Ze vertegenwoordigt een deel van een westerse bevolking in het parlement. Maarreh, ik dacht dat jij de optimist was?quote:Op maandag 20 juni 2005 14:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus Ayaan, een negerin uit Somalie, die misbruikt is door haar familie stelt het westen voor, mon dieu.
Alleen in Saoedi-Arabië.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus een Arabier kan geen neger zijn?![]()
Nee. Een neger kan wel Arabier zijn.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus een Arabier kan geen neger zijn?![]()
Het Romeinse rijk is ook glorieus ten onder gegaanquote:Op maandag 20 juni 2005 14:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Rome was een multiculturele samenleving.
Af en toe moet men van de hak op de tak springen. Het is immers te warm om lange posts te makenquote:''Men moest tot Kepler en de nieuwe instrumenten wachten om te ondervinden dat de planeetbanen ellipsen waren. Wat meteen het overspel van wethouder Buurma aantoont.''
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:00 schreef Monidique het volgende:
Maar ik hoop wel dat haar boeken een beetje aanslaan. Zelf heb ik nog niets van haar gelezen, dat moet ik toch maar eens doen. Ik denk overigens niet dat zij de Aletta Jacobs van de moslim-vrouwen is, eerder de George W. Bush, maar de ophef die telkens ontstaat als zij iets doet of zegt, vind ik eigenlijk wel goed.
Optimist qua samenleving, ik ben erg pessimistisch over Ayaan ja. Dat is een van de grootste gevaren voor de eenheid van deze samenleving.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:01 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ze vertegenwoordigt een deel van een westerse bevolking in het parlement. Maarreh, ik dacht dat jij de optimist was?
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het Romeinse rijk is ook glorieus ten onder gegaan
Nee, het kan beide niet, maar een neger kan wel een arabische nationaliteit verwerven, waardoor je Arabische Negers krijgt.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee. Een neger kan wel Arabier zijn.
Dat bedoelde ik.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
maar een neger kan wel een arabische nationaliteit verwerven, waardoor je Arabische Negers krijgt.
Somalie maakt (helaas) deel uit van de Arabische wereld, maar de bevolking van Somalie behoort volgens mij niet tot de semieten.quote:
Ik zie het succes van de multiculturele samenleving niet. Ik zie enkel het falen. Verloedering van de steden/samenleving, criminaliteitscijfers, polarisatie. Waar is die verrijking van de multiculturele samenleving?quote:Op maandag 20 juni 2005 14:54 schreef Mutant01 het volgende:
Falen in jouw ogen, gelukkig zijn er nog altijd meer optimisten dan pessimisten. Anders was de samenleving vanaf dag 1 al vergaan. Verandering heeft idd tijd nodig, ook de autochtonen moeten leren dat er moskee's overal in NL zullen staan en dat er overal moslims rondlopen die gewoon moslim zijn. Gelukkig heeft Ayaan tot nu toe geen poot neergezet in de Islamitische samenleving met haar overdreven verhaaltjes. Verandering, daar heeft geen enkel land deze mevrouw voor nodig, kijk naar Koeweit, kijk naar Marokko![]()
It takes two to tango.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:08 schreef MrX1982 het volgende:
Ik pas mij niet aan, aan de islam of moslims. De islam en moslims moeten zich aanpassen aan het Westen.
Dus als Japan moderniseert, heeft dat niets met het Westen te maken, omdat het niet in het Westen ligt?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De veranderingen en Marokko en Koeweit hebben niets te maken met het Westen. Dat zijn immers landen die niet tot het Westen behoren.
Het Zesde Rijk!quote:Op maandag 20 juni 2005 15:10 schreef Monidique het volgende:
Moskou, het derde Rome, het tweede Byzantium, het eerste Moskou.
Welke eenheid?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:03 schreef Mutant01 het volgende:
Optimist qua samenleving, ik ben erg pessimistisch over Ayaan ja. Dat is een van de grootste gevaren voor de eenheid van deze samenleving.
Japan is waarschijnlijk verder dan het Westenquote:Op maandag 20 juni 2005 15:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Dus als Japan moderniseert, heeft dat niets met het Westen te maken, omdat het niet in het Westen ligt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |