wie zorgt nu voor de bloemetjes en de bijtjes?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Of hieruit getrokken worden....
[afbeelding]
* Bluezz strooit wat F&F in dit topicquote:Op maandag 20 juni 2005 22:53 schreef ASSpirine het volgende:
wie zorgt nu voor de bloemetjes en de bijtjes?
hier klagen: [VBL-FB] # 19. Jank hier om je rode kaart van DG.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:17 schreef cultheld het volgende:
Wat heeft dit topic met voetbal te maken? Kan dit niet gewoon in Hools?
Wat hebben jouw posts over het algemeen met VBL te maken?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:17 schreef cultheld het volgende:
Wat heeft dit topic met voetbal te maken? Kan dit niet gewoon in Hools?
Wel triest dat een discussierijk topic van tong gewoon wordt gesloten en dat een topic wat niets met voetbal te maken heeft gewoon open blijft.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat hebben jouw posts over het algemeen met VBL te maken?
Misselijk mien jong?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:26 schreef rubbereend het volgende:
dit is typisch weer zo'n topic wat komt door die kliekjesvorming hier in VBLbah
ja vandaar mijn enorme puf een zwik posts terugquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Misselijk mien jong?
Ook zwanger misschien![]()
Wordt het een thuisbevalling, of ziekenhuis?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:47 schreef Bjoro het volgende:
vandaag wederom te warm om te puffen waarschijnlijk !
Ukkie laat denk ik toch nog even op zich wachten.....wel bedankt voor de morele steun !
Een beetje voetballer speelt in eigen huis tochquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:54 schreef DeTolk het volgende:
Wordt het een thuisbevalling, of ziekenhuis?
Ik voel het al, het bed staat niet op bierkratjes, maar op een stapel libelle, viva en meer van die mutsenmeuk tijdschriftenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:24 schreef Bjoro het volgende:
bedje staat idd iets hoger zodat het hele boeltje thuis kan plaatsvinden !
pilaartjes van de thuiszorg-winkel ofzo....en die doen het prima, ook tijdens het laten schudden van het bedquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik voel het al, het bed staat niet op bierkratjes, maar op een stapel libelle, viva en meer van die mutsenmeuk tijdschriften
Morgen is de off. uitgerekende datum toch?quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:42 schreef Bjoro het volgende:
net weer van huis vertrokken met het idee dat ik vanmiddag pas om 17:00 uur weer naar huis hoef !
zo'n bevalling kan makkelijk buiten kantoortijden gebeuren hoorquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:42 schreef Bjoro het volgende:
net weer van huis vertrokken met het idee dat ik vanmiddag pas om 17:00 uur weer naar huis hoef !
liever tijdens natuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo'n bevalling kan makkelijk buiten kantoortijden gebeuren hoor
Je schuurt met je rug tegen de ombouw aan om te jeuken?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
pilaartjes van de thuiszorg-winkel ofzo....en die doen het prima, ook tijdens het laten schudden van het bed
jij hebt ook een ingewikkelde omschrijving terwijl het oudhollandse "neuken" ook gewoon voldoetquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je schuurt met je rug tegen de ombouw aan om te jeuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |