Ik moet telkens denken aan Rock 'n Roll Nigger van Patti Smith...quote:Op zondag 19 juni 2005 04:55 schreef GLO het volgende:
[..]Neleos
Voor jou, een andere nachtbraker of de ochtendploeg dit stukkie anti-vaderdagtekst om thuis te brengen (lees: titel + uitv. te noemen)
[..]
Ik nietquote:Op zondag 19 juni 2005 05:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik moet telkens denken aan Rock 'n Roll Nigger van Patti Smith...
Nahja...![]()
Zeker een goed nummer ja.quote:
Me too... laterquote:Op zondag 19 juni 2005 05:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zeker een goed nummer ja.
Maar ik moet morgen nog vaderdag-achtige dingen doen. Dus ik ben+
=
![]()
Da's op een mooie Pinksterdag. Uitvoerenden: Leen Jongewaard en Dingesquote:Op zondag 19 juni 2005 04:55 schreef GLO het volgende:
[..]Neleos
Voor jou, een andere nachtbraker of de ochtendploeg dit stukkie anti-vaderdagtekst om thuis te brengen (lees: titel + uitv. te noemen)
[..]
ik heb de cadeau's allemaal al uitgepakt.quote:Op zondag 19 juni 2005 09:23 schreef Gambolputty het volgende:
Ik kom nooit op die andere naam maar moet nu ook ff zelfgekleide stropdassen gaan uitpaken enzo..
Ja, anders was hij in 1 keer geraden.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:19 schreef peaceman het volgende:
Wel ontbijt op bed en een cadeautje en geen vader zijn!
Nogal moeite met de vraag van Brother zag ik GLO? Die heeft vast gewacht tot ik offline was... had m wel geweten!
Flauw zeg....quote:
Je zei zonet ja op de opmerking dat je gewacht had, dat is flauw, verder wil ik er geen woorden aan vuil maken, maar ik vind dat niet echt fair, that's all en dat punt is GLO van harte gegund, hij kon er wel 1tje gebruikenquote:Op zondag 19 juni 2005 11:32 schreef brother52 het volgende:
Je had natuurlijk ook later naar bed kunnen gaan
Gezien het feit dat ik pas om een uur of 2 in het topic zat, en vrij snel die vraag gesteld heb, kun je wel opmaken dat die ja niet serieus bedoeld is.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je zei zonet ja op de opmerking dat je gewacht had, dat is flauw, verder wil ik er geen woorden aan vuil maken, maar ik vind dat niet echt fair, that's all en dat punt is GLO van harte gegund, hij kon er wel 1tje gebruiken![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 11:57 schreef Prep2Fight het volgende:
Heerlijk duurt het langst en Ja Zuster, Nee Zuster was ook een musical? (weet ik niet)
Annie MG Schmidt heeft mij altijd wel geboeid op een of andere manier.
Nou ja, de vraag is of je ze mag lastig vallen op Vaderdag.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:01 schreef Prep2Fight het volgende:
Meer weet ik er niet eigenlijk![]()
Aan je ouders mag je geen raad vragen he, dus ja![]()
Nou, laat dan maar horen.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:15 schreef Prep2Fight het volgende:
owja, tis vaderdag, helemaal vergeten
Ja, dat mag ik wel..Ik heb het gevraagd en weet er nu nog 3
Nee, dat vind ik cheatenquote:
Dan geef ik de anderen tot half 1 anders gaat het punt naar jou.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:20 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik cheaten
ik zeg het wel in anagrammen:
EVETODT
M
ENNB
Dat was een van haar toneelstukken, dus geen musical.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:25 schreef Prep2Fight het volgende:
Er valt een traan op de tompoes
It's a shame...quote:Op zondag 19 juni 2005 12:29 schreef Berkery het volgende:
Ik ben niet echt thuis in mevrouw Schmidt d'r werk![]()
Oohquote:Op zondag 19 juni 2005 12:29 schreef belsen het volgende:
Dat was een van haar toneelstukken, dus geen musical.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |