Wordt het een thuisbevalling, of ziekenhuis?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:47 schreef Bjoro het volgende:
vandaag wederom te warm om te puffen waarschijnlijk !
Ukkie laat denk ik toch nog even op zich wachten.....wel bedankt voor de morele steun !
Een beetje voetballer speelt in eigen huis tochquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:54 schreef DeTolk het volgende:
Wordt het een thuisbevalling, of ziekenhuis?
Ik voel het al, het bed staat niet op bierkratjes, maar op een stapel libelle, viva en meer van die mutsenmeuk tijdschriftenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:24 schreef Bjoro het volgende:
bedje staat idd iets hoger zodat het hele boeltje thuis kan plaatsvinden !
pilaartjes van de thuiszorg-winkel ofzo....en die doen het prima, ook tijdens het laten schudden van het bedquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik voel het al, het bed staat niet op bierkratjes, maar op een stapel libelle, viva en meer van die mutsenmeuk tijdschriften
Morgen is de off. uitgerekende datum toch?quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:42 schreef Bjoro het volgende:
net weer van huis vertrokken met het idee dat ik vanmiddag pas om 17:00 uur weer naar huis hoef !
zo'n bevalling kan makkelijk buiten kantoortijden gebeuren hoorquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:42 schreef Bjoro het volgende:
net weer van huis vertrokken met het idee dat ik vanmiddag pas om 17:00 uur weer naar huis hoef !
liever tijdens natuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo'n bevalling kan makkelijk buiten kantoortijden gebeuren hoor
Je schuurt met je rug tegen de ombouw aan om te jeuken?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
pilaartjes van de thuiszorg-winkel ofzo....en die doen het prima, ook tijdens het laten schudden van het bed
jij hebt ook een ingewikkelde omschrijving terwijl het oudhollandse "neuken" ook gewoon voldoetquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je schuurt met je rug tegen de ombouw aan om te jeuken?
Beebjes komen vaak snachtsquote:
Jajaquote:@Bluezz : zie sig !
ha ha ha ....... zou wel leuk staan denk ik ....zeker als het evt. een meisje zou worden !!quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:12 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb nog wel een FC Den Bosch rompertje, een Vitesse slabetje etc.
je neemt je tijd wel zegquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ha ha ha ....... zou wel leuk staan denk ik ....zeker als het evt. een meisje zou worden !!
quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:12 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb nog wel een FC Den Bosch rompertje, .
gewoon ff druk op het werkquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:07 schreef tong80 het volgende:
Niks meer van Bjoro vernomen vanmiddag, zal ie aan het puffen zijn ?
Gebeurt het pas over 2 weken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:51 schreef Bjoro het volgende:
over 10 minuten is ze morgen uitgerekend, dus.........
of eergisteren!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |