Indeed..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:43 schreef GekkeMat het volgende:
Zo te horen ist ook helemaal niet goed voor jou
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:42 schreef Zep_Leddelin het volgende:
zo ik loop zo chill bier te drinken op straat he ! komt in een keer me pa EN me maa gewoon gvd naar me toe om me naar huis te nemen :S:S:S wtf ik bedoel voor me matties he. keeeenker wtf kenker
die tiefushoer heeft het nu gedaan ik heb gezegd als ze dat nog 1 keer flikken dat ik het huis affik:( :R :R
tiefudakl
Tijd voor een bootcamp denk ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:42 schreef Zep_Leddelin het volgende:
zo ik loop zo chill bier te drinken op straat he ! komt in een keer me pa EN me maa gewoon gvd naar me toe om me naar huis te nemen :S:S:S wtf ik bedoel voor me matties he. keeeenker wtf kenker
die tiefushoer heeft het nu gedaan ik heb gezegd als ze dat nog 1 keer flikken dat ik het huis affik:( :R :R
tiefudakl
Aaaargh, je bent me voorquote:
Op overlast door dronkenschap staat een boete hoor...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:46 schreef Zep_Leddelin het volgende:
het is toch mijn leven ja toch als ik bier wil drinken doe ik dat toch tis gvd vakantei :S :S![]()
Dit is niet serieus toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:42 schreef Zep_Leddelin het volgende:
tiefudakl
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:48 schreef mordradead het volgende:
dat krijg je he, als je 4 bent
Idd, na je 16e niet meer.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:46 schreef Xtreem het volgende:
Op je 11e is alcohol schadelijk.
We maken een deal. Als jij 3 zinnen zonder fouten en zonder scheldwoorden kunt schrijven, blijf ik wegquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:48 schreef Zep_Leddelin het volgende:
ga uit me topic joh vieze trol
Over 5 jaar is-ie die opmerking al lang weer vergetenquote:
Nee, want je mag na dit topic vast niet meer wegquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:50 schreef Zep_Leddelin het volgende:
mooi dat ik vanvaond lekker ga zuipen tiefusushhhoer
Dat lijkt mij een briljant plan. Ik kijk er al naar uit als jij dit topic verlaat. Tot ziens, homo.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
We maken een deal. Als jij 3 zinnen zonder fouten en zonder scheldwoorden kunt schrijven, blijf ik weg
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, deze zocht ikquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:50 schreef kLowJow het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bier. [14.gif].
Gefeliciteerd.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:42 schreef Zep_Leddelin het volgende:
wtf ik bedoel voor me matties he. keeeenker wtf kenker
Bierquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:46 schreef Zep_Leddelin het volgende:
het is toch mijn leven ja toch als ik bier wil drinken doe ik dat toch tis gvd vakantei :S :S![]()
Vanuit mijn perspectief is dit een scheldwoord.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:50 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een briljant plan. Ik kijk er al naar uit als jij dit topic verlaat. Tot ziens, homo.
Hij mag nog even blijvenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:50 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een briljant plan. Ik kijk er al naar uit als dat jij dit deze topic verlaat. Tot ziens, homo.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:52 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
BierJij ?
Je mag blij zijn als je appelsap krijgt
quote:het is toch mijn leven ja toch als ik bier wil drinken doe ik dat toch tis gvd vakantei :S :S
quote:ga uit me topic joh vieze trol
quote:mooi dat ik vanvaond lekker ga zuipen tiefusushhhoer
Je zit nu zeker met 3 klasgenootjes achter de computer... Helemaal hard lachen om hoe stoer je wel niet kunt typen en anderen uitschelden en zo... Kansloos. Al helemaal omdat je dus geen bier durft te drinken waar je moeder bij is.quote:Dat lijkt mij een briljant plan. Ik kijk er al naar uit als jij dit topic verlaat. Tot ziens, homo.
Hallo, dat jij nou zo'n kleine lul hebt dat je hem in een mier krijgt, wil nog niet zeggen dat iedereen zo slecht bedeeld isquote:
Ik moest hard lachenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hallo, dat jij nou zo'n kleine lul hebt dat je hem in een mier krijgt, wil nog niet zeggen dat iedereen zo slecht bedeeld is
Om nog maar niet te spreken over de interpunctie.quote:
jij bent niet Bier waardigquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:42 schreef Zep_Leddelin het volgende:
tiefudakl
das kennnnnkerduuuurquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:04 schreef ernie09 het volgende:
Geen Smirnoff meer?
ben jij de leukste thuis?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hallo, dat jij nou zo'n kleine lul hebt dat je hem in een mier krijgt, wil nog niet zeggen dat iedereen zo slecht bedeeld is
Pas op dat je je vingers niet brandquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:42 schreef Zep_Leddelin het volgende:
me pa EN me maa gewoon gvd naar me toe om me naar huis te nemen :S:S:S wtf ik bedoel voor me matties he. keeeenker wtf kenker
tiefudakl
je bedoelt, die heeft mams ook afgepakt?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:05 schreef Zep_Leddelin het volgende:
das kennnnnkerduuuur
Whehehehequote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:08 schreef ernie09 het volgende:
[..]
je bedoelt, die heeft mams ook afgepakt?![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:11 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
In de rest van de wereld niet dude.
Je begint in de buurt te komen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:11 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat het bier je gevoel voor humor heeft aangetast.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:11 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
aan wat? appelsientje?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:16 schreef Zep_Leddelin het volgende:
kennnkeere ik ga vanavond me KAPOTZUIPEN EN ALS ME MODER ZEURT KAN ZE HET KRIJGEN !!!@
Niets is bij jou als grap bedoeld toch? Ik kan er namelijk nooit om lachen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat het bier je gevoel voor humor heeft aangetast.
en nee, dat was NIET grappig bedoeld
Geef het haar! Oh ja! Ja!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:16 schreef Zep_Leddelin het volgende:
kennnkeere ik ga vanavond me KAPOTZUIPEN EN ALS ME MODER ZEURT KAN ZE HET KRIJGEN !!!@
Veel beloven weinig geven...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:16 schreef Zep_Leddelin het volgende:
wat ben jij een sukkel zeg. Of je post voor de grap als een achterlijke TBS;er of je bent echt zo kansloosquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:16 schreef Zep_Leddelin het volgende:
Je post toch wel wat foto's he? vanaf de lucifer tot het ziekenhuis svp.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:16 schreef Zep_Leddelin het volgende:
Grappig, dat dacht ik ook toen ik de OP voor het eerst las.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:17 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
Niets is bij jou als grap bedoeld toch? Ik kan er namelijk nooit om lachen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:18 schreef Mikkie het volgende:
Jongetje, je pubert. Ga slapen ofzo.
Damn, jij drinkt al bier, poe poe ben jij even stoer.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:17 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
Niets is bij jou als grap bedoeld toch? Ik kan er namelijk nooit om lachen.
wodka sukkelquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:21 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Damn, jij drinkt al bier, poe poe ben jij even stoer.
Trouwens bier is voor MIETJES.
Drink dan whisky voor een beetje respect.
Ja je hebt gelijk, als je geen wodka drinkt ben je een sukkel, en wodka is stoerder dan bierquote:
precies toen ik dit las zeiden ze op TV dat voetbal een homosport isquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
Je kan ook een andere manier tegen je mama zeggen dat je homo bent hoor.....
Dat is bacardi, tiefusmongool.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:25 schreef Spuit het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, als je geen wodka drinkt ben je een sukkel, en wodka is stoerder dan bier![]()
bReEzAhhSleT![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |