We kunnen niet allemaal zoe goed zoeken als jijquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:16 schreef pfaf het volgende:
Oh ja, de vorige delen, zodat we terug kunnen zoeken ofzo...
Truequote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:17 schreef placebeau het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal zoe goed zoeken als jij
http://www.tvgids.nl/primetime/quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:17 schreef Zwansen het volgende:
Nog wat leuks op tv vanavond?
als je LaUne kunt ontvangen (RTBF1) en Frans verstaat, dan kun je vanavond een reportage over de grootste sporter allertijden zien om 20.15 (Merckx dus)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:17 schreef Zwansen het volgende:
Nog wat leuks op tv vanavond?
Op 1 na grootste sporter bedoel je... Maar nee dat kan ik niet ontvangen. En: Je ne parlez pas Francais ofzo.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:21 schreef placebeau het volgende:
[..]
als je LaUne kunt ontvangen (RTBF1) en Frans verstaat, dan kun je vanavond een reportage over de grootste sporter allertijden zien om 20.15 (Merckx dus)
Rrrright on it, Sir.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:24 schreef placebeau het volgende:
pfaf, is er eigenlijk al een eddie merckx topic?
Wel vroegquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:25 schreef Remzz het volgende:
Bedankt allemaal
Rondje [afbeelding] voor iedereen !
Dat soort topics blijft nooit open... Ja dat kan dan wel in het Centrale wielren topic...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:24 schreef placebeau het volgende:
pfaf, is er eigenlijk al een eddie merckx topic?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat soort topics blijft nooit open... Ja dat kan dan wel in het Centrale wielren topic...
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:16 schreef placebeau het volgende:
Je was rapper
We missen nog die ongetwijfeld geniale openingspost van Cherrymoontraxx
ah, het is het proberen waard.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat soort topics blijft nooit open... Ja dat kan dan wel in het Centrale wielren topic...
Die van jou had ik ook gevonden, maar die is veeeeeeel ouder.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Verdomme, Zwans heeft alleen in Zjroen's topic gepost.
Een topic van ongeveer een jaar oud, werd gevraagd...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:48 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die van jou had ik ook gevonden, maar die is veeeeeeel ouder.
Dus eigenlijk win ik wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een topic van ongeveer een jaar oud, werd gevraagd...
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:50 schreef Zwansen het volgende:
Oh nee het was de eregalerij dacht ik!
Tournament?quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:09 schreef zjroentje het volgende:
Zwans: SPT eregalerij
En watskeburt popo?
quote:
Waarop slaat dat?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Noem het de 'De reservebank' ofzo, allemaal tweederangsposters hier.
Dat weet ik zelf ook niet, wist niet dat alles ergens op moest slaan.quote:
Hoeft niet hoor, was gewoon benieuwd.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat weet ik zelf ook niet, wist niet dat alles ergens op moest slaan.
Je voelde je toch niet beledigd he?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:04 schreef placebeau het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, was gewoon benieuwd.
Heeft ie een banquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:16 schreef placebeau het volgende:
We missen nog die ongetwijfeld geniale openingspost van Cherrymoontraxx
Ik herhaal het, onverantwoord!quote:Op zondag 19 juni 2005 21:05 schreef mitt het volgende:
morgen ook tentamens
en ik lees in VBL dat CMT in Peru zit
Hier hetzelfde. Lekker in een grote hal. Bakken dus!quote:Op zondag 19 juni 2005 21:27 schreef placebeau het volgende:
[..]
verdomme, en dan zetten ze mijn examen om 14u00
succes alvast, ik vrees er weer voor bij mij. Heb logica vanmiddag maar de cursus is allesbehalve logisch naar mijn gedacht.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Lekker in een grote hal. Bakken dus!
kuttopicquote:Op maandag 20 juni 2005 22:21 schreef popolon het volgende:
M'n eerste topic in SHO, wel 'breaking news' natuurlijk.
En dan blijkt het ook nog niet waar te zijn...quote:Op maandag 20 juni 2005 22:21 schreef popolon het volgende:
M'n eerste topic in SHO, wel 'breaking news' natuurlijk.
Minstens een 7.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:36 schreef zjroentje het volgende:
Dit wordt m'n 3de poging voor dit vak, en ik heb er wel vertrouwen in.
Dat is m'n streven. 8 jaar!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:56 schreef pfaf het volgende:
Goede zaak zjroen, haal je het dan toch nog binnen 8 jaar?
2 jaartjes Psycholgie tussen de vrouwen kan inderdaad geen kwaad.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:01 schreef placebeau het volgende:
Je kunt ook bijstuderen of zo.
In Psychologie zitten er alleen labiele vrouwen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
2 jaartjes Psycholgie tussen de vrouwen kan inderdaad geen kwaad.![]()
Dat kán niet misgaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:08 schreef placebeau het volgende:
[..]
In Psychologie zitten er alleen labiele vrouwen.![]()
En terwijl pijltje gooienquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:02 schreef zjroentje het volgende:
Na m'n studie wordt ik gewoon full-time postbode! [afbeelding]
Soms.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:18 schreef Zwansen het volgende:
Oh dit topic leeft ook nog?
Pentathlon?quote:
Schieten, schermen, zwemmen, paardrijden en rennen. Genieten was dat op de OS.quote:
oh is dat Moderne Vijfkampquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Schieten, schermen, zwemmen, paardrijden en rennen. Genieten was dat op de OS.
Ik ook.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:57 schreef placebeau het volgende:
Deze jongen gaat ook naar het meer nu. Ik heb wel nog een examen, maar ik heb zo mijn prioriteiten.
het was al warm in de zon.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:59 schreef zjroentje het volgende:
Hoe waren de kusjes van Gisela?
Ja, maandag.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:58 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb maandag eigenlijk ook nog tentamen, maar .....
Tegen een beter team had ie ook wel beter zijn best gedaan, nu konden ze op halve kracht de titel al binnenhalen...quote:
Kantje boord.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tegen een beter team had ie ook wel beter zijn best gedaan, nu konden ze op halve kracht de titel al binnenhalen...
Donkere wolken hier. Wel mooi voor de jongens in Kerkrade, zo warm als gisteren is het gelukkig niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:24 schreef mitt het volgende:
lekker weer.
Nou hier welquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
zo warm als gisteren is het gelukkig niet.
in dit cafe natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:48 schreef placebeau het volgende:
Ah, je kunt nog top 5 halen, die krijgen ook prijzen. Ik kijk even waar ik het kunstwerk zal hangen
Doe ik morgen wel.quote:
Wat is het nou, 4 of 3 dagen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:25 schreef pfaf het volgende:
Ik ben ontfokked, 5 posts in 4 dagen. Oh ja en ik heb nu ook officieel vakantie.
wees blij dat hij nog geen hijger isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je stalked me.
Had ff in m'n geschiedenis gekeken.
Prima gemiddelde.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:25 schreef pfaf het volgende:
Ik ben ontfokked, 5 posts in 4 dagen. Oh ja en ik heb nu ook officieel vakantie.
Daarvoor hoef je niet in de VS te zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:20 schreef popolon het volgende:
Was alweer vergeten dat Maxima zwanger was.
Oh damn, ik dacht dat het over de Tourmanager ging.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Oh damn, ik dacht dat het over de Tourmanager ging.
Ik heb dus al vanaf vrijdag vakantie.
Heb de afgelopen twee dagen zowat alleen op de woonboulevard en het terras rondgebracht. Bier is dan de betere optie.quote:
Dat zeg ik. Dat doe ik morgen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:44 schreef placebeau het volgende:
Trouwens, je hebt helemaal nog niet aangemeld voor de tourmanager
als je het naar je zin hebt....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:47 schreef placebeau het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat je dat gisteren zei. De tijd gaat snel
Alle goeie groepen zeggen af, Ryan adams (mij held) ook al.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
als je het naar je zin hebt....
Veel plezier op Werchter overigens. Geen Kaiser Chiefs helaas voor je.
Er blijft ook jammergenoeg niks over voor je.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:52 schreef placebeau het volgende:
[..]
Alle goeie groepen zeggen af, Ryan adams (mij held) ook al.
zolang er bier en wijfen zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Er blijft ook jammergenoeg niks over voor je.![]()
En goed weer.quote:
Belgisch bier, ja!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:57 schreef mitt het volgende:
alleen evenementenbier en gothic vrouwen met veel te veel kleren aan zeker
fun![]()
ja, idd, misschien ga ik ook wel, als ik geld heb.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:38 schreef pfaf het volgende:
Komt Ryan niet? Da's balen.
Gelukkig heb jeRil
Kiley
nog, evenals REM, Zita Swoon, Bloc Party, Millionaire, Dresden Dolls, Sioen, Kraftwerk en New Order nog.
Overigens vind ik ook dit jaar de line-up van Pukkelpop beter.
had dat niet in Sport gekundquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:41 schreef popolon het volgende:
Hey pf
Google Earth - Explore, Search and Discover
quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:41 schreef popolon het volgende:
Hey pf
Google Earth - Explore, Search and Discover
Neen,quote:
Er was iets van een switch kapot.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:02 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Maar ff wat anders, is d'r wat an de hand geweest met de server ofzo??
Niet echt, ik zit me gewoon dood te ergeren aan posts in dat goktopic, ik weet dat ik er niet hoef te kijken maar ik gok zelf af en toe ook wel eens.quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:00 schreef pfaf het volgende:
Volgens mij is Popo nog een verslavinkje aan het verwerken...
Inderdaad, kreeg gisteren nog even het WK hotdog eten mee, geweldig.quote:
Hoe lang deed 'ie daaroverquote:Op zondag 3 juli 2005 00:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Inderdaad, kreeg gisteren nog even het WK hotdog eten mee, geweldig.
Een Japanner won met 53 hotdogs
12 minutenquote:
Kan je haar zien dan als ze aan het racen isquote:
en ondertussen nog fokken.quote:
Nee man, ik ga nu wegquote:Op zondag 3 juli 2005 17:36 schreef mitt het volgende:
[..]
en ondertussen nog fokken.
eat that Roger.
en, was het wat?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:35 schreef zjroentje het volgende:
Tour, Wimbledon, F1. Wat een sportweekend.
quote:Op zondag 3 juli 2005 23:27 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ze was wel lekker, pfaf, en de muziek was live beter dan de mp3's die ik had
Ik baalde nog altijd erg. De programmatie was eigenlijk niet zo goed in vergelijking met andere jaren, maar ik kom niet alleen voor de muziekquote:Op maandag 4 juli 2005 09:43 schreef pfaf het volgende:
[..]Ik wist 't. Ze waren dit weekend ook in Rotterdam, helaas heb ik ook dat moeten missen.
Verder mooi gehad? Ondanks het ontbreken van Ryan?
wat heb je allemaal gezien?quote:Op maandag 4 juli 2005 10:54 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik baalde nog altijd erg. De programmatie was eigenlijk niet zo goed in vergelijking met andere jaren, maar ik kom niet alleen voor de muziek. Muzikale hoogtepunten waren de Dresden dolls en Elvis Costello.
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:26 schreef placebeau het volgende:
[..]
heeel veeel
zal vanavond wel een verslagje typen in het rock werchtertopic
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:38 schreef placebeau het volgende:
Hier dus.
Er staan wel bijzonder veel typfouten in, ik ben blijkbaar toch nog niet zo goed uitgeslapen.
oja gefeliciteerd met je vrijheidsdag daarquote:Op maandag 4 juli 2005 22:49 schreef popolon het volgende:
Straks even een paar handgranten gooien om de onafhankelijkheid te voeren.
Helm op, kevlarvest aan.
Lekker.quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:47 schreef popolon het volgende:
Het SPT forum leeft weer helemaal op trouwens.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:59 schreef placebeau het volgende:
SPT is gisteren ook over de 400000 posts gegaan
Absoluut. Na 5 etappes al op 10 topics.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:27 schreef hetsjhokleek het volgende:
Denk ik het fanatieks gevolgde evenement op SPT.
gecondoleerdquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
![]()
Straks de sleutel van het huis gaan halen. Samenwonen.![]()
Bedanktquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:54 schreef popolon het volgende:
Ambro:
http://www.msnbc.msn.com/id/8464219/
IE only.
Is niet de laatste 'WK' maar dan heb je een idee
Kunt ook zoeken op "Kobayashi hot dog" of zoiets.
Al voor z'n 10e levensjaar verworven.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:47 schreef popolon het volgende:
Dikke Gert, geweldige artiestennaam.
Alleen al door die hele krop sla die erop zit.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:01 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Een keer maar nooit weer, smaakte uitstekend maar was alleen veel te veel.
Ziet er uit als uienquote:
http://www.olntv.com/quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:22 schreef mitt het volgende:
kan je daar nog wat van de Tour zien of niet?
Dan heb je genoten van wat je zonet heb gezienquote:
Heel erg stoer.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:32 schreef placebeau het volgende:
Vanaf heden ben ik master in de wiszkunde
(geslaagd dus)
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:32 schreef placebeau het volgende:
(geslaagd dus)
Werkt ook goedquote:Op zondag 10 juli 2005 18:15 schreef pfaf het volgende:
Gezwommen.Een frisse duik doet ook wonderen, al neemt het de bonkende koppijn niet weg.
Meer windmolens daar dan in heel Nederland te vinden zijn.quote:
http://www.holland.org/index.pl?paID=44quote:Op zondag 10 juli 2005 18:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Meer windmolens daar dan in heel Nederland te vinden zijn.![]()
Wow! Respect!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:32 schreef placebeau het volgende:
(geslaagd dus)
Aah, jij gecondoleerd dus.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:49 schreef popolon het volgende:
Ik heb m'n werkvergunning gekregen vandaag.
Nou moet ik nog gaan werken ook zeg !
Niet bepaald nee.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:41 schreef popolon het volgende:
Ik denk niet dat deze titel erg aanspreekt eerlijk gezegd.
nou dat merken we.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:37 schreef pfaf het volgende:
Ik dacht, laat ik het lekker algemeen houden, komen er sporters van alle rangen en standen...
hm, dat is voor popolon al strafbaar.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:23 schreef pfaf het volgende:
[14-jarige meiden]Chat hier met ons!!11~1
40ct per post
Dat moet natuurlijkquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:23 schreef pfaf het volgende:
[14-jarige meiden]Chat hier met ons!!11~1
40ct per post
hoeren worden niet oud, ze slijtenquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:38 schreef zjroentje het volgende:
Dag 7 van de verbouwing zit erop.
Ouwehoer in de titel is wel OK.
Er is wel voetbal op tv hoor, alleen er is nog zoveel meer.quote:
Ze zijn er nog steeds niet uit.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dit is de ESPN Sportsbar?
Oh ja!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:00 schreef mitt het volgende:
ik dacht dat CMT een mooie OP zou maken?
Eerst een naam verzinnen, dan ga ik weleens aan de slag met een OP.... al valt dat niet mee voor dit.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:00 schreef mitt het volgende:
ik dacht dat CMT een mooie OP zou maken?
Inderdaad, ik ben vergeten te wisselen en doe het toch best goed.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:20 schreef zjroentje het volgende:
Grandioos onderuitgaan is natuurlijk ook veel leuker.![]()
Ik verloor gister een tenniswedstrijd met 10-8 in de beslissende tie-breakquote:Op zondag 17 juli 2005 15:20 schreef zjroentje het volgende:
Grandioos onderuitgaan is natuurlijk ook veel leuker.![]()
Niet voor de neutrale toeschouwer.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:50 schreef XL het volgende:
[..]
Ik verloor gister een tenniswedstrijd met 10-8 in de beslissende tie-break
Ik verloor gister ook een tenniswedstrijd met 6-1, 6-2.
Die 10-8 was vele malen leuker hoor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |