Tja, een rasmongool weet dat niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:27 schreef mordradead het volgende:
bacardi, smirnoff... what's the difference?
Weinig het is beiden smakloze Alcohol + Water niet meer niet minderquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:27 schreef mordradead het volgende:
bacardi, smirnoff... what's the difference?
dankje voor de tip, na 4 jaar achter de bar wist ik dit nog niet...quote:
Je praat wel aardig over jezelf zeg.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:28 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
Tja, een rasmongool weet dat niet.
Kom je daar nu pas achter?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:32 schreef MrX1982 het volgende:
Een goede maatschappij begint bij de jeugd.
Dat gaat niet goedkomen![]()
* Xtreem mompelt iets over chemische castratie en een systeem vergelijkbaar met een rijbewijsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:32 schreef MrX1982 het volgende:
Nee idd ... als die lui hier de boel moeten gaan regelen .... shit dan zitten er over 20 jaar Wiggers en lonsdalers in de tweede kamer. Als ze die dan al niet hebben omgedoopt tot "Da 2e chill room je weet tog?"quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:32 schreef MrX1982 het volgende:
Ik hoop soms dat het allemaal wel goed komt maar als je dit soort threads leest springen de tranen in mijn ogen van het lachenquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:26 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
[..]
precies toen ik dit las zeiden ze op TV dat voetbal een homosport is![]()
Gelijk doenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
* Xtreem mompelt iets over chemische castratie en een systeem vergelijkbaar met een rijbewijs
Tsja tegenwoordig zijn kinderen de baas over de ouders.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:36 schreef Xtreem het volgende:
* Xtreem mompelt iets over chemische castratie en een systeem vergelijkbaar met een rijbewijs
Dure oplossing met weinig resultaatquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Tsja tegenwoordig zijn kinderen de baas over de ouders.
Heropvoedingskampen pleit ik voor. TS mag als proefpersoon dienen![]()
Welkom op het VMBOquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:39 schreef btb het volgende:
Ik vraag me af hoe oud de topic starter eigenlijk is, lichamelijk dan. Geestelijk zal het een jaar of 11 zijn. Je zal zo'n persoon als werkgever voor je hebben staan![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:40 schreef Xtreem het volgende:
Dure oplossing met weinig resultaat
[afbeelding]
Daar hebben ze toch Polen voor uitgevondenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:42 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ho ho ho, niks tegen het VMBO.
het is de bedoeling dat mijn tuin later ook nog geharkt wordt
Ja daar zijn de allochtonen voorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch Polen voor uitgevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |