Ow ik kijk er ook zelden naar, maar toen ik ergens hoorde dat KT er zou komen heb ik gekeken...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:04 schreef ranja het volgende:
Nee, erg brits is ze.
En ik kijk nooit B&vD
Ik heb er nu 2 vood dvd's en 3 voor cd's. Maar de meeste cd's staan in andere soorten rekjes en houders. Ben pas onlangs begonnen met die Benno, toch best handig.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:51 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En dat brengt je totaal op wat? 10?
Grobbel heeft er pas 3.![]()
Ik heb zelfbouwkasten van Haaghuis Hof (soort goedkopere Lundia) met een diepte van 30 cm. Daarin passen twee rijen cd's achter elkaar op een plank. Achterste rij staand, voorste rij liggende stapels. Kan ik toch vlot alles vinden.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik doe niet aan Benno's, heb een inbouwkast van 2x1.5 meter en halve meter diep, en als je iets moet zoeken moet je niet al te veel haast hebben![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:08 schreef cafca het volgende:
Rolling Stones
Had je kunnen weten, peaceman, volgens mij hebben we het er nog over gehad adhv de hoes van Their Satanic Majesties Request een tijdje terug.... (was een mooie vervolgvraag geweest anders)quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:11 schreef belsen het volgende:
[..]
Op de trui van de pop rechtsonder.
Punt en vraag voor Cafca!
dat kan ik goed keuren GLO +1quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:22 schreef GLO het volgende:
Omdat hij op blote voeten loopt.
Omdat hij als enige zijn rechterbeen voor zet.
Omdat hij als enige een sigaret in zijn hand heeft.
Dat van dat rechterbeen klopt volgens mij niet, het had behalve de voorgaande die je genoemd hebt, ook te maken met het nummerbord van de witte Kever.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:22 schreef GLO het volgende:
Omdat hij op blote voeten loopt.
Omdat hij als enige zijn rechterbeen voor zet.
Omdat hij als enige een sigaret in zijn hand heeft.
Ja daar heb je gelijk in... bedacht het me te laat... maar toen was het al genoemd door jou...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Had je kunnen weten, peaceman, volgens mij hebben we het er nog over gehad adhv de hoes van Their Satanic Majesties Request een tijdje terug.... (was een mooie vervolgvraag geweest anders)
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:24 schreef Fransie het volgende:
[..]
Dat van dat rechterbeen klopt volgens mij niet, het had behalve de voorgaande die je genoemd hebt, ook te maken met het nummerbord van de witte Kever.
Beetje vergezocht allemaal, maar GLO had er 3quote:On the cover, the Beatles are walking across Abbey Road. Do their outfits look strange to you? Look closer. John is dressed in white, as the preacher. Ringo is dressed as pallbearer. Paul, who is out of step, barefoot, and holding a cigarette in his right hand when he is left-handed is obviously a corpse. And George, in denim, is dressed as the gravedigger. The Volkswagen Bug in the background has the license plate "28IF." At the album's release, Paul would have been 28 if he were alive (don't forget the nine month pregnancy). See that nice hearse on the street?
ok weer wat geleerd vanavondquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:32 schreef cafca het volgende:
[..]
[..]
Beetje vergezocht allemaal, maar GLO had er 3
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:32 schreef cafca het volgende:
en nu gauw die *%$(# Beatles site dichtklikken die valse Beatles deuntjes door mijn KT Tunstall heenspeelt![]()
Bop natuurlijk, maar dat zie ik dan maar als een typoquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Graham Nash met een kleurspoeling?
Of die natuurlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:09 schreef Berkery het volgende:
Gabba Gabba Hey!
Ook Berkery kent zijn klassiekersquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:09 schreef Berkery het volgende:
Gabba Gabba Hey!
Weer een typo?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:10 schreef cafca het volgende:
Dumb?
Zeker! Heb je m al lang?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:42 schreef cafca het volgende:
Ja, gaaf album he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |