Lijkt me het domme en volgzame type idd.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zo lang het je niet hindert bij het beoordelen van zijn voetbalkwaliteiten, mag je goedkope Viva teksten uitslaan zo veel je wilt.
quote:Op maandag 20 juni 2005 09:49 schreef milagro het volgende:
krijgt-ie dadelijk een heaumeau en een oud wijf van bedenkelijk allooi achter zich aan
en dat dankzij het libido van van Persiequote:
Desalnietemin ben ik gehuwd en hoef ik niemand op Fok! van welk allooi (wat een heerlijk woord) dan ook uit te leggen dat ik tegen overspel benquote:
Nou, asjeblieft niet, ik hou niet zo van oude wijven, daarom heb ik zelf ook een Marokkaanse sensueel van 19 (inmiddels 20) aan dequote:krijgt-ie dadelijk een heaumeau en een oud wijf van bedenkelijk allooi achter zich aan
opvallend dat je de heaumeau niet noemt, Barnicle Boyquote:Op maandag 20 juni 2005 10:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Desalnietemin ben ik gehuwd en hoef ik niemand op Fok! van welk allooi (wat een heerlijk woord) dan ook uit te leggen dat ik tegen overspel ben
[..]
Nou, asjeblieft niet, ik hou niet zo van oude wijven, daarom heb ik zelf ook een Marokkaanse sensueel van 19 (inmiddels 20) aan de
haak geslagen en gehuwd²
LOL, wat betekent dat Bar Nikkel nou weerquote:Op maandag 20 juni 2005 10:08 schreef milagro het volgende:
[..]
opvallend dat je de heaumeau niet noemt, Barnicle Boy![]()
Nou asjeblieft niet, ik moet niks van mannen hebben, eventueel alleen iets met de vrouw waar ze mee getrouwd zijnquote:maar goed, Glenn Loovens zou kunnen dus?
LOL, er wordt mij weer eens iets aangepraatquote:Op maandag 20 juni 2005 10:25 schreef SCH het volgende:
Zullen we weer ontopic gaan en de homo-obsessie van BSB in zijn eigen topics bespreken
Mounir El-Hamdaoui? Lijkt me sterk, hij is Moslim, en van nature zijn dat bescheiden jongens die zichzelf verre houden van overspel. Ik weet eigenlijk niet hoe oud hij is, maar volgens mij nog geen 21, en heeft trouwens ook niet bij Feyenoord gevoetbald, hij valt dus bij voorbaat al af.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:39 schreef Chooselife het volgende:
Het kan die Marokkaan van Tottenham Hotspur (-ex Excelsior) niet zijn? Da's ook een vriend van Van Persie.
Van Persie is ook moslim, heeft hem niet tegengehouden in een hotel te duiken om een Nigeriaanse sensueell te pleisterenquote:Op maandag 20 juni 2005 10:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mounir El-Hamdaoui? Lijkt me sterk, hij is Moslim, en van nature zijn dat bescheiden jongens die zichzelf verre houden van overspel. Ik weet eigenlijk niet hoe oud hij is, maar volgens mij nog geen 21, en heeft trouwens ook niet bij Feyenoord gevoetbald, hij valt dus bij voorbaat al af.²
Hoe zit dat dan met bekeerde mensen die niet "van nature" moslim waren?quote:Op maandag 20 juni 2005 10:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mounir El-Hamdaoui? Lijkt me sterk, hij is Moslim, en van nature zijn dat bescheiden jongens die zichzelf verre houden van overspel. Ik weet eigenlijk niet hoe oud hij is, maar volgens mij nog geen 21, en heeft trouwens ook niet bij Feyenoord gevoetbald, hij valt dus bij voorbaat al af.²
Ja, of gewoon op haar sterrenbeeldquote:De schuilnaam slaat mogelijk op een ritueel waarbij vrouwen het zo lang mogelijk in een afgesloten ruimte met schorpioenen moeten proberen vol te houden.
Ik betwijfel of van Persie Moslim is geworden. ik zie nl. nergens zijn Islamitische naam staan noch heeft iemand hem ooit in een Moskee zien vertoeven. Als iemand zich bekeert tot de Islam behoort hij/zij zijn/haar voornaam te veranderen in een Islamitische naam, bv. Mourad of Fatima. Tevens behoort het ook tot zijn plichten zijn vrouw te gebieden de respectabele hoofddoek te gaan dragen, en dat zie ik Bouchra nergen doen. Neen, doe haar maar een strak topjequote:Op maandag 20 juni 2005 10:58 schreef milagro het volgende:
[..]
Van Persie is ook moslim, heeft hem niet tegengehouden in een hotel te duiken om een Nigeriaanse sensueel te pleisteren
Heeft hij niet in de jeugd bij Feyenoord gezeten?? El-Hamdaoui is wel zijn beste maat.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
dan is Bochra dus ook geen moslim, vanwege die ontbrekende hoofddoek en het strakke topjequote:Op maandag 20 juni 2005 11:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik betwijfel of van Persie Moslim is geworden. ik zie nl. nergens zijn Islamitische naam staan noch heeft iemand hem ooit in een Moskee zien vertoeven. Als iemand zich bekeert tot de Islam behoort hij/zij zijn/haar voornaam te veranderen in een Islamitische naam, bv. Mourad of Fatima. Tevens behoort het ook tot zijn plichten zijn vrouw te gebieden de respectabele hoofddoek te gaan dragen, en dat zie ik Bouchra nergen doen. Neen, doe haar maar een strak topje![]()
²
Ze blijft Moslim, ze is zondig, maar deze zondes plaatsen je niet buiten de oever van de Islamquote:Op maandag 20 juni 2005 11:12 schreef milagro het volgende:
[..]
dan is Bochra dus ook geen moslim, vanwege die ontbrekende hoofddoek en het strakke topje![]()
Nou nou, voor zover ik weet pleistert zij alleen met van Persie, en dat is haar man, niets mis mee dus, integendeel: het is juist aan te moedigenquote:wat doe jij hier nog dan met je Marokkaanse sensueel gezeur, het is gewoon een Marokkaanse slettebak
Hoezo dwingt de Islam mensen nergens toequote:Op maandag 20 juni 2005 11:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik betwijfel of van Persie Moslim is geworden. ik zie nl. nergens zijn Islamitische naam staan noch heeft iemand hem ooit in een Moskee zien vertoeven. Als iemand zich bekeert tot de Islam behoort hij/zij zijn/haar voornaam te veranderen in een Islamitische naam, bv. Mourad of Fatima. Tevens behoort het ook tot zijn plichten zijn vrouw te gebieden de respectabele hoofddoek te gaan dragen, en dat zie ik Bouchra nergen doen. Neen, doe haar maar een strak topje![]()
²
Vreemdgaan wel? En oude vrouwtjes beroven dan? En homosexualiteit?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze blijft Moslim, ze is zondig, maar deze zondes plaatsen je niet buiten de oever van de Islam
volgens de Islam mag een man 4 vrouwen pleisteren, mits hij die kan onderhouden, dus van Persie toont zich een beter moslim dan zijn vrouw, die maar blijft weigeren zich te bedekkenquote:Op maandag 20 juni 2005 11:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze blijft Moslim, ze is zondig, maar deze zondes plaatsen je niet buiten de oever van de Islam
[..]
Nou nou, voor zover ik weet pleistert zij alleen met van Persie, en dat is haar man, niets mis mee dus, integendeel: het is juist aan te moedigen²
Idd, terug naar van Persie en zijn leuter.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:28 schreef milagro het volgende:
[..]
volgens de Islam mag een man 4 vrouwen pleisteren, mits hij die kan onderhouden, dus van Persie toont zich een beter moslim dan zijn vrouw, die maar blijft weigeren zich te bedekken
maar goed, genoeg geouwehoer over moslima's die niet deugen, terug naar van Persie en zijn geleuter
Dat is een meer theologische discussie, dit topic gaat over Robin Van Persie en zijn structuurverf/pleister-activiteitenquote:Op maandag 20 juni 2005 11:24 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hoezo dwingt de Islam mensen nergens toe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |