Ik heb ze in '96 gezien, maar toen hadden ze een acteur(of gewoon een roadie) die verkleed dat bord vasthield, en over het podium heen en weer rende.quote:
Vandaag gekocht ... enquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zeker! Heb je m al lang?
en is weer weg...
Dat was de tijd dat Joey zo pafferig was geworden hè? Was dat bord blijkbaar te zwaar voor 'm...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:20 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb ze in '96 gezien, maar toen hadden ze een acteur(of gewoon een roadie) die verkleed dat bord vasthield, en over het podium heen en weer rende.
De dame die ik zoek is een veelzijdig iemand, ik weet niet eens zeker of zingen haar voornaamste bezigheid is. Ze had ooit een eigen tv-show, bijvoorbeeld.quote:
he, net te laatquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Tracy Ullman?
Tracey Ullman danquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:44 schreef Berkery het volgende:
[..]
De dame die ik zoek is een veelzijdig iemand, ik weet niet eens zeker of zingen haar voornaamste bezigheid is. Ze had ooit een eigen tv-show, bijvoorbeeld.
Yesquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tracey Ullman dan
...en in dat eerste kwartier zit wel Isaac, maar niet Traceyquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik heb 'm ooit met een vriend van me gehuurd..na een kwartier teruggebracht en ingeruild voor een film met Macauley Culkin
dussss..
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
The Scorpions?
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:56 schreef thaleia het volgende:
Over the Scorpions gesproken: kende u deze al?
Duke Elington?quote:Op zondag 19 juni 2005 00:14 schreef Grobbel het volgende:
Je moet het echt naar binnen lepelen, zo te zien... Ik weet het antwoord wel, maar wil eigenlijk naar bed om te gaan slapen. Maar met zulke hints kan het nooit lang duren.
Ik ben al op zoek naar een foto van Bassiequote:Op zondag 19 juni 2005 00:14 schreef Grobbel het volgende:
Je moet het echt naar binnen lepelen, zo te zien... Ik weet het antwoord wel, maar wil eigenlijk naar bed om te gaan slapen. Maar met zulke hints kan het nooit lang duren.
Geef het antwoord maar, dan kan ik onder de douchequote:Op zondag 19 juni 2005 00:16 schreef Grobbel het volgende:
[..]
![]()
Nou neem ik nog Scrutinizers taak over ook.
quote:Op zondag 19 juni 2005 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben al op zoek naar een foto van Bassie![]()
Yeahquote:Op zondag 19 juni 2005 00:18 schreef Grobbel het volgende:
Count Basie.
Maar zoals aangegeven, ik ga nu wel naar bed toe.![]()
![]()
OK, Welke ex-Aziaat speelde op zijn gekleurde gitaar.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:18 schreef Grobbel het volgende:
Count Basie.
Maar zoals aangegeven, ik ga nu wel naar bed toe.![]()
![]()
edit: scratch that, geef het punt en de vraag maar aan Fransie. Probleem opgelost.
Nopequote:Op zondag 19 juni 2005 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Uzumaki_Naruto?
nopequote:Op zondag 19 juni 2005 00:41 schreef lubje25 het volgende:
Geen idee-verkapte TVP- Jimi Hendrix?
hmm, klinkt goed.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Het heeft iets met de band Japan te maken zeker?
oh ja, dat is hem!quote:Op zondag 19 juni 2005 00:52 schreef Berkery het volgende:
Oja. Red Guitar van David Sylvian.
Moet je Berkery wel een punt gevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |