Of TS moet het voorbeeld van Robin van Persie volgen. Ook goed voor je street-credibility in die scenequote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:47 schreef Ashram het volgende:
Shit zeg!
Hoe kunnen ze je zoiets aandoen?
Daar gaat je moeizaam opgebouwde street-credibility. Misschien moet je even Lange Frans en Baas B dissen en een robbertje meppen.
Kun je imponeren met hoe hard je in je kont werd genomen gedurende de halve dag dat je in bewaring zat.
toen had ik voor de eerste keer sex.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:53 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
moet je nagaan wat er gebeurt als ie met blowen begint
Dieren tellen niet mee!.. Dus je bent in feite nog maagd.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:54 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
toen had ik voor de eerste keer sex.
kut...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:55 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Dieren tellen niet mee!.. Dus je bent in feite nog maagd.
Dat zeker.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:14 schreef TR08 het volgende:
Ik vind TS trouwens wel in aanmerking komen voor de titel "Meest beschaafde, intelligente, aardige en subtiele fokker van de week"
Je drinkt dus eigenlijk alleen voor je matties. En na de actie van je moeder ben je bang dat ze je niet meer "cool" vinden... Heerlijk die pubertijdquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:42 schreef Zep_Leddelin het volgende:
wtf ik bedoel voor me matties he. keeeenker wtf kenker
het is puberteit...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:53 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Je drinkt dus eigenlijk alleen voor je matties. En na de actie van je moeder ben je bang dat ze je niet meer "cool" vinden... Heerlijk die pubertijd![]()
Je bent een sjembek dat zeurtquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:42 schreef Zep_Leddelin het volgende:
zo ik loop zo chill bier te drinken op straat he ! komt in een keer me pa EN me maa gewoon gvd naar me toe om me naar huis te nemen :S:S:S wtf ik bedoel voor me matties he. keeeenker wtf kenker
die tiefushoer heeft het nu gedaan ik heb gezegd als ze dat nog 1 keer flikken dat ik het huis affik:( :R :R
tiefudakl
Sja, een fijne relatie met je kinderen is nooit weg...quote:
blijkbaar, in zijn andere topic wil hij wodka nippenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:23 schreef GewoonPim het volgende:
Ben jij zo'n gast die geen bier drinkt omdat men er niet snel dronken van wordt?
Zo ja? Kots.
samen met z'n matties, je weet tochquote:Op maandag 20 juni 2005 00:45 schreef MrX1982 het volgende:
Heeft de TS nog wat gedaan dit weekend? Toeren met zijn scooter bijv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |