We maken een deal. Als jij 3 zinnen zonder fouten en zonder scheldwoorden kunt schrijven, blijf ik wegquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:48 schreef Zep_Leddelin het volgende:
ga uit me topic joh vieze trol
Over 5 jaar is-ie die opmerking al lang weer vergetenquote:
Nee, want je mag na dit topic vast niet meer wegquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:50 schreef Zep_Leddelin het volgende:
mooi dat ik vanvaond lekker ga zuipen tiefusushhhoer
Dat lijkt mij een briljant plan. Ik kijk er al naar uit als jij dit topic verlaat. Tot ziens, homo.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
We maken een deal. Als jij 3 zinnen zonder fouten en zonder scheldwoorden kunt schrijven, blijf ik weg
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, deze zocht ikquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:50 schreef kLowJow het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bier. [14.gif].
Gefeliciteerd.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:42 schreef Zep_Leddelin het volgende:
wtf ik bedoel voor me matties he. keeeenker wtf kenker
Bierquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:46 schreef Zep_Leddelin het volgende:
het is toch mijn leven ja toch als ik bier wil drinken doe ik dat toch tis gvd vakantei :S :S![]()
Vanuit mijn perspectief is dit een scheldwoord.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:50 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een briljant plan. Ik kijk er al naar uit als jij dit topic verlaat. Tot ziens, homo.
Hij mag nog even blijvenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:50 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een briljant plan. Ik kijk er al naar uit als dat jij dit deze topic verlaat. Tot ziens, homo.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:52 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
BierJij ?
Je mag blij zijn als je appelsap krijgt
quote:het is toch mijn leven ja toch als ik bier wil drinken doe ik dat toch tis gvd vakantei :S :S
quote:ga uit me topic joh vieze trol
quote:mooi dat ik vanvaond lekker ga zuipen tiefusushhhoer
Je zit nu zeker met 3 klasgenootjes achter de computer... Helemaal hard lachen om hoe stoer je wel niet kunt typen en anderen uitschelden en zo... Kansloos. Al helemaal omdat je dus geen bier durft te drinken waar je moeder bij is.quote:Dat lijkt mij een briljant plan. Ik kijk er al naar uit als jij dit topic verlaat. Tot ziens, homo.
Hallo, dat jij nou zo'n kleine lul hebt dat je hem in een mier krijgt, wil nog niet zeggen dat iedereen zo slecht bedeeld isquote:
Ik moest hard lachenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hallo, dat jij nou zo'n kleine lul hebt dat je hem in een mier krijgt, wil nog niet zeggen dat iedereen zo slecht bedeeld is
Om nog maar niet te spreken over de interpunctie.quote:
jij bent niet Bier waardigquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:42 schreef Zep_Leddelin het volgende:
zo ik loop zo chill bier te drinken op straat he ! komt in een keer me pa EN me maa gewoon gvd naar me toe om me naar huis te nemen :S:S:S wtf ik bedoel voor me matties he. keeeenker wtf kenker
die tiefushoer heeft het nu gedaan ik heb gezegd als ze dat nog 1 keer flikken dat ik het huis affik:( :R :R
tiefudakl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |