quote:
TSE, had je mijn reactie op 'judas' nog gelezen?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:Ik heb om 10.00 precies de kaarten bemachtigd!
Maar ja, da's ook niet zo moeilijk hier in Ede...
Ja, maar ik blijf het jammer vinden...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:36 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
TSE, had je mijn reactie op 'judas' nog gelezen?![]()
Leg uit.. jammer dat je geen email in je prof hebt, anders had ik het je gemaild.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, maar ik blijf het jammer vinden...
Moet ik dat uitleggen?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:46 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Leg uit.. jammer dat je geen email in je prof hebt, anders had ik het je gemaild.
Dat hou je toch altijd. Ook in de Movie-trivia.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Moet ik dat uitleggen?Ik vind het jammer dat er valsgespeeld wordt. Lijkt me duidelijk...
Ligt aan jouquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:54 schreef Grobbel het volgende:
Als mensen de foto al niet herkennen, dan zie ik niet echt de toegevoegde waarde in van een hint die aangeeft dat diezelfde onherkenbare foto is gebruikt voor haar eerste single. Maar dat kan ook aan mij liggen.
Oe, slinks. Vooral dat laatste.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:00 schreef ranja het volgende:
[..]
Ligt aan jouDe toegevoegde waarde zou m.i. liggen is dat je weet dat het geen album-foto is en dat ze in een band zit of zat.
Okay. Maarre, geniet ze enige mainstream bekendheid, of is dit weer zo'n obscure artieste die je eerder bij toeval ooit zou kunnen tegenkomen?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:00 schreef ranja het volgende:
Het is trouwens niet de 1e single van het album. Dat is geen hint maar je zei het gewoon verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |