wordt wel tijd dat je dan de sokken een maatje groter gaat breien, anders gaan er een aantal ongedragen richting Polen en dat zou zonde zijnquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:10 schreef SCH het volgende:
16e paar sokjes afheeft
Ik zie nog wat wol voor een 17e paar SCHquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:09 schreef Bluezz het volgende:
Gooit er nog een mental image tegenaan
[afbeelding]
Moet je zeker doenquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:59 schreef Bjoro het volgende:
moet mevr. bjoro toch maar een keertje laten mee lezen hier
![]()
heb genoeg namen voorbij zien komen hoor !quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:04 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Volgens mij moeter nog gewoon een naam verzonnen worden en duurt het daarom zo lang.
Jefferson!quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb genoeg namen voorbij zien komen hoor !
en anders kijk ik nog ff in de HCE-seizoengids van 2004-2005
zitten zelf nog met Abubakari in ons hoofdquote:
Bluezz bijv.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:03 schreef Bluezz het volgende:
Het moet wel met een B beginnen die naam he
En goed in een kroeg te roepen zijn, dus bij voorkeur met 14 O'squote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:03 schreef Bluezz het volgende:
Het moet wel met een B beginnen die naam he
Heb je wel alvast een account aangemaakt voor de kleine spruit?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:54 schreef Bjoro het volgende:
update:
* Bjoro werkt/fokt, vrouwtje puft alleen nog maar van de hitte, niet van de baby-weeen !
bestaat babybjoro al ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:55 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb je wel alvast een account aangemaakt voor de kleine spruit?
Hij was net op TV met 'rquote:Op zondag 26 juni 2005 15:27 schreef Suijk het volgende:
Bjoro gesignaleerd in het Bronovo ziekenhuis.
Mama Bjoro werpt niet.quote:Op zondag 26 juni 2005 18:23 schreef Yeahinho het volgende:
Maxima heeft geworpen, nu mevrouw Bjoro nog.
ja, welke idioot gaat er op de dag van de bevalling nou Fok-enquote:Op zondag 26 juni 2005 23:13 schreef Dos37 het volgende:
ik denk dat het al zover is maar dat ie nog niet online komt en geef hem is ongelijk er zijn belanrijkere dingen dan fok op de wereld
quote:Op zondag 26 juni 2005 23:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, welke idioot gaat er op de dag van de bevalling nou Fok-en
Jaquote:Op maandag 27 juni 2005 00:19 schreef SCH het volgende:
Ik hoop maar gewoon dat alles goed gaat.
Is er niets te krikken in dat hol van jequote:Op maandag 27 juni 2005 00:49 schreef -Vaduz- het volgende:
*Krikt de leeftijd in Hools wat omlaag
Ik denk dat ze lekker liggen te slapenquote:Op maandag 27 juni 2005 00:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, helaas... En ik zit dus in het verkeerde topic. Wat ben ik ook hopeloos.
Bjoro krikt het bed nog een standje omhoog nu denk ik.
Tis wat bjoroquote:Op maandag 27 juni 2005 09:36 schreef Bjoro het volgende:
alles is hier opgewekt behalve de weeen !
quote:Op maandag 27 juni 2005 09:36 schreef Bjoro het volgende:
Weet je wel zeker dat je 'm in het goede gat geparkeerd hebt?quote:Op maandag 27 juni 2005 09:36 schreef Bjoro het volgende:
En dat mevrouw Bjoro niet dagelijks naar de Mac gaat.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je 'm in het goede gat geparkeerd hebt?
quote:Op maandag 27 juni 2005 12:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
En dat mevrouw Bjoro niet dagelijks naar de Mac gaat.
'nee schat dat is geen vet, ik ben zwanger'quote:Op maandag 27 juni 2005 13:51 schreef Eilanden het volgende:
Bjoro gelooft ook alles wat zijn vrouw hem vertelt![]()
In mannelijk zaad zit een prima weeën opwekkerquote:Op maandag 27 juni 2005 09:34 schreef SCH het volgende:
De aanstaande vader heeft zich weer gemeld. Hij krijgt zijn vrouwtje maar niet aan de weeen.
Zou ze wel weten hoe dat moet?
quote:Op maandag 27 juni 2005 14:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In mannelijk zaad zit een prima weeën opwekker
zoow eerst baby voedingquote:
zo'n lang voorspel heb ik nog nooit gehad inderdaad.....maar baby's blijven tochquote:Op maandag 27 juni 2005 16:59 schreef DIGGER het volgende:
Op het moment dat het daadwerkelijk zo ver is, is straks iedereen dat wachten zo spuugzat dat het niemand meer boeit
gevalletje POquote:Op maandag 27 juni 2005 17:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Waar hebben we het hier eigenlijk over?
weeen-opwek-sex, DDquote:Op maandag 27 juni 2005 17:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Waar hebben we het hier eigenlijk over?
*heeft inmiddels plaatsgevonden...let the games begin!quote:
Schiet maar eens op ja!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*heeft inmiddels plaatsgevonden...let the games begin!
ananashart heb ik ook gehoord !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Bjoro, laat je vriendin eens proberen ananas te eten, werkt ook zegt men...
nog even volhouden, tolkjequote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:40 schreef DeTolk het volgende:
We zitten al ruim een week te puffen, ik heb geen puf mer over
1 Ananas per dag gaat op den duur ook vervelen, aldus m'n vrouw.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Bjoro, laat je vriendin eens proberen ananas te eten, werkt ook zegt men...
Puf je toch door totdat DIGGER en EW klaar zijn......dan zal DD wel weer aansluiten (wellicht) ..... einde is nog niet in zicht, hoor !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:12 schreef SCH het volgende:
ik ga dat puffen nog missen straksch
en het gaat zo schuren tussen je benen, natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
1 Ananas per dag gaat op den duur ook vervelen, aldus m'n vrouw.
oh oke...ik laat haar nog 2 dagen stoeien met die schil en dan zal ik het haar wel vertellenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:24 schreef DIGGER het volgende:
Nee, kale ananassen natuurlijk!
goede vriendin van ons is verloskundige, die houdt een extra oogje in het zeil, zeg maar !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:29 schreef DIGGER het volgende:
Als het nog lang duurt ga je zeker dat gezeik krijgen van elke dag langs komen in het ziekenhuis, hartfilmpjes maken, ontsluiting checken, voelen hoe zacht het zakie al is, hoe goed de baby ingedaald is etc.
Zeer irritant vond ik dat, gewoon elke dag zowel 's ochtends als 's avonds naar het ziekenhuis voor telkens hetzelfde.
ze gaat gewoon lekker naar buiten hoor, ff de stad in enzo en puffen is slechts van de warmte !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:29 schreef ASSpirine het volgende:
wat een hel voor je vrouw zeg, met zo'n weer de hele tijd binnen zitten en puffen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |