* Dylan Dog vertelt dimage dat hij/zij er geen zier van snapt...quote:Op maandag 20 juni 2005 10:06 schreef dimage het volgende:
* dimage] meld huiskamer temp 18 graden.. [/me]
[me=dimage doet dus niet pufffffff
sommige kids flikken het om 2 weken langer te blijven zitten bij FC Baarmoeder, dan puffen we gewoon nog een weekje of 3quote:Op maandag 20 juni 2005 11:42 schreef VoreG het volgende:
Dus we blijven puffen tot aan vrijdag?
Moet je een betere zaakwaarnemer nemen zodat ze een transfer verdienen naar VV Buitenluchtquote:Op maandag 20 juni 2005 11:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
sommige kids flikken het om 2 weken langer te blijven zitten bij FC Baarmoeder, dan puffen we gewoon nog een weekje of 3
En sommigen plakken daar nog een flinke verlenging aan vast als ware het in Italie (De 2e helft bij Avellino - Napoli duurde gisteren slechts tot de 59e minuut)quote:Op maandag 20 juni 2005 11:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
sommige kids flikken het om 2 weken langer te blijven zitten bij FC Baarmoeder, dan puffen we gewoon nog een weekje of 3
Wat was daar dan aan de hand?!quote:Op maandag 20 juni 2005 12:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En sommigen plakken daar nog een flinke verlenging aan vast als ware het in Italie (De 2e helft bij Avellino - Napoli duurde gisteren slechts tot de 59e minuut)
Ruzie, tijdrekken, publiek op het veld, vechtende spelers op het veld, elke 3 minuten een 'geblesseerde', the usual.quote:
hopelijk bewaart Rubber nog wel wat lucht, voor als ze straks echt moet !!quote:
Dat dachten wij dus ook. Maar hij bleek gewoon te laat op zijn werk te zijn.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:12 schreef golfer het volgende:
En ik maar denken dat B. op het punt van werpen staat vandaag en de ontsluiting al begonnen was.
quote:Op maandag 20 juni 2005 14:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat dachten wij dus ook. Maar hij bleek gewoon te laat op zijn werk te zijn.![]()
Ik word niet boos als je een slotje zet hoor, het kan nog 3 weken puffen worden heb ik net vernomen.![]()
![]()
Nee hoor, we puffen met z'n allen gewoon hier net zolang mee totdat onze nieuwe mascotte geworpen is.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:15 schreef SCH het volgende:
Dat dachten wij dus ook. Maar hij bleek gewoon te laat op zijn werk te zijn.![]()
Ik word niet boos als je een slotje zet hoor, het kan nog 3 weken puffen worden heb ik net vernomen.![]()
![]()
Het is hier verboden foto's uit je eigen fotoalbum te tonen.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:14 schreef Bluezz het volgende:
Doet een ouderwetse duit in het zakje
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Hopelijk heeft de ooievaar de batterijen van z'n navigatiesysteem goed opgeladenquote:Op maandag 20 juni 2005 21:19 schreef Bluezz het volgende:
Hij komt steeds dichterbij zie ik
[afbeelding]
Adem rustig in, adem rustig uit.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:24 schreef DeTolk het volgende:
* Pufferdepuf puf *
Of hieruit getrokken worden....quote:Op maandag 20 juni 2005 22:23 schreef ASSpirine het volgende:
[afbeelding]
mag natuurlijk ook niet ontbreken
Dan mag die kleine wel eerst goed gewassen wordenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Of hieruit getrokken worden....
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |