Ze zijn nog steeds goed hoor....quote:
De frustratie groeit in huize Peaceman :0quote:
2 keer net te laat is jammer.... klote is ronduit die site van ticketservice!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:37 schreef Gambolputty het volgende:
De frustratie groeit in huize Peaceman :0
Daar doe ik ook niet aan, ik ga alleen nog maar naar concerten waar ik rustig kaarten voor kan krijgen. Bij de rest loopt toch punbliek dat ik niet kan luchten of zien.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
2 keer net te laat is jammer.... klote is ronduit die site van ticketservice!![]()
Overrbelast of qua ergonomie? Of heb je al 3x betaald zonder een bevestiging te krijgenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
2 keer net te laat is jammer.... klote is ronduit die site van ticketservice!![]()
Overbelast.... al die klote handelaren zijn de normale mensen voor natuurlijk...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:43 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Overrbelast of qua ergonomie? Of heb je al 3x betaald zonder een bevestiging te krijgen
Wat gaat er dan nu in de voorverkoop?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Overbelast.... al die klote handelaren zijn de normale mensen voor natuurlijk...
en idd net als bij Madness... KUTZOOI!
Ah, de "Er zijn op dit moment te veel gebruikers voor dit evenement. Probeer het over een paar minuten nog eens."-melding bedoel je. Mooi systeem. Had de postbank ook, kreeg je de tip: doe uw thuisbankierzaken NIET 's avonds of in het weekend.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Overbelast.... al die klote handelaren zijn de normale mensen voor natuurlijk...
en idd net als bij Madness... KUTZOOI!
Precies!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:49 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ah, de "Er zijn op dit moment te veel gebruikers voor dit evenement. Probeer het over een paar minuten nog eens."-melding bedoel je. Mooi systeem. Had de postbank ook, kreeg je de tip: doe uw thuisbankierzaken NIET 's avonds of in het weekend.![]()
Of je zet een fatsoenlijk gedimensioneerd systeem neer, mijn tip
Waarvoor dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:14 schreef peaceman het volgende:
Ik ken de Backbeat CD niet![]()
Heb 1e rang kaartjes... geen staanplaatsen helaas.![]()
Oeh!quote:the Backbeat Band played one confirmed "gig" during their time together: a blink-and-you-missed-it stage appearance at the MTV Movie Awards on June 10, 1994.
quote:
TSE, had je mijn reactie op 'judas' nog gelezen?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:Ik heb om 10.00 precies de kaarten bemachtigd!
Maar ja, da's ook niet zo moeilijk hier in Ede...
Ja, maar ik blijf het jammer vinden...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:36 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
TSE, had je mijn reactie op 'judas' nog gelezen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |