abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 juni 2005 @ 16:16:58 #1
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_28045298
We kunnen weer. .

Vervolg op
Robin van Persie opgepakt op verdenking van zedendelict
Robin van Persie opgepakt op verdenking van zedendelict #2

Laatste nieuws van de FP:
quote:
De vrouw die door Robin van Persie verkracht zou zijn, Sandra K., blijkt de 21-jarige Sandra Krijgsman te zijn, die in 2002 de Miss Nigeria Holland verkiezing won. In de Telegraaf laat Sandra, dochter van een Nigeriaanse moeder en een Nederlandse vader, via haar advocate weten woedend te zijn op advocaat Bram Moszkowicz, die eerder deze week zei dat de aanklacht tegen zijn cliënt afkomstig was van ''een nachtclubdanseres van bedenkelijk allooi.''

Volgens Sandra heeft Van Persie haar verkracht in een kamer in het Rotterdamse Tulip Inn-hotel. De rechter-commissaris verlengde donderdag de voorlopige hechtenis van de Arsenal-speler met 14 dagen.

De Telegraaf publiceert overigens morgen een interview met Kiki en Bouchra van Persie, respectievelijk de zus en de Marokkaanse echtgenote van de voetballer. Daarin laten ze weten ''volledig achter Robin'' te staan.

[ Bericht 80% gewijzigd door BVO op 18-06-2005 16:23:30 ]
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_28045857
Mooi vrouwtje! Nogal wiedes dat die eikel moeite had om zijn handjes thuis te houden. Hahaha, binnenkort zal hij zelf ervaren hoe het is om bruut in z'n reet genaaid te worden.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 17:27:45 #3
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28046496
Wel een mooi chickie
Die Kiki had toch ook een CU2 pagina?
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_28048026
Laat die mensen toch gewoon met rust, beste Telegraaf.
pi_28048067
Die Sandra heeft bij mij op de middelbare school gezeten, was toen al zo'n attentionwhore.
Maar naar mijn weten werkt ze in een discotheek, das toch wat anders dan een nachtclub dunkt me.
En z'n zus woont vlakbij mij in de buurt, maar toch denk ik dat het best es waar zou kunnen zijn. Maar goed, er is in ieder geval genoeg publiciteit voor beiden.
Back in business.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 18:54:36 #6
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_28048120
Golddigger
  zondag 19 juni 2005 @ 02:13:00 #7
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_28056696
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 17:27 schreef HarigeKerel het volgende:
Wel een mooi chickie
Die Kiki had toch ook een CU2 pagina?
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 16:50 schreef Blue_Eyed het volgende:
Mooi vrouwtje!
Mensen, jullie hebben geen smaak noch hebben jullie recht op een glas old-school handgeperste jus

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_28057960
quote:
ECHTGENOTE PAL ACHTER VAN PERSIE

Van een onzer verslaggevers

AMSTERDAM, zondag
Robin van Persie hoeft niet te vrezen voor zijn huwelijk. De van verkrachting beschuldigde sterspeler van Arsenal kan nog steeds rekenen op de steun van zijn vrouw Bouchra.
In een exclusief interview met De Telegraaf op zondag, zegt de vrouw die anderhalf jaar geleden met Van Persie in het huwelijksbootje stapte: „Dat hele verhaal over die verkrachting is volgens mij compleet verzonnen. Ik geloof dat Robin de waarheid spreekt.”
Ook de zus van Van Persie spreekt in deze krant namens de familie haar steun uit voor haar broer. De international werd vorige week maandag gearresteerd door de politie van Rotterdam, na een aangifte van de 21-jarige Sandra K.
Volgens de vrouw werd zij verkracht, nadat zij met Van Persie en twee vrienden was meegegaan naar een hotel in Rotterdam.

Inmiddels is uit het politie-onderzoek naar voren gekomen dat Van Persie wel degelijk seks heeft gehad met Sandra K.
De voetballer had dat eerst met klem ontkend.
De Telegraaf.
pi_28057979
quote:
'Van Persie had wel seks met Sandra K.'

Uitgegeven: 19 juni 2005 09:14

AMSTERDAM - Voetballer Robin van Persie heeft wel seks gehad met Sandra K., de vrouw die hem ervan beschuldigd haar te hebben verkracht. Dat blijkt volgens De Telegraaf uit het politieonderzoek. Van Persie blijft echter ontkennen dat hij Sandra K. heeft verkracht.

De Arsenal-speler werd afgelopen week opgepakt nadat K. aangifte tegen hem had gedaan. Het voorarrest van Van Persie werd deze week verlengd omdat er nog getuigen moeten worden gehoord. Volgens de krant verschillen de verklaringen van de voetballer en die van zijn twee vrienden die de bewuste avond bij hem waren op essentiële punten.

Het seksueel misbruik zou vorige week hebben plaatsgevonden in een Rotterdams hotel. Van Persie zou met twee vrienden en Sandra K. vanuit een Rotterdamse discotheek naar een hotel zijn gegaan. Daar zou zij in de badkamer door Van Persie zijn verkracht, terwijl de twee vrienden haar kleding verstopten.

Aanvankelijk ontkende hij seks met haar te hebben gehad, maar uit onderzoek is inmiddels het tegendeel gebleken, aldus De Telegraaf. Van Persie blijft volhouden dat er geen sprake is van een verkrachting. Zijn vrouw Bouchra zegt in de krant achter haar man te staan: "Dat verhaal is verzonnen, daar ben ik rotsvast van overtuigd."
www.nu.nl

Ik vind het maar zielig voor z'n vrouw
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_28057989
quote:
Precies een week geleden stapte de 21-jarige Sandra K. een Rotterdams politiebureau binnen om aangifte te doen van een ernstig zedenmisdrijf. De jonge vrouw verklaarde tegenover de rechercheurs te zijn verkracht door een van Nederlands grootste voetbaltalenten van dit moment: Robin van Persie. Een dag later werd de Arsenal-spits in de boeien geslagen. Sindsdien verblijft hij in de cel, dit tot groot afgrijzen van zijn echtgenote Bouchra van Persie. In een EXCLUSIEF interview vertelt ze tegenover DE TELEGRAAF OP ZONDAG háár verhaal. „Die hele aanklacht klopt van geen kant. Robin en ik houden zielsveel van elkaar en dat zal nooit veranderen.”

Echtgenote Bouchra van Persie overtuigd van onschuld stervoetballer in verkrachtingszaak

„Robin, ík geloof je!”

door JOHN VAN DEN HEUVEL

AMSTERDAM, zondag
Bouchra van Persie (21) houdt zich groot naar de buitenwereld, maar van binnen is de pijn groot. De man met wie ze anderhalf jaar geleden in het huwelijksbootje stapte zit sinds afgelopen maandag in de cel. Haar echtgenoot, stervoetballer Robin van Persie, wordt verdacht van verkrachting van een andere vrouw.
„Het was een afschuwelijke week, een nachtmerrie. Voor Robin natuurlijk, maar ook voor ons”, zegt Bouchra ogenschijnlijk kalm, geflankeerd door de zus van Robin, in het kantoor van Van Persie’s advocaat mr. Abraham Moszkowicz. „Iedere seconde van de dag denk ik aan Robin, hoe hij daar nu alleen zit in zijn cel. Gelukkig hebben we twee keer met elkaar mogen bellen. Hoe dat was? Ik heb hem gezegd: ’Robin maak je geen zorgen. Wat de hele wereld ook denkt: ík geloof je!’ Dat hele verhaal is verzonnen, daar ben ik rotsvast van overtuigd. Niets of niemand krijgt ons huwelijk stuk.”
Kiki, de oudere zuster van Robin van Persie, valt haar schoonzusje bij. „Mijn vader en moeder, mijn andere zusje en ik steunen Robin waar we kunnen. We zijn rotsvast overtuigd van zijn onschuld en de hele familie staat als één blok achter hem!”
„En op basis van wat ik tot nu toe in het onderzoeksdossier heb gezien, geloof ik ook in de onschuld van mijn cliënt”, valt Moszkowicz bij.
Wat een gezellig stapavondje met vrienden moest worden, eindigde voor Van Persie vorige week zaterdag met een enorme kater. Samen met twee kameraden bezocht de jonge prof eerst discotheek ’Hyper Hyper’ in Rotterdam. Daar bleek volgens getuigen al snel dat de voetballer zich mocht verheugen in veel belangstelling van vrouwelijk schoon. Twee vriendinnen, onder wie Sandra K., maakten contact met Van Persie en zijn twee maten. Het groepje van vijf besloot na enige tijd een andere dancing in Rotterdam te bezoeken, de trendy Baja Beach Club.

Zijn zus Kiki: „Onze hele familie staat als één blok achter hem”

„Ik weet precies hoe het er in zo’n disco aan toe kan gaan”, zegt Bouchra van Persie. „Ik heb het als we samen uitgingen met eigen ogen gezien hoe vrouwen zich aan hem opdrongen. Ze krioelden om hem heen. Het maakte niet eens uit dat ik er naast stond. Sommige vrouwen toonden geen enkel respect voor mijn aanwezigheid. Sterker nog, als ik even naar de wc ging, dan probeerden ze briefjes met telefoonnummers aan Robin te geven. Die ging daar overigens nooit op in hoor. Robin lachte altijd maar een beetje en liet zijn trouwring zien. Maar dat interesseerde veel van die vrouwen helemaal niets.”
Uit het politieonderzoek is deze week naar voren gekomen dat het gezelschap van vijf (Van Persie, zijn twee vrienden, Sandra K. en haar vriendin) in de Baja Beach Club besloot naar een hotel in de buurt te gaan. Onderweg naar dat hotel, dat overigens vol bleek te zijn, bedacht de vriendin van Sandra zich en ging naar huis. De overgebleven vier reden door naar het Tulip Inn Hotel in Rotterdam, waar wel plaats was, en huurden een kamer. Volgens Sandra K. werd ze in de badkamer van de hotelkamer door Robin van Persie verkracht. Terwijl het beweerde seksueel misbruik plaatsvond, verstopten op de hotelkamer de twee vrienden van Van Persie kledingstukken van de vrouw.

„Sandra K. heeft dit allemaal verzonnen, maar niemand krijgt ons huwelijk stuk”

Sandra K. verklaarde later volgens politiebronnen dat ze zich zwaar vernederd voelde. Volgens haar advocate is ze nog steeds hevig ontdaan van de gebeurtenissen van vorige week zaterdag. Bouchra van Persie zegt Sandra K. niet te kennen. „En ik wil ook niets van die vrouw weten”, zegt ze met felle ogen. „En over wat er zich dan in die hotelkamer zou hebben afgespeeld, zeg ik niets. Alleen dat ik Robin voor tweehonderd procent vertrouw als hij zegt dat er niets is gebeurd. Ik vind dit allemaal erg lijken op dat spelletje van die mevrouw Rebecca Loos. Zij heeft een trend gezet.
Bouchra vervolgt: „De mededeling dat Robin vastzat voor verkrachting kwam als een enorme dreun voor ons allemaal.
Het eerste wat we hebben gedaan is mr. Moszkowicz bellen. Uit de twee telefoongesprekken die ik met Robin mocht voeren bleek gelukkig dat hij rustig was. ’Ik wil naar huis, ik wil naar jou’, zei hij direct.”
„We weten dat hij het vreselijk vindt dat hij zijn sport niet kan beoefenen”, zegt Kiki van Persie. „Robin kan thuis nog geen minuut stilzitten, dus hij zal het niet makkelijk hebben in die cel.”

„Ik heb als we uitgingen gezien hoe vrouwen zich aan hem opdrongen”

„Maar we hebben samen wel voor hetere vuren gestaan hoor”, stelt Bouchra. „Ik ken Robin nu ruim drie jaar. Anderhalf jaar geleden zijn we getrouwd. Het was geen glamourachtig huwelijksfeest. De bruiloft was bescheiden. Maar onze liefde voor elkaar is onvoorwaardelijk. We hebben tot nu toe een leuke tijd samen doorgemaakt, maar ook moeilijke momenten gekend zoals in Engeland. In de begintijd van Arsenal, toen hij niet direct in het basisteam stond en we met z’n tweeën zonder familie of vrienden in ons appartement in Londen zaten en op elkaar waren aangewezen. Dat heeft ons alleen maar sterker gemaakt. We vertellen ook altijd alles aan elkaar. Ik mis hem nu verschrikkelijk en hij mij. Ik hoop Robin weer heel snel bij me op de bank te hebben.”
pi_28058024
Ik hoop dat hij het gedaan heeft, anders is hij natuurlijk niet stoer meer .
  zondag 19 juni 2005 @ 09:48:06 #12
8369 speknek
Another day another slay
pi_28058065
Hoe kan vast staan dat ze seks hebben gehad? De DNA test is toch nog niet binnen?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 19 juni 2005 @ 09:52:39 #13
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28058091
quote:
Op zondag 19 juni 2005 09:48 schreef speknek het volgende:
Hoe kan vast staan dat ze seks hebben gehad? De DNA test is toch nog niet binnen?
idd... ach.. Telegraaf...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zondag 19 juni 2005 @ 09:53:14 #14
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28058095
quote:
Op zondag 19 juni 2005 09:42 schreef Chriz2k het volgende:
Ik hoop dat hij het gedaan heeft, anders is hij natuurlijk niet stoer meer .
Lees nog eens terug wat je zegt, gaat nergens over.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28058119
Oh, maar wacht... hun liefde voor elkaar is onvoorwaardelijk.
Is de vermeende ontrouw in ieder geval geen probleem meer.
pi_28058332
quote:
Op zondag 19 juni 2005 09:55 schreef Bombie het volgende:
Oh, maar wacht... hun liefde voor elkaar is onvoorwaardelijk.
Is de vermeende ontrouw in ieder geval geen probleem meer.
makkelijk toch
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_28058342
quote:
Op zondag 19 juni 2005 09:48 schreef speknek het volgende:
ms heeft van Persie dat ondertussen gewoon toegegeven
  zondag 19 juni 2005 @ 10:40:46 #18
8369 speknek
Another day another slay
pi_28058710
Ik had de zin verkeerd geïnterpreteerd:
quote:
Aanvankelijk ontkende hij seks met haar te hebben gehad, maar uit onderzoek is inmiddels het tegendeel gebleken, aldus De Telegraaf. Van Persie blijft volhouden dat er geen sprake is van een verkrachting.
Hij zegt nu inderdaad alleen dat er geen sprake is van verkrachting..

Nou hangen dan maar. Ik geloof nog steeds dat ze uit is op geld, want je gaat niet mee naar een hotel om vervolgens verbaasd te zijn dat je seks hebt, maar hij is wel vreemd gegaan op z'n vrouw. Dus veel sympathie heeft ie ook niet meer bij mij.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 19 juni 2005 @ 10:50:09 #19
54737 sivado
vrouwen zijn beter dan mannen
pi_28058858
Misschien wou ze alleen met 1 van de andere heren naar bed?
  zondag 19 juni 2005 @ 10:53:33 #20
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_28058920
Dus hij heeft al over één ding staan liegen, waarom zouden we de rest dan wel geloven?

Ach, sowieso een triest figuur.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_28059012
quote:
Op zondag 19 juni 2005 10:40 schreef speknek het volgende:
maar hij is wel vreemd gegaan op z'n vrouw. Dus veel sympathie heeft ie ook niet meer bij mij.
Vreemd gaan op zijn vrouw?

Nogal een moralistische opmerking trouwens.
  zondag 19 juni 2005 @ 11:01:46 #22
8369 speknek
Another day another slay
pi_28059044
sympathie is dan ook een vorm van moraal.
pi_28059529
quote:
Op zondag 19 juni 2005 10:50 schreef sivado het volgende:
Misschien wou ze alleen met 1 van de andere heren naar bed?
zoiets denkik ook, tenminste dat is het enige scenario dat ik me kan voorstellen als haar verhaal klopt.
ze vond 1 van die vrienden leuk, en is om hém meegegaan en niet om van Persie, ze heeft sex met die knul, voor mijn part met 2 knullen maar niet met van Persie, hij wilt op een gegeven moment ook zijn deel, krijgt het niet en grijpt haar dan "wel neuken met hun, maar niet met mij??"

zoiets, ...zou kunnen, maar goed, bewijs dat maar eens, als het zo is en er zijn geen duidelijk aanwijzingen van dwang.

Dat verhaal in de Telegraaf van Bouchra is echt zo suf, het stereotype "ik sta achter mijn vent, dat wijf liegt" verhaal van een dame die haar vent maar vooral het bijbehorende leventje niet kwijt wil.
Dat wijf liegt, maar je vent loog dus ook.
Typisch vrouwelijk om 'de andere vrouw' te blamen maar je vent te vergeven.
pi_28059668
quote:
Op zondag 19 juni 2005 09:34 schreef BliksemSchigt het volgende:

ECHTGENOTE PAL ACHTER VAN PERSIE
Twee meter neem ik aan?

Sla je toch wel een modderfiguur, als je eerst staat te beweren dat je hem 100% gelooft, en later wordt bekend dat hij wel degelijk sex met haar gehad heeft.
pi_28059776
Het lijkt me het moeilijkst voor Bouchra als ik het zo lees. Moet je je een beetje groot houden terwijl hij gewoon gelogen blijkt te hebben (als dat krantenbericht klopt). Nare zaak.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 19 juni 2005 @ 11:39:13 #26
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_28059808
Ja, als je zo'n mokkel in de badkamer van een achterafhoteltje gaat liggen neuken terwijl je een vrouw hebt, ben je gewoon een lul. .
pi_28059905
Ik vind het eigenlijk sowieso vreemd dat mensen die zeggen dat van Persie nooooooooooit zoiets zou doen, volgens sommgien zelfs ook de sex niet, wel vinden dat zij nooooooit met hem (en 2 vrienden) naar een hotel kamer had moeten gaan "want dat is vragen om problemen"
Waarom vertrouwen zij van Persie wel puur omdat het zo'n aardige knul is en leuk voetbalt en een leuk vrouwtje heeft en is het dom als zij dat ook gedaan heeft, hem vertrouwen?
  zondag 19 juni 2005 @ 11:57:52 #28
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_28060159
Kobe Bryant iemand?

Jammer dat verkrachting volgens mij vrij moelijk te bewijzen zal zijn, beetje hij-zegt-zij-zegt verhaal dit....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_28060187
quote:
Op zondag 19 juni 2005 11:57 schreef matthijst het volgende:
Kobe Bryant iemand?

Jammer dat verkrachting volgens mij vrij moelijk te bewijzen zal zijn, beetje hij-zegt-zij-zegt verhaal dit....
Nou ja, als de vrouw van voor tot achter uitgescheurd is, zou dat kunnen helpen. Maar dat hoeft natuurlijk niet te gebeuren. En dan nog kunnen ze het altijd gooien op 'wilde sex'.
  zondag 19 juni 2005 @ 12:02:56 #30
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_28060246
Iemand pics van de vrouw van persie??? Of is het die van starmaker??
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
  zondag 19 juni 2005 @ 12:04:41 #31
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_28060272
quote:
Op zondag 19 juni 2005 12:02 schreef Alessandro het volgende:
Of is het die van starmaker??
Neeeee! .
  zondag 19 juni 2005 @ 12:05:29 #32
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_28060285
Staan er geen pics van haar in de telegraaf van zondag??
  zondag 19 juni 2005 @ 12:07:04 #33
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_28060320
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 18:48 schreef SCH het volgende:
Laat die mensen toch gewoon met rust, beste Telegraaf.
Het is een interview, dus ik neem aan dat ze zelf hun verhaal kwijt wilden.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_28060693
quote:
Op zondag 19 juni 2005 12:05 schreef Alessandro het volgende:
Staan er geen pics van haar in de telegraaf van zondag??
Nope.
  zondag 19 juni 2005 @ 12:29:32 #35
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_28060724
apart dat er geen pics van haar zijn
  zondag 19 juni 2005 @ 13:00:36 #36
78918 SeLang
Black swans matter
pi_28061413
Die Persie heeft het ook niet handig aangepakt.

Als hij de sex gewoon had toegegeven dan was hij geloofwaardig geweest. Dan was het simpel zijn woord tegenover dat van haar. En ze heeft natuurlijk geen sterke zaak omdat ze zelf met 3 kerels naar dat hotel is gegaan, dus bewijs maar eens dat ze niet vrijwillig sex had.
Maar nu Persie kennelijk gelogen heeft kan de aanklager zijn geloofwaardig in twijfel trekken.

Het leek me al niet zo'n slimme jongen
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 19 juni 2005 @ 13:29:56 #37
123170 alors
zlata1234
pi_28061913
Nou, zal ik jullie dan maar een foto geven van mevrouw van Persie?

Robin en Bouchra in Londen, voor zover dat nog niet duidelijk was
know'm sayin?
word? word.
  zondag 19 juni 2005 @ 13:33:01 #38
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_28061973
quote:
Op zondag 19 juni 2005 13:29 schreef alors het volgende:

http://img151.echo.cx/img151/3702/robinenbouch5lk.jpg

Hmm oke niet echt super hot maar als hij er blij mee is ZOu ik toch voor Sandra k gaan :p
pi_28062028
quote:

[afbeelding]

Hee, dat lijkt op die Bouchra van K-otic!

Geintje.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 19 juni 2005 @ 13:36:12 #40
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_28062053
quote:
Op zondag 19 juni 2005 13:33 schreef Alessandro het volgende:

[..]

Hmm oke niet echt super hot maar als hij er blij mee is ZOu ik toch voor Sandra k gaan :p
In het echt is ze leuker. . En zo blij is hij blijkbaar niet met d'r.
  zondag 19 juni 2005 @ 13:40:54 #41
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_28062181
Ben nu ook wel benieuwd naar zijn zusje :p Iemand daar pics van
pi_28062291
Die griet kan geen kant op. Of is er serieus iemand die gelooft dat zij dat leventje op gaat geven als blijkt dat hij dat grietje niet heeft verkracht, maar wel heeft liggen naaien?!
Never nooit niet! Volgens mij is er in de geschiedenis van de mensheid nog nooit een vrouw geweest die zo'n kromme situatie voor zichzelf níét heeft rechtgeluld om haar eigen hachje te redden.

Een man waar vrouwen zich aan opdringen zoals geschetst in een eerder ooggetuigenverslag, kan zich binnen de grenzen van de relatie (en dus niks onwettigs) alles permitteren. ALLES! Zo werkt de wereld, en daar is niks mis mee. Dat zijn de privileges die gelden als beloning voor geadoreerde mensen. En dat weet zo'n vrouw ook als ze een relatie met hem begint. Je bent dan toch een beetje een suf, slaafs mutsje, ook al denk je zelf misschien van niet.

Ik heb er geen medelijden mee, ook al heeft ze een sympathieke uitstraling.
pi_28062389
denk ik ook niet, Bombie, daar gaat, als het al gebeurt, dan wel eenpaar jaar overheen, bij slippertje nummer zoveel .
Kluivert lag met een dame te rampetampen in zijn eigen huis nota bene, terwijl zijn eigen vriendin Angela in het ziekenhuis lag vanwege een zich te vroeg aankondigende weeën en een paar maanden later werd Angela gewoon mevrouw Kluivert
Pas na jaren had ze er blijkbaar genoeg van (en was er een leuk bedrag veilig gesteld voor haar en de kids)
  zondag 19 juni 2005 @ 14:59:24 #44
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_28063789

Van Persie is onschuldig aan verkrachting, slechts schuldig aan een slippertje. Dat kun je wel concluderen zo langzamerhand. De dame in kwestie is gewoon uit op wat publiciteit , zodat ze er wellicht een goedbetaalde playboy reportage kan uitslepen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 19 juni 2005 @ 15:26:56 #45
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28064264
Hebben de broers van Bouchra al een Golf GTI ontvangen als afkoopsom om een pak slaag te ontlopen?
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  zondag 19 juni 2005 @ 20:22:17 #46
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28070190
Ik kan echt geen medelijden hebben met die domme str*nth*er . Overigens geloof ik dat mens best, maar wat dan nog? En tjsa, die Van Persie, dat is toch ook gewoon tuig van de richel?

Het lulligst vind ik het nog voor die vrouw van hem, maar dat zal ook wel weinig soeps wezen denk ik zo.

Maar wat mij betreft mag die Sandra K. hem ook helemaal financieel kapot maken. Het zal me allemaal worst wezen.

Fukkin' paupers
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zondag 19 juni 2005 @ 20:45:22 #47
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_28070901
quote:

Brrr, zo'n ranzige Jacob watch:
http://www.jacobandco.com/about.htm
Haters everywhere but I don't really care.
pi_28080277
quote:
'Sandra K. is een echte mannenvrouw!'

Door Richard Dubbeld en Dénis van Vliet

Bij de vermoedelijke verkrachtingszaak van Robin van Persie vorige week zaterdag is nog een profvoetballer aanwezig geweest. Het is een 21-jarige speler uit de eerste divisie, die met de speler van Arsenal opgroeide bij Feyenoord.

Samen doorliepen zij ook alle nationale jeugdelftallen. Hij is één van de twee getuigen, die afwijkende verklaringen hebben afgegeven over de gebeurtenissen op de hotelkamer van Tulip Inn in Rotterdam. Ook hij werd opgepakt, maar kort daarop vrijgelaten.

De twee zijn al jaren boezemvrienden en hadden ook gepland deze zomer samen op vakantie te gaan. De 21-jarige getuige staat bekend als de tegenpool van Van Persie. Waar de aanvaller altijd nadrukkelijk aanwezig is, is de getuige juist een tikkeltje teruggetrokken. Hij is bescheiden, waar Van Persie neigt naar onbescheidenheid.

Gisteravond wilde de betreffende speler niet reageren op zijn aanwezigheid in de hotelkamer. ,,Ik had gehoopt buiten schot te blijven'', aldus de Rotterdammer. ,,Ik wil geen commentaar geven. Niet voor Robin en ook niet voor mezelf.''

Op basis van nieuw politieonderzoek meldde De Telegraaf gisteren dat Van Persie wel degelijk seks heeft gehad met de 21-jarige vrouw die hem beschuldigt van verkrachting. De voetballer van de Engelse voetbalclub Arsenal, die vandaag exact een week vastzit in verband met de zaak, had eerst stellig ontkend de Rotterdamse Sandra K. te hebben beroerd.

Justitie in Rotterdam wil niet reageren op het bericht. Van Persies advocaat A. Moszkowicz was gisteravond niet bereikbaar voor commentaar.

Moszkowicz trok de verklaringen van Sandra K. eerder in twijfel omdat zij een beroep van 'bedenkelijk allooi' (nachtclubdanseres) zou hebben. Mensen uit haar vroegere omgeving herinneren Sandra K. vooral als mysterieus. De donkere schone - haar vader is Nederlander, haar moeder Nigeriaanse - werd in 2002 uitgeroepen tot Miss Nigeria Holland. Het jaar daarop schreef ze zich in voor de Miss Universe Nederland verkiezing, waar ze minder succesvol was.

Organisator Hans Konings herinnert zich dat het inschrijfformulier van Sandra niet uitblonk door duidelijkheid. Ze vulde op het formulier achter opleiding 'net afgerond' in, achter beroep stond 'iets in de media' en achter werkervaring 'in een café-restaurant in Rotterdam'.

Contact met haar opnemen was niet eenvoudig: het adres klopte niet en op de vier telefoonnummers die ze had opgegeven, werd niet opgenomen. Met 11 andere deelneemsters stond ze in april 2004 toch in de finale van de Miss Universe Nederland verkiezing die in Turkije werd gehouden. Konings denkt dat het goed is gekomen doordat ze op het laatst zelf contact heeft opgenomen met de organisatie. ,,Ik kan me niet voorstellen dat ze vriendinnen heeft overgehouden aan de reis naar Turkije. Ze was maf, apart en op zichzelf. Echt een mannenvrouw.''

Miss Universe Nederland 2003 Tessa Brix was vorig jaar bij de finale in Turkije aanwezig. Zij en Sandra waren 'geen hartsvriendinnen'. ,,Na de reis heb ik een mailtje van haar gehad. Ze schreef dat ze het leuk had gehad in Turkije. Ik heb gehoord dat ze na de uitverkiezing met een man naar Engeland is vertrokken, maar zeker weten doe ik dat niet.''

Sandra zei in 2002 in het multiculturele weekblad Multined een opleiding toerisme te volgen 'want ik wil stewardess worden'. De aanleiding voor het interview was de aanstaande Miss Nigeria Holland-verkiezing. ,,Ik doe mee omdat ik Nigeriaanse ben, en ik vind het leuk dat zulke evenementen eindelijk voor 'andere' jonge vrouwen in Nederland georganiseerd worden.''

Een van de prijzen die ze met haar uitverkiezing in de wacht sleepte, was een fotoshoot bij modellenfotograaf Piet Jan Blauw. ,,Ik kan me die shoot nog herinneren'', zegt de fotograaf nu. ,,De indruk die ik van haar kreeg, is dat ze een aparte was. Gesloten.''

Bekend van Sandra is ook dat ze zich op internet uitgeeft onder de naam Scorpio_queen6, ofwel schorpioenenkoningin 6. De schuilnaam slaat mogelijk op een ritueel waarbij vrouwen het zo lang mogelijk in een afgesloten ruimte met schorpioenen moeten proberen vol te houden.

Ondanks de nieuwe politie-informatie, waaruit blijkt dat Van Persie seks heeft gehad met Sandra, gelooft diens vrouw Bouchra heilig in zijn onschuld. De verkrachting zou hebben plaatsgevonden in het Rotterdamse Tulip Inn-hotel, op een steenworp van Van Persies appartement.

Van Persie zou Sandra hebben ontmoet toen hij een avondje op stap was met twee vrienden. ,,En over wat er zich dan in die hotelkamer zou hebben afgespeeld, zeg ik niets'', aldus Bouchra gisteren in De Telegraaf. ,,Alleen dat ik Robin voor tweehonderd procent vertrouw als hij zegt dat er niets is gebeurd.''

Kiki, de oudere zuster van Van Persie, valt haar bij: ,,Mijn vader en moeder, mijn andere zusje en ik steunen Robin waar we kunnen. We zijn rotsvast overtuigd van zijn onschuld en de hele familie staat als één blok achter hem!''
Bron
pi_28080285
Wie is die speler???
  maandag 20 juni 2005 @ 08:56:16 #50
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28080473
Poe.. ik weet alleen dat Boutahar een vriend van hem is. Misschien Van Dieren of zo? Geen idee.
  maandag 20 juni 2005 @ 08:58:45 #51
13462 BansheeBoy
pi_28080498
quote:
Op maandag 20 juni 2005 08:39 schreef SCH het volgende:
Wie is die speler???
Ik denk Said Boutahar.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_28080529
quote:
Op maandag 20 juni 2005 08:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik denk Said Boutahar.

²
Dacht ik ook, maar die is ouder dan 21 en speelt bij NEC.

Heb een beetje gekeken in de selecties van Sparta en Excelsior, maar kan niets vinden over jeugdopleidingen.
pi_28080659
Dan ga ik zelf wel zoeken
pi_28080740
quote:
Op maandag 20 juni 2005 09:10 schreef SCH het volgende:
Jij bent toch de "journalist" hier
pi_28080775
Glenn Loovens wordt genoemd, zegt dat iets? Ik ken hem niet, natuurlijk, ben dan wel een mannenvrouw, maar weet niet echt veel van voetbal
pi_28080790
quote:
Op maandag 20 juni 2005 09:17 schreef milagro het volgende:
Glenn Loovens wordt genoemd, zegt dat iets? Ik ken hem niet, natuurlijk, ben dan wel een mannenvrouw, maar weet niet echt veel van voetbal
Aan jou hebben we tenminste wat itt die prutsers hier die zich kenner noemen
  maandag 20 juni 2005 @ 09:19:42 #57
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28080811
Loovens, wat een grote domme kneus. Dat zou hem goed kunnen zijn ja.
  maandag 20 juni 2005 @ 09:20:52 #58
13462 BansheeBoy
pi_28080829
quote:
Op maandag 20 juni 2005 09:10 schreef SCH het volgende:
Arrogante homo-ist We doen ons best en jij predikt stank voor dank

²
pi_28080852
Ze hebben het wel over de eerste divisie. Loovens heeft dit seizoen bij Feyenoord en bij De Graafschap gespeeld. De Graafschap is dan wel gedegradeerd.

Hmm, maar het zou goed kunnen.
pi_28080876
Net als Van Persie straalt hij alleen maar sex en domheid uit. De wereld zou vol van dat soort mannen moeten zijn

maandag 20 juni 2005 @ 09:25:37 #61
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28080907
Deze gast straalt seks uit?? Je hebt je 'ladder' wel erg laag. Hij was ooit een belofte, maar het zal nooit iets worden met deze slome gek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')