quote:De vrouw die door Robin van Persie verkracht zou zijn, Sandra K., blijkt de 21-jarige Sandra Krijgsman te zijn, die in 2002 de Miss Nigeria Holland verkiezing won. In de Telegraaf laat Sandra, dochter van een Nigeriaanse moeder en een Nederlandse vader, via haar advocate weten woedend te zijn op advocaat Bram Moszkowicz, die eerder deze week zei dat de aanklacht tegen zijn cliënt afkomstig was van ''een nachtclubdanseres van bedenkelijk allooi.''
Volgens Sandra heeft Van Persie haar verkracht in een kamer in het Rotterdamse Tulip Inn-hotel. De rechter-commissaris verlengde donderdag de voorlopige hechtenis van de Arsenal-speler met 14 dagen.
De Telegraaf publiceert overigens morgen een interview met Kiki en Bouchra van Persie, respectievelijk de zus en de Marokkaanse echtgenote van de voetballer. Daarin laten ze weten ''volledig achter Robin'' te staan.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:27 schreef HarigeKerel het volgende:
Wel een mooi chickie
Die Kiki had toch ook een CU2 pagina?![]()
Mensen, jullie hebben geen smaak noch hebben jullie recht op een glas old-school handgeperste jusquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:50 schreef Blue_Eyed het volgende:
Mooi vrouwtje!
De Telegraaf.quote:ECHTGENOTE PAL ACHTER VAN PERSIE
Van een onzer verslaggevers
AMSTERDAM, zondag
Robin van Persie hoeft niet te vrezen voor zijn huwelijk. De van verkrachting beschuldigde sterspeler van Arsenal kan nog steeds rekenen op de steun van zijn vrouw Bouchra.
In een exclusief interview met De Telegraaf op zondag, zegt de vrouw die anderhalf jaar geleden met Van Persie in het huwelijksbootje stapte: „Dat hele verhaal over die verkrachting is volgens mij compleet verzonnen. Ik geloof dat Robin de waarheid spreekt.”
Ook de zus van Van Persie spreekt in deze krant namens de familie haar steun uit voor haar broer. De international werd vorige week maandag gearresteerd door de politie van Rotterdam, na een aangifte van de 21-jarige Sandra K.
Volgens de vrouw werd zij verkracht, nadat zij met Van Persie en twee vrienden was meegegaan naar een hotel in Rotterdam.
Inmiddels is uit het politie-onderzoek naar voren gekomen dat Van Persie wel degelijk seks heeft gehad met Sandra K.
De voetballer had dat eerst met klem ontkend.
www.nu.nlquote:'Van Persie had wel seks met Sandra K.'
Uitgegeven: 19 juni 2005 09:14
AMSTERDAM - Voetballer Robin van Persie heeft wel seks gehad met Sandra K., de vrouw die hem ervan beschuldigd haar te hebben verkracht. Dat blijkt volgens De Telegraaf uit het politieonderzoek. Van Persie blijft echter ontkennen dat hij Sandra K. heeft verkracht.
De Arsenal-speler werd afgelopen week opgepakt nadat K. aangifte tegen hem had gedaan. Het voorarrest van Van Persie werd deze week verlengd omdat er nog getuigen moeten worden gehoord. Volgens de krant verschillen de verklaringen van de voetballer en die van zijn twee vrienden die de bewuste avond bij hem waren op essentiële punten.
Het seksueel misbruik zou vorige week hebben plaatsgevonden in een Rotterdams hotel. Van Persie zou met twee vrienden en Sandra K. vanuit een Rotterdamse discotheek naar een hotel zijn gegaan. Daar zou zij in de badkamer door Van Persie zijn verkracht, terwijl de twee vrienden haar kleding verstopten.
Aanvankelijk ontkende hij seks met haar te hebben gehad, maar uit onderzoek is inmiddels het tegendeel gebleken, aldus De Telegraaf. Van Persie blijft volhouden dat er geen sprake is van een verkrachting. Zijn vrouw Bouchra zegt in de krant achter haar man te staan: "Dat verhaal is verzonnen, daar ben ik rotsvast van overtuigd."
quote:Precies een week geleden stapte de 21-jarige Sandra K. een Rotterdams politiebureau binnen om aangifte te doen van een ernstig zedenmisdrijf. De jonge vrouw verklaarde tegenover de rechercheurs te zijn verkracht door een van Nederlands grootste voetbaltalenten van dit moment: Robin van Persie. Een dag later werd de Arsenal-spits in de boeien geslagen. Sindsdien verblijft hij in de cel, dit tot groot afgrijzen van zijn echtgenote Bouchra van Persie. In een EXCLUSIEF interview vertelt ze tegenover DE TELEGRAAF OP ZONDAG háár verhaal. „Die hele aanklacht klopt van geen kant. Robin en ik houden zielsveel van elkaar en dat zal nooit veranderen.”
Echtgenote Bouchra van Persie overtuigd van onschuld stervoetballer in verkrachtingszaak
„Robin, ík geloof je!”
door JOHN VAN DEN HEUVEL
AMSTERDAM, zondag
Bouchra van Persie (21) houdt zich groot naar de buitenwereld, maar van binnen is de pijn groot. De man met wie ze anderhalf jaar geleden in het huwelijksbootje stapte zit sinds afgelopen maandag in de cel. Haar echtgenoot, stervoetballer Robin van Persie, wordt verdacht van verkrachting van een andere vrouw.
„Het was een afschuwelijke week, een nachtmerrie. Voor Robin natuurlijk, maar ook voor ons”, zegt Bouchra ogenschijnlijk kalm, geflankeerd door de zus van Robin, in het kantoor van Van Persie’s advocaat mr. Abraham Moszkowicz. „Iedere seconde van de dag denk ik aan Robin, hoe hij daar nu alleen zit in zijn cel. Gelukkig hebben we twee keer met elkaar mogen bellen. Hoe dat was? Ik heb hem gezegd: ’Robin maak je geen zorgen. Wat de hele wereld ook denkt: ík geloof je!’ Dat hele verhaal is verzonnen, daar ben ik rotsvast van overtuigd. Niets of niemand krijgt ons huwelijk stuk.”
Kiki, de oudere zuster van Robin van Persie, valt haar schoonzusje bij. „Mijn vader en moeder, mijn andere zusje en ik steunen Robin waar we kunnen. We zijn rotsvast overtuigd van zijn onschuld en de hele familie staat als één blok achter hem!”
„En op basis van wat ik tot nu toe in het onderzoeksdossier heb gezien, geloof ik ook in de onschuld van mijn cliënt”, valt Moszkowicz bij.
Wat een gezellig stapavondje met vrienden moest worden, eindigde voor Van Persie vorige week zaterdag met een enorme kater. Samen met twee kameraden bezocht de jonge prof eerst discotheek ’Hyper Hyper’ in Rotterdam. Daar bleek volgens getuigen al snel dat de voetballer zich mocht verheugen in veel belangstelling van vrouwelijk schoon. Twee vriendinnen, onder wie Sandra K., maakten contact met Van Persie en zijn twee maten. Het groepje van vijf besloot na enige tijd een andere dancing in Rotterdam te bezoeken, de trendy Baja Beach Club.
Zijn zus Kiki: „Onze hele familie staat als één blok achter hem”
„Ik weet precies hoe het er in zo’n disco aan toe kan gaan”, zegt Bouchra van Persie. „Ik heb het als we samen uitgingen met eigen ogen gezien hoe vrouwen zich aan hem opdrongen. Ze krioelden om hem heen. Het maakte niet eens uit dat ik er naast stond. Sommige vrouwen toonden geen enkel respect voor mijn aanwezigheid. Sterker nog, als ik even naar de wc ging, dan probeerden ze briefjes met telefoonnummers aan Robin te geven. Die ging daar overigens nooit op in hoor. Robin lachte altijd maar een beetje en liet zijn trouwring zien. Maar dat interesseerde veel van die vrouwen helemaal niets.”
Uit het politieonderzoek is deze week naar voren gekomen dat het gezelschap van vijf (Van Persie, zijn twee vrienden, Sandra K. en haar vriendin) in de Baja Beach Club besloot naar een hotel in de buurt te gaan. Onderweg naar dat hotel, dat overigens vol bleek te zijn, bedacht de vriendin van Sandra zich en ging naar huis. De overgebleven vier reden door naar het Tulip Inn Hotel in Rotterdam, waar wel plaats was, en huurden een kamer. Volgens Sandra K. werd ze in de badkamer van de hotelkamer door Robin van Persie verkracht. Terwijl het beweerde seksueel misbruik plaatsvond, verstopten op de hotelkamer de twee vrienden van Van Persie kledingstukken van de vrouw.
„Sandra K. heeft dit allemaal verzonnen, maar niemand krijgt ons huwelijk stuk”
Sandra K. verklaarde later volgens politiebronnen dat ze zich zwaar vernederd voelde. Volgens haar advocate is ze nog steeds hevig ontdaan van de gebeurtenissen van vorige week zaterdag. Bouchra van Persie zegt Sandra K. niet te kennen. „En ik wil ook niets van die vrouw weten”, zegt ze met felle ogen. „En over wat er zich dan in die hotelkamer zou hebben afgespeeld, zeg ik niets. Alleen dat ik Robin voor tweehonderd procent vertrouw als hij zegt dat er niets is gebeurd. Ik vind dit allemaal erg lijken op dat spelletje van die mevrouw Rebecca Loos. Zij heeft een trend gezet.
Bouchra vervolgt: „De mededeling dat Robin vastzat voor verkrachting kwam als een enorme dreun voor ons allemaal.
Het eerste wat we hebben gedaan is mr. Moszkowicz bellen. Uit de twee telefoongesprekken die ik met Robin mocht voeren bleek gelukkig dat hij rustig was. ’Ik wil naar huis, ik wil naar jou’, zei hij direct.”
„We weten dat hij het vreselijk vindt dat hij zijn sport niet kan beoefenen”, zegt Kiki van Persie. „Robin kan thuis nog geen minuut stilzitten, dus hij zal het niet makkelijk hebben in die cel.”
„Ik heb als we uitgingen gezien hoe vrouwen zich aan hem opdrongen”
„Maar we hebben samen wel voor hetere vuren gestaan hoor”, stelt Bouchra. „Ik ken Robin nu ruim drie jaar. Anderhalf jaar geleden zijn we getrouwd. Het was geen glamourachtig huwelijksfeest. De bruiloft was bescheiden. Maar onze liefde voor elkaar is onvoorwaardelijk. We hebben tot nu toe een leuke tijd samen doorgemaakt, maar ook moeilijke momenten gekend zoals in Engeland. In de begintijd van Arsenal, toen hij niet direct in het basisteam stond en we met z’n tweeën zonder familie of vrienden in ons appartement in Londen zaten en op elkaar waren aangewezen. Dat heeft ons alleen maar sterker gemaakt. We vertellen ook altijd alles aan elkaar. Ik mis hem nu verschrikkelijk en hij mij. Ik hoop Robin weer heel snel bij me op de bank te hebben.”
idd...quote:Op zondag 19 juni 2005 09:48 schreef speknek het volgende:
Hoe kan vast staan dat ze seks hebben gehad? De DNA test is toch nog niet binnen?
Lees nog eens terug wat je zegt, gaat nergens over.quote:Op zondag 19 juni 2005 09:42 schreef Chriz2k het volgende:
Ik hoop dat hij het gedaan heeft, anders is hij natuurlijk niet stoer meer.
makkelijk tochquote:Op zondag 19 juni 2005 09:55 schreef Bombie het volgende:
Oh, maar wacht... hun liefde voor elkaar is onvoorwaardelijk.
Is de vermeende ontrouw in ieder geval geen probleem meer.
ms heeft van Persie dat ondertussen gewoon toegegevenquote:Op zondag 19 juni 2005 09:48 schreef speknek het volgende:
Hoe kan vast staan dat ze seks hebben gehad? De DNA test is toch nog niet binnen?
Hij zegt nu inderdaad alleen dat er geen sprake is van verkrachting..quote:Aanvankelijk ontkende hij seks met haar te hebben gehad, maar uit onderzoek is inmiddels het tegendeel gebleken, aldus De Telegraaf. Van Persie blijft volhouden dat er geen sprake is van een verkrachting.
Vreemd gaan op zijn vrouw?quote:Op zondag 19 juni 2005 10:40 schreef speknek het volgende:
maar hij is wel vreemd gegaan op z'n vrouw. Dus veel sympathie heeft ie ook niet meer bij mij.
zoiets denkik ook, tenminste dat is het enige scenario dat ik me kan voorstellen als haar verhaal klopt.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:50 schreef sivado het volgende:
Misschien wou ze alleen met 1 van de andere heren naar bed?
Twee meter neem ik aan?quote:
Nou ja, als de vrouw van voor tot achter uitgescheurd is, zou dat kunnen helpen. Maar dat hoeft natuurlijk niet te gebeuren. En dan nog kunnen ze het altijd gooien op 'wilde sex'.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:57 schreef matthijst het volgende:
Kobe Bryant iemand?
Jammer dat verkrachting volgens mij vrij moelijk te bewijzen zal zijn, beetje hij-zegt-zij-zegt verhaal dit....
Neeeee!quote:Op zondag 19 juni 2005 12:02 schreef Alessandro het volgende:
Of is het die van starmaker??
Het is een interview, dus ik neem aan dat ze zelf hun verhaal kwijt wilden.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:48 schreef SCH het volgende:
Laat die mensen toch gewoon met rust, beste Telegraaf.
Nope.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:05 schreef Alessandro het volgende:
Staan er geen pics van haar in de telegraaf van zondag??
Hmm okequote:Op zondag 19 juni 2005 13:29 schreef alors het volgende:
Nou, zal ik jullie dan maar een foto geven van mevrouw van Persie?
http://img151.echo.cx/img151/3702/robinenbouch5lk.jpg
Robin en Bouchra in Londen, voor zover dat nog niet duidelijk was![]()
Hee, dat lijkt op die Bouchra van K-otic!quote:Op zondag 19 juni 2005 13:29 schreef alors het volgende:
[afbeelding]
In het echt is ze leuker.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:33 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Hmm okeniet echt super hot maar als hij er blij mee is
ZOu ik toch voor Sandra k gaan :p
Brrr, zo'n ranzige Jacob watch:quote:Op zondag 19 juni 2005 13:29 schreef alors het volgende:
Bronquote:'Sandra K. is een echte mannenvrouw!'
Door Richard Dubbeld en Dénis van Vliet
Bij de vermoedelijke verkrachtingszaak van Robin van Persie vorige week zaterdag is nog een profvoetballer aanwezig geweest. Het is een 21-jarige speler uit de eerste divisie, die met de speler van Arsenal opgroeide bij Feyenoord.
Samen doorliepen zij ook alle nationale jeugdelftallen. Hij is één van de twee getuigen, die afwijkende verklaringen hebben afgegeven over de gebeurtenissen op de hotelkamer van Tulip Inn in Rotterdam. Ook hij werd opgepakt, maar kort daarop vrijgelaten.
De twee zijn al jaren boezemvrienden en hadden ook gepland deze zomer samen op vakantie te gaan. De 21-jarige getuige staat bekend als de tegenpool van Van Persie. Waar de aanvaller altijd nadrukkelijk aanwezig is, is de getuige juist een tikkeltje teruggetrokken. Hij is bescheiden, waar Van Persie neigt naar onbescheidenheid.
Gisteravond wilde de betreffende speler niet reageren op zijn aanwezigheid in de hotelkamer. ,,Ik had gehoopt buiten schot te blijven'', aldus de Rotterdammer. ,,Ik wil geen commentaar geven. Niet voor Robin en ook niet voor mezelf.''
Op basis van nieuw politieonderzoek meldde De Telegraaf gisteren dat Van Persie wel degelijk seks heeft gehad met de 21-jarige vrouw die hem beschuldigt van verkrachting. De voetballer van de Engelse voetbalclub Arsenal, die vandaag exact een week vastzit in verband met de zaak, had eerst stellig ontkend de Rotterdamse Sandra K. te hebben beroerd.
Justitie in Rotterdam wil niet reageren op het bericht. Van Persies advocaat A. Moszkowicz was gisteravond niet bereikbaar voor commentaar.
Moszkowicz trok de verklaringen van Sandra K. eerder in twijfel omdat zij een beroep van 'bedenkelijk allooi' (nachtclubdanseres) zou hebben. Mensen uit haar vroegere omgeving herinneren Sandra K. vooral als mysterieus. De donkere schone - haar vader is Nederlander, haar moeder Nigeriaanse - werd in 2002 uitgeroepen tot Miss Nigeria Holland. Het jaar daarop schreef ze zich in voor de Miss Universe Nederland verkiezing, waar ze minder succesvol was.
Organisator Hans Konings herinnert zich dat het inschrijfformulier van Sandra niet uitblonk door duidelijkheid. Ze vulde op het formulier achter opleiding 'net afgerond' in, achter beroep stond 'iets in de media' en achter werkervaring 'in een café-restaurant in Rotterdam'.
Contact met haar opnemen was niet eenvoudig: het adres klopte niet en op de vier telefoonnummers die ze had opgegeven, werd niet opgenomen. Met 11 andere deelneemsters stond ze in april 2004 toch in de finale van de Miss Universe Nederland verkiezing die in Turkije werd gehouden. Konings denkt dat het goed is gekomen doordat ze op het laatst zelf contact heeft opgenomen met de organisatie. ,,Ik kan me niet voorstellen dat ze vriendinnen heeft overgehouden aan de reis naar Turkije. Ze was maf, apart en op zichzelf. Echt een mannenvrouw.''
Miss Universe Nederland 2003 Tessa Brix was vorig jaar bij de finale in Turkije aanwezig. Zij en Sandra waren 'geen hartsvriendinnen'. ,,Na de reis heb ik een mailtje van haar gehad. Ze schreef dat ze het leuk had gehad in Turkije. Ik heb gehoord dat ze na de uitverkiezing met een man naar Engeland is vertrokken, maar zeker weten doe ik dat niet.''
Sandra zei in 2002 in het multiculturele weekblad Multined een opleiding toerisme te volgen 'want ik wil stewardess worden'. De aanleiding voor het interview was de aanstaande Miss Nigeria Holland-verkiezing. ,,Ik doe mee omdat ik Nigeriaanse ben, en ik vind het leuk dat zulke evenementen eindelijk voor 'andere' jonge vrouwen in Nederland georganiseerd worden.''
Een van de prijzen die ze met haar uitverkiezing in de wacht sleepte, was een fotoshoot bij modellenfotograaf Piet Jan Blauw. ,,Ik kan me die shoot nog herinneren'', zegt de fotograaf nu. ,,De indruk die ik van haar kreeg, is dat ze een aparte was. Gesloten.''
Bekend van Sandra is ook dat ze zich op internet uitgeeft onder de naam Scorpio_queen6, ofwel schorpioenenkoningin 6. De schuilnaam slaat mogelijk op een ritueel waarbij vrouwen het zo lang mogelijk in een afgesloten ruimte met schorpioenen moeten proberen vol te houden.
Ondanks de nieuwe politie-informatie, waaruit blijkt dat Van Persie seks heeft gehad met Sandra, gelooft diens vrouw Bouchra heilig in zijn onschuld. De verkrachting zou hebben plaatsgevonden in het Rotterdamse Tulip Inn-hotel, op een steenworp van Van Persies appartement.
Van Persie zou Sandra hebben ontmoet toen hij een avondje op stap was met twee vrienden. ,,En over wat er zich dan in die hotelkamer zou hebben afgespeeld, zeg ik niets'', aldus Bouchra gisteren in De Telegraaf. ,,Alleen dat ik Robin voor tweehonderd procent vertrouw als hij zegt dat er niets is gebeurd.''
Kiki, de oudere zuster van Van Persie, valt haar bij: ,,Mijn vader en moeder, mijn andere zusje en ik steunen Robin waar we kunnen. We zijn rotsvast overtuigd van zijn onschuld en de hele familie staat als één blok achter hem!''
Ik denk Said Boutahar.quote:Op maandag 20 juni 2005 08:39 schreef SCH het volgende:
Wie is die speler???
Dacht ik ook, maar die is ouder dan 21 en speelt bij NEC.quote:
Aan jou hebben we tenminste wat itt die prutsers hier die zich kenner noemenquote:Op maandag 20 juni 2005 09:17 schreef milagro het volgende:
Glenn Loovens wordt genoemd, zegt dat iets? Ik ken hem niet, natuurlijk, ben dan wel een mannenvrouw, maar weet niet echt veel van voetbal
Arrogante homo-istquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |