quote:De vrouw die door Robin van Persie verkracht zou zijn, Sandra K., blijkt de 21-jarige Sandra Krijgsman te zijn, die in 2002 de Miss Nigeria Holland verkiezing won. In de Telegraaf laat Sandra, dochter van een Nigeriaanse moeder en een Nederlandse vader, via haar advocate weten woedend te zijn op advocaat Bram Moszkowicz, die eerder deze week zei dat de aanklacht tegen zijn cliënt afkomstig was van ''een nachtclubdanseres van bedenkelijk allooi.''
Volgens Sandra heeft Van Persie haar verkracht in een kamer in het Rotterdamse Tulip Inn-hotel. De rechter-commissaris verlengde donderdag de voorlopige hechtenis van de Arsenal-speler met 14 dagen.
De Telegraaf publiceert overigens morgen een interview met Kiki en Bouchra van Persie, respectievelijk de zus en de Marokkaanse echtgenote van de voetballer. Daarin laten ze weten ''volledig achter Robin'' te staan.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:27 schreef HarigeKerel het volgende:
Wel een mooi chickie
Die Kiki had toch ook een CU2 pagina?![]()
Mensen, jullie hebben geen smaak noch hebben jullie recht op een glas old-school handgeperste jusquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:50 schreef Blue_Eyed het volgende:
Mooi vrouwtje!
De Telegraaf.quote:ECHTGENOTE PAL ACHTER VAN PERSIE
Van een onzer verslaggevers
AMSTERDAM, zondag
Robin van Persie hoeft niet te vrezen voor zijn huwelijk. De van verkrachting beschuldigde sterspeler van Arsenal kan nog steeds rekenen op de steun van zijn vrouw Bouchra.
In een exclusief interview met De Telegraaf op zondag, zegt de vrouw die anderhalf jaar geleden met Van Persie in het huwelijksbootje stapte: „Dat hele verhaal over die verkrachting is volgens mij compleet verzonnen. Ik geloof dat Robin de waarheid spreekt.”
Ook de zus van Van Persie spreekt in deze krant namens de familie haar steun uit voor haar broer. De international werd vorige week maandag gearresteerd door de politie van Rotterdam, na een aangifte van de 21-jarige Sandra K.
Volgens de vrouw werd zij verkracht, nadat zij met Van Persie en twee vrienden was meegegaan naar een hotel in Rotterdam.
Inmiddels is uit het politie-onderzoek naar voren gekomen dat Van Persie wel degelijk seks heeft gehad met Sandra K.
De voetballer had dat eerst met klem ontkend.
www.nu.nlquote:'Van Persie had wel seks met Sandra K.'
Uitgegeven: 19 juni 2005 09:14
AMSTERDAM - Voetballer Robin van Persie heeft wel seks gehad met Sandra K., de vrouw die hem ervan beschuldigd haar te hebben verkracht. Dat blijkt volgens De Telegraaf uit het politieonderzoek. Van Persie blijft echter ontkennen dat hij Sandra K. heeft verkracht.
De Arsenal-speler werd afgelopen week opgepakt nadat K. aangifte tegen hem had gedaan. Het voorarrest van Van Persie werd deze week verlengd omdat er nog getuigen moeten worden gehoord. Volgens de krant verschillen de verklaringen van de voetballer en die van zijn twee vrienden die de bewuste avond bij hem waren op essentiële punten.
Het seksueel misbruik zou vorige week hebben plaatsgevonden in een Rotterdams hotel. Van Persie zou met twee vrienden en Sandra K. vanuit een Rotterdamse discotheek naar een hotel zijn gegaan. Daar zou zij in de badkamer door Van Persie zijn verkracht, terwijl de twee vrienden haar kleding verstopten.
Aanvankelijk ontkende hij seks met haar te hebben gehad, maar uit onderzoek is inmiddels het tegendeel gebleken, aldus De Telegraaf. Van Persie blijft volhouden dat er geen sprake is van een verkrachting. Zijn vrouw Bouchra zegt in de krant achter haar man te staan: "Dat verhaal is verzonnen, daar ben ik rotsvast van overtuigd."
quote:Precies een week geleden stapte de 21-jarige Sandra K. een Rotterdams politiebureau binnen om aangifte te doen van een ernstig zedenmisdrijf. De jonge vrouw verklaarde tegenover de rechercheurs te zijn verkracht door een van Nederlands grootste voetbaltalenten van dit moment: Robin van Persie. Een dag later werd de Arsenal-spits in de boeien geslagen. Sindsdien verblijft hij in de cel, dit tot groot afgrijzen van zijn echtgenote Bouchra van Persie. In een EXCLUSIEF interview vertelt ze tegenover DE TELEGRAAF OP ZONDAG háár verhaal. „Die hele aanklacht klopt van geen kant. Robin en ik houden zielsveel van elkaar en dat zal nooit veranderen.”
Echtgenote Bouchra van Persie overtuigd van onschuld stervoetballer in verkrachtingszaak
„Robin, ík geloof je!”
door JOHN VAN DEN HEUVEL
AMSTERDAM, zondag
Bouchra van Persie (21) houdt zich groot naar de buitenwereld, maar van binnen is de pijn groot. De man met wie ze anderhalf jaar geleden in het huwelijksbootje stapte zit sinds afgelopen maandag in de cel. Haar echtgenoot, stervoetballer Robin van Persie, wordt verdacht van verkrachting van een andere vrouw.
„Het was een afschuwelijke week, een nachtmerrie. Voor Robin natuurlijk, maar ook voor ons”, zegt Bouchra ogenschijnlijk kalm, geflankeerd door de zus van Robin, in het kantoor van Van Persie’s advocaat mr. Abraham Moszkowicz. „Iedere seconde van de dag denk ik aan Robin, hoe hij daar nu alleen zit in zijn cel. Gelukkig hebben we twee keer met elkaar mogen bellen. Hoe dat was? Ik heb hem gezegd: ’Robin maak je geen zorgen. Wat de hele wereld ook denkt: ík geloof je!’ Dat hele verhaal is verzonnen, daar ben ik rotsvast van overtuigd. Niets of niemand krijgt ons huwelijk stuk.”
Kiki, de oudere zuster van Robin van Persie, valt haar schoonzusje bij. „Mijn vader en moeder, mijn andere zusje en ik steunen Robin waar we kunnen. We zijn rotsvast overtuigd van zijn onschuld en de hele familie staat als één blok achter hem!”
„En op basis van wat ik tot nu toe in het onderzoeksdossier heb gezien, geloof ik ook in de onschuld van mijn cliënt”, valt Moszkowicz bij.
Wat een gezellig stapavondje met vrienden moest worden, eindigde voor Van Persie vorige week zaterdag met een enorme kater. Samen met twee kameraden bezocht de jonge prof eerst discotheek ’Hyper Hyper’ in Rotterdam. Daar bleek volgens getuigen al snel dat de voetballer zich mocht verheugen in veel belangstelling van vrouwelijk schoon. Twee vriendinnen, onder wie Sandra K., maakten contact met Van Persie en zijn twee maten. Het groepje van vijf besloot na enige tijd een andere dancing in Rotterdam te bezoeken, de trendy Baja Beach Club.
Zijn zus Kiki: „Onze hele familie staat als één blok achter hem”
„Ik weet precies hoe het er in zo’n disco aan toe kan gaan”, zegt Bouchra van Persie. „Ik heb het als we samen uitgingen met eigen ogen gezien hoe vrouwen zich aan hem opdrongen. Ze krioelden om hem heen. Het maakte niet eens uit dat ik er naast stond. Sommige vrouwen toonden geen enkel respect voor mijn aanwezigheid. Sterker nog, als ik even naar de wc ging, dan probeerden ze briefjes met telefoonnummers aan Robin te geven. Die ging daar overigens nooit op in hoor. Robin lachte altijd maar een beetje en liet zijn trouwring zien. Maar dat interesseerde veel van die vrouwen helemaal niets.”
Uit het politieonderzoek is deze week naar voren gekomen dat het gezelschap van vijf (Van Persie, zijn twee vrienden, Sandra K. en haar vriendin) in de Baja Beach Club besloot naar een hotel in de buurt te gaan. Onderweg naar dat hotel, dat overigens vol bleek te zijn, bedacht de vriendin van Sandra zich en ging naar huis. De overgebleven vier reden door naar het Tulip Inn Hotel in Rotterdam, waar wel plaats was, en huurden een kamer. Volgens Sandra K. werd ze in de badkamer van de hotelkamer door Robin van Persie verkracht. Terwijl het beweerde seksueel misbruik plaatsvond, verstopten op de hotelkamer de twee vrienden van Van Persie kledingstukken van de vrouw.
„Sandra K. heeft dit allemaal verzonnen, maar niemand krijgt ons huwelijk stuk”
Sandra K. verklaarde later volgens politiebronnen dat ze zich zwaar vernederd voelde. Volgens haar advocate is ze nog steeds hevig ontdaan van de gebeurtenissen van vorige week zaterdag. Bouchra van Persie zegt Sandra K. niet te kennen. „En ik wil ook niets van die vrouw weten”, zegt ze met felle ogen. „En over wat er zich dan in die hotelkamer zou hebben afgespeeld, zeg ik niets. Alleen dat ik Robin voor tweehonderd procent vertrouw als hij zegt dat er niets is gebeurd. Ik vind dit allemaal erg lijken op dat spelletje van die mevrouw Rebecca Loos. Zij heeft een trend gezet.
Bouchra vervolgt: „De mededeling dat Robin vastzat voor verkrachting kwam als een enorme dreun voor ons allemaal.
Het eerste wat we hebben gedaan is mr. Moszkowicz bellen. Uit de twee telefoongesprekken die ik met Robin mocht voeren bleek gelukkig dat hij rustig was. ’Ik wil naar huis, ik wil naar jou’, zei hij direct.”
„We weten dat hij het vreselijk vindt dat hij zijn sport niet kan beoefenen”, zegt Kiki van Persie. „Robin kan thuis nog geen minuut stilzitten, dus hij zal het niet makkelijk hebben in die cel.”
„Ik heb als we uitgingen gezien hoe vrouwen zich aan hem opdrongen”
„Maar we hebben samen wel voor hetere vuren gestaan hoor”, stelt Bouchra. „Ik ken Robin nu ruim drie jaar. Anderhalf jaar geleden zijn we getrouwd. Het was geen glamourachtig huwelijksfeest. De bruiloft was bescheiden. Maar onze liefde voor elkaar is onvoorwaardelijk. We hebben tot nu toe een leuke tijd samen doorgemaakt, maar ook moeilijke momenten gekend zoals in Engeland. In de begintijd van Arsenal, toen hij niet direct in het basisteam stond en we met z’n tweeën zonder familie of vrienden in ons appartement in Londen zaten en op elkaar waren aangewezen. Dat heeft ons alleen maar sterker gemaakt. We vertellen ook altijd alles aan elkaar. Ik mis hem nu verschrikkelijk en hij mij. Ik hoop Robin weer heel snel bij me op de bank te hebben.”
idd...quote:Op zondag 19 juni 2005 09:48 schreef speknek het volgende:
Hoe kan vast staan dat ze seks hebben gehad? De DNA test is toch nog niet binnen?
Lees nog eens terug wat je zegt, gaat nergens over.quote:Op zondag 19 juni 2005 09:42 schreef Chriz2k het volgende:
Ik hoop dat hij het gedaan heeft, anders is hij natuurlijk niet stoer meer.
makkelijk tochquote:Op zondag 19 juni 2005 09:55 schreef Bombie het volgende:
Oh, maar wacht... hun liefde voor elkaar is onvoorwaardelijk.
Is de vermeende ontrouw in ieder geval geen probleem meer.
ms heeft van Persie dat ondertussen gewoon toegegevenquote:Op zondag 19 juni 2005 09:48 schreef speknek het volgende:
Hoe kan vast staan dat ze seks hebben gehad? De DNA test is toch nog niet binnen?
Hij zegt nu inderdaad alleen dat er geen sprake is van verkrachting..quote:Aanvankelijk ontkende hij seks met haar te hebben gehad, maar uit onderzoek is inmiddels het tegendeel gebleken, aldus De Telegraaf. Van Persie blijft volhouden dat er geen sprake is van een verkrachting.
Vreemd gaan op zijn vrouw?quote:Op zondag 19 juni 2005 10:40 schreef speknek het volgende:
maar hij is wel vreemd gegaan op z'n vrouw. Dus veel sympathie heeft ie ook niet meer bij mij.
zoiets denkik ook, tenminste dat is het enige scenario dat ik me kan voorstellen als haar verhaal klopt.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:50 schreef sivado het volgende:
Misschien wou ze alleen met 1 van de andere heren naar bed?
Twee meter neem ik aan?quote:
Nou ja, als de vrouw van voor tot achter uitgescheurd is, zou dat kunnen helpen. Maar dat hoeft natuurlijk niet te gebeuren. En dan nog kunnen ze het altijd gooien op 'wilde sex'.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:57 schreef matthijst het volgende:
Kobe Bryant iemand?
Jammer dat verkrachting volgens mij vrij moelijk te bewijzen zal zijn, beetje hij-zegt-zij-zegt verhaal dit....
Neeeee!quote:Op zondag 19 juni 2005 12:02 schreef Alessandro het volgende:
Of is het die van starmaker??
Het is een interview, dus ik neem aan dat ze zelf hun verhaal kwijt wilden.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:48 schreef SCH het volgende:
Laat die mensen toch gewoon met rust, beste Telegraaf.
Nope.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:05 schreef Alessandro het volgende:
Staan er geen pics van haar in de telegraaf van zondag??
Hmm okequote:Op zondag 19 juni 2005 13:29 schreef alors het volgende:
Nou, zal ik jullie dan maar een foto geven van mevrouw van Persie?
http://img151.echo.cx/img151/3702/robinenbouch5lk.jpg
Robin en Bouchra in Londen, voor zover dat nog niet duidelijk was![]()
Hee, dat lijkt op die Bouchra van K-otic!quote:Op zondag 19 juni 2005 13:29 schreef alors het volgende:
[afbeelding]
In het echt is ze leuker.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:33 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Hmm okeniet echt super hot maar als hij er blij mee is
ZOu ik toch voor Sandra k gaan :p
Brrr, zo'n ranzige Jacob watch:quote:Op zondag 19 juni 2005 13:29 schreef alors het volgende:
Bronquote:'Sandra K. is een echte mannenvrouw!'
Door Richard Dubbeld en Dénis van Vliet
Bij de vermoedelijke verkrachtingszaak van Robin van Persie vorige week zaterdag is nog een profvoetballer aanwezig geweest. Het is een 21-jarige speler uit de eerste divisie, die met de speler van Arsenal opgroeide bij Feyenoord.
Samen doorliepen zij ook alle nationale jeugdelftallen. Hij is één van de twee getuigen, die afwijkende verklaringen hebben afgegeven over de gebeurtenissen op de hotelkamer van Tulip Inn in Rotterdam. Ook hij werd opgepakt, maar kort daarop vrijgelaten.
De twee zijn al jaren boezemvrienden en hadden ook gepland deze zomer samen op vakantie te gaan. De 21-jarige getuige staat bekend als de tegenpool van Van Persie. Waar de aanvaller altijd nadrukkelijk aanwezig is, is de getuige juist een tikkeltje teruggetrokken. Hij is bescheiden, waar Van Persie neigt naar onbescheidenheid.
Gisteravond wilde de betreffende speler niet reageren op zijn aanwezigheid in de hotelkamer. ,,Ik had gehoopt buiten schot te blijven'', aldus de Rotterdammer. ,,Ik wil geen commentaar geven. Niet voor Robin en ook niet voor mezelf.''
Op basis van nieuw politieonderzoek meldde De Telegraaf gisteren dat Van Persie wel degelijk seks heeft gehad met de 21-jarige vrouw die hem beschuldigt van verkrachting. De voetballer van de Engelse voetbalclub Arsenal, die vandaag exact een week vastzit in verband met de zaak, had eerst stellig ontkend de Rotterdamse Sandra K. te hebben beroerd.
Justitie in Rotterdam wil niet reageren op het bericht. Van Persies advocaat A. Moszkowicz was gisteravond niet bereikbaar voor commentaar.
Moszkowicz trok de verklaringen van Sandra K. eerder in twijfel omdat zij een beroep van 'bedenkelijk allooi' (nachtclubdanseres) zou hebben. Mensen uit haar vroegere omgeving herinneren Sandra K. vooral als mysterieus. De donkere schone - haar vader is Nederlander, haar moeder Nigeriaanse - werd in 2002 uitgeroepen tot Miss Nigeria Holland. Het jaar daarop schreef ze zich in voor de Miss Universe Nederland verkiezing, waar ze minder succesvol was.
Organisator Hans Konings herinnert zich dat het inschrijfformulier van Sandra niet uitblonk door duidelijkheid. Ze vulde op het formulier achter opleiding 'net afgerond' in, achter beroep stond 'iets in de media' en achter werkervaring 'in een café-restaurant in Rotterdam'.
Contact met haar opnemen was niet eenvoudig: het adres klopte niet en op de vier telefoonnummers die ze had opgegeven, werd niet opgenomen. Met 11 andere deelneemsters stond ze in april 2004 toch in de finale van de Miss Universe Nederland verkiezing die in Turkije werd gehouden. Konings denkt dat het goed is gekomen doordat ze op het laatst zelf contact heeft opgenomen met de organisatie. ,,Ik kan me niet voorstellen dat ze vriendinnen heeft overgehouden aan de reis naar Turkije. Ze was maf, apart en op zichzelf. Echt een mannenvrouw.''
Miss Universe Nederland 2003 Tessa Brix was vorig jaar bij de finale in Turkije aanwezig. Zij en Sandra waren 'geen hartsvriendinnen'. ,,Na de reis heb ik een mailtje van haar gehad. Ze schreef dat ze het leuk had gehad in Turkije. Ik heb gehoord dat ze na de uitverkiezing met een man naar Engeland is vertrokken, maar zeker weten doe ik dat niet.''
Sandra zei in 2002 in het multiculturele weekblad Multined een opleiding toerisme te volgen 'want ik wil stewardess worden'. De aanleiding voor het interview was de aanstaande Miss Nigeria Holland-verkiezing. ,,Ik doe mee omdat ik Nigeriaanse ben, en ik vind het leuk dat zulke evenementen eindelijk voor 'andere' jonge vrouwen in Nederland georganiseerd worden.''
Een van de prijzen die ze met haar uitverkiezing in de wacht sleepte, was een fotoshoot bij modellenfotograaf Piet Jan Blauw. ,,Ik kan me die shoot nog herinneren'', zegt de fotograaf nu. ,,De indruk die ik van haar kreeg, is dat ze een aparte was. Gesloten.''
Bekend van Sandra is ook dat ze zich op internet uitgeeft onder de naam Scorpio_queen6, ofwel schorpioenenkoningin 6. De schuilnaam slaat mogelijk op een ritueel waarbij vrouwen het zo lang mogelijk in een afgesloten ruimte met schorpioenen moeten proberen vol te houden.
Ondanks de nieuwe politie-informatie, waaruit blijkt dat Van Persie seks heeft gehad met Sandra, gelooft diens vrouw Bouchra heilig in zijn onschuld. De verkrachting zou hebben plaatsgevonden in het Rotterdamse Tulip Inn-hotel, op een steenworp van Van Persies appartement.
Van Persie zou Sandra hebben ontmoet toen hij een avondje op stap was met twee vrienden. ,,En over wat er zich dan in die hotelkamer zou hebben afgespeeld, zeg ik niets'', aldus Bouchra gisteren in De Telegraaf. ,,Alleen dat ik Robin voor tweehonderd procent vertrouw als hij zegt dat er niets is gebeurd.''
Kiki, de oudere zuster van Van Persie, valt haar bij: ,,Mijn vader en moeder, mijn andere zusje en ik steunen Robin waar we kunnen. We zijn rotsvast overtuigd van zijn onschuld en de hele familie staat als één blok achter hem!''
Ik denk Said Boutahar.quote:Op maandag 20 juni 2005 08:39 schreef SCH het volgende:
Wie is die speler???
Dacht ik ook, maar die is ouder dan 21 en speelt bij NEC.quote:
Aan jou hebben we tenminste wat itt die prutsers hier die zich kenner noemenquote:Op maandag 20 juni 2005 09:17 schreef milagro het volgende:
Glenn Loovens wordt genoemd, zegt dat iets? Ik ken hem niet, natuurlijk, ben dan wel een mannenvrouw, maar weet niet echt veel van voetbal
Arrogante homo-istquote:
Ieder zijn eigen vakgebied Stanleyquote:Op maandag 20 juni 2005 09:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Deze gast straalt seks uit?? Je hebt je 'ladder' wel erg laag.
Haha.. jij zegt het. Ik weet nog dat je dacht dat ik een bal was. Ik acht je echter wel een autoriteit op dit gebied. Waarom weet ik ook niet.quote:
Tom Berenger dus, of een jonge Brando vind je wel watquote:Op maandag 20 juni 2005 09:33 schreef SCH het volgende:
Ik val wel op dat type domme bouwvakker met weke lippen
quote:Op maandag 20 juni 2005 09:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zo lang het je niet hindert bij het beoordelen van zijn voetbalkwaliteiten, mag je goedkope Viva teksten uitslaan zo veel je wilt.
Alleen de monden dan, de rest niet.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Tom Berenger dus, of een jonge Brando vind je wel wat
Of een jonge Paul Newman, die had ook zo'n mond
Jij bent gek. Het wordt tijd dat er eens een onuitputtelijke Marokkaanse sensueel je leventje komt binnenwandelen en je gaat bekeren tot het heterodom, want dit is niks zo, een vent die over mannen praat zoals vrouwen dat ook doen tijdens de dijenkletspauze op het toiletquote:Op maandag 20 juni 2005 09:24 schreef SCH het volgende:
Net als Van Persie straalt hij alleen maar sex en domheid uit. De wereld zou vol van dat soort mannen moeten zijn![]()
wat deed jij op het damestoilet dan, dat je dat zo goed weet?quote:Op maandag 20 juni 2005 09:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij bent gek. Het wordt tijd dat er eens een onuitputtelijke Marokkaanse sensueel je leventje komt binnenwandelen en je gaat bekeren tot het heterodom, want dit is niks zo, een vent die over mannen praat zoals vrouwen dat ook doen tijdens de dijenkletspauze op het toilet²
Z|ou BSB een lekker ding zijn? Ik val ook wel op die wat conservatieve mantypesquote:Op maandag 20 juni 2005 09:43 schreef milagro het volgende:
[..]
wat deed jij op het damestoilet dan, dat je dat zo goed weet?
vrouwen vertellen namelijk niet aan mannen wat zij onderling zo allemaal bespreken
oh nou en ik op mediterrane mantypesquote:Op maandag 20 juni 2005 09:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Z|ou BSB een lekker ding zijn? Ik val ook wel op die wat conservatieve mantypes![]()
Lijkt me het domme en volgzame type idd.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zo lang het je niet hindert bij het beoordelen van zijn voetbalkwaliteiten, mag je goedkope Viva teksten uitslaan zo veel je wilt.
quote:Op maandag 20 juni 2005 09:49 schreef milagro het volgende:
krijgt-ie dadelijk een heaumeau en een oud wijf van bedenkelijk allooi achter zich aan
en dat dankzij het libido van van Persiequote:
Desalnietemin ben ik gehuwd en hoef ik niemand op Fok! van welk allooi (wat een heerlijk woord) dan ook uit te leggen dat ik tegen overspel benquote:
Nou, asjeblieft niet, ik hou niet zo van oude wijven, daarom heb ik zelf ook een Marokkaanse sensueel van 19 (inmiddels 20) aan dequote:krijgt-ie dadelijk een heaumeau en een oud wijf van bedenkelijk allooi achter zich aan
opvallend dat je de heaumeau niet noemt, Barnicle Boyquote:Op maandag 20 juni 2005 10:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Desalnietemin ben ik gehuwd en hoef ik niemand op Fok! van welk allooi (wat een heerlijk woord) dan ook uit te leggen dat ik tegen overspel ben
[..]
Nou, asjeblieft niet, ik hou niet zo van oude wijven, daarom heb ik zelf ook een Marokkaanse sensueel van 19 (inmiddels 20) aan de
haak geslagen en gehuwd²
LOL, wat betekent dat Bar Nikkel nou weerquote:Op maandag 20 juni 2005 10:08 schreef milagro het volgende:
[..]
opvallend dat je de heaumeau niet noemt, Barnicle Boy![]()
Nou asjeblieft niet, ik moet niks van mannen hebben, eventueel alleen iets met de vrouw waar ze mee getrouwd zijnquote:maar goed, Glenn Loovens zou kunnen dus?
LOL, er wordt mij weer eens iets aangepraatquote:Op maandag 20 juni 2005 10:25 schreef SCH het volgende:
Zullen we weer ontopic gaan en de homo-obsessie van BSB in zijn eigen topics bespreken
Mounir El-Hamdaoui? Lijkt me sterk, hij is Moslim, en van nature zijn dat bescheiden jongens die zichzelf verre houden van overspel. Ik weet eigenlijk niet hoe oud hij is, maar volgens mij nog geen 21, en heeft trouwens ook niet bij Feyenoord gevoetbald, hij valt dus bij voorbaat al af.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:39 schreef Chooselife het volgende:
Het kan die Marokkaan van Tottenham Hotspur (-ex Excelsior) niet zijn? Da's ook een vriend van Van Persie.
Van Persie is ook moslim, heeft hem niet tegengehouden in een hotel te duiken om een Nigeriaanse sensueell te pleisterenquote:Op maandag 20 juni 2005 10:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mounir El-Hamdaoui? Lijkt me sterk, hij is Moslim, en van nature zijn dat bescheiden jongens die zichzelf verre houden van overspel. Ik weet eigenlijk niet hoe oud hij is, maar volgens mij nog geen 21, en heeft trouwens ook niet bij Feyenoord gevoetbald, hij valt dus bij voorbaat al af.²
Hoe zit dat dan met bekeerde mensen die niet "van nature" moslim waren?quote:Op maandag 20 juni 2005 10:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mounir El-Hamdaoui? Lijkt me sterk, hij is Moslim, en van nature zijn dat bescheiden jongens die zichzelf verre houden van overspel. Ik weet eigenlijk niet hoe oud hij is, maar volgens mij nog geen 21, en heeft trouwens ook niet bij Feyenoord gevoetbald, hij valt dus bij voorbaat al af.²
Ja, of gewoon op haar sterrenbeeldquote:De schuilnaam slaat mogelijk op een ritueel waarbij vrouwen het zo lang mogelijk in een afgesloten ruimte met schorpioenen moeten proberen vol te houden.
Ik betwijfel of van Persie Moslim is geworden. ik zie nl. nergens zijn Islamitische naam staan noch heeft iemand hem ooit in een Moskee zien vertoeven. Als iemand zich bekeert tot de Islam behoort hij/zij zijn/haar voornaam te veranderen in een Islamitische naam, bv. Mourad of Fatima. Tevens behoort het ook tot zijn plichten zijn vrouw te gebieden de respectabele hoofddoek te gaan dragen, en dat zie ik Bouchra nergen doen. Neen, doe haar maar een strak topjequote:Op maandag 20 juni 2005 10:58 schreef milagro het volgende:
[..]
Van Persie is ook moslim, heeft hem niet tegengehouden in een hotel te duiken om een Nigeriaanse sensueel te pleisteren
Heeft hij niet in de jeugd bij Feyenoord gezeten?? El-Hamdaoui is wel zijn beste maat.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
dan is Bochra dus ook geen moslim, vanwege die ontbrekende hoofddoek en het strakke topjequote:Op maandag 20 juni 2005 11:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik betwijfel of van Persie Moslim is geworden. ik zie nl. nergens zijn Islamitische naam staan noch heeft iemand hem ooit in een Moskee zien vertoeven. Als iemand zich bekeert tot de Islam behoort hij/zij zijn/haar voornaam te veranderen in een Islamitische naam, bv. Mourad of Fatima. Tevens behoort het ook tot zijn plichten zijn vrouw te gebieden de respectabele hoofddoek te gaan dragen, en dat zie ik Bouchra nergen doen. Neen, doe haar maar een strak topje![]()
²
Ze blijft Moslim, ze is zondig, maar deze zondes plaatsen je niet buiten de oever van de Islamquote:Op maandag 20 juni 2005 11:12 schreef milagro het volgende:
[..]
dan is Bochra dus ook geen moslim, vanwege die ontbrekende hoofddoek en het strakke topje![]()
Nou nou, voor zover ik weet pleistert zij alleen met van Persie, en dat is haar man, niets mis mee dus, integendeel: het is juist aan te moedigenquote:wat doe jij hier nog dan met je Marokkaanse sensueel gezeur, het is gewoon een Marokkaanse slettebak
Hoezo dwingt de Islam mensen nergens toequote:Op maandag 20 juni 2005 11:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik betwijfel of van Persie Moslim is geworden. ik zie nl. nergens zijn Islamitische naam staan noch heeft iemand hem ooit in een Moskee zien vertoeven. Als iemand zich bekeert tot de Islam behoort hij/zij zijn/haar voornaam te veranderen in een Islamitische naam, bv. Mourad of Fatima. Tevens behoort het ook tot zijn plichten zijn vrouw te gebieden de respectabele hoofddoek te gaan dragen, en dat zie ik Bouchra nergen doen. Neen, doe haar maar een strak topje![]()
²
Vreemdgaan wel? En oude vrouwtjes beroven dan? En homosexualiteit?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze blijft Moslim, ze is zondig, maar deze zondes plaatsen je niet buiten de oever van de Islam
volgens de Islam mag een man 4 vrouwen pleisteren, mits hij die kan onderhouden, dus van Persie toont zich een beter moslim dan zijn vrouw, die maar blijft weigeren zich te bedekkenquote:Op maandag 20 juni 2005 11:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze blijft Moslim, ze is zondig, maar deze zondes plaatsen je niet buiten de oever van de Islam
[..]
Nou nou, voor zover ik weet pleistert zij alleen met van Persie, en dat is haar man, niets mis mee dus, integendeel: het is juist aan te moedigen²
Idd, terug naar van Persie en zijn leuter.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:28 schreef milagro het volgende:
[..]
volgens de Islam mag een man 4 vrouwen pleisteren, mits hij die kan onderhouden, dus van Persie toont zich een beter moslim dan zijn vrouw, die maar blijft weigeren zich te bedekken
maar goed, genoeg geouwehoer over moslima's die niet deugen, terug naar van Persie en zijn geleuter
Dat is een meer theologische discussie, dit topic gaat over Robin Van Persie en zijn structuurverf/pleister-activiteitenquote:Op maandag 20 juni 2005 11:24 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hoezo dwingt de Islam mensen nergens toe![]()
Jij begon er anders over hoe een Moslim zou moeten levenquote:Op maandag 20 juni 2005 11:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is een meer theologische discussie, dit topic gaat over Robin Van Persie en zijn structuurverf/pleister-activiteiten
Ik vind het overigens wel flauw dat je zo'n grote lap tekst quote en dan met 1 zin reageert²
Neen, geen van allen. De eerste 2 zijn gewoon zondes, en met dat laatste hoeft niet per definite iets fout te zijn , pas als men overgaat tot homo-istisch entertainment (de welkbekende bruinwerkstages van bedenkelijk allooi)quote:Op maandag 20 juni 2005 11:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vreemdgaan wel? En oude vrouwtjes beroven dan? En homosexualiteit?
Je kunt ontkennen wat je wilt, maar DNA is betrouwbaar en onweerlegbaar of is Banshee een andere mening toegedaan?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Bouchra blijft ontkennen dat ons Robin daadwerkelijk heeft staan rampetampen met die tjik, ook al is dat volgens de immer betrouwbare Telegraaf bewezen (DNA? en betekent dat dat Van Perversie nu de gerede kans op syfillis, druipers danwel AIDS heeft nu?) Het is toch wat, die schaamtecultuur, see no evil, hear no evil.
Ik niet: Het feit dat hij een vrouw verkracht heeft is een aardige indicatie.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik betwijfel of van Persie Moslim is geworden.²
Het gekke is dat alledrie de zondes in 1 en dezelfde zin worden beschreven zonder onderscheid in dat hoodstuk met dat Nur.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, geen van allen. De eerste 2 zijn gewoon zondes, en met dat laatste hoeft niet per definite iets fout te zijn , pas als men overgaat tot homo-istisch entertainment (de welkbekende bruinwerkstages van bedenkelijk allooi)
Je treedt buiten de oevers van de Islam als je zelf zegt niet meer te geloven in God/Allah en je de Schepping ontkent.²
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:14 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik niet: Het feit dat hij een vrouw verkracht heeft is een aardige indicatie.![]()
Natuurlijk ontkent ze dat voor zichzelf.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Bouchra blijft ontkennen dat ons Robin daadwerkelijk heeft staan rampetampen met die tjik, ook al is dat volgens de immer betrouwbare Telegraaf bewezen (DNA? en betekent dat dat Van Perversie nu de gerede kans op syfillis, druipers danwel AIDS heeft nu?) Het is toch wat, die schaamtecultuur, see no evil, hear no evil.
Zou me niets verbazen inderdaad dat Sandra K de volle laag krijgt en dat van Persie het weerloze slachtoffer is van die 'vuile hoer' waarmee hij het gedaan heeft.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Natuurlijk ontkent ze dat voor zichzelf.
Dat doen zoveel vrouwen, die het leventje wat met getrouwd zijn metj die man meekomt niet kwijt willen
Gewoon ontkennen, en als het echt niet meer ontkent kan worden, omdat de man zélf toegeeft dat-ie vreemd gegaan is, dan is het allemaaaaaaaaaaal de schuld van die hoerrrrrrrr, en je man gewoon slachtoffer.
Is niet persé een Marokkaans/moslim iets, hoor
idd, dat gebeurd overal aan de lopende band... half Oprah is met dat soort gevallen gevuldquote:Op maandag 20 juni 2005 12:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Natuurlijk ontkent ze dat voor zichzelf.
Dat doen zoveel vrouwen, die het leventje wat met getrouwd zijn metj die man meekomt niet kwijt willen
Gewoon ontkennen, en als het echt niet meer ontkent kan worden, omdat de man zélf toegeeft dat-ie vreemd gegaan is, dan is het allemaaaaaaaaaaal de schuld van die hoerrrrrrrr, en je man gewoon slachtoffer.
Is niet persé een Marokkaans/moslim iets, hoor
Laat ons hopen dat de Engelse spreekkoren dit allemaal volgen en volgend seizoen de nodige creativiteit tonen.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:27 schreef Elgigante het volgende:
Iedereen weer tevreden (van Persie helemaal) en het leven gaat gewoon door, wachten op de volgende die aangifte doet.
Hooooooooi,quote:Op maandag 20 juni 2005 12:28 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
idd, dat gebeurd overal aan de lopende band... half Oprah is met dat soort gevallen gevuldMaargoed... ik wacht nog steeds op de officiele bevestiging van die DNA uitslag..
Hoi Milagro![]()
Het zal als eerste leuke krantenkoppen opleveren (Van Pervie of iets dergelijks) en zeker in de derby's en tegen United en Liverpool zal hij er gigantiscg van langs krijgen, of ie nu schuldig is of niet, dat vind ik op zich wel jammer...quote:Op maandag 20 juni 2005 12:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Laat ons hopen dat de Engelse spreekkoren dit allemaal volgen en volgend seizoen de nodige creativiteit tonen.
Tja, dat krijg je he, als je elkaar trouw belooft.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Vreemd gaan op zijn vrouw?
Nogal een moralistische opmerking trouwens.
Bouchra, de inmiddels o zo bekende Marokkaanse sensueel, heeft het luxe leventje erg lief. Een beetje struisvogelacties her en der zullen haar luxe leventje in stand houden.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Bouchra blijft ontkennen dat ons Robin daadwerkelijk heeft staan rampetampen met die tjik, ook al is dat volgens de immer betrouwbare Telegraaf bewezen
Waar heb je het over !quote:(DNA? en betekent dat dat Van Perversie nu de gerede kans op syfillis, druipers danwel AIDS heeft nu?) Het is toch wat, die schaamtecultuur, see no evil, hear no evil.
Ho ff, DNA-identificatie is niet 100% onweerlegbaar en betrouwbaar. Het precieze percentage weet ik niet, maar het was wel hoog, ergens in de 90.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je kunt ontkennen wat je wilt, maar DNA is betrouwbaar en onweerlegbaar of is Banshee een andere mening toegedaan?
Bouchra, de mocrosexueel?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Bouchra, de inmiddels o zo bekende Marokkaanse sensueel, heeft het luxe leventje erg lief. Een beetje struisvogelacties her en der zullen haar luxe leventje in stand houden.
Er kan wel DNA gevonden van Robin "edelweiss" van Persie op het lichaam van de sensueel in kwestie, maar dit staat niet automatisch gelijk aan dat hij met haar heeft "ge-jobhopped" of dat er sprake is van verkrachting. Misschien heeft de sensueel ook wat DNA van mij of mijn broer op haar lichaam, maar dat kan komen omdat we misschien kleding hebben gekocht in dezelfde winkelquote:Op maandag 20 juni 2005 12:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je kunt ontkennen wat je wilt, maar DNA is betrouwbaar en onweerlegbaar of is Banshee een andere mening toegedaan?
Als het DNA matched is er dus een huge reden om aan te nemen dat er sprake was van enig contact in de breedste zin van het woord.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ho ff, DNA-identificatie is niet 100% onweerlegbaar en betrouwbaar. Het precieze percentage weet ik niet, maar het was wel hoog, ergens in de 90.
Nee uiteraard niet, Brandsteder en Becker hebben het aan den lijve ondervonden (hoe een one-night stand zwanger kan zijn zonder dat er sprake is van vaginale penetratie).quote:Op maandag 20 juni 2005 13:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er kan wel DNA gevonden van Robin "edelweiss" van Persie op het lichaam van de sensueel in kwestie, maar dit staat niet automatisch gelijk aan dat hij met haar heeft "ge-jobhopped" of dat er sprake is van verkrachting. Misschien heeft de sensueel ook wat DNA van mij of mijn broer op haar lichaam, maar dat kan komen omdat we misschien kleding hebben gekocht in dezelfde winkel²
Zou die Van Persie zó goed zijn in bed?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:20 schreef Elgigante het volgende:
huidresten onder haar nagels
SCH heeft een goede reden laten zien waarom veel mensen tegen het homohuwelijk zijn.....quote:Op maandag 20 juni 2005 12:38 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je he, als je elkaar trouw belooft.
Prima als je wilt rondneuken hoor, dat moet je zelf weten, maar als je trouwt liggen de zaken anders.
Niks mis dus met die "moralistische opmerking".
Gazza is een cultheld, van Persie niet.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:33 schreef HarigeKerel het volgende:
Robin gaat onze eigen Gazza worden? we hebben nog hoop... hij is nog jong![]()
Bovendien zie ik Van Persie niet in een 747 met zijn dronken kop een monitor van het plafond trappen.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:35 schreef Elgigante het volgende:
Gazza is een cultheld, van Persie niet.
Wat niet is, dat kan nog komenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:35 schreef Elgigante het volgende:
Gazza is een cultheld, van Persie niet.
Klopt, die was het.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:17 schreef milagro het volgende:
Glenn Loovens wordt genoemd, zegt dat iets? Ik ken hem niet, natuurlijk, ben dan wel een mannenvrouw, maar weet niet echt veel van voetbal
Idd, maar Gazza reed al SUV toen Rene Froger het nog niet deed, hij had wel stijl, van Persie is moslim geworden 'aangezien het in schijn te zijn, een nieuwe vorm van rebellie', misschien ook wel vooruitstrevend dus...quote:Op maandag 20 juni 2005 13:37 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Bovendien zie ik Van Persie niet in een 747 met zijn dronken kop een monitor van het planfond trappen.
Volgens het AD speelde hij in de Engelse 1e divisie en Loovens speelt bij de Graafschap.quote:
Persie is moslim geworden om met een moslima te kunnen trouwen, lijkt me, volgens mij zat al het hem inhoudelijk verder aan zijn reet roesten, drinken deed hij ms al niet, roken dito, en ach dat gemis van varkensvlees en die voorhuid.....zolang je maar neuken kan en dat schijnt prima te lukkenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:39 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Idd, maar Gazza reed al SUV toen Rene Froger het nog niet deed, hij had wel stijl, van Persie is moslim geworden 'aangezien het in schijn te zijn, een nieuwe vorm van rebellie', misschien ook wel vooruitstrevend dus...
Bovendien vertegenwoordigde Gazza de doorsnee Engelse lad, van Persie is niet een echte kaaskop.
Een alcoholvrije Geroge Best.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:43 schreef HarigeKerel het volgende:
Oh is van Persie een moslim? dat zou een hoop verklaren.
Jong geleerd en zo..quote:Ex-football star Best faces allegation of indecent assault on girl
LONDON (AFP) - Troubled former football star George Best was arrested last week on suspicion of having indecently assaulted a girl under the age of 13, police said.
The former Manchester United and Northern Ireland star is alleged to have attacked the girl at an address in Surrey, southeast England, last month.
"We have received an allegation of indecent assault against a 59-year-old man who was arrested on June 9," a spokesman for Surrey police said.
"The allegations concern a girl under the age of 13, and the incident is said to have taken place in May," the spokesman said. "We're not prepared to discuss details of this investigation any further."
A source quoted in The Sun newspaper said Best denied the claims against him.
Last week Best spent more than nine hours at a police station in Staines, Surrey, being questioned about an incident when he allegedly punched a 34-year-old woman outside the home of his ex-lover, Gina Devivo, in Ewell, Surrey.
Best had received a facial injury the previous week during an encounter with his then lover Ros Hollidge, who was cautioned by police over the incident.
Best, who had a liver transplant after years of alcohol abuse, was reported to be staying with his ex-wife Alex at their old marital home.
He is reckoned to be one of the most naturally gifted footballers ever to play the sport, but his stellar career fizzled out while he was still in his 20s as a pop star lifestyle took its toll.
By the time Best finally finished playing he was an alcoholic, and has reportedly resumed drinking even after being given a life-saving liver transplant in 2002.
Bron.
Het doet me pijn om zulks soort ordinaire taal te horen van een 40+ sensueelquote:Op maandag 20 juni 2005 13:45 schreef milagro het volgende:
[..]
En ach dat gemis van varkensvlees en die voorhuid.....zolang je maar neuken kan en dat schijnt prima te lukken
Is dat een synomiem voor een soort dildo?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het doet me pijn om zulks soort ordinaire taal te horen van een 40+ sensueel![]()
Vrouwen lijken willen nog weleens erg graag vergeten dat voor pleisterwerken 2 partijen nodig zijn: de bikkel en .....²
waar in dat artikel lees jij dat die ander in de Engelse 1e divisie speeldequote:Op maandag 20 juni 2005 13:44 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Volgens het AD speelde hij in de Engelse 1e divisie en Loovens speelt bij de Graafschap.
Behoorlijk onderdanig dus, aangezien het moslimzijn wel een aantal basale regels inhoudt, niet iets van: Ja doe maar..quote:Op maandag 20 juni 2005 13:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Persie is moslim geworden om met een moslima te kunnen trouwen, lijkt me, volgens mij zat al het hem inhoudelijk verder aan zijn reet roesten, drinken deed hij ms al niet, roken dito, en ach dat gemis van varkensvlees en die voorhuid.....zolang je maar neuken kan en dat schijnt prima te lukken
IDD! Het is te hopen dat Arsenal never nooit niet Maccabi Tel Aviv loot in de Champions League, want dan is het leed niet te overzien in de uitwedstrijd. VAN PERSIE BETROKKEN BIJ KLEEDKAMERGIJZELING CQ SLACHTPARTIJ zullen dan de overdonderende krantenkoppen worden.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:55 schreef Blue_Eyed het volgende:
Prachtig geloof dat Islam. Leert de aanhangers ervan te geloven dat ze gewone Nederlander mogen verkrachten, molesteren, vermoorden... Die dude is amper moslim of de slachtoffers vliegen je al om de oren. Waarschijnlijk is hij nu nog een gematigd moslim. Je houdt je hart vast wat er wel niet kan gebeuren als hij strikter in de leer gaat worden.![]()
Mjah, dan had dit prille geluk verder gemoeten zonder allah...quote:Op maandag 20 juni 2005 13:56 schreef Elgigante het volgende:
De dame had ook simpelweg atheist kunnen worden en je bent van het gezeik af.
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
IDD! Het is te hopen dat Arsenal never nooit niet Maccabi Tel Aviv loot in de Champions League, want dan is het leed niet te overzien in de uitwedstrijd. VAN PERSIE BETROKKEN BIJ KLEEDKAMERGIJZELING CQ SLACHTPARTIJ zullen dan de overdonderende krantenkoppen worden.
Ik heb het vanochtend gelezen voor de koffie, dus ik kan mij vergissen. Maar ik meen echt dat er Engelse 1e divisie stond en dat hij in alles het tegenovergestelde van van Persie is.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:54 schreef milagro het volgende:
[..]
waar in dat artikel lees jij dat die ander in de Engelse 1e divisie speelde
UIteraard wel ritueel afslachten, want anders ben je een kaffir.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:02 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
"Van Persie onthoofdt joodse speler Liverpool!"
Ik lig er nu al wakker vanquote:Op maandag 20 juni 2005 13:55 schreef Blue_Eyed het volgende:
Prachtig geloof dat Islam. Leert de aanhangers ervan te geloven dat ze de gewone Nederlander mogen verkrachten, molesteren, vermoorden... Die dude is amper moslim of de slachtoffers vliegen je al om de oren. Waarschijnlijk is hij nu nog een gematigd moslim. Je houdt je hart vast wat er wel niet kan gebeuren als hij strikter in de leer gaat worden.![]()
Tegen Gazza is ook 8x aangifte gedaan van aanranding. 7x vond de politie het niet eens de moeite waard om er onderzoek naar te doen. Gazza had er meer plezier in om de met de lads dronken te worden dan om achter de meiden aan te gaan. Vergelijking gaat niet helemaal op dus.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:33 schreef HarigeKerel het volgende:
Robin gaat onze eigen Gazza worden? we hebben nog hoop... hij is nog jong![]()
Ik ben strikt in de leer, hoeveel Nederlanders (sensuelen) heb ik al verkracht, gepleisterd of vermoord ?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:55 schreef Blue_Eyed het volgende:
Je houdt je hart vast wat er wel niet kan gebeuren als hij strikter in de leer gaat worden.![]()
staat er niet dus , Engelse 1e divisiequote:Op maandag 20 juni 2005 14:03 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik heb het vanochtend gelezen voor de koffie, dus ik kan mij vergissen. Maar ik meen echt dat er Engelse 1e divisie stond en dat hij in alles het tegenovergestelde van van Persie is.
Je bent gewoon nog nooit gepakt.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben strikt in de leer, hoeveel Nederlanders (sensuelen) heb ik al verkracht, gepleisterd of vermoord ?²
De omschrijving past perfect bij Loovens. Daarnaast gaat dat verhaal in Rotterdam ook de rondte, dus het zal dan wel.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:03 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik heb het vanochtend gelezen voor de koffie, dus ik kan mij vergissen. Maar ik meen echt dat er Engelse 1e divisie stond en dat hij in alles het tegenovergestelde van van Persie is.
Dat weet alleen de harigste kerel die ooit leefde, Mohammed (pzmh)quote:Op maandag 20 juni 2005 14:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben strikt in de leer, hoeveel Nederlanders (sensuelen) heb ik al verkracht, gepleisterd of vermoord ?²
Dus volgens jou ben ik een moordenaar, een verkrachter en een pedofiel, ik ben enkel nooit gepakt.quote:
Okay, er had een andere PI bij gekund.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Dus volgens jou ben ik een moordenaar, een verkrachter en een pedofiel, ik ben enkel nooit gepakt.
Vraag dat maar na bij je reclasseringsambtenaar. Maar we hebben het hier over die andere verkrachter. Genoeg over jou!quote:Op maandag 20 juni 2005 14:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, dit is van een hoger nivo dan al je essays bij elkaar. Alleen de titel is me niet duidelijk.....quote:Op maandag 20 juni 2005 15:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Speciaal voor Robin van Persie, een gedicht:
"Clandestien"
Robin van Persie, je hebt zelf een Marokkaanse sensueel. Vanwaar dan dat overspel?
Je was zo goed bezig, je werd volwassener en gedroeg je daar ook naar. Waarom zet je jezelf nu knel?
Arsene en Marco, beiden liepen met je weg. Je belofte werd in Engeland bijna ingelost.
Als dartel talent verdiende je het respect. Maar nu heb je teveel poen en kies je voor Nigeriaans compost.
Ga bij jezelf te rade. Hou je ogen open. Is Bouchra wel de meid die voor jou kiest, of prefereert ze je dikke volkswagen.
Wees eerlijk tegen jezelf. Een sensueel hier of een sensueel daar, vrouwen zijn er niet enkel om je te behagen.²
Ben je altijd zo in vorm?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Speciaal voor Robin van Persie, een gedicht:
"Clandestien"
Robin van Persie, je hebt zelf een Marokkaanse sensueel. Vanwaar dan dat overspel?
Je was zo goed bezig, je werd volwassener en gedroeg je daar ook naar. Waarom zet je jezelf nu knel?
Arsene en Marco, beiden liepen met je weg. Je belofte werd in Engeland bijna ingelost.
Als dartel talent verdiende je het respect. Maar nu heb je teveel poen en kies je voor Nigeriaans compost.
Ga bij jezelf te rade. Hou je ogen open. Is Bouchra wel de meid die voor jou kiest, of prefereert ze je dikke volkswagen.
Wees eerlijk tegen jezelf. Een sensueel hier of een sensueel daar, vrouwen zijn er niet enkel om je te behagen.²
Waarde 40+ (-50) sensueel, het is dus Reinhard Breinburg van Fc Dordrechtquote:Op maandag 20 juni 2005 09:17 schreef milagro het volgende:
quote:Arsenal-top overlegt over zaak-Van Persie
door John van den Heuvel
AMSTERDAM, dinsdag
Een topdelegatie van Arsenal vloog gisteren voor spoedoverleg over de zaak-Van Persie naar Amsterdam. Vice-voorzitter David Dein en clubadvocaat Andrew Jolly spraken in de hoofdstad met Van Persies advocaat mr. Abraham Moszkowicz.
De raadsman wilde na afloop niet veel kwijt over het beraad. Volgens Moszkowicz staat de Londense club nog steeds achter zijn in opspraak geraakte topvoetballer. Van Persie werd vorige week maandag gearresteerd na een aangifte van een 21-jarige vrouw, Sandra K., die beweert dat zij door de international werd verkracht.
Gisteren werd duidelijk dat een van de twee vrienden die Van Persie de bewuste avond vergezelden, ook een profvoetballer is. Het gaat om de 21-jarige Reinhard Breinburg van eerste divisieclub FC Dordrecht. De speler is geen verdachte, maar wel uitvoerig verhoord. De verklaringen van Breinburg zijn van groot belang voor de zaak, omdat de lezing van Van Persie volkomen afwijkt van die van Sandra K
Tja.... ik weet niet, twee vrienden gaan elkaar natuurlijk niet afvallen,is de 1 schuldig, dan de ander ook, al was het maar omdat hij niets deed... aan de andere kant spreken ze ms gewoon de waarheid... echt geen idee.... wel erg convenient dat hij in geslaap gevallen isquote:Vriend Van Persie: Verkrachting? No way
Door Richard Dubbeld
,,Zomaar ineens begint ze te gillen. Gek te doen. Wij kijken op en zien dat ze geen broek meer aan heeft. Ze heeft zich verbrand, zegt ze. Een sigaret is in haar liesstreek terechtgekomen. Een beetje gek - ze kreeg zeker niet genoeg aandacht.''
Sandra K.
Overwegend rustig, soms aarzelend, dan weer resoluut en altijd loyaal aan zijn vriend vertelt de 21-jarige profvoetballer uit de eerste divisie, die op eigen verzoek anoniem blijft, zíjn verhaal over de avond waarop Sandra zou zijn verkracht door international en Arsenal-speler Robin van Persie. Hij was er bij van het begin van de avond in nachtclub Hyper Hyper tot het einde, 's morgens rond half zeven in hotel Tulip Inn in Rotterdam. Net als Van Persies andere goede vriend Y.
,,Toen zij zo gilde, zaten wij wat over voetballen te praten op de bank. Het was gewoon heel raar.'' Wat zich nadien op de kamer heeft afgespeeld zegt hij niet te weten. Hij is op de bank in slaap gevallen, zegt hij. ,,De jongens maakten nog grapjes. Ga jij maar lekker slapen, gaan wij wat leuks doen.'' Seks ja, dat kan hij zich wel voorstellen. De hele avond maakte Sandra volgens de getuige al ondeugende toespelingen. En de jongens zijn natuurlijk niet van beton. Maar verkrachting? Nee - no way. ,,Weet je, naderhand begrijp je wat haar bedoeling was van die sigaret. In de aangifte staat dat Y. een brandende sigaret in haar lies heeft uitgedrukt. Dat is een leugen - zij heeft dat gewoon bij zichzélf gedaan.''
De eerste kennismaking tussen Sandra en Van Persie en zijn vrienden heeft zondagochtend vroeg plaats in de Baja Beach Club, zaak van mooie mannen en vrouwen. Het is extreem druk, maar meer nog dan dat valt het de 21-jarige eerste-divisievoetballer op dat de vrouwelijke belangstelling voor Van Persie enorm is. ,,Het leek wel of ze állemaal wat van hem wilden.''
Met moeite worstelt het drietal zich naar de bar. Ze doen bijna twintig minuten over hooguit twintig meter. Na een drankje te hebben besteld, draaien ze zich om, de ruggen tegen de bar aan. En daar staat ze ineens, mooie Sandra.
,,Ze stond echt bijna tegen Robin aan, begon gelijk een gesprek met hem. Hij reageerde zoals hij altijd doet; netjes. Hij maakte een grapje, zei wat terug en liet het daarbij'', zegt de getuige stellig. ,,We gingen naar boven om rustig te kunnen praten.''
Robin van Persie en zijn twee vrienden hebben elkaar lang niet gezien en hebben heel veel te bespreken. Over voetbal, uiteraard, maar ook over andere zaken van het leven. Het is ouderwets gezellig. Van Persie lacht vriendelijk naar mensen die hem herkennen, en dat zijn er veel. Ineens staat daar Sandra weer. Vanuit het niets. Ze loopt op Van Persie af en fluistert hem wat in zijn oor. De hernieuwde kennismaking in de Baja duurt langer dan de eerste.
,,Ze was heel brutaal in haar opmerkingen, het was duidelijk dat ze iets wilde van Robin. Voor ons had ze geen oog. Ze wist niet dat ik voetbalde - ik heb mijn naam niet gezegd.'' Even na half vijf verlaten de drie vrienden de Baja. Y. en Van Persie halen de auto en bellen naar hun vriend met de boodschap dat ze er aankomen. ,,En ineens duikt zij weer op. Ze staat buiten bij, ik dacht, een ziekenauto. Die voert iemand af. Ze ziet ons en loopt onmiddellijk weer naar ons toe, samen met een vriendin. Wéér maakt ze heel uitdagende opmerkingen. Tja, en hoe gaat dat. We hebben ze uiteindelijk laten instappen.''
Volgens de profvoetballer zag de vriendin van Sandra toen alsnog af van een avontuurlijke nacht. ,,Ze had een vriend, zei ze - ook een profvoetballer. We hebben haar keurig thuis afgezet. Die Sandra had ook een vriend. Hij was volgens mij nog in Baja, althans die indruk wekte ze. Met een smoesje heeft ze hem alleen gelaten.''
In de auto van Y. wordt het plan geboren een hotel op te zoeken. Y. boekt een kamer in de Tulip Inn. ,,Zij flirtte wat met hem, omdat het moest lijken of zij een stel waren.
,,Boven hadden we aanvankelijk helemaal geen interesse in haar. We hebben de televisie aangezet en hebben zitten kletsen. Totdat ze dus die schreeuw om aandacht gaf.''
Jullie gaan naar een hotelkamer met een vrouw en tonen vervolgens geen interesse. Dat is toch gek?
,,Tja...''
De derde man in het gezelschap valt volgens eigen zeggen in diepe slaap. Rond half zeven wordt hij door Y. wakker gemaakt. ,,Met z'n drieën hebben we de kamer verlaten - zij was in de badkamer. Beneden laat Y. nog een schoen van haar zien. Daar hebben we nog heel hard om gelachen.''
Waar was zij toen?
,,Toen wij weg gingen was zij in de badkamer.''
In welke toestand?
,,Dat weet ik niet. Ik heb haar niet meer gezien. Maar de jongens waren heel relaxed.''
Ze wandelen naar het huis van Robin van Persie, een paar honderd meter verder op. ,,Daar kwam Y. tot de conclusie dat hij zijn rijbewijs bij de receptie had achtergelaten. Dat is-ie gaan ophalen, Robin ging naar binnen. Tien minuten later zie ik Y. in een politiebusje voorbij komen. Was-ie opgepakt.''
Dat is toch vreemd. Daar wil je toch alles van weten?
,,Ik dacht dat het ging om het pikken van die schoen.''
Daar komt de politie toch niet voor.
,,Tja... Ik heb bij niets anders stil gestaan. Ik heb gelijk bij Robin aangebeld. Zijn vrouw Bouchra heeft een taxi voor me gebeld, terwijl ik Robin over Y. vertelde.''
Pas zondagavond begrijpt hij van Robin van Persie dat er aangifte van verkrachting is gedaan. De volgende ochtend wordt de speler van Arsenal opgepakt. Y. komt dezelfde dag weer vrij. ,,Ik heb slechts een verklaring hoeven afgeven. Ik geloof in Robins onschuld. Ik weet zeker dat hij haar niet heeft verkracht. Ik heb dat ook tegen de politie gezegd. Maar daar lachen ze slechts: jij hebt toch liggen slapen?''
ms wel juist omdat hij "iedereen" zo makkelijk kan krijgen, BSB...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is gewoon niet logisch, Robin van Persie kan elke sensueel krijgen in Rotterdam: Marokkaan of Nederlander, Turk of Belastingadviseuse: waarom zou hij dan iemand verkrachten???²
Als we kijken naar het beroep dat ze uitoefent lijkt me dit niet erg waarschijnlijk.quote:bovendien ook als het begint met vrijwillige sex, dan nog kan er sprake zijn van verkrachting, als een dame zich opeens bedenkt (schuldgevoel) en de man dat niet pikt en vindt dat hij nu "recht heeft op de rest"
wat een complete onzin.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Als we kijken naar het beroep dat ze uitoefent lijkt me dit niet erg waarschijnlijk.
Ik snap die zin wel, maar alle wetten van de logica worden hier getardquote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:15 schreef milagro het volgende:
[..]
ms wel juist omdat hij "iedereen" zo makkelijk kan krijgen, BSB...
Als een dame zo reageert verdient ze het m.i. wel. Eerst gaat ze die vent lopen lekker maken, komt hij bijna tot zijn climax wordt hem verteld door de sensueel in kwestie:"Ik stop, ik heb last van een schuldgevoel." Ik denk dat elke vent dan alsnog die 10 seconden pakt die hij nodig heeftquote:bovendien ook als het begint met vrijwillige sex, dan nog kan er sprake zijn van verkrachting, als een dame zich opeens bedenkt (schuldgevoel) en de man dat niet pikt en vindt dat hij nu "recht heeft op de rest"
Nee, opeens dacht ze natuurlijk aan z'n vrouw die nog thuiszat. * proest*quote:wat een complete onzin.
Dit is ook weer onzin. Het is natuurlijk een beetje zielig een kerel helemaal gek te maken en op het laatste moment af te haken, maar zoiets verdien je ook weer niet.quote:Als een dame zo reageert verdient ze het m.i. wel.
Dan denk je dat verkeerd.quote:Ik denk dat elke vent dan alsnog die 10 seconden pakt die hij nodig heeft
Geen schuldgevoel naar zijn vrouw toe, maar naar zichzelf : "waar ben ik mee bezig!!!" dat ze opeens de situatie , drie kerels, haar toch wat té werd.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, opeens dacht ze natuurlijk aan z'n vrouw die nog thuiszat. * proest*
Offe... Ze hadden vantevoren afgesproken dat ze er niet voor betaald zou worden en op het allerlaatste moment wilde ze toch maar wel geld zien, en anders maar stoppen ermee.
Sorry, kan me niet voorstellen dat dit is gebeurd.
[..]
quote:En het vermeende beroep van de dame heeft ook geen donder te maken met dit alles.
Evenmin al zou ze half Rotterdam in haar bed gehad hebben.
Tja, het risico van het vak. Toch? Lijkt me geen verslaafd hoertje, of in de prostitutie gedwongen type. Ze heeft er helemaal zelf voor gekozen. Misschien denken die meiden dat het lekker makkelijk is ofzo. Het is een mooie meid, had misschien beter haar best moeten doen op school. Heeft hier voor gekozen i.p.v. hotelkamertjes poetsen. Sorry, ik ben daar vrij hard in.quote:Als een vrouw met 3 kerels naar een hotel verdwijnt,
Ik denk van wel. Ik denk dat de kans groter is dat iemand een vrouw verkracht als hij zelf moeilijk aan de vrouw komtquote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:39 schreef milagro het volgende:
Verkrachting heeft niets te maken met "anders niemand kunnen krijgen".
Ja, dit klopt als een bus. maar als een vrouw instemt moet ze het afmaken ook. Je kan een vent niet tijdens de werkzaamheden achterlaten zonder climaxquote:Zal best dat jij dat vindt, maar onvrijwillige sex is verkrachting.
Niet mee eens. Kijk, een vrouw mag zich wel bedenken, maar wacht er dan nog eventjes mee tot de man zijn hoogtepunt heeft bereikt. Dan heb je gewoon 2 tevreden partijen: de vrouw mag stoppen en de man heeft zijn climax bereiktquote:Een vrouw mag zich bedenken, op welk moment dan ook, hoe lullig dat ook is, het mag en een man heeft dat gewoon te accepteren.
Dwang is nooit goed, dat ben ik met je eens. Maar zowel de man als de vrouw moet dan eventjes het geweten opzij zetten en i.v.m. respect voor de partner alsnog de klus klarenquote:Net zo goed als een man zich halverwege de sex mag bedenken, bv omdat hij plotseling last krijgt van zijn geweten.
Of mag een vrouw zich dan, volgens jouw theorie, gewoon alsniog de man dwingen het af te maken?
Kom nou tioch, zeg
Ik moet eerlijk zeggen dat ik je manier van denken niet echt begrijp. Zaken die vrij logisch zijn verklaar jij heel stellig als niet kloppend. Een dame van lichte zeden heeft gewoon andere normen en waardenquote:En het vermeende beroep van de dame heeft ook geen donder te maken met dit alles.
Evenmin al zou ze half Rotterdam in haar bed gehad hebben.
Dus een hoer die verkracht wordt door een geweigerde klant, moet niet zeuren, risico vh vak?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
[..]
Tja, het risico van het vak. Toch? Lijkt me geen verslaafd hoertje, of in de prostitutie gedwongen type. Ze heeft er helemaal zelf voor gekozen. Misschien denken die meiden dat het lekker makkelijk is ofzo. Het is een mooie meid, had misschien beter haar best moeten doen op school. Heeft hier voor gekozen i.p.v. hotelkamertjes poetsen. Sorry, ik ben daar vrij hard in.
Eigens schuld. Dat ze is verkracht, tja... Dat is het risico van je beroep. Het hoort niet te gebeuren natuurlijk, maar je weet het gewoon van tevoren, dat zoiets kan gebeuren.
Dan heb ik meer medelijden met een drugsverslaafde hoer die niet anders kan omdat ze zo snel mogelijk geld moet hebben voor haar verslaving, of jonge meisjes die illegaal hier zitten en god weet wat daar mee gebeurt. Dat is pas zielig.
Maar dit? Mwah.
Vrouwen moeten zich zelf eens minder naïef gaan opstellen en erkennen en begrijpen dat er bij mannen wat teweeg wordt gebracht bij het zien van schaarsgeklede (eventueel hitsige) goederen. Ik heb 1 vraag voor jou als vrouw: Waarom dragen vrouwen dat soort kleding? Wat is de reden dat ze zich zo hitsig opmaken met make up, ook al zijn ze al getrouwd? Willen ze andere mannen ook het hoofd op hol brengen?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:04 schreef milagro het volgende:
Je begrijpt zeker wel dat dit soort redenaties 1 stap verwijderd is van "je kleedt je ook zo sexy en uitdagend, dan vraaaaaaag je er ook om".
Ik zeg niet dat iemand dan niet moet zeuren, maar als je in dat vak zit weet je wat de risico's kunnen zijn. Zou voor mij in ieder geval een goeie zijn om zoiets dus nooit te doen. Ik had trouwens begrepen dat ze in de prostitutie zit, méer is dan alleen maar een strippertje.quote:Dus een hoer die verkracht wordt door een geweigerde klant, moet niet zeuren, risico vh vak?
Mijn hemel.
En een meisje dat met 3 kerels meegaat, en ooit eens stripper geweest SCHIJNT te zijn, ook niet?
Dus alleen een dame die een zogenaamd respectabel beroep uitvoert , mag spreken van een verkrachting en daar ook de man voor aanklagen, een stripper of een hoer moet gewoon niet klagen maar dragen.
Je begrijpt zeker wel dat dit soort redenaties 1 stap verwijderd is van "je kleedt je ook zo sexy en uitdagend, dan vraaaaaaag je er ook om".
Ja, bla bla.quote:Er is pas sprake van een verkrachting als de vrouw tegenstribbelt, ze heeft dus net zoveel schuld als de man (in deze situatie). Als de vrouw gewoon gemeenschap accepteert hoeft er geen sprake van geweld/verkrachting te zijn
Moet je aan Bouchra vragen, BSB, zij is een moslima en enkel moslim mannen kunnen zich en masse blijkbaar niet gedragen als een vrouw zich niet van top tot teen bedekt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vrouwen moeten zich zelf eens minder naïef gaan opstellen en erkennen en begrijpen dat er bij mannen wat teweeg wordt gebracht bij het zien van schaarsgeklede (eventueel hitsige) goederen. Ik heb 1 vraag voor jou als vrouw: Waarom dragen vrouwen dat soort kleding? Wat is de reden dat ze zich zo hitsig opmaken met make up, ook al zijn ze al getrouwd? Willen ze andere mannen ook het hoofd op hol brengen?
Alvast bedankt²
Ik hoop dat jij dan toch, net als ik, tot inkeer zou komen en je verstand zou gebruiken ipv je laten leiden door instincten.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als een dame zo reageert verdient ze het m.i. wel. Eerst gaat ze die vent lopen lekker maken, komt hij bijna tot zijn climax wordt hem verteld door de sensueel in kwestie:"Ik stop, ik heb last van een schuldgevoel." Ik denk dat elke vent dan alsnog die 10 seconden pakt die hij nodig heeft²
Hoerig gedrag van een sensueel..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:46 schreef milagro het volgende:
waarom ze er dan zo 'bloot' bijloopt.
als jij een hoer wipt en je betaald niet, dan is het helaas ook verkrachtingquote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Als we kijken naar het beroep dat ze uitoefent lijkt me dit niet erg waarschijnlijk.
Hey Bansheeboy, ge lekker in Iran de moslimextremist uithangen ofzo...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Er is pas sprake van een verkrachting als de vrouw tegenstribbelt, ze heeft dus net zoveel schuld als de man (in deze situatie). Als de vrouw gewoon gemeenschap accepteert hoeft er geen sprake van geweld/verkrachting te zijn²
Milagro, je weet dat dat onmogelijk is. Ik stel die vraag dan ook aan een willekeurige sensueel, in dit geval jij: Waarom gedragen vrouwen zich zo? Dit is toch geen gekke vraag? En zoals jij het stelt maken alleen Moslims zich schuldig aan verkrachting, en dat is 100% onzinquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Moet je aan Bouchra vragen, BSB, zij is een moslima en enkel moslim mannen kunnen zich en masse blijkbaar niet gedragen als een vrouw zich niet van top tot teen bedekt.
Gezien het handelen van Sandra K aan het begin van de avond (als ik op de getuigenis afga die jij gepost hebt) kan ik me onmogelijk voorstellen dat ze niet genaaid wilde worden, en in mijn beleving van het verhaal sluit ik verkrachting volledig uit, het was duidelijk wat ze wilde.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Geen schuldgevoel naar zijn vrouw toe, maar naar zichzelf : "waar ben ik mee bezig!!!" dat ze opeens de situatie , drie kerels, haar toch wat té werd.
Gebeurt vaak zat, dat iemand in een situatie terecht komt, die even leuk leek, maar puntje bij paaltje niet, een triootje bijvoorbeeld, kan leuk lijken, maar als je dan daadwerkelijk in de slaapkamer bent, kan je je bedenken, toch, omdat het niet goed voelt (no pun intended).
Heb jij dat nooit gehad, dat je bij bepaalde "wilde plannen" alsnog afhaakt?
Ik wel, iig, en gelukkig werd dat gewoon geaccepteerd.
Maar sommige heren vinden dan dat ze "recht hebben op de rest"
Jij en ik kunnen ons inhouden, die stabiele reputatie hebben we inmiddels opgebouwd. Maar daarbuiten in de gemene grote mensenwereld zijn er mannen die wat minder flexibel omgaan met hun lustenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:46 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij dan toch, net als ik, tot inkeer zou komen en je verstand zou gebruiken ipv je laten leiden door instincten.
Ben ik het helemaal me eens, maar had ze dat niet eerder kunnen bedenken? Robin van Persie is een topsporter die veel proteïne binnenkrijgt, daarvan mag je niet verwachten dat hij zijn hitsigheid opzij zet en de werkzaamheden staakt vanwege het "geweten" (dat pas laat werd ingeschakeld) van de sensueel in kwestiequote:Weliswaar begeeft deze Sandra zich op glad ijs, maar als ze niet wil dan wil ze niet.
Kinderen die niet opletten op school hebben later moeite met begrijpend lezen....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:55 schreef BansheeBoy het volgende:
En zoals jij het stelt maken alleen Moslims zich schuldig aan verkrachting, en dat is 100% onzin
Nou nou, een beetje respect voor mij is wel op zijn plaats. We zijn toch gewoon Fok!kers onder elkaarquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
Kinderen die niet opletten op school hebben later moeite met begrijpend lezen....
Zeker veel in de speelhoek gezeten en op de gang gestaan?
Dat is mijn conclusie niet. Dat is een conclusie van Milagro, en van jouw ook blijkbaar. Alsof Moslim mannen hitsig worden van een naakte oorlel of een stukje gezichtquote:Dat moslims daardoor de enige verkrachters zijn is jouw conclusie.
En dan nog kan ze op een gegeven moment gevonden hebben dat het genoeg was, die ene wip.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:55 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Gezien het handelen van Sandra K aan het begin van de avond (als ik op de getuigenis afga die jij gepost hebt) kan ik me onmogelijk voorstellen dat ze niet genaaid wilde worden, en in mijn beleving van het verhaal sluit ik verkrachting volledig uit, het was duidelijk wat ze wilde.
Misschien heeft ze een psychische stoornis waardoor ze vindt dat ze aandacht tekort komt of iets dergelijks en ook het financiele plaatje is aantrekkelijk, Robin verdient nogal namelijk.
Ik kan me onmogelijk voorstellen (aangezien ik zelf ook weleens met voetballers op stap ga en ik zie hoe vrouwen zich ongeneerd aanbieden met alle voorstellen van dien) dat deze dames zouden protesteren.
Ze zouden nog voor de duivel dansen als de persoon in kwestie het zou vragen, laat staan ee goede beurt...
Maar feit blijft wel dat als een vouw NIET wil, er niets gebeurd, lijkt me zo logisch als iets.
Botergeil...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Alsof Moslim mannen hitsig worden van een naakte oorlel of een stukje gezicht²
In theorie zou het kunnen, maar als je met drie jonge jongens een meisje mee naar een hotel neemt (op steenworp afstand van het huis) wat eerder sexuele toespelingen gemaakt heeft doe je dat waarschijnlijk niet om tv te kijken of te kletsen nee, want dat kan je thuis ook doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:15 schreef milagro het volgende:
[..]
En dan nog kan ze op een gegeven moment gevonden hebben dat het genoeg was, die ene wip.
Denkt op zo'n moment de man er anders over en eist een tweede wip met geweld op, dan is die 2e wip dus een verkrachting.
Ik zeg niet dat dat hier gebeurd moet zijn, maar het kan.
Ook in een parenclub kan je verkracht worden, hoor, als een vent meent dat het JA voor iedere vent en de hele avond geldt.
Dat ze vrijwillig meegegaan is, staat zo ontzettend los van alles, ze heeft om SEX gevraagd door dat te doen, sluit niet uit dat er toch iets tegen haar zin gebeurd is.
Of je moet vinden dat een meisje dat met 1 heer uit een groep sex wil, maar niet met de anderen, maar dat dan niet mag weigeren
Bovendien, die knul beweert dat ze enkel maar tv zaten te kijken, dat geloof je wel?
Ik word altijd hitsig van mooie roodborstjes of kleine kolibri'squote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:18 schreef matthijst het volgende:
[..]
Botergeil...
Rukken op pornoboekjes met oorlelfoto's
Kun je vantevoren bedenken, dat er dingen tegen je zin kunnen gebeuren in deze situatie. Je kunt er nog tien reply's sentimenteel over door blijven gaan, het is gewoon dom, dom, dom. Laten we hopen dat de dame ervan geleerd heeft en niet weer opnieuw zoiets zal meemaken. Heus, je hebt het voor een gedeelte toch zelf in de hand. ALS het allemaal waar is wat er is gebeurd volgens haar.quote:Dat ze vrijwillig meegegaan is, staat zo ontzettend los van alles, ze heeft om SEX gevraagd door dat te doen, sluit niet uit dat er toch iets tegen haar zin gebeurd is.
Natuurlijk niet. Die sukkels zijn ook dom. Ze maken het zichzelf door stompzinnige leugentjes nog moeilijker.quote:Bovendien, die knul beweert dat ze enkel maar tv zaten te kijken, dat geloof je wel?
Je begrijpt maar niet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:19 schreef Elgigante het volgende:
[..]
In theorie zou het kunnen, maar als je met drie jonge jongens een meisje mee naar een hotel neemt (op steenworp afstand van het huis) wat eerder sexuele toespelingen gemaakt heeft doe je dat waarschijnlijk niet om tv te kijken of te kletsen nee, want dat kan je thuis ook doen.
Ik denk eigenlijk dat Sandra niet gekregen heeft wat ze wilde en een mooi verhaal bekokstooft heeft om toch wraak te nemen op van Persie omdat ie haar heeft laten zitten in het hotel.
Laten we hopen dat de heren, die enkel maar TV wilde kijkenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kun je vantevoren bedenken, dat er dingen tegen je zin kunnen gebeuren in deze situatie. Je kunt er nog tien reply's sentimenteel over door blijven gaan, het is gewoon dom, dom, dom. Laten we hopen dat de dame ervan geleerd heeft en niet weer opnieuw zoiets zal meemaken. Heus, je hebt het voor een gedeelte toch zelf in de hand. ALS het allemaal waar is wat er is gebeurd volgens haar.
[..]
Natuurlijk niet. Die sukkels zijn ook dom. Ze maken het zichzelf door stompzinnige leugentjes nog moeilijker.![]()
Zij moet uiteraard niet de illusie hebben om de dienst uit te maken, dat behoort ze te weten.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Je begrijpt maar niet wat ik bedoel.
Dat je, de vrouw, op SEX uit bent lijkt me evident, maar je bent uit op VRIJWILLIGE sex, ergo JIJ bepaalt met wie en voor hoelang, en het is niet zo dat als een kerel er anders over denkt, dat hij zich een en ander kan toe eigenen.
Ik heb nergens gelezen dat zij gezegd heeft, dat ze dacht dat ze gingen dammen daar in die kamer.
Dus waarom je steeds komt met "ja wat verwachtte ze dan?" begrijp ik niet.
Vrouwen zijn sluwe wezens. Ze kunnen geweldig zacht zijn zoals bv. een toffee, maar ze kunnen binnen 3 seconden veranderen in een heks als het hun uitkomtquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:33 schreef speknek het volgende:
Een lastig dilemma is het wel. Kan een vrouw willekeurig welke ex aanklagen als ze alleen maar zegt dat de seks onvrijwillig was? Of alleen als ze wondjes heeft? Maar dan kan ze ook d'r tanden op elkaar zetten en zeggen dat ze zo ruw mogelijk genomen wil worden..
Dus , omdat het een triootje was tussen vreemden, moet een dame niet zaniken als dat uit de hand loopt?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:34 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Zij moet uiteraard niet de illusie hebben om de dienst uit te maken, dat behoort ze te weten.
Voor haar duizend anderen, dat weet iedereen...
Ze biedt zich als een object aan en zal op die wijze ook behandeld worden, ze laat zich met deze jongens die zich God wanen en het woord nee niet kennen.
Toch moet het van beide kanten komen en weten we niet of dat er uberhaupt sprake is van een trio of een poging daartoe.
Zoals ik het kan beoordelen heeft ze zich in moeilijk vaarwater begeven en als van Persie onschuldig wordt verklaard zal ze daar de consequenties van ondervinden...
(Als iemand mij onterecht van zoiets zou beschuldigen als ik in zo'n positie zat dan was ze nog niet jarig)
Ik denk dat jij de situatie iets te rooskleurig voorstelt en alleen van toepassing is op normaal sexverkeer (daar kan ik je volledig gelijk in geven), maar daar is hier geen sprake van.
En misschien was er (veel) alcohol in het spel waardoor de tegenstellingen verergerde.
Welke wijsheden ? Tot nu toe kom ik alleen maar met de bekende vrouwenkenmerken op de proppenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:39 schreef matthijst het volgende:
Hoe kom je aan al die wijsheden over vrouwen, Battyboy?
dat kan ze wel, maar ze zal haar gelijk niet krijgen, terecht of onterecht.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:33 schreef speknek het volgende:
Een lastig dilemma is het wel. Kan een vrouw willekeurig welke ex aanklagen als ze alleen maar zegt dat de seks onvrijwillig was? Of alleen als ze wondjes heeft? Maar dan kan ze ook d'r tanden op elkaar zetten en zeggen dat ze zo ruw mogelijk genomen wil worden..
En het feit dat zijn vrienden een ander verhaal vertelden...quote:alleen helpt in dit geval zijn aanvankelijke ontkennen niet echt mee aan zijn geloofwaardigheid.
van Persie had niet zo stom moeten zijn om hier in te trappen, dat ten eerste en zij moet niet de illusie hebben dat zij enige invloed heeft op de planning/uitkomst van dat avondje, maar hoe kom je erbij dat er sprake is van een trio, danwel elftal?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:39 schreef milagro het volgende:
[..]
Dus , omdat het een triootje was tussen vreemden, moet een dame niet zaniken als dat uit de hand loopt?
Dus een dame die begint aan een triootje en kerels besluiten dat het een elftalletje moet worden, moet niet zeuren?
Mijn hemel.
Het enige wat je kan zeggen is dat het onverstandig is om met vreemden mee te gaan, maar dat geldt dus net zo voor de heren, hè.
Als zij niet moet zaniken dat het sexavontuurtje niet loopt zoals zij wil, dan moeten zij niet zaniken dat het niet EINDIGT zoals zij willen.
ZIj kende hen niet en had hen niet moeten vertrouwen, zeg jij, nu , de heren kenden HAAR niet en hadden haar niet moeten vertrouwen, net zo goed.
Eigen schuld voor haar, dan ook eigen schuld voor hen, en inhet bijzonder Van Persie.
Zij had moeten weten dat het uit de hand zou kunnen lopen, hij had moeten weten dat zij naderhand wel eens zou kunnen gaan babbelen.
Dus ze ging vrijwillig daarheen voor de sex? DIe kreeg ze volgens haar zeggen toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Je begrijpt maar niet wat ik bedoel.
Dat je, de vrouw, op SEX uit bent lijkt me evident, maar je bent uit op VRIJWILLIGE sex, ergo JIJ bepaalt met wie en voor hoelang, en het is niet zo dat als een kerel er anders over denkt, dat hij zich een en ander kan toe eigenen.
Ik heb nergens gelezen dat zij gezegd heeft, dat ze dacht dat ze gingen dammen daar in die kamer.
Dus waarom je steeds komt met "ja wat verwachtte ze dan?" begrijp ik niet.
zucht... ik geef het op.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dus ze ging vrijwillig daarheen voor de sex? DIe kreeg ze volgens haar zeggen toch?
Het gezegde "Waar rook is is vuur" gaat hier wel erg op. In ieder geval heeft die poedel van een Van Persie zich ergens schuldig aan gemaakt, in ieder geval 1 der onderstaande opties:quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:09 schreef matthijst het volgende:
"Van Persie zou alleen kleren van vrouw hebben verstopt"
Dat noemde ik ter illustratie, dus, Elgigante dat het GEEN DONDER uitmaakt dat ze met 3 kerels (of 4 of 5 of 6) meegegaan is, als het onvrijwillig gebeurd is dan is het verkrachting.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:01 schreef Elgigante het volgende:
[..]
van Persie had niet zo stom moeten zijn om hier in te trappen, dat ten eerste en zij moet niet de illusie hebben dat zij enige invloed heeft op de planning/uitkomst van dat avondje, maar hoe kom je erbij dat er sprake is van een trio, danwel elftal?
Volgens mij waren er 3 jongens en 1 meisje, waarvan er twee lagen te slapen.
Dacht Sandra nu echt dat het een one-night stand zou zijn met van Persie?
Waarom gaat ze dan in een taxi met 4-en?
Waarom denkt ze met haar lelijke hoofd uberhaupt kans te maken bij van Persie? Dat kind heeft hem op wat bevrediging na niks te bieden...
Maar ze zitten in elk geval allemaal fout (in elk geval Sandra en Robin) met de opmerking dat de commotie Sandra goed uitkomt en Robin niet echt, daarom is er meer aan de hand denk ik.
quote:vergis je niet, maar ik word wel wat kriegelig van de argumenten waarom de dame niet zou moeten zeuren
Dat artikel staat hierboven al gequote.quote:
Het is toch een beetje als een sigarettefabrikant aanklagen voor dat je longkanker hebt gekregen na het roken van z'n sigaretten.quote:Dat noemde ik ter illustratie, dus, Elgigante dat het GEEN DONDER uitmaakt dat ze met 3 kerels (of 4 of 5 of 6) meegegaan is, als het onvrijwillig gebeurd is dan is het verkrachting.
Veel Nederlandse dames en vooral ook homo's bezigen deze taferelen helaas, ik ben er fel tegen. Maar veel mensen lijken er hun sensualiteit in terug te vindenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:16 schreef matthijst het volgende:
Wel seks, niet verkracht....
's kieken wat onze Bouchra nu gaat doen...
Zal wel vragen of het anale seks is geweest, zoals het een echte moslim betaamt.
Dat wil Milagro niet snappen. Ik heb deze discussie al eens eerder met haar gehad toen 2 dames in Alanya te Turkije werd verkrachtquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ze niet moet zeuren, maar dat ze dom en onnadenkend is geweest. Mag dat niet gezegd worden? Jij bekijkt het erg zwart-wit, als ik zeg dat ze dom is geweest met een paar kerels mee te gaan zeg ik niet meteen dat die verkrachting dan haar verdiende loon is.
En moslims, Sjimmie: als maagd het huwelijk in: je hele kont mag opengereten zijn, je sluitspier open hangen en de kwakkies mogen nadruipen; als je maar een bloedend kutje hebt als Achmed hem erin steektquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Veel Nederlandse dames en vooral ook homo's bezigen deze taferelen helaas, ik ben er fel tegen. Maar veel mensen lijken er hun sensualiteit in terug te vinden²
Prachtige trollquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:44 schreef matthijst het volgende:
[..]
En moslims, Sjimmie: als maagd het huwelijk in: je hele kont mag opengereten zijn, je sluitspier open hangen en de kwakkies mogen nadruipen; als je maar een bloedend kutje hebt als Achmed hem erin steekt![]()
Dat klopt ja, dan blijft het verkrachtig.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:19 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat noemde ik ter illustratie, dus, Elgigante dat het GEEN DONDER uitmaakt dat ze met 3 kerels (of 4 of 5 of 6) meegegaan is, als het onvrijwillig gebeurd is dan is het verkrachting.
Zo stel je in feite dat het alleen zijn van een vrouw met 3 kerels , waar er geen anderen zijn die kunnen toezien op wat er gebeurt, per definitie link is.
Als een vrouw naar een parenclub gaat, betekent het toch ook niet dat ze met ALLE mannen daar sex wilt, ga je toch ook niet zeggen als een vent haar dan verkracht, "ja HALLO, dit is een sexclub, dus wat dacht je dan?!"
En over dat lelijke hoofd van haar, zal ik ook een suf reagere en uiterlijk er bij slepen
Van Persie is lekker om te zien wou je zeggen
Juist!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ze niet moet zeuren, maar dat ze dom en onnadenkend is geweest. Mag dat niet gezegd worden? Jij bekijkt het erg zwart-wit, als ik zeg dat ze dom is geweest met een paar kerels mee te gaan zeg ik niet meteen dat die verkrachting dan haar verdiende loon is.
Volgens mij hadden die dames de latere moordenaar(s) niet benaderd voor sex.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat wil Milagro niet snappen. Ik heb deze discussie al eens eerder met haar gehad toen 2 dames in Alanya te Turkije werd verkracht![]()
²
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:55 schreef Elgigante het volgende:
..hij kan(omdat ie geld, aanzien en invloed heeft) wel IEDEREEN krijgen als die dat wil. Sandra zal
Ho ho.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:57 schreef Elgigante het volgende:
Volgens mij hadden die dames de latere moordenaar(s) niet benaderd voor sex.
Idd, stom ook om met 35 graden niet in een burka gehuld te zijn als nederlands toerist...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:03 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ho ho.
Die 'dames' liepen er wel erg zomers gekleed bij. Dan vráág je erom hè..
Ik zou zeggen: Neem de proef eens op de som....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
![]()
BREEEEZAH alert.... Aanzien? De man is voetballer, en een matige ook nog
![]()
En "iedereen" lijkt me nogal overdreven. gelukkig bestaat Nederland niet alleen maar uit kansloze stinkhoertjes![]()
Ik heb hem eens in een discotheek gezien en geloof me, hij kan 3/4 er van zonder moeite mee krijgen. Inderdaad overdreven reacties, maar het is wel zo.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
![]()
BREEEEZAH alert.... Aanzien? De man is voetballer, en een matige ook nog
![]()
En "iedereen" lijkt me nogal overdreven. gelukkig bestaat Nederland niet alleen maar uit kansloze stinkhoertjes![]()
Maar het volgende argument waar je dan mee te maken krijgt is dat er waarschijnlijk geen sprake van verkrachting is geweest, want anders zouden die 2 gasten wel wakker zijn geworden van het geschreeuw. Tenminste, lijkt mij aannemelijk tenzij die gasten bezig waren in een zeer diepe winterslaap (in de zomerquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:22 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat artikel staat hierboven al gequote.
En die reactie van de politie is ms wel suf, maar klopt wel.
Die knul beweert dat hij heeft liggen slapen, dus weet ook hij niet dan wat er zich precies heeft afgespeeld.
Het gaat niet om hem, het gaat om wat ie is.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:13 schreef matthijst het volgende:
"We hebben het zelf eens nagespeeld in de praktijk"
Ah, ik dacht al, als dat geen groupie is![]()
In een disco misschien, maar ik gok dat de rest van Nederland niet geil wordt van die babyface...
Maar ja, wie ben ik, kan ernaast zitten...
Nog dames op Fok die niet heet worden van van Persie?
Ik zeg enkel dat het feit dat ze vrijwillig meegegaan is, puntje bij paaltje totaal niet terzake doet.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:55 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat klopt ja, dan blijft het verkrachtig.
Je moet de zaak tussen 3 willekeurige mannen en een willekeurige vrouw niet veralgemeniseren..
Iemand die een profvoetballer benadert die daar met zijn vrienden staat, hem geile dingen influistert en vervolgens met 4-en in de taxi springt zou kunnen weten dat er meerdere mensen in het bed zouden kunnen belanden dan alleen zijzelf en van Persie.
Dan kan zij dat aangeven en als dat niet wordt opgevolgd (lijkt me in deze zaak niet verwonderlijk) dan kan er dus inderdaad sprake zijn van verkrachting...
Ik denk dat we een miscommunicatie hebben milagro...
Van Persie is ook niet de meest aantrekkelijke man ter wereld nee, maar hij kan(omdat ie geld, aanzien en invloed heeft) wel IEDEREEN krijgen als die dat wil. Sandra zal echt niet als enige iets tegen hem gezegd hebben die avond.
Die mannen kunnen 80% van de aanwezige vrouwen in zo'n club mee naar bed nemen, daar zitten wel wat hoofdprijzen bij itt Sandra K.
Dat is meestal de achterliggende gedachte niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:13 schreef matthijst het volgende:
geil
Het zal wel gaan om dat ie een beroemde voetballer is en veel centjes verdient? Voor veel mensen reuze interessant in contact te komen met zo iemand. Hopen die mensen ook interessant te worden gevonden.quote:In een disco misschien, maar ik gok dat de rest van Nederland niet geil wordt van die babyface...
NOU EN????quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:18 schreef Chadi het volgende:
Milagro ze heeft duidelijk aangegeven dat ze hem wilde neuken. Dus neuken niet alleen meegaan maar met de intentie om hem te neuken. Ze heeft een hele nacht om zijn pik lopen tollen in de beachclub.
Schijnbaar ben jij van mening dat voetballers God zijn en dat alle vrouwen er maar soppend achteraan lopen. En dat al die vrouwen heus wel geneukt willen worden....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:16 schreef Elgigante het volgende:
Het gaat niet om hem, het gaat om wat ie is.
Of denk je dat Reiziger zijn huidige vrouw had leren kennen als hij stratenmaker was of verkoper?
Die vergelijking slaat nergens op.quote:Die vmbo pubers redeneren net zo
"ja hallo mij op MSN opgeilen, maar als we dan wat afspreken, dan opeens de preutse trut uithangen????? Moet ze ook niet zeiken dat ik haar dan alsnog grijp, dat is geen verkrachten dan, gewoon krijgen wat ze zelf aanbood"
Ik ben niet van mening dat ze God zijn, maar veel voetballers gedragen zich wél zo en zo wordt er wél tegen hen opgekeken door velen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:25 schreef matthijst het volgende:
[..]
Schijnbaar ben jij van mening dat voetballers God zijn en dat alle vrouwen er maar soppend achteraan lopen. En dat al die vrouwen heus wel geneukt willen worden....
Ach, ik hoop op de Marokkaanse eerwraak![]()
En van Persie ook: "bij mijn voetbalmaatjes was ze zo makkelijke en mij wil ze niet?"quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
En ze had toch eerder ook voetbalvriendjes? Maakt haar nog ongeloofwaardiger.
De kans op een NEE bij puntje bij paaltje is nihil! Dat is ook gebleken uit haar verleden volgens sommigen. De kans dat ze zich bedenkt is bijna te verwaarlozen als ze hem duidelijk voorstellen heeft gedaan. Het was niet alleen flirten maar ook voorbereidingen treffen !quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:25 schreef milagro het volgende:
[..]
NOU EN????
Dat ze een cockteasende slettenbak zou zijn betekent toch niet dat haar NEE, puntje bij paaltje niets waard is?
Mag zij zich niet bedenken of zo
Ik zeg niet dat het zo gegaan is, maar wat doet het er verdomme nou toe, hoe zij zich in de disco gedragen heeft?
En ik maar denken dat die uitzending van Zembla laatst niet representatief was, zeg.
Die vmbo pubers redeneren net zo
"ja hallo mij op MSN opgeilen, maar als we dan wat afspreken, dan opeens de preutse trut uithangen????? Moet ze ook niet zeiken dat ik haar dan alsnog grijp, dat is geen verkrachten dan, gewoon krijgen wat ze zelf aanbood"
mijn hemel zeg![]()
Nou, het komt behoorlijk in de buurt, inclusief de "oeh oeh oeh, sop, sop, hij is zo bekend" replies.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
En ik maar denken dat die uitzending van Zembla laatst niet representatief was, zeg.
[..]
Die vergelijking slaat nergens op.
Als je mensen behandelt alsof ze alles mogen (mensen doodrijden bijvoorbeeld), dan gaan ze zich ook zo gedragen. Dat lijkt me niet vreemd. Veel van dat soort figuren hebben niet de geestelijke stabiliteit om daar mee om te gaan, en dan krijg je godneigingen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:27 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik ben niet van mening dat ze God zijn, maar veel voetballers gedragen zich wél zo en zo wordt er wél tegen hen opgekeken door velen.
Je ziet het ook bij filmsterren, daar kun je ze best mee vergelijken, Romario was er nog wel de koning in.
Ach, zo is het altijd geweest. Vrouwen willen het liefst een rijke kerel en mannen een lekker wijf. Is het niet als bij dieren: het sterkste mannetje mag alle vrouwtjes bevruchten.quote:Schijnbaar ben jij van mening dat voetballers God zijn en dat alle vrouwen er maar soppend achteraan lopen. En dat al die vrouwen heus wel geneukt willen worden....
Ach ja, wel geneukt, niet geneukt, het blijft grappig dat er weer zo'n voetbalheld van zijn voetstuk is gevallen... Jammer, maar gelukkig kan hij "iedereen krijgen", dus binnenkort waarschijnlijk Bouchra deeltje twee....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:29 schreef Chadi het volgende:
De kans op een NEE bij puntje bij paaltje is nihil! Dat is ook gebleken uit haar verleden volgens sommigen. De kans dat ze zich bedenkt is bijna te verwaarlozen als ze hem duidelijk voorstellen heeft gedaan. Het was niet alleen flirten maar ook voorbereidingen treffen !
Ik geloof dat je echt onderschat hoeveel groupies om (rijke) voetballers heen hangen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:29 schreef matthijst het volgende:
En van Persie ook: "bij mijn voetbalmaatjes was ze zo makkelijke en mij wil ze niet?"
"WAT?! hierkomen slet, ik zal je godverdomme neuken, ik ben van Persie en ik ben een bekende voetballer dus ik kan iedereen krijgen"![]()
![]()
tuurlijk, we creeren die mythe met z'n allen, door onze interesse voor het spel is het zo'n miljardenbranche geworden met buitensporige salarissen en buitensporige aandacht.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:30 schreef freud het volgende:
[..]
Als je mensen behandelt alsof ze alles mogen (mensen doodrijden bijvoorbeeld), dan gaan ze zich ook zo gedragen. Dat lijkt me niet vreemd. Veel van dat soort figuren hebben niet de geestelijke stabiliteit om daar mee om te gaan, en dan krijg je godneigingen.
Euh, dit meen jij echt? Dit soort gedrag gaat inderdaad op voor niet rationeel denkende mensen. OK, daar vallen ook de wat minder intelligente aardbewoners onder. Over het algemeen gaat deze regel niet op imo.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ach, zo is het altijd geweest. Vrouwen willen het liefst een rijke kerel en mannen een lekker wijf. Is het niet als bij dieren: het sterkste mannetje mag alle vrouwtjes bevruchten.
Dat heeft hij waarschijnlijk al wel liggen hoor..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:32 schreef matthijst het volgende:
Vrees alleen dat van Persie dat soort geld niet verdient....
quote:willen het liefst
Mijn hemel, de kans op NEE te horen uiteindelijk is nihil... en dusquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
De kans op een NEE bij puntje bij paaltje is nihil! Dat is ook gebleken uit haar verleden volgens sommigen. De kans dat ze zich bedenkt is bijna te verwaarlozen als ze hem duidelijk voorstellen heeft gedaan. Het was niet alleen flirten maar ook voorbereidingen treffen !
Wat van Persie nu en in de toekomst gaat verdienen is peanuts voor Bryant, dat dan weer wel, op dit moment zal hij een miljoentje verdienen bij Arsenal per jaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:35 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat heeft hij waarschijnlijk al wel liggen hoor..
Als je bij Arsenal voetbalt heb je niks te klagen hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:35 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Is ie meteen blut. Zo lekker zal Bouchra wel niet neukenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:35 schreef Xenomaniac het volgende:
Ja het kan maar de kans op verkrachting na zo'n voorspel lijkt me echt nihil. Niet dat die niet bestaat maar het is zo goed als uitgesloten.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Mijn hemel, de kans op NEE te horen uiteindelijk is nihil... en dus
Het neemt niet weg dat de kans er gewoon wel degelijk IS en de kans dat hij toen ging flippen ook.
Lees jij de versiertopics en de vrijgezellen topics in R&P wel eens?
Moet je eens zien hoe vaak daar geklaagd wordt over meisjes die de heren de hele avond opgeilen maar uiteindelijk geen sjoege geven
ALs je die knullen daar mag geloven doen ALLE meiden in het uitgaansleven dat
En als je dan de reacties ziet "gewoon een hoer, slet, vies wijf, gestoorde bitch"
Je zou eens een weekendje vrouw moeten zijn en dan zien hoe er toch redelijk wat heren zijn die bijzonder slecht met afwijzing om kunnen gaan
Deze dame heeft alle aanstalten gemaakt voor SEX ja, klopt, (als de verhalen waar zijn, die over haar de ronde doen dan tenminste) , maar dat zegt NIETS over het verdere verloop van de avond.
Het kan gegaan zijn zoals Van Persie meent, het kan gegaan zijn zoals zij meent.
En de reactie's van de vrouwen: 'Die eikel, klootzak, ik krab z'n gezicht open, snij z'n pik eraf'.quote:En als je dan de reacties ziet "gewoon een hoer, slet, vies wijf, gestoorde bitch"
Beetje naief freud....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:34 schreef freud het volgende:
[..]
Euh, dit meen jij echt? Dit soort gedrag gaat inderdaad op voor niet rationeel denkende mensen. OK, daar vallen ook de wat minder intelligente aardbewoners onder. Over het algemeen gaat deze regel niet op imo.
Ik zeg ook niet dat Van Persie hetzelfde verdient als Bryant, de suggestie dat Van Persie geen $4mio kan neerleggen voor een ring is debiel.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:37 schreef Elgigante het volgende:
Wat van Persie nu en in de toekomst gaat verdienen is peanuts voor Bryant, dat dan weer wel, op dit moment zal hij een miljoentje verdienen bij Arsenal per jaar.
Zijn hoogtepunt in zijn carriere qua succes en beloning moet nog komen, maar voetballers verdienen minder dan de Amerikaanse evenknieen in andere sporten.
Dit verhaal geloof ik dus niet. Of de sensueel in kwestie heeft geen enkele uistraling, of ze benaderen gelovige jongensquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:36 schreef milagro het volgende:
Lees jij de versiertopics en de vrijgezellen topics in R&P wel eens?
Moet je eens zien hoe vaak daar geklaagd wordt over meisjes die de heren de hele avond opgeilen maar uiteindelijk geen sjoege geven
Als ze op het laatste moment besluit om het toch niet te willen dan is NEE ook NEE... en als je dan nog doorgaat zit je al behoorlijk dicht tegen verkrachting aan.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja het kan maar de kans op verkrachting na zo'n voorspel lijkt me echt nihil. Niet dat die niet bestaat maar het is zo goed als uitgesloten.
Je moet alleen uitkijken dat je geen last krijgt van decubitus.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En de reactie's van de vrouwen: 'Die eikel, klootzak, ik krab z'n gezicht open, snij z'n pik eraf'.
Doe niet alsof vrouwen zo zielig zijn, want geloof me dat zijn we niet. Of is het nodig nog verder door te emanciperen? Ik denk dat het bijna leuker is vrouw te zijn dan dat je man bent, je krijgt veel meer voor elkaar.
Denk je? Op 14-10-2003 verdiende hij 150.000 euro per jaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:42 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Van Persie hetzelfde verdient als Bryant, de suggestie dat Van Persie geen $4mio kan neerleggen voor een ring is debiel.
Als van Persie die nee niet heeft gehoord?? Is het dan nog verkrachting?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:42 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Als ze op het laatste moment besluit om het toch niet te willen dan is NEE ook NEE... en als je dan nog doorgaat zit je al behoorlijk dicht tegen verkrachting aan.
Als vrouw kun je je mindere positie handig uitbuiten, dit topic is een sprekend voorbeeld.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En de reactie's van de vrouwen: 'Die eikel, klootzak, ik krab z'n gezicht open, snij z'n pik eraf'.
Doe niet alsof vrouwen zo zielig zijn, want geloof me dat zijn we niet. Of is het nodig nog verder door te emanciperen? Ik denk dat het bijna leuker is vrouw te zijn dan dat je man bent, je krijgt veel meer voor elkaar.
Een vrouw maakt wel duidelijk dat het NEE is, niet alleen verbaal.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als van Persie die nee niet heeft gehoord?? Is het dan nog verkrachting?
Van Persie heeft niet zoveel geld op dit moment hoor, die verdient voor voetballers een modaal salarisje dat de miljoen absoluut niet ver zal ontstijgen. Hij zit nog in z'n eerste contract bij Arsenal en dat is matig gewaardeerd, pas bij een contractsverlenging kan hij cashen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:42 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Van Persie hetzelfde verdient als Bryant, de suggestie dat Van Persie geen $4mio kan neerleggen voor een ring is debiel.
Kut, ben ik het toch nog met Elgigante eensquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:45 schreef Elgigante het volgende:
Die 4 miljoen kan hij nimmer uitgeven aan een ring, hij heeft het niet eens.
waar baseer jij dat op in godsnaamquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja het kan maar de kans op verkrachting na zo'n voorspel lijkt me echt nihil. Niet dat die niet bestaat maar het is zo goed als uitgesloten.
Daarom zou je bij deze verkrachtig een blauw oog of krassen bij van Persie aan kunnen treffen, maar daar hoor ik niets over...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:45 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Een vrouw maakt wel duidelijk dat het NEE is, niet alleen verbaal.
Hoe vaak gaan meiden mee naar een hotel met een bekendheid om TV te kijken? Ze heeft zich niet thuis af laten zetten. Ze heeft een HOTEL laten boeken!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:46 schreef milagro het volgende:
[..]
waar baseer jij dat op in godsnaam
het is zo goed als uitgesloten
er worden verkrachtingen NIET gemeld, om de redeneringen die enkelen hier op na houden.
omdat je als vrouw denkt "ja maar ilk heb wel lopen flirten eerst, en dat drankje aangenomen, en me thuis af laten zetten en ja ook die zoen gegeven"
Als ik flirt met een man, hem ms ook nog een zoen geef, wil dat niet zeggen dat er genuekt mag en gaat worden , hoor, en als de man me dan toch pakt, durf ik echt geen aangifte meer te doen, als ik met agenten of artsen te maken krijg , die zo reageren als sommigen hier
Nou is meegaan naar een hotelkamer al wel weer het lot tarten, maar dan nog, en ik ben daar redelijk stellig is, is nee dus gewoon ook nee.. en niet misschien en niet straks.... gewoon nee dus.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:46 schreef milagro het volgende:
[..]
waar baseer jij dat op in godsnaam
het is zo goed als uitgesloten
er worden verkrachtingen NIET gemeld, om de redeneringen die enkelen hier op na houden.
omdat je als vrouw denkt "ja maar ilk heb wel lopen flirten eerst, en dat drankje aangenomen, en me thuis af laten zetten en ja ook die zoen gegeven"
Als ik flirt met een man, hem ms ook nog een zoen geef, wil dat niet zeggen dat er genuekt mag en gaat worden , hoor, en als de man me dan toch pakt, durf ik echt geen aangifte meer te doen, als ik met agenten of artsen te maken krijg , die zo reageren als sommigen hier
Idd. Als je verkracht wordt verzet je je wel.quote:Daarom zou je bij deze verkrachtig een blauw oog of krassen bij van Persie aan kunnen treffen, maar daar hoor ik niets over...
Zekers, doe wat met je decolleté en je baas gaat zwaaien met zijn portemonnaie, het zijn de dierlijke driften van de mannen die de sensuelen helemaal uitbuiten met als uitgangspunt eigen gewinquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik denk dat het bijna leuker is vrouw te zijn dan dat je man bent, je krijgt veel meer voor elkaar.
Ben jij ghostwriter voor Ali B?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zekers, doe wat met je decolleté en je baas gaat zwaaien met zijn portemonnaie, het zijn de
Ja, dat vond Becker destijds ook niet plezant om te horen nadat hij zich alleen had laten pijpen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:47 schreef matthijst het volgende:
Wanneer is d euitslag van dat DNA onderzoek bekend?
Zou trouwens leuk zijn als ze zwanger is.
Verkrachting hoeft niet perse met die middelen van fysiek geweld te zijn... iemand wegduwen is al genoeg.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:46 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Daarom zou je bij deze verkrachtig een blauw oog of krassen bij van Persie aan kunnen treffen, maar daar hoor ik niets over...
Mwoah, ik denk dat hij het wel zou kunnen uitgeven maar dan ongeveer weer op nul staat.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:45 schreef Elgigante het volgende:
Die 4 miljoen kan hij nimmer uitgeven aan een ring, hij heeft het niet eens.
Behalve de zuigzoen op zijn rechter bal had hij verder geen sporen van geweld op zijn lichaamquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Idd. Als je verkracht wordt verzet je je wel.
Dat doet het OM zo vaak.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:49 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Verkrachting hoeft niet perse met die middelen van fysiek geweld te zijn... iemand wegduwen is al genoeg.
Het OM gaat echt niet weer haar eigen reputatie op het spel zetten als ze denken geen sterke zaak te hebben.
Volgens het OM had meneer van P. sex gehad met de dame, wat volgens van P. niet waar was.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Behalve de zuigzoen op zijn rechter bal had hij verder geen sporen van geweld op zijn lichaam
Ach de reputatie van het OM kan niet slechter op het moment, dus er is weinig te verliezen denk ik, maar zoals het verhaal nu naar buiten komt twijfel ik des te meer aan de verkrachting.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:49 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Verkrachting hoeft niet perse met die middelen van fysiek geweld te zijn... iemand wegduwen is al genoeg.
Het OM gaat echt niet weer haar eigen reputatie op het spel zetten als ze denken geen sterke zaak te hebben.
Pff die jongen heeft net een miljoen bij elkaar verdient in zijn hele carriere echt niet meer hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:49 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat hij het wel zou kunnen uitgeven maar dan ongeveer weer op nul staat.
Van Persie verdient (net als Van der Vaart) al sinds de jeugd heel behoorlijk.
Sponsorcontracten, commercials, tekengeld etc. etc...
Ik denk dat hij in zijn carrière op 5mio staat.
Ik weet niet hoe Milagro in dergelijke situaties normaal gesproken handelt, maar datgene wat jij zegt lijkt me zeer aannemelijkquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:52 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Maar serieus: als je als vrouw verkracht wordt neem ik aan dat je het niet bij: NEE en een duwtje laat, wel?
Ik denk dat sensueel Sandra K. voor de vorm "Van Persie, ik wil je" riep en daar dus nee mee bedoeldequote:Heel simpel, je pakt een pen (of je nagel)en steekt zijn oog uit.
Als je weet dat van Persie de dader is zit je gebakken natuurlijk
Als je hem een oog uitsteekt ben jij degene die kan gaan zitten, al zou ze hem een trap gegeven hebben zou van Persie daarvan al aangifte kunnen doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:52 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ach de reputatie van het OM kan niet slechter op het moment, dus er is weinig te verliezen denk ik, maar zoals het verhaal nu naar buiten komt twijfel ik des te meer aan de verkrachting.
Maar serieus: als je als vrouw verkracht wordt neem ik aan dat je het niet bij: NEE en een duwtje laat, wel?
Heel simpel, je pakt een pen (of je nagel)en steekt zijn oog uit.
Als je weet dat van Persie de dader is zit je gebakken natuurlijk
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:58 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Als je hem een oog uitsteekt ben jij degene die kan gaan zitten, al zou ze hem een trap gegeven hebben zou van Persie daarvan al aangifte kunnen doen.
Het is gewoon heel slim van haar geweest om zich te "laten verkrachten". Volgens de wet is elke forcering om sex te hebben met iemand strafbaar, en dat begint al bij het woord NEE.
Al zou de dus alleen maar nee gezegd hebben en van Persie gaat door, dan is hij volgens de wet 100% strafbaar bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |