idd 41 weken geledenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Welke verrichtingenEr gebeurt gewoon geen ene fuck!
Mooi, laat ik het nu verder niet meer zien, anders zwaait er wat!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |