quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wacht, eerst eerlijk zeggen: alien of predator...???
Zeg....waar blijft mijn analyse?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:36 schreef Dromenvanger het volgende:
John de mol doet ook mee met het geheel, hij zat er al in maar hij is nu echt goed bezig
Ieder zijn domein maar het grote geheel.
yeahquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Pfjoew! Goed geantwoord. Jij mag binnenkomen
kop dicht lelijke mislukte feeks van een prutsmoederquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Neem eens een voorbeeld aan mijn Jeffertje![]()
Stelletje achterlijke aliens
Bah bah en bah! Driewerfquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kop dicht lelijke mislukte feeks van een prutsmoeder
Hoe durf je, de gezondheidszorg met ZO'N kostenpost opzadelen
Uitzuigerig profiterend schoelje ben je
Neejjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:49 schreef D.Rose het volgende:
iedereen het spoor bijster vandaag?
Nog wat te melden ook?quote:
Ja die is ook maar blond, die kon het ook niet wetenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bah bah en bah! Driewerf!
Dat mijn zoon Jeffrey zich in deze kringen begeeft is niet alleen zorgwekkend, maar ook afkeurenswaardig![]()
Ik ga meteen een ban aanvragen bij die ex van hem, die Yvonne!
Weinig eigenlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nog wat te melden ook?
Ja ik vraag het maar gewoon hoor... Nofi verder...
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welkom in dit topic dat toch al wat kafkaiaans aandoet
Van AMD blijf je af!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik durf alles aan en ik breng de doden tot leven.
AMD64 is een loser.quote:
Oké, het is nu duidelijk, ik ben je grootste fanquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:57 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
AMD64 is een loser.
De laatste in de hemel is een loser.
Wie weet komt hij er helemaal niet in. Als hij klopt aan mijn deur kan ik altijd nee zeggen.
does lievquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is dan ook wel een hele enge hoerensloep.![]()
Ik word een beetje zeeziek van jequote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo, en er blijft weinig over
taco is ook verdwenen. Die heeft mijn leven ook zuur gemaakt
Je ligt eruit bij DV hoor, jij alien!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:20 schreef dolle_hond het volgende:
hoi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |