Ik denk Said Boutahar.quote:Op maandag 20 juni 2005 08:39 schreef SCH het volgende:
Wie is die speler???
Dacht ik ook, maar die is ouder dan 21 en speelt bij NEC.quote:
Aan jou hebben we tenminste wat itt die prutsers hier die zich kenner noemenquote:Op maandag 20 juni 2005 09:17 schreef milagro het volgende:
Glenn Loovens wordt genoemd, zegt dat iets? Ik ken hem niet, natuurlijk, ben dan wel een mannenvrouw, maar weet niet echt veel van voetbal
Arrogante homo-istquote:
Ieder zijn eigen vakgebied Stanleyquote:Op maandag 20 juni 2005 09:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Deze gast straalt seks uit?? Je hebt je 'ladder' wel erg laag.
Haha.. jij zegt het. Ik weet nog dat je dacht dat ik een bal was. Ik acht je echter wel een autoriteit op dit gebied. Waarom weet ik ook niet.quote:
Tom Berenger dus, of een jonge Brando vind je wel watquote:Op maandag 20 juni 2005 09:33 schreef SCH het volgende:
Ik val wel op dat type domme bouwvakker met weke lippen
quote:Op maandag 20 juni 2005 09:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zo lang het je niet hindert bij het beoordelen van zijn voetbalkwaliteiten, mag je goedkope Viva teksten uitslaan zo veel je wilt.
Alleen de monden dan, de rest niet.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Tom Berenger dus, of een jonge Brando vind je wel wat
Of een jonge Paul Newman, die had ook zo'n mond
Jij bent gek. Het wordt tijd dat er eens een onuitputtelijke Marokkaanse sensueel je leventje komt binnenwandelen en je gaat bekeren tot het heterodom, want dit is niks zo, een vent die over mannen praat zoals vrouwen dat ook doen tijdens de dijenkletspauze op het toiletquote:Op maandag 20 juni 2005 09:24 schreef SCH het volgende:
Net als Van Persie straalt hij alleen maar sex en domheid uit. De wereld zou vol van dat soort mannen moeten zijn![]()
wat deed jij op het damestoilet dan, dat je dat zo goed weet?quote:Op maandag 20 juni 2005 09:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij bent gek. Het wordt tijd dat er eens een onuitputtelijke Marokkaanse sensueel je leventje komt binnenwandelen en je gaat bekeren tot het heterodom, want dit is niks zo, een vent die over mannen praat zoals vrouwen dat ook doen tijdens de dijenkletspauze op het toilet²
Z|ou BSB een lekker ding zijn? Ik val ook wel op die wat conservatieve mantypesquote:Op maandag 20 juni 2005 09:43 schreef milagro het volgende:
[..]
wat deed jij op het damestoilet dan, dat je dat zo goed weet?
vrouwen vertellen namelijk niet aan mannen wat zij onderling zo allemaal bespreken
oh nou en ik op mediterrane mantypesquote:Op maandag 20 juni 2005 09:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Z|ou BSB een lekker ding zijn? Ik val ook wel op die wat conservatieve mantypes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |