Indeed..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:43 schreef GekkeMat het volgende:
Zo te horen ist ook helemaal niet goed voor jou
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:42 schreef Zep_Leddelin het volgende:
zo ik loop zo chill bier te drinken op straat he ! komt in een keer me pa EN me maa gewoon gvd naar me toe om me naar huis te nemen :S:S:S wtf ik bedoel voor me matties he. keeeenker wtf kenker
die tiefushoer heeft het nu gedaan ik heb gezegd als ze dat nog 1 keer flikken dat ik het huis affik:( :R :R
tiefudakl
Tijd voor een bootcamp denk ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:42 schreef Zep_Leddelin het volgende:
zo ik loop zo chill bier te drinken op straat he ! komt in een keer me pa EN me maa gewoon gvd naar me toe om me naar huis te nemen :S:S:S wtf ik bedoel voor me matties he. keeeenker wtf kenker
die tiefushoer heeft het nu gedaan ik heb gezegd als ze dat nog 1 keer flikken dat ik het huis affik:( :R :R
tiefudakl
Aaaargh, je bent me voorquote:
Op overlast door dronkenschap staat een boete hoor...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:46 schreef Zep_Leddelin het volgende:
het is toch mijn leven ja toch als ik bier wil drinken doe ik dat toch tis gvd vakantei :S :S![]()
Dit is niet serieus toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:42 schreef Zep_Leddelin het volgende:
tiefudakl
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:48 schreef mordradead het volgende:
dat krijg je he, als je 4 bent
Idd, na je 16e niet meer.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:46 schreef Xtreem het volgende:
Op je 11e is alcohol schadelijk.
We maken een deal. Als jij 3 zinnen zonder fouten en zonder scheldwoorden kunt schrijven, blijf ik wegquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:48 schreef Zep_Leddelin het volgende:
ga uit me topic joh vieze trol
Over 5 jaar is-ie die opmerking al lang weer vergetenquote:
Nee, want je mag na dit topic vast niet meer wegquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:50 schreef Zep_Leddelin het volgende:
mooi dat ik vanvaond lekker ga zuipen tiefusushhhoer
Dat lijkt mij een briljant plan. Ik kijk er al naar uit als jij dit topic verlaat. Tot ziens, homo.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
We maken een deal. Als jij 3 zinnen zonder fouten en zonder scheldwoorden kunt schrijven, blijf ik weg
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, deze zocht ikquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:50 schreef kLowJow het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bier. [14.gif].
Gefeliciteerd.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:42 schreef Zep_Leddelin het volgende:
wtf ik bedoel voor me matties he. keeeenker wtf kenker
Bierquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:46 schreef Zep_Leddelin het volgende:
het is toch mijn leven ja toch als ik bier wil drinken doe ik dat toch tis gvd vakantei :S :S![]()
Vanuit mijn perspectief is dit een scheldwoord.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:50 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een briljant plan. Ik kijk er al naar uit als jij dit topic verlaat. Tot ziens, homo.
Hij mag nog even blijvenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:50 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een briljant plan. Ik kijk er al naar uit als dat jij dit deze topic verlaat. Tot ziens, homo.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:52 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
BierJij ?
Je mag blij zijn als je appelsap krijgt
quote:het is toch mijn leven ja toch als ik bier wil drinken doe ik dat toch tis gvd vakantei :S :S
quote:ga uit me topic joh vieze trol
quote:mooi dat ik vanvaond lekker ga zuipen tiefusushhhoer
Je zit nu zeker met 3 klasgenootjes achter de computer... Helemaal hard lachen om hoe stoer je wel niet kunt typen en anderen uitschelden en zo... Kansloos. Al helemaal omdat je dus geen bier durft te drinken waar je moeder bij is.quote:Dat lijkt mij een briljant plan. Ik kijk er al naar uit als jij dit topic verlaat. Tot ziens, homo.
Hallo, dat jij nou zo'n kleine lul hebt dat je hem in een mier krijgt, wil nog niet zeggen dat iedereen zo slecht bedeeld isquote:
Ik moest hard lachenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hallo, dat jij nou zo'n kleine lul hebt dat je hem in een mier krijgt, wil nog niet zeggen dat iedereen zo slecht bedeeld is
Om nog maar niet te spreken over de interpunctie.quote:
jij bent niet Bier waardigquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:42 schreef Zep_Leddelin het volgende:
tiefudakl
das kennnnnkerduuuurquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:04 schreef ernie09 het volgende:
Geen Smirnoff meer?
ben jij de leukste thuis?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hallo, dat jij nou zo'n kleine lul hebt dat je hem in een mier krijgt, wil nog niet zeggen dat iedereen zo slecht bedeeld is
Pas op dat je je vingers niet brandquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:42 schreef Zep_Leddelin het volgende:
me pa EN me maa gewoon gvd naar me toe om me naar huis te nemen :S:S:S wtf ik bedoel voor me matties he. keeeenker wtf kenker
tiefudakl
je bedoelt, die heeft mams ook afgepakt?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:05 schreef Zep_Leddelin het volgende:
das kennnnnkerduuuur
Whehehehequote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:08 schreef ernie09 het volgende:
[..]
je bedoelt, die heeft mams ook afgepakt?![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:11 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
In de rest van de wereld niet dude.
Je begint in de buurt te komen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:11 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat het bier je gevoel voor humor heeft aangetast.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:11 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
aan wat? appelsientje?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:16 schreef Zep_Leddelin het volgende:
kennnkeere ik ga vanavond me KAPOTZUIPEN EN ALS ME MODER ZEURT KAN ZE HET KRIJGEN !!!@
Niets is bij jou als grap bedoeld toch? Ik kan er namelijk nooit om lachen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat het bier je gevoel voor humor heeft aangetast.
en nee, dat was NIET grappig bedoeld
Geef het haar! Oh ja! Ja!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:16 schreef Zep_Leddelin het volgende:
kennnkeere ik ga vanavond me KAPOTZUIPEN EN ALS ME MODER ZEURT KAN ZE HET KRIJGEN !!!@
Veel beloven weinig geven...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:16 schreef Zep_Leddelin het volgende:
wat ben jij een sukkel zeg. Of je post voor de grap als een achterlijke TBS;er of je bent echt zo kansloosquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:16 schreef Zep_Leddelin het volgende:
Je post toch wel wat foto's he? vanaf de lucifer tot het ziekenhuis svp.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:16 schreef Zep_Leddelin het volgende:
Grappig, dat dacht ik ook toen ik de OP voor het eerst las.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:17 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
Niets is bij jou als grap bedoeld toch? Ik kan er namelijk nooit om lachen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:18 schreef Mikkie het volgende:
Jongetje, je pubert. Ga slapen ofzo.
Damn, jij drinkt al bier, poe poe ben jij even stoer.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:17 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
Niets is bij jou als grap bedoeld toch? Ik kan er namelijk nooit om lachen.
wodka sukkelquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:21 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Damn, jij drinkt al bier, poe poe ben jij even stoer.
Trouwens bier is voor MIETJES.
Drink dan whisky voor een beetje respect.
Ja je hebt gelijk, als je geen wodka drinkt ben je een sukkel, en wodka is stoerder dan bierquote:
precies toen ik dit las zeiden ze op TV dat voetbal een homosport isquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
Je kan ook een andere manier tegen je mama zeggen dat je homo bent hoor.....
Dat is bacardi, tiefusmongool.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:25 schreef Spuit het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, als je geen wodka drinkt ben je een sukkel, en wodka is stoerder dan bier![]()
bReEzAhhSleT![]()
Wodka is voor shag rokende paupers.quote:
Tja, een rasmongool weet dat niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:27 schreef mordradead het volgende:
bacardi, smirnoff... what's the difference?
Weinig het is beiden smakloze Alcohol + Water niet meer niet minderquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:27 schreef mordradead het volgende:
bacardi, smirnoff... what's the difference?
dankje voor de tip, na 4 jaar achter de bar wist ik dit nog niet...quote:
Je praat wel aardig over jezelf zeg.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:28 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
Tja, een rasmongool weet dat niet.
Kom je daar nu pas achter?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:32 schreef MrX1982 het volgende:
Een goede maatschappij begint bij de jeugd.
Dat gaat niet goedkomen![]()
* Xtreem mompelt iets over chemische castratie en een systeem vergelijkbaar met een rijbewijsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:32 schreef MrX1982 het volgende:
Nee idd ... als die lui hier de boel moeten gaan regelen .... shit dan zitten er over 20 jaar Wiggers en lonsdalers in de tweede kamer. Als ze die dan al niet hebben omgedoopt tot "Da 2e chill room je weet tog?"quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:32 schreef MrX1982 het volgende:
Ik hoop soms dat het allemaal wel goed komt maar als je dit soort threads leest springen de tranen in mijn ogen van het lachenquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:26 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
[..]
precies toen ik dit las zeiden ze op TV dat voetbal een homosport is![]()
Gelijk doenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
* Xtreem mompelt iets over chemische castratie en een systeem vergelijkbaar met een rijbewijs
Tsja tegenwoordig zijn kinderen de baas over de ouders.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:36 schreef Xtreem het volgende:
* Xtreem mompelt iets over chemische castratie en een systeem vergelijkbaar met een rijbewijs
Dure oplossing met weinig resultaatquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Tsja tegenwoordig zijn kinderen de baas over de ouders.
Heropvoedingskampen pleit ik voor. TS mag als proefpersoon dienen![]()
Welkom op het VMBOquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:39 schreef btb het volgende:
Ik vraag me af hoe oud de topic starter eigenlijk is, lichamelijk dan. Geestelijk zal het een jaar of 11 zijn. Je zal zo'n persoon als werkgever voor je hebben staan![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:40 schreef Xtreem het volgende:
Dure oplossing met weinig resultaat
[afbeelding]
Daar hebben ze toch Polen voor uitgevondenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:42 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ho ho ho, niks tegen het VMBO.
het is de bedoeling dat mijn tuin later ook nog geharkt wordt
Ja daar zijn de allochtonen voorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch Polen voor uitgevonden
Kijkend naar jouw ondertitel: Omstreden? absoluut. Onhaalbaar? No way.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Spijker op de kop alleen politiek omstreden. Maar het idee is wel goed![]()
Nee, dat zie je verkeerd. Allochtonen bestaan niet als zodanig. Je hebt Westerse allochtonen, zoals polen, die werkenquote:
De turken welquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Allochtonen bestaan niet als zodanig. Je hebt Westerse allochtonen, zoals polen, die werken
en je hebt niet-westerse allochtonen die werken niet.
Het is onhaalbaar in het Nederlandse politieke klimaat. Als oplossing an sich is het niet onhaalbaar natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:45 schreef Xtreem het volgende:
Kijkend naar jouw ondertitel: Omstreden? absoluut. Onhaalbaar? No way.
Zielig...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:42 schreef Zep_Leddelin het volgende:
tiefudakl
Nu ken ik toevallig wat mensen bij een onafhankelijke, niet populistische politieke organisatiequote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is onhaalbaar in het Nederlandse politieke klimaat. Als oplossing an sich is het niet onhaalbaar natuurlijk.
Hadden we maar politici met lef in dit land![]()
Ja, euh, laat mij even fijn groepen over 1 kam scherenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:47 schreef Dauthi het volgende:
[..]
De turken welen sommige marrokanen werken ook
dus euh tja...
Nu mijn beurt om te quotenquote:
Nee, hij is een mongool, tiefusmongoolquote:Zep_Leddelin is een stoere jongen
Laat eens een proefballonnetje opquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:50 schreef Xtreem het volgende:
Nu ken ik toevallig wat mensen bij een onafhankelijke, niet populistische politieke organisatie
Ja en een puisterig tennisspelend kutnerdje uit Zoetermeer.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:50 schreef RoelRoel het volgende:
Wanneer houdt je eens op met die topics waarin je net doet of je een randdebieljongere bent? Ik weet dat je gewoon kan spellen...
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:45 schreef Yildiz het volgende:
Hey, was jij niet dat ene ventje wat een keer een weekend niet mocht stappen om het 1 of ander, en dat je toch heel stiekum uit wou gaan??
quote:
Zodadelijk volgt zijn adres?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja en een puisterig tennisspelend kutnerdje uit Zoetermeer.
Nee man Sesamstraat is afgelopen, die ligt al lang en breed op bedquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:45 schreef MrX1982 het volgende:
Waar is TS trouwens is zijn huis afgefikt?
Je bent zijn leraarquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:50 schreef RoelRoel het volgende:
Wanneer houdt je eens op met die topics waarin je net doet of je een randdebieljongere bent? Ik weet dat je gewoon kan spellen...
Dat het maar even duidelijk isquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel. Kijkend naar je signature
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:12 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Nee, zijn moeder. Die heeft nu ook zijn internet afgepakt.![]()
Mijn neefjequote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja en een puisterig tennisspelend kutnerdje uit Zoetermeer.
Of TS moet het voorbeeld van Robin van Persie volgen. Ook goed voor je street-credibility in die scenequote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:47 schreef Ashram het volgende:
Shit zeg!
Hoe kunnen ze je zoiets aandoen?
Daar gaat je moeizaam opgebouwde street-credibility. Misschien moet je even Lange Frans en Baas B dissen en een robbertje meppen.
Kun je imponeren met hoe hard je in je kont werd genomen gedurende de halve dag dat je in bewaring zat.
toen had ik voor de eerste keer sex.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:53 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
moet je nagaan wat er gebeurt als ie met blowen begint
Dieren tellen niet mee!.. Dus je bent in feite nog maagd.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:54 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
toen had ik voor de eerste keer sex.
kut...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:55 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Dieren tellen niet mee!.. Dus je bent in feite nog maagd.
Dat zeker.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:14 schreef TR08 het volgende:
Ik vind TS trouwens wel in aanmerking komen voor de titel "Meest beschaafde, intelligente, aardige en subtiele fokker van de week"
Je drinkt dus eigenlijk alleen voor je matties. En na de actie van je moeder ben je bang dat ze je niet meer "cool" vinden... Heerlijk die pubertijdquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:42 schreef Zep_Leddelin het volgende:
wtf ik bedoel voor me matties he. keeeenker wtf kenker
het is puberteit...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:53 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Je drinkt dus eigenlijk alleen voor je matties. En na de actie van je moeder ben je bang dat ze je niet meer "cool" vinden... Heerlijk die pubertijd![]()
Je bent een sjembek dat zeurtquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:42 schreef Zep_Leddelin het volgende:
tiefudakl
Sja, een fijne relatie met je kinderen is nooit weg...quote:
blijkbaar, in zijn andere topic wil hij wodka nippenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:23 schreef GewoonPim het volgende:
Ben jij zo'n gast die geen bier drinkt omdat men er niet snel dronken van wordt?
Zo ja? Kots.
samen met z'n matties, je weet tochquote:Op maandag 20 juni 2005 00:45 schreef MrX1982 het volgende:
Heeft de TS nog wat gedaan dit weekend? Toeren met zijn scooter bijv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |