1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Lance Armstrong Michael Jordan Jari Litmanen Dennis Bergkamp Hiroyasu Shimuzu Jan Ullrich Michael Johnson Shaquille O'Neill Ayrton Senna Jan Bos |
ga een ander topic verstieren als het je niet aan staatquote:Op zondag 19 december 2004 15:01 schreef Kiedis het volgende:
Meerderheid Nederlanders is lijstjesmoe
ik ben het dus op 2 punten na eens met tongquote:Op zondag 19 december 2004 19:01 schreef tong80 het volgende:
1-Ayrton Senna
2-Mohammed Ali
3-Pele
4-Maradona
5-Waine Gretzkie
6-Michael Jordan
7-Fanny Blankers Koen
8-Carl Lewis
9-Eddy Merckx
10-Johan Cruijff
ik ben een groot sportliefhebber jaquote:
Was helemaal Eric Heiden vergeten. Is de enige die ik in mijn leven niet heb zien sporten(en het lijkt me raar om sporters in een lijst te hebben die je nooit heb zien sporten), maar als ik beelden en vooral uitslagen zie(alle afstanden winnen op de OSquote:Op zondag 19 december 2004 14:39 schreef Remzz het volgende:
1. Leontien van Moorsel
2. Lance Armstrong
3. Micheal Schumacher
4. Rintje Ritsma
5. Jan Ullrich
6. Inge de Bruijn
7. Gunda Niemann
8. Dennis Bergkamp
9. Eric Heiden
10. Anky van Grunsven
Beetje snel in elkaar gezet denk dat nog niet alles klopt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Michael Jordan (best there ever was, best there ever will be) Eddy Merckx Lance Armstrong Magic Johnson Pele Johan Cruijff Marco van Basten Carl Lewis Mohammed Ali Lebron James * |
en, ben je er al uit popo?quote:Op zondag 19 december 2004 15:51 schreef popolon het volgende:
Ik vind dit wel heel moeilijk hoor
Magic Johnson komt bij mij op plek één.
Ik zal er nog eens over nadenken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |