Aldus. Tot morgen.quote:Meteen ook het enige nummer van Legowelt dat ik ook daadwerkelijk ken, trouwens.
Ik volg trouwens je lichtende voorbeeld en kruip ook onder de wol. Moge dit forum behoed blijven van chaos en anarchie nu ik een machtsvacuüm achterlaat door geen nieuwe vraag te stellen.
edit: jawadde, nu is het hele topic nog volgespamd ook. Stelletje deugnieten.
![]()
![]()
Toch netjes dat je nog ff een nieuw topic opent.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:56 schreef Grobbel het volgende:
Welkom bij het vierhonderdeenenvijftigste deel van* Fok! Muziek Trivia *
lekker makkelijk ookquote:
Staan ze op fabchannel? Leuk leuk, dan kan ik ze eindelijk eens bekijken. Ben ze al twee keer misgelopen, werd steeds nieuwsgieriger. Hun site is te grappig.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:51 schreef timbob het volgende:
[..]
lekker makkelijk ook
ik had net een optreden van ze gezien op fabchanel, echt leuk, en best goed ook nog
GLO + 1
ff gecheckt, klopt.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 07:53 schreef brother52 het volgende:
Jan Vayne
Hoe heet deze nieuwe "zender"? (een samentrekking vanquote:start op zaterdag 18 juni met het eerste Nederlandse internetkanaal, dat uitsluitend hardrock en metal uitzendt.
laat 24 uur per dag, 7 dagen per week non-stop alle hardrockstijlen de revue passeren.
start de zender in samenwerking met het internationale rock- en metalmagazine
, dat dit jaar z´n 25 jarig jubileum viert.
Ik heb de vraag wat duidelijker gemaakt, hoop ik..quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:19 schreef peaceman het volgende:
Wie die zender start of hoe die heet?
lijkt mij ook...quote:
Knap, weleens bij een van zijn shows geweest?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:26 schreef Gambolputty het volgende:
Hans Lib-erg?
Wat heeft de beste man eigenlijk in MUZ te zoeken?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:26 schreef belsen het volgende:
[..]
Knap, weleens bij een van zijn shows geweest?
Punt en vraag voor Gambolputty!
Ze zijn nog steeds goed hoor....quote:
De frustratie groeit in huize Peaceman :0quote:
2 keer net te laat is jammer.... klote is ronduit die site van ticketservice!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:37 schreef Gambolputty het volgende:
De frustratie groeit in huize Peaceman :0
Daar doe ik ook niet aan, ik ga alleen nog maar naar concerten waar ik rustig kaarten voor kan krijgen. Bij de rest loopt toch punbliek dat ik niet kan luchten of zien.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
2 keer net te laat is jammer.... klote is ronduit die site van ticketservice!![]()
Overrbelast of qua ergonomie? Of heb je al 3x betaald zonder een bevestiging te krijgenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
2 keer net te laat is jammer.... klote is ronduit die site van ticketservice!![]()
Overbelast.... al die klote handelaren zijn de normale mensen voor natuurlijk...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:43 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Overrbelast of qua ergonomie? Of heb je al 3x betaald zonder een bevestiging te krijgen
Wat gaat er dan nu in de voorverkoop?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Overbelast.... al die klote handelaren zijn de normale mensen voor natuurlijk...
en idd net als bij Madness... KUTZOOI!
Ah, de "Er zijn op dit moment te veel gebruikers voor dit evenement. Probeer het over een paar minuten nog eens."-melding bedoel je. Mooi systeem. Had de postbank ook, kreeg je de tip: doe uw thuisbankierzaken NIET 's avonds of in het weekend.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Overbelast.... al die klote handelaren zijn de normale mensen voor natuurlijk...
en idd net als bij Madness... KUTZOOI!
Precies!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:49 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ah, de "Er zijn op dit moment te veel gebruikers voor dit evenement. Probeer het over een paar minuten nog eens."-melding bedoel je. Mooi systeem. Had de postbank ook, kreeg je de tip: doe uw thuisbankierzaken NIET 's avonds of in het weekend.![]()
Of je zet een fatsoenlijk gedimensioneerd systeem neer, mijn tip
Waarvoor dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:14 schreef peaceman het volgende:
Ik ken de Backbeat CD niet![]()
Heb 1e rang kaartjes... geen staanplaatsen helaas.![]()
Oeh!quote:the Backbeat Band played one confirmed "gig" during their time together: a blink-and-you-missed-it stage appearance at the MTV Movie Awards on June 10, 1994.
quote:
TSE, had je mijn reactie op 'judas' nog gelezen?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:Ik heb om 10.00 precies de kaarten bemachtigd!
Maar ja, da's ook niet zo moeilijk hier in Ede...
Ja, maar ik blijf het jammer vinden...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:36 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
TSE, had je mijn reactie op 'judas' nog gelezen?![]()
Leg uit.. jammer dat je geen email in je prof hebt, anders had ik het je gemaild.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, maar ik blijf het jammer vinden...
Moet ik dat uitleggen?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:46 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Leg uit.. jammer dat je geen email in je prof hebt, anders had ik het je gemaild.
Dat hou je toch altijd. Ook in de Movie-trivia.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Moet ik dat uitleggen?Ik vind het jammer dat er valsgespeeld wordt. Lijkt me duidelijk...
Ligt aan jouquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:54 schreef Grobbel het volgende:
Als mensen de foto al niet herkennen, dan zie ik niet echt de toegevoegde waarde in van een hint die aangeeft dat diezelfde onherkenbare foto is gebruikt voor haar eerste single. Maar dat kan ook aan mij liggen.
Oe, slinks. Vooral dat laatste.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:00 schreef ranja het volgende:
[..]
Ligt aan jouDe toegevoegde waarde zou m.i. liggen is dat je weet dat het geen album-foto is en dat ze in een band zit of zat.
Okay. Maarre, geniet ze enige mainstream bekendheid, of is dit weer zo'n obscure artieste die je eerder bij toeval ooit zou kunnen tegenkomen?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:00 schreef ranja het volgende:
Het is trouwens niet de 1e single van het album. Dat is geen hint maar je zei het gewoon verkeerd
Nah, was het maar waar. Ik ben gewoon weer druk bezig aan allerlei essays.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:07 schreef Berkery het volgende:
Grobbel is aan het nadenken op een terrasje![]()
Idd. Dank voor de waarneming GPquote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:07 schreef Gambolputty het volgende:
[Jan Vayne]
ff gecheckt, klopt.
Brother52 +1
Ken je KT Tunstall nog steeds niet? Is al een paar maand uit nu... best een leuke cd..single wordt sinds ze bij Barend & Van Dorp geweest is geregeld gedraaid op de radio...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:14 schreef ranja het volgende:
Jij kent haar wel, en haar band ook
In die band zingt ze niet of weinig, trouwens.
KT dinges ken ik niet
Waarom zou je de score willenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:38 schreef GLO het volgende:
En ik moet alweer weg. Maar niet nadat ik gezegd heb dat Hans Liberg, of je 'm nou wel of niet kunt luchten of zien (en ik ben de enige positivo hier, I know), een pianist is en dus álles met MUZ te maken heeft.
En dat ik de film Backbeat juist geweldig vind (en helemaal blij ben dat ik 'm onlangs voor een lousy 2 euro uit de ex-rentalbakken van een videotheek kon vissen). Er bestaa't trouwens ook nog een score van de film, dit terzijde
Later
Ik zei ook 'terzijde'...quote:
Eh, je kunt toch wel Engels verstaan? Of heb je een Duitse nasynchronisatie?quote:Ik heb de regio 4 dvd. Die is, in tegestelling tot wat de verkoopplaats zei, zonder ondertitels. Nou ja, het gaat toch om de muziek (en een beetje om Sheryl Lee)
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:30 schreef ranja het volgende:
En natuurlijk, de eerste keer dat je'm kijkt gaat het ook de historische feiten.
Oh op die fiets. Ik wist het de nulde keer alquote:
Hangt er vanaf hoeveel tijd er verstreken is sinds de eerste keerquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:12 schreef ranja het volgende:
Ja, is wel zo, maar ik denk wel dat de 2e keer Backbeat of 24 hour party people minder 'goh' en 'oh ja' momenten heeft
Ja, en hioe goed je geheugen isquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:30 schreef GLO het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel tijd er verstreken is sinds de eerste keer
OK, anders gezegd dan: wat is in godsnaam een Bennoquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Vanmiddag even 2 nieuwe Benno's gehaald waarvan ik er eentje in elkaar heb gezet
En dat brengt je totaal op wat? 10?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Vanmiddag even 2 nieuwe Benno's gehaald waarvan ik er eentje in elkaar heb gezet
Valt bij mij bij films altijd tegen. Ik word denk ik te veel overrompeld de eerste keer om goed overal op te letten. Het gebeurt me ook regelmatig, zeker bij subtoppers met doorsnee titels, dat ik pas halverwege een film merk dat ik 'm al eerder gezien hebquote:
Volgens mij mis ik ietsquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:51 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En dat brengt je totaal op wat? 10?
Grobbel heeft er pas 3.![]()
2 meter hoog CD-rek van IKEA. Goed voor ongeveer 160 CD's, geloof ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:49 schreef GLO het volgende:
[..]
OK, anders gezegd dan: wat is in godsnaam een Benno
Aha. Thanx.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:52 schreef Grobbel het volgende:
[..]
2 meter hoge CD-rek van IKEA. Goed voor ongeveer 160 CD's, geloof ik.
Ow ik kijk er ook zelden naar, maar toen ik ergens hoorde dat KT er zou komen heb ik gekeken...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:04 schreef ranja het volgende:
Nee, erg brits is ze.
En ik kijk nooit B&vD
Ik heb er nu 2 vood dvd's en 3 voor cd's. Maar de meeste cd's staan in andere soorten rekjes en houders. Ben pas onlangs begonnen met die Benno, toch best handig.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:51 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En dat brengt je totaal op wat? 10?
Grobbel heeft er pas 3.![]()
Ik heb zelfbouwkasten van Haaghuis Hof (soort goedkopere Lundia) met een diepte van 30 cm. Daarin passen twee rijen cd's achter elkaar op een plank. Achterste rij staand, voorste rij liggende stapels. Kan ik toch vlot alles vinden.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik doe niet aan Benno's, heb een inbouwkast van 2x1.5 meter en halve meter diep, en als je iets moet zoeken moet je niet al te veel haast hebben![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:08 schreef cafca het volgende:
Rolling Stones
Had je kunnen weten, peaceman, volgens mij hebben we het er nog over gehad adhv de hoes van Their Satanic Majesties Request een tijdje terug.... (was een mooie vervolgvraag geweest anders)quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:11 schreef belsen het volgende:
[..]
Op de trui van de pop rechtsonder.
Punt en vraag voor Cafca!
dat kan ik goed keuren GLO +1quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:22 schreef GLO het volgende:
Omdat hij op blote voeten loopt.
Omdat hij als enige zijn rechterbeen voor zet.
Omdat hij als enige een sigaret in zijn hand heeft.
Dat van dat rechterbeen klopt volgens mij niet, het had behalve de voorgaande die je genoemd hebt, ook te maken met het nummerbord van de witte Kever.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:22 schreef GLO het volgende:
Omdat hij op blote voeten loopt.
Omdat hij als enige zijn rechterbeen voor zet.
Omdat hij als enige een sigaret in zijn hand heeft.
Ja daar heb je gelijk in... bedacht het me te laat... maar toen was het al genoemd door jou...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Had je kunnen weten, peaceman, volgens mij hebben we het er nog over gehad adhv de hoes van Their Satanic Majesties Request een tijdje terug.... (was een mooie vervolgvraag geweest anders)
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:24 schreef Fransie het volgende:
[..]
Dat van dat rechterbeen klopt volgens mij niet, het had behalve de voorgaande die je genoemd hebt, ook te maken met het nummerbord van de witte Kever.
Beetje vergezocht allemaal, maar GLO had er 3quote:On the cover, the Beatles are walking across Abbey Road. Do their outfits look strange to you? Look closer. John is dressed in white, as the preacher. Ringo is dressed as pallbearer. Paul, who is out of step, barefoot, and holding a cigarette in his right hand when he is left-handed is obviously a corpse. And George, in denim, is dressed as the gravedigger. The Volkswagen Bug in the background has the license plate "28IF." At the album's release, Paul would have been 28 if he were alive (don't forget the nine month pregnancy). See that nice hearse on the street?
ok weer wat geleerd vanavondquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:32 schreef cafca het volgende:
[..]
[..]
Beetje vergezocht allemaal, maar GLO had er 3
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:32 schreef cafca het volgende:
en nu gauw die *%$(# Beatles site dichtklikken die valse Beatles deuntjes door mijn KT Tunstall heenspeelt![]()
Bop natuurlijk, maar dat zie ik dan maar als een typoquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Graham Nash met een kleurspoeling?
Of die natuurlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:09 schreef Berkery het volgende:
Gabba Gabba Hey!
Ook Berkery kent zijn klassiekersquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:09 schreef Berkery het volgende:
Gabba Gabba Hey!
Weer een typo?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:10 schreef cafca het volgende:
Dumb?
Zeker! Heb je m al lang?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:42 schreef cafca het volgende:
Ja, gaaf album he?
Ik heb ze in '96 gezien, maar toen hadden ze een acteur(of gewoon een roadie) die verkleed dat bord vasthield, en over het podium heen en weer rende.quote:
Vandaag gekocht ... enquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zeker! Heb je m al lang?
en is weer weg...
Dat was de tijd dat Joey zo pafferig was geworden hè? Was dat bord blijkbaar te zwaar voor 'm...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:20 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb ze in '96 gezien, maar toen hadden ze een acteur(of gewoon een roadie) die verkleed dat bord vasthield, en over het podium heen en weer rende.
De dame die ik zoek is een veelzijdig iemand, ik weet niet eens zeker of zingen haar voornaamste bezigheid is. Ze had ooit een eigen tv-show, bijvoorbeeld.quote:
he, net te laatquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Tracy Ullman?
Tracey Ullman danquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:44 schreef Berkery het volgende:
[..]
De dame die ik zoek is een veelzijdig iemand, ik weet niet eens zeker of zingen haar voornaamste bezigheid is. Ze had ooit een eigen tv-show, bijvoorbeeld.
Yesquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tracey Ullman dan
...en in dat eerste kwartier zit wel Isaac, maar niet Traceyquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik heb 'm ooit met een vriend van me gehuurd..na een kwartier teruggebracht en ingeruild voor een film met Macauley Culkin
dussss..
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
The Scorpions?
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:56 schreef thaleia het volgende:
Over the Scorpions gesproken: kende u deze al?
Duke Elington?quote:Op zondag 19 juni 2005 00:14 schreef Grobbel het volgende:
Je moet het echt naar binnen lepelen, zo te zien... Ik weet het antwoord wel, maar wil eigenlijk naar bed om te gaan slapen. Maar met zulke hints kan het nooit lang duren.
Ik ben al op zoek naar een foto van Bassiequote:Op zondag 19 juni 2005 00:14 schreef Grobbel het volgende:
Je moet het echt naar binnen lepelen, zo te zien... Ik weet het antwoord wel, maar wil eigenlijk naar bed om te gaan slapen. Maar met zulke hints kan het nooit lang duren.
Geef het antwoord maar, dan kan ik onder de douchequote:Op zondag 19 juni 2005 00:16 schreef Grobbel het volgende:
[..]
![]()
Nou neem ik nog Scrutinizers taak over ook.
quote:Op zondag 19 juni 2005 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben al op zoek naar een foto van Bassie![]()
Yeahquote:Op zondag 19 juni 2005 00:18 schreef Grobbel het volgende:
Count Basie.
Maar zoals aangegeven, ik ga nu wel naar bed toe.![]()
![]()
OK, Welke ex-Aziaat speelde op zijn gekleurde gitaar.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:18 schreef Grobbel het volgende:
Count Basie.
Maar zoals aangegeven, ik ga nu wel naar bed toe.![]()
![]()
edit: scratch that, geef het punt en de vraag maar aan Fransie. Probleem opgelost.
Nopequote:Op zondag 19 juni 2005 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Uzumaki_Naruto?
nopequote:Op zondag 19 juni 2005 00:41 schreef lubje25 het volgende:
Geen idee-verkapte TVP- Jimi Hendrix?
hmm, klinkt goed.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Het heeft iets met de band Japan te maken zeker?
oh ja, dat is hem!quote:Op zondag 19 juni 2005 00:52 schreef Berkery het volgende:
Oja. Red Guitar van David Sylvian.
Moet je Berkery wel een punt gevenquote:
Of jij?quote:Op zondag 19 juni 2005 02:02 schreef brother52 het volgende:
Doe je dan ook meteen een nieuwe vraag??
Oh, niet goed gelezen. Ik dacht welke 5 nog meer...quote:Op zondag 19 juni 2005 02:30 schreef brother52 het volgende:
FoR was erg goed, ik heb een verslagje in deel 4 van het FoR topic neergezet.
Maar als je weet dat ik naar FoR geweest ben, waarom staat die dan niet in je lijstje??
Hmm... OK, nieuwe poging:quote:Je hebt er nu trouwens nog 1 goed.
Ik woon wel in de randstad, heb een vrij brede muzieksmaak maar houd niet van dance (uitzonderingen daargelaten natuurlijk)
Kijk, dat is nog 's een hintquote:Op zondag 19 juni 2005 02:52 schreef brother52 het volgende:
Nu ga je weer terug naar 2
1 festival is trouwens in het buitenland.
Ja maar dit heeft niks meer met muziektriviakennis te maken, dit is gewoon een gokspelletje waarbij het alleen helpt als ik je goed zou kennen - en dat is niet het geval...quote:
Ja die klopte niet, dat had ik iig doorquote:Je hebt er nu weer 3 goed. Je hebt er verstandig aan gedaan om DOA eruit te halen.
Inderdaad, alleen het feit al dat ik ben natgegooid door Ozzyquote:
AAAARRRGGGHHH ik word gekquote:Op zondag 19 juni 2005 03:12 schreef brother52 het volgende:
Uhm, volgens mij ben je de draad echt kwijt, je had er net 3 goed, en wisselt er 3 zodat je nu weer op 2 zit.
Parkpop is trouwens op dezelfde dag al Rockin' Park en Graspop.
Ik heb van de festivals in Nederland alle goede namen al langs zien komen, nu alleen nog samen in 1 lijstje
En ik ga naar de belgische tegenhanger van pinkpop misschien heb je er wat aan
Ik kreeg zelfs een fles water van 'mquote:Op zondag 19 juni 2005 03:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen het feit al dat ik ben natgegooid door Ozzy![]()
Iets zegt mij dat jullie niet achteraan stondenquote:Op zondag 19 juni 2005 03:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs een fles water van 'm
GLO+1quote:Op zondag 19 juni 2005 03:20 schreef GLO het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jullie niet achteraan stonden![]()
Nou, vooruit, nog 1 keertje dan:quote:Op zondag 19 juni 2005 03:21 schreef brother52 het volgende:
Je zit nu weer op 3 tegenwoordig is het Rock Werchter
Ik zal je nog een beetje helpen, ik zoek:
2 meerdaagse festivals (Die heb je al)
2 metal festivals (FoR heb je al)
1 Festival dat op dezelfde dag is als Graspop
quote:Op zondag 19 juni 2005 03:28 schreef GLO het volgende:
[..]
Nou, vooruit, nog 1 keertje dan:
Lowlands
Rock Werchter
Fields Of Rock
Wâldrock
Rockin' Park
Voor 66,6 % goedquote:Op zondag 19 juni 2005 03:36 schreef brother52 het volgende:
Iets met On Death geloof ik, maar waar die P voor staat, geen enkel idee
Het was een hint...quote:Op zondag 19 juni 2005 03:41 schreef brother52 het volgende:
Ja, nu die andere 33,3% nog.
Op het eerste gezicht misschien, maar POD is een gristelijke band... dit is hint nummer tweequote:POD is trouwens ook wel een leuke verwijzing naar ozzy Prince Of Darkness
Dat ze gristelijk zijn wist ik, dan maar iets uit de bijbel met een P verzinnen, Petrus on Deathquote:Op zondag 19 juni 2005 03:44 schreef GLO het volgende:
[..]
Het was een hint...
[..]
Op het eerste gezicht misschien, maar POD is een gristelijke band... dit is hint nummer twee
quote:Op zondag 19 juni 2005 03:55 schreef brother52 het volgende:
Ah, tuurlijk, Payable on death
Als je zo gaat beginnen kan ik elke keer als ik een punt haal mijn nick veranderen.quote:
Het was eens maar nooit weerquote:Op zondag 19 juni 2005 04:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je zo gaat beginnen kan ik elke keer als ik een punt haal mijn nick veranderen.![]()
Ja, dat is toch een onderdeel van het proces?quote:Op zondag 19 juni 2005 04:21 schreef GLO het volgende:
Mag dat ook over dromen zijn?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Ro-d-ys – Sleep, Sleep, Sleep Supertramp – Dreamer CCC Inc. – Slaapliedje The Mamas & The Papas – California Dreamin’ Mama Cass – Dream A Little Dream Of Me Depeche Mode – Dreaming Of Me Ivy Green – Dreaming Of You Sweet Sensation – Sad Sweet Dreamer Marco Borsato – Dromen Zijn Bedrog Marco Borsato – Slaap Maar |
Ach, better safe than sorryquote:Op zondag 19 juni 2005 04:41 schreef brother52 het volgende:
![]()
GLO +1
Door je antwoord heb ik ineens slaap gekregenik ga zo maar eens naar bed denk ik.
enter sandman had ik wel goed gerekend
quote:
quote:Vader is een hypocriet
Vader is een nul
Vader is er enkel en alleen maar voor de centen
En de rest is flauwekul
Ik moet telkens denken aan Rock 'n Roll Nigger van Patti Smith...quote:Op zondag 19 juni 2005 04:55 schreef GLO het volgende:
[..]Neleos
Voor jou, een andere nachtbraker of de ochtendploeg dit stukkie anti-vaderdagtekst om thuis te brengen (lees: titel + uitv. te noemen)
[..]
Ik nietquote:Op zondag 19 juni 2005 05:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik moet telkens denken aan Rock 'n Roll Nigger van Patti Smith...
Nahja...![]()
Zeker een goed nummer ja.quote:
Me too... laterquote:Op zondag 19 juni 2005 05:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zeker een goed nummer ja.
Maar ik moet morgen nog vaderdag-achtige dingen doen. Dus ik ben+
=
![]()
Da's op een mooie Pinksterdag. Uitvoerenden: Leen Jongewaard en Dingesquote:Op zondag 19 juni 2005 04:55 schreef GLO het volgende:
[..]Neleos
Voor jou, een andere nachtbraker of de ochtendploeg dit stukkie anti-vaderdagtekst om thuis te brengen (lees: titel + uitv. te noemen)
[..]
ik heb de cadeau's allemaal al uitgepakt.quote:Op zondag 19 juni 2005 09:23 schreef Gambolputty het volgende:
Ik kom nooit op die andere naam maar moet nu ook ff zelfgekleide stropdassen gaan uitpaken enzo..
Ja, anders was hij in 1 keer geraden.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:19 schreef peaceman het volgende:
Wel ontbijt op bed en een cadeautje en geen vader zijn!
Nogal moeite met de vraag van Brother zag ik GLO? Die heeft vast gewacht tot ik offline was... had m wel geweten!
Flauw zeg....quote:
Je zei zonet ja op de opmerking dat je gewacht had, dat is flauw, verder wil ik er geen woorden aan vuil maken, maar ik vind dat niet echt fair, that's all en dat punt is GLO van harte gegund, hij kon er wel 1tje gebruikenquote:Op zondag 19 juni 2005 11:32 schreef brother52 het volgende:
Je had natuurlijk ook later naar bed kunnen gaan
Gezien het feit dat ik pas om een uur of 2 in het topic zat, en vrij snel die vraag gesteld heb, kun je wel opmaken dat die ja niet serieus bedoeld is.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je zei zonet ja op de opmerking dat je gewacht had, dat is flauw, verder wil ik er geen woorden aan vuil maken, maar ik vind dat niet echt fair, that's all en dat punt is GLO van harte gegund, hij kon er wel 1tje gebruiken![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 11:57 schreef Prep2Fight het volgende:
Heerlijk duurt het langst en Ja Zuster, Nee Zuster was ook een musical? (weet ik niet)
Annie MG Schmidt heeft mij altijd wel geboeid op een of andere manier.
Nou ja, de vraag is of je ze mag lastig vallen op Vaderdag.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:01 schreef Prep2Fight het volgende:
Meer weet ik er niet eigenlijk![]()
Aan je ouders mag je geen raad vragen he, dus ja![]()
Nou, laat dan maar horen.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:15 schreef Prep2Fight het volgende:
owja, tis vaderdag, helemaal vergeten
Ja, dat mag ik wel..Ik heb het gevraagd en weet er nu nog 3
Nee, dat vind ik cheatenquote:
Dan geef ik de anderen tot half 1 anders gaat het punt naar jou.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:20 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik cheaten
ik zeg het wel in anagrammen:
EVETODT
M
ENNB
Dat was een van haar toneelstukken, dus geen musical.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:25 schreef Prep2Fight het volgende:
Er valt een traan op de tompoes
It's a shame...quote:Op zondag 19 juni 2005 12:29 schreef Berkery het volgende:
Ik ben niet echt thuis in mevrouw Schmidt d'r werk![]()
Oohquote:Op zondag 19 juni 2005 12:29 schreef belsen het volgende:
Dat was een van haar toneelstukken, dus geen musical.
Preciesquote:Op zondag 19 juni 2005 12:38 schreef Berkery het volgende:
Rufus Wainwright?
...dus als je maar vaak genoeg 'Rufus Wainwright' roept krijg je vanzelf een keer een puntquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:59 schreef Berkery het volgende:
Rufus Wainwright?
Zo kan het ookquote:Op zondag 19 juni 2005 12:42 schreef Berkery het volgende:
RIep ik gisteren ook al:
[..]
...dus als je maar vaak genoeg 'Rufus Wainwright' roept krijg je vanzelf een keer een punt![]()
En Ranja heeft zijn zus al eens gevraagd.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:43 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Zo kan het ook![]()
Ik had vorige week zn pa.. nou volgende week zijn moeder
quote:Op zondag 19 juni 2005 13:15 schreef peaceman het volgende:
Men at work?
Edit: het nummer is Down under volgens mij... Tony David is een australiër...
Gefeliciteerd met je 100e punt trouwens.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:21 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
peaceman + 1
Ik zit al een tijdje te broeden op een vraag over de opkomstmuziekjes van darters, misschien stel ik 'm ook wel een keer![]()
Dank je wel!quote:Op zondag 19 juni 2005 13:33 schreef belsen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je 100e punt trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |