quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wacht, eerst eerlijk zeggen: alien of predator...???
Zeg....waar blijft mijn analyse?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:36 schreef Dromenvanger het volgende:
John de mol doet ook mee met het geheel, hij zat er al in maar hij is nu echt goed bezig
Ieder zijn domein maar het grote geheel.
yeahquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Pfjoew! Goed geantwoord. Jij mag binnenkomen
kop dicht lelijke mislukte feeks van een prutsmoederquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Neem eens een voorbeeld aan mijn Jeffertje![]()
Stelletje achterlijke aliens
Bah bah en bah! Driewerfquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kop dicht lelijke mislukte feeks van een prutsmoeder
Hoe durf je, de gezondheidszorg met ZO'N kostenpost opzadelen
Uitzuigerig profiterend schoelje ben je
Neejjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:49 schreef D.Rose het volgende:
iedereen het spoor bijster vandaag?
Nog wat te melden ook?quote:
Ja die is ook maar blond, die kon het ook niet wetenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bah bah en bah! Driewerf!
Dat mijn zoon Jeffrey zich in deze kringen begeeft is niet alleen zorgwekkend, maar ook afkeurenswaardig![]()
Ik ga meteen een ban aanvragen bij die ex van hem, die Yvonne!
Weinig eigenlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nog wat te melden ook?
Ja ik vraag het maar gewoon hoor... Nofi verder...
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welkom in dit topic dat toch al wat kafkaiaans aandoet
Van AMD blijf je af!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik durf alles aan en ik breng de doden tot leven.
AMD64 is een loser.quote:
Oké, het is nu duidelijk, ik ben je grootste fanquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:57 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
AMD64 is een loser.
De laatste in de hemel is een loser.
Wie weet komt hij er helemaal niet in. Als hij klopt aan mijn deur kan ik altijd nee zeggen.
does lievquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is dan ook wel een hele enge hoerensloep.![]()
Ik word een beetje zeeziek van jequote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo, en er blijft weinig over
taco is ook verdwenen. Die heeft mijn leven ook zuur gemaakt
Je ligt eruit bij DV hoor, jij alien!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:20 schreef dolle_hond het volgende:
hoi
Aardig... aardig... let me think... zoiets als 'grondig'?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou, een beetje in de richting van aardig
Nee in de richting van: vriendelijkquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aardig... aardig... let me think... zoiets als 'grondig'?
Vriendelijk?quote:
zoiets jaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
de aarde is slecht. mensen die op aarde leven moeten nog naar de hemel komen. ze zijn nog levend. Ik zie ze iedere dag die levende mensen. Ze zijn zielig.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed. ik zal grondiger zijn als ik je auto beledigquote:
yeahquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed. ik zal grondiger zijn als ik je auto beledig
Blij dat we eruit zijn![]()
ja ben ik ook blij mee, kunnen we weer verder met een andere discussiequote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed. ik zal grondiger zijn als ik he auto beledig
Blij dat we eruit zijn![]()
Hè ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
ja ben ik ook blij mee, kunnen we weer verder met een andere discussie
ik ben onder de indrukquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je ligt eruit bij DV hoor, jij alien!
Dat is toch geen discussie?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. Ow wacht: wie is er nog meer verbrand vanmiddag
Heb je al foto's van je gesquirt?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is toch geen discussie?![]()
Kom met iets controversieels
heb ik er iets voor gedaanquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En terecht vrind![]()
Het zal je maar gebeuren!
Als dat toch niet boeit: post ze maar evenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer controversieel aan? Kut waar water uit komt![]()
![]()
Kee!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als dat toch niet boeit: post ze maar evenMaar wat noem jij dan controversieel? Of beter: kom zelf eens met een controversiele stelling
![]()
Goed ideequote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:49 schreef Duderinnetje het volgende:
En nu aftellen tot het topic doodvalt
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Goed ideeIk blijf nog ongeveer een uurtje
Maar wat je stelling betreft: ik heb geen flauw idee, snap m niet helemaal.. Bevallen is eigenlijk dan omgekeerd sterven zeg maar, net als dat poepen omgekeerd eten is
Kan je inderdaad beter voor bij het filosofische deel zittenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Iedereen gaat dood -->een kind baren is dus eigenlijk een dode op je geweten hebben.
Never mindWas even een gedachtenexperiment, maar dat kan maar beter niet in dit topic
Ik ga maar even buiten zitten dan!
wat jij wilquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Proost, ik neem wat anders deze ronde
het is een bizarre mix geworden van vieux, passoa en 7-up.. een beetje vreemd, maar wel lekker (en dat had ik niet verwacht)quote:
het is dat ik het allemaal niet in huis heb, anders zou ik het ook wel ff proberenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
het is een bizarre mix geworden van vieux, passoa en 7-up.. een beetje vreemd, maar wel lekker (en dat had ik niet verwacht)
Zo lekker is het nu ook weer niet hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het is dat ik het allemaal niet in huis heb, anders zou ik het ook wel ff proberen
ik in Valkenburgquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zo lekker is het nu ook weer niet hoorHet zijn restjes van een feestje vorige week.. Was het maar 2 weken verder: dan zat ik lekker in Blanes eerste avond
![]()
Valkenburg in Limburg mag ik hopen voor je, Valkenburg in Zuid-Holland is saaiquote:
in Limburg iddquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Valkenburg in Limburg mag ik hopen voor je, Valkenburg in Zuid-Holland is saaiIk kan het weten want ik woon in de buurt
Dat is op zich wel te doenquote:
het is 'maar' een weekendjequote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is op zich wel te doenIk ken betere maar ook slechtere plekken om te zitten in de vakantie (eigenlijk meer betere dan slechtere, maar daar gaat het nu ff niet over
).
Ah dan is het zeker niet slecht, want ver ga je sowieso niet voor een weekendjequote:
seeyaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ah dan is het zeker niet slecht, want ver ga je sowieso niet voor een weekendjeMaar ik ga er vandoor, moet nog uit enzo
Eeeeeeeeeeeejquote:
True!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zit achter mijn pc, da's ook cool
Vind ik ookquote:
wil je me dan niet zo laten schrikken voortaanquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ik zei dat tegen die weg gaan .
Hai D.![]()
* Bengeltje D. aai over de bol geeft.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wil je me dan niet zo laten schrikken voortaan
Beejjjjjjj![]()
wel okquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje D. aai over de bol geeft.
Zal het nooit meer doen![]()
Hoe was je zaterdag
Werk was wel oke, kreeg later te horen dat we nog naar een verjaardag zouden gaan.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wel ok
alleen hier op Fok is het doot
en met de jouwe?
da's hetzelfdequote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Werk was wel oke, kreeg later te horen dat we nog naar een verjaardag zouden gaan.
Daar zijn we dus net van terug
Fok is doot? GCSC is doot bedoel je![]()
d_h?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
We zijn hier met z'n twee, d_h gaat zo slapen, jij vindt het niets met z'n twee![]()
![]()
hiers zegt ie nietsquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
d_h ? hoezo ?
Moet ik terug lezen ? uh nee doe ik niet
Nee joh, alleen hierquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hiers zegt ie niets
kennelijk ben je dus weer elders bezig
dat kloptquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee joh, alleen hier![]()
Zag zijn tpm dat is toch zijn teken dat hij slapen gaat ?
die had ik gemistquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee joh, alleen hier![]()
Zag zijn tpm dat is toch zijn teken dat hij slapen gaat ?
Met beide voeten erin traptquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die had ik gemist
had alleen nog maar oog voor jou
waar trap ik in?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met beide voeten erin trapt
wat lief
ow, deed dat pijn?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je begrijpt vanavond niet veel he
Ik trapte erin
lekker pootjebaden danquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik heb wel pijn aan mijn voetjes![]()
Morgen weer een lange dag
morgen weer op tijd op jaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Morgen
Nu niet meer, dadelijk lekker slapen![]()
mwa erg laat zal het niet worden hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ga je het vanavond laat maken ?![]()
Hai FLash![]()
Je gaat toch niet gelijk naar bed ?
Maar nu ga je nog nietquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwa erg laat zal het niet worden hoor
Het is dus nog vroegquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, niet laat
maar het is nu ook nog vroeg
en dan duurt het nog ff voor je daadwerkelijk naar bed gaatquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
mwoa ik ben binnen en kwarftiertje wel KO denk ik
Volhouden ouwejongenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ff kijken hoe ver ik vandaag nog kom
Ja mwa nou ja dat zullen we wel zien danquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en dan duurt het nog ff voor je daadwerkelijk naar bed gaat
we laten ons verrassenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mwa nou ja dat zullen we wel zien dan
goed ideequote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:53 schreef Garbage het volgende:
Vroeg zat ja... Zo maar eens filmpje kijken
Doe eens gezellig en ga kijken als iedereen slaaptquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:53 schreef Garbage het volgende:
Vroeg zat ja... Zo maar eens filmpje kijken
dat tegenhouden gaat je niet goed afquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is dus nog vroeggeeuw probeert tegen te houden
Flash vindt het duidelijk niet vroeg![]()
en ze wonen in Luxemburg?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wacht nog ff op telefoontje van bezoek dat ze veilig thuisgekomen is
dan ff douchen en plat
'k Heb nog wat dingen op band staan. Films met Cary Grant, Gene Tierney, Claudette Colbert... Ook nog wat docu's van Capra op dvd, plus nog wat meuk op de harde schijf. 'k Weet het nog nietquote:
De tijd dat een man een vrouw netjes naar huis bracht is voorbijquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee
10 min fietsen.
enkelvoud bovendien
Ik ga het niet heeeeeeel laat maken, aangezien ik morgenOCHTEND (jawel) in Pathe het geweldige House of Wax ga kijkenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:55 schreef Bengeltje het volgende:
Doe eens gezellig en ga kijken als iedereen slaapt![]()
Hai
10 minuten in nuchtere toestand?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee
10 min fietsen.
enkelvoud bovendien
niets 'luchtigs' ?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:56 schreef Garbage het volgende:
[..]
'k Heb nog wat dingen op band staan. Films met Cary Grant, Gene Tierney, Claudette Colbert... Ook nog wat docu's van Capra op dvd, plus nog wat meuk op de harde schijf. 'k Weet het nog niet
In de ochtend? Is dat wel leuk ? Hoelaat dan ?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:57 schreef Garbage het volgende:
[..]
Ik ga het niet heeeeeeel laat maken, aangezien ik morgenOCHTEND (jawel) in Pathe het geweldige House of Wax ga kijken
Haio, B
Ergens leek het me wel handigquote:
*zucht je kan niet zonder een goedenacht knuffel ?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:58 schreef Dark_Killah het volgende:
*nog op is.
Vanmiddag His Girl Friday opgenomen, da's best luchtig én Rosalind Russell speelt een van de hoofdrollenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:59 schreef D.Rose het volgende:
niets 'luchtigs' ?
mag je zo laat opblijven van papa en mama?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:58 schreef Dark_Killah het volgende:
*nog op is.
Horror om de dag mee te beginnen?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:59 schreef Bengeltje het volgende:
In de ochtend? Is dat wel leuk ? Hoelaat dan ?
die schijnt best goed te zijnquote:Op zondag 19 juni 2005 00:01 schreef Garbage het volgende:
[..]
Vanmiddag His Girl Friday opgenomen, da's best luchtig én Rosalind Russell speelt een van de hoofdrollen
Die IS goedquote:
Tataquote:Op zondag 19 juni 2005 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo
foto's bijgewerkt, bezoek thuis, ik ga slapen![]()
ow, je hebt m al gezien?quote:Op zondag 19 juni 2005 00:04 schreef Garbage het volgende:
[..]
Die IS goedEn als beetje liefhebber van Cary Grant is het zo'n geval van "must see" en aangezien ik deze al -tig jaar niet meer heb gezien... Ga ik die zo maar eens kijken
welterustenquote:Op zondag 19 juni 2005 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo
foto's bijgewerkt, bezoek thuis, ik ga slapen![]()
da;s nuquote:Op zondag 19 juni 2005 00:05 schreef Garbage het volgende:
Moet ik wel eerst wachten totdat The Dish is opgenomenDammit
Neuh... Laatste keer was ik misschien 14 ofzo, en aangezien ik bezig ben met een x-aantal films opnieuw te waarderen en deze ook in die lijst voorkomt... Kijkenquote:Op zondag 19 juni 2005 00:08 schreef D.Rose het volgende:
ow, je hebt m al gezien? In dat geval is het zonde
al heb ik vanavond voor de 6e keer groundhogday gezien
'k Heb er wat extra tijd op gezet, je weet het maar nooitquote:
Sociaal dierquote:Op zondag 19 juni 2005 00:14 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga naar bed![]()
![]()
Welterusten heren![]()
![]()
D.![]()
tot morgen maybeligt eraan hoe gezellig de bbq is
doeiiiiii
*knuffel vangt en alvast instoptquote:Op zondag 19 juni 2005 00:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*zucht je kan niet zonder een goedenacht knuffel ?
Welterusten DKknuffel toewerpt
slaap lekker Bquote:Op zondag 19 juni 2005 00:14 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga naar bed![]()
![]()
Welterusten heren![]()
![]()
D.![]()
tot morgen maybeligt eraan hoe gezellig de bbq is
doeiiiiii
veel plezierquote:Op zondag 19 juni 2005 00:16 schreef Garbage het volgende:
Opnameproces is afgerond, en ik kan Grant & Co gaan kijken
Bye
* Zoef....
Goede morgenquote:
hahaquote:Op zondag 19 juni 2005 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
goeiemorgen allemaal![]()
Warm weer is niet goed voor postaantallenMaar goed, zo hoort het eigenlijk ook
Volgens mij ben ik een plaatsje gestegen gisterenquote:Op zondag 19 juni 2005 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Warm weer is niet goed voor postaantallenMaar goed, zo hoort het eigenlijk ook
Ooh doe rustigquote:Op zondag 19 juni 2005 09:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
haha
tong had er 320 dus, tja
maar de stats komen pas straks zeer wrs
eejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op zondag 19 juni 2005 09:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik een plaatsje gestegen gisteren
maar dat zie ik vanavond pas lees ik nou
ik zit ook in de top 40quote:Op zondag 19 juni 2005 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Ik zit in de top-40
Ik kijk wel hoe ver ik vandaag kom. Zo eerst douchen en dan maar gewoon de zon in
quote:Op zondag 19 juni 2005 06:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Het zo hoog geprezen google deugt ook niet.
jij bent echt het spoor bijster he?quote:
vaderdag hequote:Op zondag 19 juni 2005 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ooh doe rustigwe hebben de tijd op dagen zoals vandaag
Daar heeft mijn vader weinig last vanquote:Op zondag 19 juni 2005 09:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
vaderdag he
druk met cadeau's uitpakken en zo
Ik zit nog te speuren. Ik kom rode auto's tegen die te koop staan. Huizen met rode deur en groene vlag waar te koop op staat. Rode brievenbussen. Heggen met rood en groen.quote:Op zondag 19 juni 2005 09:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
[..]
jij bent echt het spoor bijster he?
D_H heeft het druk met cadeau's uitpakken. Aangezien ik niet aan vaderdag (en moederdag) doe heeft mijn vader er geen last vanquote:
oh okeequote:Op zondag 19 juni 2005 09:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
D_H heeft het druk met cadeau's uitpakken. Aangezien ik niet aan vaderdag (en moederdag) doe heeft mijn vader er geen last van
mijn kinderen vinden t nog leukquote:Op zondag 19 juni 2005 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh okeeNee ik doe er ook liever niks aan,, maar mijn ouders vinden dat ik er iets aan moet doen
Ik bel vanmiddag wel even
post het eerst hier even voordat je de ramp gaat bestrijdenquote:
ja mwoa, lekker lang en diep geslapen. Alleen op het eind droomde ik dat mijn moeder een hersenbloeding gehad hadquote:Op zondag 19 juni 2005 09:40 schreef Dark_Killah het volgende:
Goedemorgen iedereen, allemaal lekkere nacht gehad?
quote:
dit jaar nietquote:Op zondag 19 juni 2005 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]maken ze dan ook afdrukken van hun handjes in de klei voor papa?
![]()
viel best meequote:Op zondag 19 juni 2005 09:40 schreef Dark_Killah het volgende:
Goedemorgen iedereen, allemaal lekkere nacht gehad?
ik heb de kraan al uitgezet, maar t stroomt nog ff doorquote:Op zondag 19 juni 2005 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
post het eerst hier even voordat je de ramp gaat bestrijden
Ik ken het ook wel. Ik weet niet hoe dat in elkaar zit allemaal. Ik leidt ook aan insomnia en daar wil ik vanaf. Dromen terwijl je wakker bent. Ik wil leuke dromen hebben.quote:Op zondag 19 juni 2005 09:45 schreef Dark_Killah het volgende:
Da's het lekkerste gevoel altijd, dat je op het einde merkt dat het een droom is. Weet je wat ik de laatste tijd ook veel heb, dat ik in een droom zit maar ik weet dat het een droom is, en dan meestal is het een wat minder fijne droom en dan merk ik dat het een droom is maar ik kan hem niet stoppen ofzo.
Erg iritant soms.
Wat wel een handig iets is, als je wakker wordt van een nare droom, om gauw je hoofd om te draaien. Dan ben je hem kwijt. Niet te geloven, maar het werkt ECHTquote:Op zondag 19 juni 2005 09:45 schreef Dark_Killah het volgende:
Da's het lekkerste gevoel altijd, dat je op het einde merkt dat het een droom is. Weet je wat ik de laatste tijd ook veel heb, dat ik in een droom zit maar ik weet dat het een droom is, en dan meestal is het een wat minder fijne droom en dan merk ik dat het een droom is maar ik kan hem niet stoppen ofzo.
Erg iritant soms.
zit een oor inquote:Op zondag 19 juni 2005 09:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Vandaag was ik een kleine groene zak aan het zoeken tijdens het lopen, ik vind die kleine groene zak nog wel. Ik wil stoned zijn.
Dat wil bij mij nog weleens gebeuren, maar het kan ook positivieve punten hebbebn, zoals weten wat je moet doen in een bepaalde noodsituatie, ik heb bijv al vaak gedroomd dat er brand was en hoe ik dan naar buiten zou gaan.quote:Op zondag 19 juni 2005 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat wel een handig iets is, als je wakker wordt van een nare droom, om gauw je hoofd om te draaien. Dan ben je hem kwijt. Niet te geloven, maar het werkt ECHT
Tenzij je natuurlijk bewust herinneringen gaat opslaan, dan natuurlijk niet.
Volgens mij ben je al onder normaal.quote:Op zondag 19 juni 2005 09:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Vandaag was ik een kleine groene zak aan het zoeken tijdens het lopen, ik vind die kleine groene zak nog wel. Ik wil stoned zijn.
Ik wil geen zorgen meer hebben. Zorgeloos door het leven gaan. Wie weet rook ik ooit nog wel wiet maar ik heb het gevoel liever vanzelf.quote:Op zondag 19 juni 2005 09:54 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Volgens mij ben je al onder normaal.
Hmm okee... in zulke gevallen lijkt een droom me niet zo'n goede raadgever, maar okee.quote:Op zondag 19 juni 2005 09:53 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dat wil bij mij nog weleens gebeuren, maar het kan ook positivieve punten hebbebn, zoals weten wat je moet doen in een bepaalde noodsituatie, ik heb bijv al vaak gedroomd dat er brand was en hoe ik dan naar buiten zou gaan.
hoiquote:Op zondag 19 juni 2005 09:55 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen, toch maar even binnen wandeld![]()
De zon schijnt al lekker, maar nog niet achter mijn huisjeDaar is alleen nog maar schaduw
En ik ga niet bij de voordeur zitten zoals sommige wel doen, vind dat zo'n vreemd gezicht
ook wazig gaat doen
De zon is hier behoorlijk fel en niet vriendelijk. Ik blijf liever binnen totdat de zon wat aardiger gaat doen.quote:Op zondag 19 juni 2005 09:55 schreef Bengeltje het volgende:
De zon schijnt al lekker, maar nog niet achter mijn huisjeDaar is alleen nog maar schaduw
En ik ga niet bij de voordeur zitten zoals sommige wel doen, vind dat zo'n vreemd gezicht
ook wazig gaat doen
Lekker op je kratje op de stoepquote:Op zondag 19 juni 2005 09:55 schreef Bengeltje het volgende:
ook wazig gaat doen
Een bloedneus, kan wel eens langer dan 15 minuten duren, aangezien het bloed daar dun is lijkt het ook veel. maar doodbloeden door een bloedneus is volgens mij nog nooit voorgekomen.quote:Op zondag 19 juni 2005 09:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Dromen zijn zeker lachen als ze om te lachen zijn
Ik droomde een keer over aliens met een rode bloedneus
Vroeger had ik ook wel eens een bloedneus, dan stroomde het bloed eruit. Een keer in Spanje op vakantie gehad, leek wel of ik dood aan het bloeden was. Er was geen stoppen aan. Alles onder het bloed. Een groene capstar tas, helemaal onder het bloed.
Zeg dat nou niet, dalijk gaat hij weer over de rooie.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
een groen kratje, getooid met het rode PentagramAls ik Dromenvanger was, dan wist ik wel waar ik het gevaar moest zoeken
Oh ik dacht even dat het over een (fotografeerbaar) natuurgebied gingquote:Op zondag 19 juni 2005 10:00 schreef Dark_Killah het volgende:
Ej Garbage en Bengeltje.
Inderdaad lekker weer Bengel, straks maar weer naar de vlietlanden met een groepje vrienden, da's lang geleden, gister nog geweest., maar is leuk. Dan komt heel Den Haag daarheen, en het is gewoon leuk om een beetje kijken naar wat er allemaal rondloopt.
Ze bieden toch bier aan de aliens aan of niet, op een andere planeet? Of is dat een ander biermerk? Mijn geheugen laat me ff in de steek. Heineken is okey. Ondanks die rode sterquote:Op zondag 19 juni 2005 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker op je kratje op de stoep
Maar PAS OP!!! Heineken is echt not done
een groen kratje, getooid met het rode PentagramAls ik Dromenvanger was, dan wist ik wel waar ik het gevaar moest zoeken
[afbeelding]
nog erger is het wanneer je rood staat bij de bank. rood is niet zo positiefquote:Op zondag 19 juni 2005 10:01 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, dalijk gaat hij weer over de rooie.![]()
Daar komt heel DenHaag heen? Zou ik naar DenHaag gaan, zie je nog eens wat andersquote:Op zondag 19 juni 2005 10:00 schreef Dark_Killah het volgende:
Ej Garbage en Bengeltje.
Inderdaad lekker weer Bengel, straks maar weer naar de vlietlanden met een groepje vrienden, da's lang geleden, gister nog geweest., maar is leuk. Dan komt heel Den Haag daarheen, en het is gewoon leuk om een beetje kijken naar wat er allemaal rondloopt.
Koffie is een drug, sigaratten ook, waar is de lust naar reinheid en puurheid heenquote:Op zondag 19 juni 2005 10:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga koffie pakken en sigaret roken buiten ff in de schaduw
Tegen de muur praten is ook niet gezelligquote:Op zondag 19 juni 2005 10:03 schreef Garbage het volgende:
Mjah... Effies wat ontbijt tanken en dan op naar de bioscoop
't is wel een mooi gebied, maar je moet aan de overkant gaan zitten waar wij zijn, daar is 't rustig en er ligt een heel bos met een plas achter. Ben je bekend in Leiden, Leidschendam, Voorschoten en omstreken?quote:Op zondag 19 juni 2005 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik dacht even dat het over een (fotografeerbaar) natuurgebied ging![]()
Maar je gaat daar dus allemaal sappige meisjes bekijken met weinig kleren aan? Ook een goede vrijetijdsbesteding![]()
Ja de Zorks van de planeet Tucuman worden gesponsord. Ze zijn via allerlei geheime contracten ook eigenaar van de Heineken Music Hall. Er gebeuren rare dingen daar... Ze hebben een keer een wedstrijd in de ArenA laten afgelasten door sneeuw op het dak te gooien. Dat was omdat de negatieve straling van het scheidsrechtersfluitje stoorde bij de navigatie van hun Spacecraft. Ze kwamen die dag de Music Hall in het diepste geheim inspecteren op onzedige handelingen en schendingen van de interplanetaire grondwet.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ze bieden toch bier aan de aliens aan of niet, op een andere planeet? Of is dat een ander biermerk? Mijn geheugen laat me ff in de steek. Heineken is okey. Ondanks die rode ster
Ja, maar dat is buiten mijn budget.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar komt heel DenHaag heen?
Zou ik naar DenHaag gaan, zie je nog eens wat anders![]()
Tot op heden heeft mij dat nog niet kunnen boeienquote:Op zondag 19 juni 2005 10:05 schreef Bengeltje het volgende:
Tegen de muur praten is ook niet gezellig
Mwoa niet echt... ik weet wel dat er bij De Vink in de buurt een aardig weids plassengebied ligtquote:Op zondag 19 juni 2005 10:05 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
't is wel een mooi gebied, maar je moet aan de overkant gaan zitten waar wij zijn, daar is 't rustig en er ligt een heel bos met een plas achter. Ben je bekend in Leiden, Leidschendam, Voorschoten en omstreken?
??quote:Op zondag 19 juni 2005 10:06 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja, maar dat is buiten mijn budget.
quote:Op zondag 19 juni 2005 10:06 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja, maar dat is buiten mijn budget.
Ik moet een bijbaantje!!
Jawel, het komt terug allemaal. Ik ga me het allemaal herinneren nog.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de Zorks van de planeet Tucuman worden gesponsord. Ze zijn via allerlei geheime contracten ook eigenaar van de Heineken Music Hall. Er gebeuren rare dingen daar... Ze hebben een keer een wedstrijd in de ArenA laten afgelasten door sneeuw op het dak te gooien. Dat was omdat de negatieve straling van het scheidsrechtersfluitje stoorde bij de navigatie van hun Spacecraft. Ze kwamen die dag de Music Hall in het diepste geheim inspecteren op onzedige handelingen en schendingen van de interplanetaire grondwet.
Weet je dat niet meer dan?
Het leek er anders verdacht veel opquote:Op zondag 19 juni 2005 10:06 schreef Garbage het volgende:
[..]
Tot op heden heeft mij dat nog niet kunnen boeien
Nee 20 euro per maand, da's wel goed geregeld opzich.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
??
jij krijgt 1,87 euro zakgeld in de week, waarvan je NET met de bus naar de vlietlanden kan maar niet naar Den Haag?
quote:Op zondag 19 juni 2005 10:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Bloeden is ook gevaarlijk. Vandaar dat het rood is.
Al het gevaar is rood.
Kijken niet woar.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:10 schreef Bengeltje het volgende:Kijken kost geld tegenwoordig?
Hier in Limburg gelukkig niet
jezus van 20 euro in de maand kom je niet ver nee. Krantenwijkje maar dan?quote:Op zondag 19 juni 2005 10:12 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Nee 20 euro per maand, da's wel goed geregeld opzich.![]()
Maarrr, moet ik eerst 2 euro voor de tram op de heenweg uitgeven, en dan 2 euro op de terugweg en daar eten en alles ben je alweer iets van 5/7 euro kwijt..
Dan gaat het toch snel.![]()
Ai, dat is grofgeweld, wat is daar leuk aan.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Weet je dat ze ook een potlootventer een pen hebben gegeven? Dat vonden ze leuk om te doen. Ze hebben zijn potlood afgepakt, daarvoor hebben ze een pen erin gezet.
communisme weet ik weinig vanaf, communisme zal ik nog over gaan lezen als ik zin heb.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]of "rood is gevaar, want bloed is rood, en bloed is gevaar"
het communisme heeft ook alleen maar ellende gebracht
Ik ben 14, dus ik ben nog helemaal niet geschikt om uit te gaan.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jezus van 20 euro in de maand kom je niet ver nee. Krantenwijkje maar dan?
In dat geval hadden ze hem beter een typmachine tussen zn ballen kunnen prakkenquote:Op zondag 19 juni 2005 10:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ai, dat is grofgeweld, wat is daar leuk aan.
Of is het zodat hij beter kan schrijven
hij leert beter schrijven zodat hij niet kan uitgummen stiekem. Of is uitgummen goed? Wat zou beter en economischer verantwoord zijn? Ik hou niet van een potlood dat schrijf niet lekker en dat geeft een rot gevoel en geluid. Een pen gaat vloeiender over het papier.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ai, dat is grofgeweld, wat is daar leuk aan.
Of is het zodat hij beter kan schrijven
Klinkt grappig, niet geschiktquote:Op zondag 19 juni 2005 10:15 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik ben 14, dus ik ben nog helemaal niet geschikt om uit te gaan.![]()
Krantenwijkje mag pas volgend jaar, en dat ga ik zeker doen idd, nu nog ff een folderwijk lopen in de vakantie als het meezit dan.
Bah, er bestaan gemene mensen op deze aardequote:Op zondag 19 juni 2005 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In dat geval hadden ze hem beter een typmachine tussen zn ballen kunnen prakken
nee ik denk dat het ze om de pijn ging
Geen boerenland in de buurt?quote:Op zondag 19 juni 2005 10:15 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik ben 14, dus ik ben nog helemaal niet geschikt om uit te gaan.![]()
Krantenwijkje mag pas volgend jaar, en dat ga ik zeker doen idd, nu nog ff een folderwijk lopen in de vakantie als het meezit dan.
Laat ze maar niets schrijven, dop erop en weg ermeequote:Op zondag 19 juni 2005 10:15 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
hij leert beter schrijven zodat hij niet kan uitgummen stiekem. Of is uitgummen goed? Wat zou beter en economischer verantwoord zijn? Ik hou niet van een potlood dat schrijf niet lekker en dat geeft een rot gevoel en geluid. Een pen gaat vloeiender over het papier.
Oost indische inkt is ook stoerMet oost indische inkt verhalen schrijven.
Ehm, nou ja eigenlijk ook niet echt leeftijds, maar ik ben de oudste en ze moeten het nog allemaal een beetje leren denk ik, ga ook niet lopen zeuren om zakgeld verhoging, ik vind 't wel best zo.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klinkt grappig, niet geschikt![]()
Wanneer ben je wel geschikt, is dat bij jullie leeftijds gebonden ?
Bij ons was het persoons gebonden, die wat de verantwoording niet aankom mocht niet![]()
Ik zei dan ook tegen een muur pratenquote:Op zondag 19 juni 2005 10:15 schreef Garbage het volgende:
[..]
Tegen een muur lopen en tegen een muur gaan praten zijn toch echt verschillende dingen hoor
Wat is kalligrafie? Nog nooit van gehoordquote:Op zondag 19 juni 2005 10:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laat ze maar niets schrijven, dop erop en weg ermee
Met oostindische inkt is schrijven met losse pennetjes, dat krast zo op papier![]()
Ookal vind ik kalligrafie wel heel mooi om te doen
Toevallig heb ik de laatste eergister nog overwogen, ff contact opgenomen maar het bleek dat ze geen mensen meer nodig hadden voor de zomervakantie, kijk iedereen die er vast werkt elke zaterdag ging al in de zomervakantie dus er was geen plek meer over voor mij.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen boerenland in de buurt?
Tuinbonen plukken, prei planten, tomaten plukken... deed ik op mn 12e al
Meisjes met rode haren zijn een afleidingsmanoeuvrequote:Op zondag 19 juni 2005 10:18 schreef Dromenvanger het volgende:
wat is er met meisjes met rode haren aan de hand? Meisjes met rode haren. Op deeltijd kon ik iemand die had dat liedje continu in zijn hoofd zitten. Die man kon ook niet recht vooruit kijken, hij keek continu naar rechts. Arme man was dat. Hij had ook altijd vuile kleren aan.
Het was een speler van Roda geweest, toen een vriend dood ging is hij doorgedraaid.
Ik snap eigenlijk nog niet hoe je d'r bij komt dat ik tegen een muur praatquote:Op zondag 19 juni 2005 10:20 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zei dan ook tegen een muur praten![]()
Naar een brunette gaat zoeken, die begrijpt mij misschien
Verstandigquote:Op zondag 19 juni 2005 10:20 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ehm, nou ja eigenlijk ook niet echt leeftijds, maar ik ben de oudste en ze moeten het nog allemaal een beetje leren denk ik, ga ook niet lopen zeuren om zakgeld verhoging, ik vind 't wel best zo.
quote:Op zondag 19 juni 2005 10:20 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat is kalligrafie? Nog nooit van gehoord
krassen over krassen gesproken. Hier worden vaker leuzen gedaan op energiehuizen, scar staat erop. Dat energievoorzieningshuis is groen en ze schrijven dat helemaal vol. Dat ding heeft nog een keer in de fik gestaan. Vroeger zat ik vaker erop. Ligt tegenover een speeltuin. En die speeltuin ligt tegenover onze tuin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |