quote:Op zondag 19 juni 2005 10:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Bloeden is ook gevaarlijk. Vandaar dat het rood is.
Al het gevaar is rood.
Kijken niet woar.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:10 schreef Bengeltje het volgende:Kijken kost geld tegenwoordig?
Hier in Limburg gelukkig niet
jezus van 20 euro in de maand kom je niet ver nee. Krantenwijkje maar dan?quote:Op zondag 19 juni 2005 10:12 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Nee 20 euro per maand, da's wel goed geregeld opzich.![]()
Maarrr, moet ik eerst 2 euro voor de tram op de heenweg uitgeven, en dan 2 euro op de terugweg en daar eten en alles ben je alweer iets van 5/7 euro kwijt..
Dan gaat het toch snel.![]()
Ai, dat is grofgeweld, wat is daar leuk aan.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Weet je dat ze ook een potlootventer een pen hebben gegeven? Dat vonden ze leuk om te doen. Ze hebben zijn potlood afgepakt, daarvoor hebben ze een pen erin gezet.
communisme weet ik weinig vanaf, communisme zal ik nog over gaan lezen als ik zin heb.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]of "rood is gevaar, want bloed is rood, en bloed is gevaar"
het communisme heeft ook alleen maar ellende gebracht
Ik ben 14, dus ik ben nog helemaal niet geschikt om uit te gaan.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jezus van 20 euro in de maand kom je niet ver nee. Krantenwijkje maar dan?
In dat geval hadden ze hem beter een typmachine tussen zn ballen kunnen prakkenquote:Op zondag 19 juni 2005 10:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ai, dat is grofgeweld, wat is daar leuk aan.
Of is het zodat hij beter kan schrijven
hij leert beter schrijven zodat hij niet kan uitgummen stiekem. Of is uitgummen goed? Wat zou beter en economischer verantwoord zijn? Ik hou niet van een potlood dat schrijf niet lekker en dat geeft een rot gevoel en geluid. Een pen gaat vloeiender over het papier.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ai, dat is grofgeweld, wat is daar leuk aan.
Of is het zodat hij beter kan schrijven
Klinkt grappig, niet geschiktquote:Op zondag 19 juni 2005 10:15 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik ben 14, dus ik ben nog helemaal niet geschikt om uit te gaan.![]()
Krantenwijkje mag pas volgend jaar, en dat ga ik zeker doen idd, nu nog ff een folderwijk lopen in de vakantie als het meezit dan.
Bah, er bestaan gemene mensen op deze aardequote:Op zondag 19 juni 2005 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In dat geval hadden ze hem beter een typmachine tussen zn ballen kunnen prakken
nee ik denk dat het ze om de pijn ging
Geen boerenland in de buurt?quote:Op zondag 19 juni 2005 10:15 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik ben 14, dus ik ben nog helemaal niet geschikt om uit te gaan.![]()
Krantenwijkje mag pas volgend jaar, en dat ga ik zeker doen idd, nu nog ff een folderwijk lopen in de vakantie als het meezit dan.
Laat ze maar niets schrijven, dop erop en weg ermeequote:Op zondag 19 juni 2005 10:15 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
hij leert beter schrijven zodat hij niet kan uitgummen stiekem. Of is uitgummen goed? Wat zou beter en economischer verantwoord zijn? Ik hou niet van een potlood dat schrijf niet lekker en dat geeft een rot gevoel en geluid. Een pen gaat vloeiender over het papier.
Oost indische inkt is ook stoerMet oost indische inkt verhalen schrijven.
Ehm, nou ja eigenlijk ook niet echt leeftijds, maar ik ben de oudste en ze moeten het nog allemaal een beetje leren denk ik, ga ook niet lopen zeuren om zakgeld verhoging, ik vind 't wel best zo.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klinkt grappig, niet geschikt![]()
Wanneer ben je wel geschikt, is dat bij jullie leeftijds gebonden ?
Bij ons was het persoons gebonden, die wat de verantwoording niet aankom mocht niet![]()
Ik zei dan ook tegen een muur pratenquote:Op zondag 19 juni 2005 10:15 schreef Garbage het volgende:
[..]
Tegen een muur lopen en tegen een muur gaan praten zijn toch echt verschillende dingen hoor
Wat is kalligrafie? Nog nooit van gehoordquote:Op zondag 19 juni 2005 10:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laat ze maar niets schrijven, dop erop en weg ermee
Met oostindische inkt is schrijven met losse pennetjes, dat krast zo op papier![]()
Ookal vind ik kalligrafie wel heel mooi om te doen
Toevallig heb ik de laatste eergister nog overwogen, ff contact opgenomen maar het bleek dat ze geen mensen meer nodig hadden voor de zomervakantie, kijk iedereen die er vast werkt elke zaterdag ging al in de zomervakantie dus er was geen plek meer over voor mij.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen boerenland in de buurt?
Tuinbonen plukken, prei planten, tomaten plukken... deed ik op mn 12e al
Meisjes met rode haren zijn een afleidingsmanoeuvrequote:Op zondag 19 juni 2005 10:18 schreef Dromenvanger het volgende:
wat is er met meisjes met rode haren aan de hand? Meisjes met rode haren. Op deeltijd kon ik iemand die had dat liedje continu in zijn hoofd zitten. Die man kon ook niet recht vooruit kijken, hij keek continu naar rechts. Arme man was dat. Hij had ook altijd vuile kleren aan.
Het was een speler van Roda geweest, toen een vriend dood ging is hij doorgedraaid.
Ik snap eigenlijk nog niet hoe je d'r bij komt dat ik tegen een muur praatquote:Op zondag 19 juni 2005 10:20 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zei dan ook tegen een muur praten![]()
Naar een brunette gaat zoeken, die begrijpt mij misschien
Verstandigquote:Op zondag 19 juni 2005 10:20 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ehm, nou ja eigenlijk ook niet echt leeftijds, maar ik ben de oudste en ze moeten het nog allemaal een beetje leren denk ik, ga ook niet lopen zeuren om zakgeld verhoging, ik vind 't wel best zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |