Goede morgenquote:
hahaquote:Op zondag 19 juni 2005 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
goeiemorgen allemaal![]()
Warm weer is niet goed voor postaantallenMaar goed, zo hoort het eigenlijk ook
Volgens mij ben ik een plaatsje gestegen gisterenquote:Op zondag 19 juni 2005 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Warm weer is niet goed voor postaantallenMaar goed, zo hoort het eigenlijk ook
Ooh doe rustigquote:Op zondag 19 juni 2005 09:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
haha
tong had er 320 dus, tja
maar de stats komen pas straks zeer wrs
eejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op zondag 19 juni 2005 09:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik een plaatsje gestegen gisteren
maar dat zie ik vanavond pas lees ik nou
ik zit ook in de top 40quote:Op zondag 19 juni 2005 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Ik zit in de top-40
Ik kijk wel hoe ver ik vandaag kom. Zo eerst douchen en dan maar gewoon de zon in
quote:Op zondag 19 juni 2005 06:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Het zo hoog geprezen google deugt ook niet.
jij bent echt het spoor bijster he?quote:
vaderdag hequote:Op zondag 19 juni 2005 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ooh doe rustigwe hebben de tijd op dagen zoals vandaag
Daar heeft mijn vader weinig last vanquote:Op zondag 19 juni 2005 09:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
vaderdag he
druk met cadeau's uitpakken en zo
Ik zit nog te speuren. Ik kom rode auto's tegen die te koop staan. Huizen met rode deur en groene vlag waar te koop op staat. Rode brievenbussen. Heggen met rood en groen.quote:Op zondag 19 juni 2005 09:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
[..]
jij bent echt het spoor bijster he?
D_H heeft het druk met cadeau's uitpakken. Aangezien ik niet aan vaderdag (en moederdag) doe heeft mijn vader er geen last vanquote:
oh okeequote:Op zondag 19 juni 2005 09:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
D_H heeft het druk met cadeau's uitpakken. Aangezien ik niet aan vaderdag (en moederdag) doe heeft mijn vader er geen last van
mijn kinderen vinden t nog leukquote:Op zondag 19 juni 2005 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh okeeNee ik doe er ook liever niks aan,, maar mijn ouders vinden dat ik er iets aan moet doen
Ik bel vanmiddag wel even
post het eerst hier even voordat je de ramp gaat bestrijdenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |