Die vergelijking slaat nergens op.quote:Die vmbo pubers redeneren net zo
"ja hallo mij op MSN opgeilen, maar als we dan wat afspreken, dan opeens de preutse trut uithangen????? Moet ze ook niet zeiken dat ik haar dan alsnog grijp, dat is geen verkrachten dan, gewoon krijgen wat ze zelf aanbood"
Ik ben niet van mening dat ze God zijn, maar veel voetballers gedragen zich wél zo en zo wordt er wél tegen hen opgekeken door velen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:25 schreef matthijst het volgende:
[..]
Schijnbaar ben jij van mening dat voetballers God zijn en dat alle vrouwen er maar soppend achteraan lopen. En dat al die vrouwen heus wel geneukt willen worden....
Ach, ik hoop op de Marokkaanse eerwraak![]()
En van Persie ook: "bij mijn voetbalmaatjes was ze zo makkelijke en mij wil ze niet?"quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
En ze had toch eerder ook voetbalvriendjes? Maakt haar nog ongeloofwaardiger.
De kans op een NEE bij puntje bij paaltje is nihil! Dat is ook gebleken uit haar verleden volgens sommigen. De kans dat ze zich bedenkt is bijna te verwaarlozen als ze hem duidelijk voorstellen heeft gedaan. Het was niet alleen flirten maar ook voorbereidingen treffen !quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:25 schreef milagro het volgende:
[..]
NOU EN????
Dat ze een cockteasende slettenbak zou zijn betekent toch niet dat haar NEE, puntje bij paaltje niets waard is?
Mag zij zich niet bedenken of zo
Ik zeg niet dat het zo gegaan is, maar wat doet het er verdomme nou toe, hoe zij zich in de disco gedragen heeft?
En ik maar denken dat die uitzending van Zembla laatst niet representatief was, zeg.
Die vmbo pubers redeneren net zo
"ja hallo mij op MSN opgeilen, maar als we dan wat afspreken, dan opeens de preutse trut uithangen????? Moet ze ook niet zeiken dat ik haar dan alsnog grijp, dat is geen verkrachten dan, gewoon krijgen wat ze zelf aanbood"
mijn hemel zeg![]()
Nou, het komt behoorlijk in de buurt, inclusief de "oeh oeh oeh, sop, sop, hij is zo bekend" replies.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
En ik maar denken dat die uitzending van Zembla laatst niet representatief was, zeg.
[..]
Die vergelijking slaat nergens op.
Als je mensen behandelt alsof ze alles mogen (mensen doodrijden bijvoorbeeld), dan gaan ze zich ook zo gedragen. Dat lijkt me niet vreemd. Veel van dat soort figuren hebben niet de geestelijke stabiliteit om daar mee om te gaan, en dan krijg je godneigingen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:27 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik ben niet van mening dat ze God zijn, maar veel voetballers gedragen zich wél zo en zo wordt er wél tegen hen opgekeken door velen.
Je ziet het ook bij filmsterren, daar kun je ze best mee vergelijken, Romario was er nog wel de koning in.
Ach, zo is het altijd geweest. Vrouwen willen het liefst een rijke kerel en mannen een lekker wijf. Is het niet als bij dieren: het sterkste mannetje mag alle vrouwtjes bevruchten.quote:Schijnbaar ben jij van mening dat voetballers God zijn en dat alle vrouwen er maar soppend achteraan lopen. En dat al die vrouwen heus wel geneukt willen worden....
Ach ja, wel geneukt, niet geneukt, het blijft grappig dat er weer zo'n voetbalheld van zijn voetstuk is gevallen... Jammer, maar gelukkig kan hij "iedereen krijgen", dus binnenkort waarschijnlijk Bouchra deeltje twee....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:29 schreef Chadi het volgende:
De kans op een NEE bij puntje bij paaltje is nihil! Dat is ook gebleken uit haar verleden volgens sommigen. De kans dat ze zich bedenkt is bijna te verwaarlozen als ze hem duidelijk voorstellen heeft gedaan. Het was niet alleen flirten maar ook voorbereidingen treffen !
Ik geloof dat je echt onderschat hoeveel groupies om (rijke) voetballers heen hangen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:29 schreef matthijst het volgende:
En van Persie ook: "bij mijn voetbalmaatjes was ze zo makkelijke en mij wil ze niet?"
"WAT?! hierkomen slet, ik zal je godverdomme neuken, ik ben van Persie en ik ben een bekende voetballer dus ik kan iedereen krijgen"![]()
![]()
tuurlijk, we creeren die mythe met z'n allen, door onze interesse voor het spel is het zo'n miljardenbranche geworden met buitensporige salarissen en buitensporige aandacht.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:30 schreef freud het volgende:
[..]
Als je mensen behandelt alsof ze alles mogen (mensen doodrijden bijvoorbeeld), dan gaan ze zich ook zo gedragen. Dat lijkt me niet vreemd. Veel van dat soort figuren hebben niet de geestelijke stabiliteit om daar mee om te gaan, en dan krijg je godneigingen.
Euh, dit meen jij echt? Dit soort gedrag gaat inderdaad op voor niet rationeel denkende mensen. OK, daar vallen ook de wat minder intelligente aardbewoners onder. Over het algemeen gaat deze regel niet op imo.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ach, zo is het altijd geweest. Vrouwen willen het liefst een rijke kerel en mannen een lekker wijf. Is het niet als bij dieren: het sterkste mannetje mag alle vrouwtjes bevruchten.
Dat heeft hij waarschijnlijk al wel liggen hoor..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:32 schreef matthijst het volgende:
Vrees alleen dat van Persie dat soort geld niet verdient....
quote:willen het liefst
Mijn hemel, de kans op NEE te horen uiteindelijk is nihil... en dusquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
De kans op een NEE bij puntje bij paaltje is nihil! Dat is ook gebleken uit haar verleden volgens sommigen. De kans dat ze zich bedenkt is bijna te verwaarlozen als ze hem duidelijk voorstellen heeft gedaan. Het was niet alleen flirten maar ook voorbereidingen treffen !
Wat van Persie nu en in de toekomst gaat verdienen is peanuts voor Bryant, dat dan weer wel, op dit moment zal hij een miljoentje verdienen bij Arsenal per jaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:35 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat heeft hij waarschijnlijk al wel liggen hoor..
Als je bij Arsenal voetbalt heb je niks te klagen hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:35 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Is ie meteen blut. Zo lekker zal Bouchra wel niet neukenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:35 schreef Xenomaniac het volgende:
Ja het kan maar de kans op verkrachting na zo'n voorspel lijkt me echt nihil. Niet dat die niet bestaat maar het is zo goed als uitgesloten.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Mijn hemel, de kans op NEE te horen uiteindelijk is nihil... en dus
Het neemt niet weg dat de kans er gewoon wel degelijk IS en de kans dat hij toen ging flippen ook.
Lees jij de versiertopics en de vrijgezellen topics in R&P wel eens?
Moet je eens zien hoe vaak daar geklaagd wordt over meisjes die de heren de hele avond opgeilen maar uiteindelijk geen sjoege geven
ALs je die knullen daar mag geloven doen ALLE meiden in het uitgaansleven dat
En als je dan de reacties ziet "gewoon een hoer, slet, vies wijf, gestoorde bitch"
Je zou eens een weekendje vrouw moeten zijn en dan zien hoe er toch redelijk wat heren zijn die bijzonder slecht met afwijzing om kunnen gaan
Deze dame heeft alle aanstalten gemaakt voor SEX ja, klopt, (als de verhalen waar zijn, die over haar de ronde doen dan tenminste) , maar dat zegt NIETS over het verdere verloop van de avond.
Het kan gegaan zijn zoals Van Persie meent, het kan gegaan zijn zoals zij meent.
En de reactie's van de vrouwen: 'Die eikel, klootzak, ik krab z'n gezicht open, snij z'n pik eraf'.quote:En als je dan de reacties ziet "gewoon een hoer, slet, vies wijf, gestoorde bitch"
Beetje naief freud....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:34 schreef freud het volgende:
[..]
Euh, dit meen jij echt? Dit soort gedrag gaat inderdaad op voor niet rationeel denkende mensen. OK, daar vallen ook de wat minder intelligente aardbewoners onder. Over het algemeen gaat deze regel niet op imo.
Ik zeg ook niet dat Van Persie hetzelfde verdient als Bryant, de suggestie dat Van Persie geen $4mio kan neerleggen voor een ring is debiel.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:37 schreef Elgigante het volgende:
Wat van Persie nu en in de toekomst gaat verdienen is peanuts voor Bryant, dat dan weer wel, op dit moment zal hij een miljoentje verdienen bij Arsenal per jaar.
Zijn hoogtepunt in zijn carriere qua succes en beloning moet nog komen, maar voetballers verdienen minder dan de Amerikaanse evenknieen in andere sporten.
Dit verhaal geloof ik dus niet. Of de sensueel in kwestie heeft geen enkele uistraling, of ze benaderen gelovige jongensquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:36 schreef milagro het volgende:
Lees jij de versiertopics en de vrijgezellen topics in R&P wel eens?
Moet je eens zien hoe vaak daar geklaagd wordt over meisjes die de heren de hele avond opgeilen maar uiteindelijk geen sjoege geven
Als ze op het laatste moment besluit om het toch niet te willen dan is NEE ook NEE... en als je dan nog doorgaat zit je al behoorlijk dicht tegen verkrachting aan.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja het kan maar de kans op verkrachting na zo'n voorspel lijkt me echt nihil. Niet dat die niet bestaat maar het is zo goed als uitgesloten.
Je moet alleen uitkijken dat je geen last krijgt van decubitus.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En de reactie's van de vrouwen: 'Die eikel, klootzak, ik krab z'n gezicht open, snij z'n pik eraf'.
Doe niet alsof vrouwen zo zielig zijn, want geloof me dat zijn we niet. Of is het nodig nog verder door te emanciperen? Ik denk dat het bijna leuker is vrouw te zijn dan dat je man bent, je krijgt veel meer voor elkaar.
Denk je? Op 14-10-2003 verdiende hij 150.000 euro per jaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:42 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Van Persie hetzelfde verdient als Bryant, de suggestie dat Van Persie geen $4mio kan neerleggen voor een ring is debiel.
Als van Persie die nee niet heeft gehoord?? Is het dan nog verkrachting?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:42 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Als ze op het laatste moment besluit om het toch niet te willen dan is NEE ook NEE... en als je dan nog doorgaat zit je al behoorlijk dicht tegen verkrachting aan.
Als vrouw kun je je mindere positie handig uitbuiten, dit topic is een sprekend voorbeeld.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En de reactie's van de vrouwen: 'Die eikel, klootzak, ik krab z'n gezicht open, snij z'n pik eraf'.
Doe niet alsof vrouwen zo zielig zijn, want geloof me dat zijn we niet. Of is het nodig nog verder door te emanciperen? Ik denk dat het bijna leuker is vrouw te zijn dan dat je man bent, je krijgt veel meer voor elkaar.
Een vrouw maakt wel duidelijk dat het NEE is, niet alleen verbaal.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als van Persie die nee niet heeft gehoord?? Is het dan nog verkrachting?
Van Persie heeft niet zoveel geld op dit moment hoor, die verdient voor voetballers een modaal salarisje dat de miljoen absoluut niet ver zal ontstijgen. Hij zit nog in z'n eerste contract bij Arsenal en dat is matig gewaardeerd, pas bij een contractsverlenging kan hij cashen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:42 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Van Persie hetzelfde verdient als Bryant, de suggestie dat Van Persie geen $4mio kan neerleggen voor een ring is debiel.
Kut, ben ik het toch nog met Elgigante eensquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:45 schreef Elgigante het volgende:
Die 4 miljoen kan hij nimmer uitgeven aan een ring, hij heeft het niet eens.
waar baseer jij dat op in godsnaamquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja het kan maar de kans op verkrachting na zo'n voorspel lijkt me echt nihil. Niet dat die niet bestaat maar het is zo goed als uitgesloten.
Daarom zou je bij deze verkrachtig een blauw oog of krassen bij van Persie aan kunnen treffen, maar daar hoor ik niets over...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:45 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Een vrouw maakt wel duidelijk dat het NEE is, niet alleen verbaal.
Hoe vaak gaan meiden mee naar een hotel met een bekendheid om TV te kijken? Ze heeft zich niet thuis af laten zetten. Ze heeft een HOTEL laten boeken!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:46 schreef milagro het volgende:
[..]
waar baseer jij dat op in godsnaam
het is zo goed als uitgesloten
er worden verkrachtingen NIET gemeld, om de redeneringen die enkelen hier op na houden.
omdat je als vrouw denkt "ja maar ilk heb wel lopen flirten eerst, en dat drankje aangenomen, en me thuis af laten zetten en ja ook die zoen gegeven"
Als ik flirt met een man, hem ms ook nog een zoen geef, wil dat niet zeggen dat er genuekt mag en gaat worden , hoor, en als de man me dan toch pakt, durf ik echt geen aangifte meer te doen, als ik met agenten of artsen te maken krijg , die zo reageren als sommigen hier
Nou is meegaan naar een hotelkamer al wel weer het lot tarten, maar dan nog, en ik ben daar redelijk stellig is, is nee dus gewoon ook nee.. en niet misschien en niet straks.... gewoon nee dus.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:46 schreef milagro het volgende:
[..]
waar baseer jij dat op in godsnaam
het is zo goed als uitgesloten
er worden verkrachtingen NIET gemeld, om de redeneringen die enkelen hier op na houden.
omdat je als vrouw denkt "ja maar ilk heb wel lopen flirten eerst, en dat drankje aangenomen, en me thuis af laten zetten en ja ook die zoen gegeven"
Als ik flirt met een man, hem ms ook nog een zoen geef, wil dat niet zeggen dat er genuekt mag en gaat worden , hoor, en als de man me dan toch pakt, durf ik echt geen aangifte meer te doen, als ik met agenten of artsen te maken krijg , die zo reageren als sommigen hier
Idd. Als je verkracht wordt verzet je je wel.quote:Daarom zou je bij deze verkrachtig een blauw oog of krassen bij van Persie aan kunnen treffen, maar daar hoor ik niets over...
Zekers, doe wat met je decolleté en je baas gaat zwaaien met zijn portemonnaie, het zijn de dierlijke driften van de mannen die de sensuelen helemaal uitbuiten met als uitgangspunt eigen gewinquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik denk dat het bijna leuker is vrouw te zijn dan dat je man bent, je krijgt veel meer voor elkaar.
Ben jij ghostwriter voor Ali B?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zekers, doe wat met je decolleté en je baas gaat zwaaien met zijn portemonnaie, het zijn de
Ja, dat vond Becker destijds ook niet plezant om te horen nadat hij zich alleen had laten pijpen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:47 schreef matthijst het volgende:
Wanneer is d euitslag van dat DNA onderzoek bekend?
Zou trouwens leuk zijn als ze zwanger is.
Verkrachting hoeft niet perse met die middelen van fysiek geweld te zijn... iemand wegduwen is al genoeg.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:46 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Daarom zou je bij deze verkrachtig een blauw oog of krassen bij van Persie aan kunnen treffen, maar daar hoor ik niets over...
Mwoah, ik denk dat hij het wel zou kunnen uitgeven maar dan ongeveer weer op nul staat.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:45 schreef Elgigante het volgende:
Die 4 miljoen kan hij nimmer uitgeven aan een ring, hij heeft het niet eens.
Behalve de zuigzoen op zijn rechter bal had hij verder geen sporen van geweld op zijn lichaamquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Idd. Als je verkracht wordt verzet je je wel.
Dat doet het OM zo vaak.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:49 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Verkrachting hoeft niet perse met die middelen van fysiek geweld te zijn... iemand wegduwen is al genoeg.
Het OM gaat echt niet weer haar eigen reputatie op het spel zetten als ze denken geen sterke zaak te hebben.
Volgens het OM had meneer van P. sex gehad met de dame, wat volgens van P. niet waar was.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Behalve de zuigzoen op zijn rechter bal had hij verder geen sporen van geweld op zijn lichaam
Ach de reputatie van het OM kan niet slechter op het moment, dus er is weinig te verliezen denk ik, maar zoals het verhaal nu naar buiten komt twijfel ik des te meer aan de verkrachting.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:49 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Verkrachting hoeft niet perse met die middelen van fysiek geweld te zijn... iemand wegduwen is al genoeg.
Het OM gaat echt niet weer haar eigen reputatie op het spel zetten als ze denken geen sterke zaak te hebben.
Pff die jongen heeft net een miljoen bij elkaar verdient in zijn hele carriere echt niet meer hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:49 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat hij het wel zou kunnen uitgeven maar dan ongeveer weer op nul staat.
Van Persie verdient (net als Van der Vaart) al sinds de jeugd heel behoorlijk.
Sponsorcontracten, commercials, tekengeld etc. etc...
Ik denk dat hij in zijn carrière op 5mio staat.
Ik weet niet hoe Milagro in dergelijke situaties normaal gesproken handelt, maar datgene wat jij zegt lijkt me zeer aannemelijkquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:52 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Maar serieus: als je als vrouw verkracht wordt neem ik aan dat je het niet bij: NEE en een duwtje laat, wel?
Ik denk dat sensueel Sandra K. voor de vorm "Van Persie, ik wil je" riep en daar dus nee mee bedoeldequote:Heel simpel, je pakt een pen (of je nagel)en steekt zijn oog uit.
Als je weet dat van Persie de dader is zit je gebakken natuurlijk
Als je hem een oog uitsteekt ben jij degene die kan gaan zitten, al zou ze hem een trap gegeven hebben zou van Persie daarvan al aangifte kunnen doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:52 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ach de reputatie van het OM kan niet slechter op het moment, dus er is weinig te verliezen denk ik, maar zoals het verhaal nu naar buiten komt twijfel ik des te meer aan de verkrachting.
Maar serieus: als je als vrouw verkracht wordt neem ik aan dat je het niet bij: NEE en een duwtje laat, wel?
Heel simpel, je pakt een pen (of je nagel)en steekt zijn oog uit.
Als je weet dat van Persie de dader is zit je gebakken natuurlijk
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:58 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Als je hem een oog uitsteekt ben jij degene die kan gaan zitten, al zou ze hem een trap gegeven hebben zou van Persie daarvan al aangifte kunnen doen.
Het is gewoon heel slim van haar geweest om zich te "laten verkrachten". Volgens de wet is elke forcering om sex te hebben met iemand strafbaar, en dat begint al bij het woord NEE.
Al zou de dus alleen maar nee gezegd hebben en van Persie gaat door, dan is hij volgens de wet 100% strafbaar bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |