zoow eerst baby voedingquote:
zo'n lang voorspel heb ik nog nooit gehad inderdaad.....maar baby's blijven tochquote:Op maandag 27 juni 2005 16:59 schreef DIGGER het volgende:
Op het moment dat het daadwerkelijk zo ver is, is straks iedereen dat wachten zo spuugzat dat het niemand meer boeit
gevalletje POquote:Op maandag 27 juni 2005 17:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Waar hebben we het hier eigenlijk over?
weeen-opwek-sex, DDquote:Op maandag 27 juni 2005 17:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Waar hebben we het hier eigenlijk over?
*heeft inmiddels plaatsgevonden...let the games begin!quote:
Schiet maar eens op ja!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*heeft inmiddels plaatsgevonden...let the games begin!
ananashart heb ik ook gehoord !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Bjoro, laat je vriendin eens proberen ananas te eten, werkt ook zegt men...
nog even volhouden, tolkjequote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:40 schreef DeTolk het volgende:
We zitten al ruim een week te puffen, ik heb geen puf mer over
1 Ananas per dag gaat op den duur ook vervelen, aldus m'n vrouw.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Bjoro, laat je vriendin eens proberen ananas te eten, werkt ook zegt men...
Puf je toch door totdat DIGGER en EW klaar zijn......dan zal DD wel weer aansluiten (wellicht) ..... einde is nog niet in zicht, hoor !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:12 schreef SCH het volgende:
ik ga dat puffen nog missen straksch
en het gaat zo schuren tussen je benen, natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
1 Ananas per dag gaat op den duur ook vervelen, aldus m'n vrouw.
oh oke...ik laat haar nog 2 dagen stoeien met die schil en dan zal ik het haar wel vertellenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:24 schreef DIGGER het volgende:
Nee, kale ananassen natuurlijk!
goede vriendin van ons is verloskundige, die houdt een extra oogje in het zeil, zeg maar !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:29 schreef DIGGER het volgende:
Als het nog lang duurt ga je zeker dat gezeik krijgen van elke dag langs komen in het ziekenhuis, hartfilmpjes maken, ontsluiting checken, voelen hoe zacht het zakie al is, hoe goed de baby ingedaald is etc.
Zeer irritant vond ik dat, gewoon elke dag zowel 's ochtends als 's avonds naar het ziekenhuis voor telkens hetzelfde.
ze gaat gewoon lekker naar buiten hoor, ff de stad in enzo en puffen is slechts van de warmte !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:29 schreef ASSpirine het volgende:
wat een hel voor je vrouw zeg, met zo'n weer de hele tijd binnen zitten en puffen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |