In de ochtend? Is dat wel leuk ? Hoelaat dan ?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:57 schreef Garbage het volgende:
[..]
Ik ga het niet heeeeeeel laat maken, aangezien ik morgenOCHTEND (jawel) in Pathe het geweldige House of Wax ga kijken
Haio, B
Ergens leek het me wel handigquote:
*zucht je kan niet zonder een goedenacht knuffel ?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:58 schreef Dark_Killah het volgende:
*nog op is.
Vanmiddag His Girl Friday opgenomen, da's best luchtig én Rosalind Russell speelt een van de hoofdrollenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:59 schreef D.Rose het volgende:
niets 'luchtigs' ?
mag je zo laat opblijven van papa en mama?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:58 schreef Dark_Killah het volgende:
*nog op is.
Horror om de dag mee te beginnen?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:59 schreef Bengeltje het volgende:
In de ochtend? Is dat wel leuk ? Hoelaat dan ?
die schijnt best goed te zijnquote:Op zondag 19 juni 2005 00:01 schreef Garbage het volgende:
[..]
Vanmiddag His Girl Friday opgenomen, da's best luchtig én Rosalind Russell speelt een van de hoofdrollen
Die IS goedquote:
Tataquote:Op zondag 19 juni 2005 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo
foto's bijgewerkt, bezoek thuis, ik ga slapen![]()
ow, je hebt m al gezien?quote:Op zondag 19 juni 2005 00:04 schreef Garbage het volgende:
[..]
Die IS goedEn als beetje liefhebber van Cary Grant is het zo'n geval van "must see" en aangezien ik deze al -tig jaar niet meer heb gezien... Ga ik die zo maar eens kijken
welterustenquote:Op zondag 19 juni 2005 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo
foto's bijgewerkt, bezoek thuis, ik ga slapen![]()
da;s nuquote:Op zondag 19 juni 2005 00:05 schreef Garbage het volgende:
Moet ik wel eerst wachten totdat The Dish is opgenomenDammit
Neuh... Laatste keer was ik misschien 14 ofzo, en aangezien ik bezig ben met een x-aantal films opnieuw te waarderen en deze ook in die lijst voorkomt... Kijkenquote:Op zondag 19 juni 2005 00:08 schreef D.Rose het volgende:
ow, je hebt m al gezien? In dat geval is het zonde
al heb ik vanavond voor de 6e keer groundhogday gezien
'k Heb er wat extra tijd op gezet, je weet het maar nooitquote:
Sociaal dierquote:Op zondag 19 juni 2005 00:14 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga naar bed![]()
![]()
Welterusten heren![]()
![]()
D.![]()
tot morgen maybeligt eraan hoe gezellig de bbq is
doeiiiiii
*knuffel vangt en alvast instoptquote:Op zondag 19 juni 2005 00:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*zucht je kan niet zonder een goedenacht knuffel ?
Welterusten DKknuffel toewerpt
slaap lekker Bquote:Op zondag 19 juni 2005 00:14 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga naar bed![]()
![]()
Welterusten heren![]()
![]()
D.![]()
tot morgen maybeligt eraan hoe gezellig de bbq is
doeiiiiii
veel plezierquote:Op zondag 19 juni 2005 00:16 schreef Garbage het volgende:
Opnameproces is afgerond, en ik kan Grant & Co gaan kijken
Bye
* Zoef....
Goede morgenquote:
hahaquote:Op zondag 19 juni 2005 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
goeiemorgen allemaal![]()
Warm weer is niet goed voor postaantallenMaar goed, zo hoort het eigenlijk ook
Volgens mij ben ik een plaatsje gestegen gisterenquote:Op zondag 19 juni 2005 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Warm weer is niet goed voor postaantallenMaar goed, zo hoort het eigenlijk ook
Ooh doe rustigquote:Op zondag 19 juni 2005 09:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
haha
tong had er 320 dus, tja
maar de stats komen pas straks zeer wrs
eejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op zondag 19 juni 2005 09:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik een plaatsje gestegen gisteren
maar dat zie ik vanavond pas lees ik nou
ik zit ook in de top 40quote:Op zondag 19 juni 2005 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Ik zit in de top-40
Ik kijk wel hoe ver ik vandaag kom. Zo eerst douchen en dan maar gewoon de zon in
quote:Op zondag 19 juni 2005 06:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Het zo hoog geprezen google deugt ook niet.
jij bent echt het spoor bijster he?quote:
vaderdag hequote:Op zondag 19 juni 2005 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ooh doe rustigwe hebben de tijd op dagen zoals vandaag
Daar heeft mijn vader weinig last vanquote:Op zondag 19 juni 2005 09:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
vaderdag he
druk met cadeau's uitpakken en zo
Ik zit nog te speuren. Ik kom rode auto's tegen die te koop staan. Huizen met rode deur en groene vlag waar te koop op staat. Rode brievenbussen. Heggen met rood en groen.quote:Op zondag 19 juni 2005 09:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
[..]
jij bent echt het spoor bijster he?
D_H heeft het druk met cadeau's uitpakken. Aangezien ik niet aan vaderdag (en moederdag) doe heeft mijn vader er geen last vanquote:
oh okeequote:Op zondag 19 juni 2005 09:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
D_H heeft het druk met cadeau's uitpakken. Aangezien ik niet aan vaderdag (en moederdag) doe heeft mijn vader er geen last van
mijn kinderen vinden t nog leukquote:Op zondag 19 juni 2005 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh okeeNee ik doe er ook liever niks aan,, maar mijn ouders vinden dat ik er iets aan moet doen
Ik bel vanmiddag wel even
post het eerst hier even voordat je de ramp gaat bestrijdenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |