quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welkom in dit topic dat toch al wat kafkaiaans aandoet
Van AMD blijf je af!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik durf alles aan en ik breng de doden tot leven.
AMD64 is een loser.quote:
Oké, het is nu duidelijk, ik ben je grootste fanquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:57 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
AMD64 is een loser.
De laatste in de hemel is een loser.
Wie weet komt hij er helemaal niet in. Als hij klopt aan mijn deur kan ik altijd nee zeggen.
does lievquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is dan ook wel een hele enge hoerensloep.![]()
Ik word een beetje zeeziek van jequote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo, en er blijft weinig over
taco is ook verdwenen. Die heeft mijn leven ook zuur gemaakt
Je ligt eruit bij DV hoor, jij alien!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:20 schreef dolle_hond het volgende:
hoi
Aardig... aardig... let me think... zoiets als 'grondig'?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou, een beetje in de richting van aardig
Nee in de richting van: vriendelijkquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aardig... aardig... let me think... zoiets als 'grondig'?
Vriendelijk?quote:
zoiets jaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
de aarde is slecht. mensen die op aarde leven moeten nog naar de hemel komen. ze zijn nog levend. Ik zie ze iedere dag die levende mensen. Ze zijn zielig.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed. ik zal grondiger zijn als ik je auto beledigquote:
yeahquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed. ik zal grondiger zijn als ik je auto beledig
Blij dat we eruit zijn![]()
ja ben ik ook blij mee, kunnen we weer verder met een andere discussiequote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed. ik zal grondiger zijn als ik he auto beledig
Blij dat we eruit zijn![]()
Hè ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
ja ben ik ook blij mee, kunnen we weer verder met een andere discussie
ik ben onder de indrukquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je ligt eruit bij DV hoor, jij alien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |