we laten ons verrassenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mwa nou ja dat zullen we wel zien dan
goed ideequote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:53 schreef Garbage het volgende:
Vroeg zat ja... Zo maar eens filmpje kijken
Doe eens gezellig en ga kijken als iedereen slaaptquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:53 schreef Garbage het volgende:
Vroeg zat ja... Zo maar eens filmpje kijken
dat tegenhouden gaat je niet goed afquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is dus nog vroeggeeuw probeert tegen te houden
Flash vindt het duidelijk niet vroeg![]()
en ze wonen in Luxemburg?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wacht nog ff op telefoontje van bezoek dat ze veilig thuisgekomen is
dan ff douchen en plat
'k Heb nog wat dingen op band staan. Films met Cary Grant, Gene Tierney, Claudette Colbert... Ook nog wat docu's van Capra op dvd, plus nog wat meuk op de harde schijf. 'k Weet het nog nietquote:
De tijd dat een man een vrouw netjes naar huis bracht is voorbijquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee
10 min fietsen.
enkelvoud bovendien
Ik ga het niet heeeeeeel laat maken, aangezien ik morgenOCHTEND (jawel) in Pathe het geweldige House of Wax ga kijkenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:55 schreef Bengeltje het volgende:
Doe eens gezellig en ga kijken als iedereen slaapt![]()
Hai
10 minuten in nuchtere toestand?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee
10 min fietsen.
enkelvoud bovendien
niets 'luchtigs' ?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:56 schreef Garbage het volgende:
[..]
'k Heb nog wat dingen op band staan. Films met Cary Grant, Gene Tierney, Claudette Colbert... Ook nog wat docu's van Capra op dvd, plus nog wat meuk op de harde schijf. 'k Weet het nog niet
In de ochtend? Is dat wel leuk ? Hoelaat dan ?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:57 schreef Garbage het volgende:
[..]
Ik ga het niet heeeeeeel laat maken, aangezien ik morgenOCHTEND (jawel) in Pathe het geweldige House of Wax ga kijken
Haio, B
Ergens leek het me wel handigquote:
*zucht je kan niet zonder een goedenacht knuffel ?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:58 schreef Dark_Killah het volgende:
*nog op is.
Vanmiddag His Girl Friday opgenomen, da's best luchtig én Rosalind Russell speelt een van de hoofdrollenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:59 schreef D.Rose het volgende:
niets 'luchtigs' ?
mag je zo laat opblijven van papa en mama?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:58 schreef Dark_Killah het volgende:
*nog op is.
Horror om de dag mee te beginnen?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:59 schreef Bengeltje het volgende:
In de ochtend? Is dat wel leuk ? Hoelaat dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |