Jij begon er anders over hoe een Moslim zou moeten levenquote:Op maandag 20 juni 2005 11:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is een meer theologische discussie, dit topic gaat over Robin Van Persie en zijn structuurverf/pleister-activiteiten
Ik vind het overigens wel flauw dat je zo'n grote lap tekst quote en dan met 1 zin reageert˛
Neen, geen van allen. De eerste 2 zijn gewoon zondes, en met dat laatste hoeft niet per definite iets fout te zijn , pas als men overgaat tot homo-istisch entertainment (de welkbekende bruinwerkstages van bedenkelijk allooi)quote:Op maandag 20 juni 2005 11:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vreemdgaan wel? En oude vrouwtjes beroven dan? En homosexualiteit?
Je kunt ontkennen wat je wilt, maar DNA is betrouwbaar en onweerlegbaar of is Banshee een andere mening toegedaan?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Bouchra blijft ontkennen dat ons Robin daadwerkelijk heeft staan rampetampen met die tjik, ook al is dat volgens de immer betrouwbare Telegraaf bewezen (DNA? en betekent dat dat Van Perversie nu de gerede kans op syfillis, druipers danwel AIDS heeft nu?) Het is toch wat, die schaamtecultuur, see no evil, hear no evil.
Ik niet: Het feit dat hij een vrouw verkracht heeft is een aardige indicatie.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik betwijfel of van Persie Moslim is geworden.˛
Het gekke is dat alledrie de zondes in 1 en dezelfde zin worden beschreven zonder onderscheid in dat hoodstuk met dat Nur.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, geen van allen. De eerste 2 zijn gewoon zondes, en met dat laatste hoeft niet per definite iets fout te zijn , pas als men overgaat tot homo-istisch entertainment (de welkbekende bruinwerkstages van bedenkelijk allooi)
Je treedt buiten de oevers van de Islam als je zelf zegt niet meer te geloven in God/Allah en je de Schepping ontkent.˛
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:14 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik niet: Het feit dat hij een vrouw verkracht heeft is een aardige indicatie.![]()
Natuurlijk ontkent ze dat voor zichzelf.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Bouchra blijft ontkennen dat ons Robin daadwerkelijk heeft staan rampetampen met die tjik, ook al is dat volgens de immer betrouwbare Telegraaf bewezen (DNA? en betekent dat dat Van Perversie nu de gerede kans op syfillis, druipers danwel AIDS heeft nu?) Het is toch wat, die schaamtecultuur, see no evil, hear no evil.
Zou me niets verbazen inderdaad dat Sandra K de volle laag krijgt en dat van Persie het weerloze slachtoffer is van die 'vuile hoer' waarmee hij het gedaan heeft.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Natuurlijk ontkent ze dat voor zichzelf.
Dat doen zoveel vrouwen, die het leventje wat met getrouwd zijn metj die man meekomt niet kwijt willen
Gewoon ontkennen, en als het echt niet meer ontkent kan worden, omdat de man zélf toegeeft dat-ie vreemd gegaan is, dan is het allemaaaaaaaaaaal de schuld van die hoerrrrrrrr, en je man gewoon slachtoffer.
Is niet persé een Marokkaans/moslim iets, hoor
idd, dat gebeurd overal aan de lopende band... half Oprah is met dat soort gevallen gevuldquote:Op maandag 20 juni 2005 12:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Natuurlijk ontkent ze dat voor zichzelf.
Dat doen zoveel vrouwen, die het leventje wat met getrouwd zijn metj die man meekomt niet kwijt willen
Gewoon ontkennen, en als het echt niet meer ontkent kan worden, omdat de man zélf toegeeft dat-ie vreemd gegaan is, dan is het allemaaaaaaaaaaal de schuld van die hoerrrrrrrr, en je man gewoon slachtoffer.
Is niet persé een Marokkaans/moslim iets, hoor
Laat ons hopen dat de Engelse spreekkoren dit allemaal volgen en volgend seizoen de nodige creativiteit tonen.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:27 schreef Elgigante het volgende:
Iedereen weer tevreden (van Persie helemaal) en het leven gaat gewoon door, wachten op de volgende die aangifte doet.
Hooooooooi,quote:Op maandag 20 juni 2005 12:28 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
idd, dat gebeurd overal aan de lopende band... half Oprah is met dat soort gevallen gevuldMaargoed... ik wacht nog steeds op de officiele bevestiging van die DNA uitslag..
Hoi Milagro![]()
Het zal als eerste leuke krantenkoppen opleveren (Van Pervie of iets dergelijks) en zeker in de derby's en tegen United en Liverpool zal hij er gigantiscg van langs krijgen, of ie nu schuldig is of niet, dat vind ik op zich wel jammer...quote:Op maandag 20 juni 2005 12:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Laat ons hopen dat de Engelse spreekkoren dit allemaal volgen en volgend seizoen de nodige creativiteit tonen.
Tja, dat krijg je he, als je elkaar trouw belooft.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Vreemd gaan op zijn vrouw?
Nogal een moralistische opmerking trouwens.
Bouchra, de inmiddels o zo bekende Marokkaanse sensueel, heeft het luxe leventje erg lief. Een beetje struisvogelacties her en der zullen haar luxe leventje in stand houden.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Bouchra blijft ontkennen dat ons Robin daadwerkelijk heeft staan rampetampen met die tjik, ook al is dat volgens de immer betrouwbare Telegraaf bewezen
Waar heb je het over !quote:(DNA? en betekent dat dat Van Perversie nu de gerede kans op syfillis, druipers danwel AIDS heeft nu?) Het is toch wat, die schaamtecultuur, see no evil, hear no evil.
Ho ff, DNA-identificatie is niet 100% onweerlegbaar en betrouwbaar. Het precieze percentage weet ik niet, maar het was wel hoog, ergens in de 90.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je kunt ontkennen wat je wilt, maar DNA is betrouwbaar en onweerlegbaar of is Banshee een andere mening toegedaan?
Bouchra, de mocrosexueel?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Bouchra, de inmiddels o zo bekende Marokkaanse sensueel, heeft het luxe leventje erg lief. Een beetje struisvogelacties her en der zullen haar luxe leventje in stand houden.
Er kan wel DNA gevonden van Robin "edelweiss" van Persie op het lichaam van de sensueel in kwestie, maar dit staat niet automatisch gelijk aan dat hij met haar heeft "ge-jobhopped" of dat er sprake is van verkrachting. Misschien heeft de sensueel ook wat DNA van mij of mijn broer op haar lichaam, maar dat kan komen omdat we misschien kleding hebben gekocht in dezelfde winkelquote:Op maandag 20 juni 2005 12:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je kunt ontkennen wat je wilt, maar DNA is betrouwbaar en onweerlegbaar of is Banshee een andere mening toegedaan?
Als het DNA matched is er dus een huge reden om aan te nemen dat er sprake was van enig contact in de breedste zin van het woord.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ho ff, DNA-identificatie is niet 100% onweerlegbaar en betrouwbaar. Het precieze percentage weet ik niet, maar het was wel hoog, ergens in de 90.
Nee uiteraard niet, Brandsteder en Becker hebben het aan den lijve ondervonden (hoe een one-night stand zwanger kan zijn zonder dat er sprake is van vaginale penetratie).quote:Op maandag 20 juni 2005 13:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er kan wel DNA gevonden van Robin "edelweiss" van Persie op het lichaam van de sensueel in kwestie, maar dit staat niet automatisch gelijk aan dat hij met haar heeft "ge-jobhopped" of dat er sprake is van verkrachting. Misschien heeft de sensueel ook wat DNA van mij of mijn broer op haar lichaam, maar dat kan komen omdat we misschien kleding hebben gekocht in dezelfde winkel˛
Zou die Van Persie zó goed zijn in bed?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:20 schreef Elgigante het volgende:
huidresten onder haar nagels
SCH heeft een goede reden laten zien waarom veel mensen tegen het homohuwelijk zijn.....quote:Op maandag 20 juni 2005 12:38 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je he, als je elkaar trouw belooft.
Prima als je wilt rondneuken hoor, dat moet je zelf weten, maar als je trouwt liggen de zaken anders.
Niks mis dus met die "moralistische opmerking".
Gazza is een cultheld, van Persie niet.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:33 schreef HarigeKerel het volgende:
Robin gaat onze eigen Gazza worden? we hebben nog hoop... hij is nog jong![]()
Bovendien zie ik Van Persie niet in een 747 met zijn dronken kop een monitor van het plafond trappen.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:35 schreef Elgigante het volgende:
Gazza is een cultheld, van Persie niet.
Wat niet is, dat kan nog komenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:35 schreef Elgigante het volgende:
Gazza is een cultheld, van Persie niet.
Klopt, die was het.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:17 schreef milagro het volgende:
Glenn Loovens wordt genoemd, zegt dat iets? Ik ken hem niet, natuurlijk, ben dan wel een mannenvrouw, maar weet niet echt veel van voetbal
Idd, maar Gazza reed al SUV toen Rene Froger het nog niet deed, hij had wel stijl, van Persie is moslim geworden 'aangezien het in schijn te zijn, een nieuwe vorm van rebellie', misschien ook wel vooruitstrevend dus...quote:Op maandag 20 juni 2005 13:37 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Bovendien zie ik Van Persie niet in een 747 met zijn dronken kop een monitor van het planfond trappen.
Volgens het AD speelde hij in de Engelse 1e divisie en Loovens speelt bij de Graafschap.quote:
Persie is moslim geworden om met een moslima te kunnen trouwen, lijkt me, volgens mij zat al het hem inhoudelijk verder aan zijn reet roesten, drinken deed hij ms al niet, roken dito, en ach dat gemis van varkensvlees en die voorhuid.....zolang je maar neuken kan en dat schijnt prima te lukkenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:39 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Idd, maar Gazza reed al SUV toen Rene Froger het nog niet deed, hij had wel stijl, van Persie is moslim geworden 'aangezien het in schijn te zijn, een nieuwe vorm van rebellie', misschien ook wel vooruitstrevend dus...
Bovendien vertegenwoordigde Gazza de doorsnee Engelse lad, van Persie is niet een echte kaaskop.
Een alcoholvrije Geroge Best.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:43 schreef HarigeKerel het volgende:
Oh is van Persie een moslim? dat zou een hoop verklaren.
Jong geleerd en zo..quote:Ex-football star Best faces allegation of indecent assault on girl
LONDON (AFP) - Troubled former football star George Best was arrested last week on suspicion of having indecently assaulted a girl under the age of 13, police said.
The former Manchester United and Northern Ireland star is alleged to have attacked the girl at an address in Surrey, southeast England, last month.
"We have received an allegation of indecent assault against a 59-year-old man who was arrested on June 9," a spokesman for Surrey police said.
"The allegations concern a girl under the age of 13, and the incident is said to have taken place in May," the spokesman said. "We're not prepared to discuss details of this investigation any further."
A source quoted in The Sun newspaper said Best denied the claims against him.
Last week Best spent more than nine hours at a police station in Staines, Surrey, being questioned about an incident when he allegedly punched a 34-year-old woman outside the home of his ex-lover, Gina Devivo, in Ewell, Surrey.
Best had received a facial injury the previous week during an encounter with his then lover Ros Hollidge, who was cautioned by police over the incident.
Best, who had a liver transplant after years of alcohol abuse, was reported to be staying with his ex-wife Alex at their old marital home.
He is reckoned to be one of the most naturally gifted footballers ever to play the sport, but his stellar career fizzled out while he was still in his 20s as a pop star lifestyle took its toll.
By the time Best finally finished playing he was an alcoholic, and has reportedly resumed drinking even after being given a life-saving liver transplant in 2002.
Bron.
Het doet me pijn om zulks soort ordinaire taal te horen van een 40+ sensueelquote:Op maandag 20 juni 2005 13:45 schreef milagro het volgende:
[..]
En ach dat gemis van varkensvlees en die voorhuid.....zolang je maar neuken kan en dat schijnt prima te lukken
Is dat een synomiem voor een soort dildo?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het doet me pijn om zulks soort ordinaire taal te horen van een 40+ sensueel![]()
Vrouwen lijken willen nog weleens erg graag vergeten dat voor pleisterwerken 2 partijen nodig zijn: de bikkel en .....˛
waar in dat artikel lees jij dat die ander in de Engelse 1e divisie speeldequote:Op maandag 20 juni 2005 13:44 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Volgens het AD speelde hij in de Engelse 1e divisie en Loovens speelt bij de Graafschap.
Behoorlijk onderdanig dus, aangezien het moslimzijn wel een aantal basale regels inhoudt, niet iets van: Ja doe maar..quote:Op maandag 20 juni 2005 13:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Persie is moslim geworden om met een moslima te kunnen trouwen, lijkt me, volgens mij zat al het hem inhoudelijk verder aan zijn reet roesten, drinken deed hij ms al niet, roken dito, en ach dat gemis van varkensvlees en die voorhuid.....zolang je maar neuken kan en dat schijnt prima te lukken
IDD! Het is te hopen dat Arsenal never nooit niet Maccabi Tel Aviv loot in de Champions League, want dan is het leed niet te overzien in de uitwedstrijd. VAN PERSIE BETROKKEN BIJ KLEEDKAMERGIJZELING CQ SLACHTPARTIJ zullen dan de overdonderende krantenkoppen worden.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:55 schreef Blue_Eyed het volgende:
Prachtig geloof dat Islam. Leert de aanhangers ervan te geloven dat ze gewone Nederlander mogen verkrachten, molesteren, vermoorden... Die dude is amper moslim of de slachtoffers vliegen je al om de oren. Waarschijnlijk is hij nu nog een gematigd moslim. Je houdt je hart vast wat er wel niet kan gebeuren als hij strikter in de leer gaat worden.![]()
Mjah, dan had dit prille geluk verder gemoeten zonder allah...quote:Op maandag 20 juni 2005 13:56 schreef Elgigante het volgende:
De dame had ook simpelweg atheist kunnen worden en je bent van het gezeik af.
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
IDD! Het is te hopen dat Arsenal never nooit niet Maccabi Tel Aviv loot in de Champions League, want dan is het leed niet te overzien in de uitwedstrijd. VAN PERSIE BETROKKEN BIJ KLEEDKAMERGIJZELING CQ SLACHTPARTIJ zullen dan de overdonderende krantenkoppen worden.
Ik heb het vanochtend gelezen voor de koffie, dus ik kan mij vergissen. Maar ik meen echt dat er Engelse 1e divisie stond en dat hij in alles het tegenovergestelde van van Persie is.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:54 schreef milagro het volgende:
[..]
waar in dat artikel lees jij dat die ander in de Engelse 1e divisie speelde
UIteraard wel ritueel afslachten, want anders ben je een kaffir.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:02 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
"Van Persie onthoofdt joodse speler Liverpool!"
Ik lig er nu al wakker vanquote:Op maandag 20 juni 2005 13:55 schreef Blue_Eyed het volgende:
Prachtig geloof dat Islam. Leert de aanhangers ervan te geloven dat ze de gewone Nederlander mogen verkrachten, molesteren, vermoorden... Die dude is amper moslim of de slachtoffers vliegen je al om de oren. Waarschijnlijk is hij nu nog een gematigd moslim. Je houdt je hart vast wat er wel niet kan gebeuren als hij strikter in de leer gaat worden.![]()
Tegen Gazza is ook 8x aangifte gedaan van aanranding. 7x vond de politie het niet eens de moeite waard om er onderzoek naar te doen. Gazza had er meer plezier in om de met de lads dronken te worden dan om achter de meiden aan te gaan. Vergelijking gaat niet helemaal op dus.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:33 schreef HarigeKerel het volgende:
Robin gaat onze eigen Gazza worden? we hebben nog hoop... hij is nog jong![]()
Ik ben strikt in de leer, hoeveel Nederlanders (sensuelen) heb ik al verkracht, gepleisterd of vermoord ?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:55 schreef Blue_Eyed het volgende:
Je houdt je hart vast wat er wel niet kan gebeuren als hij strikter in de leer gaat worden.![]()
staat er niet dus , Engelse 1e divisiequote:Op maandag 20 juni 2005 14:03 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik heb het vanochtend gelezen voor de koffie, dus ik kan mij vergissen. Maar ik meen echt dat er Engelse 1e divisie stond en dat hij in alles het tegenovergestelde van van Persie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |