Ik heb getwijfeld, maar bij motorsport ben ik niet overtuigd of.........quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:59 schreef Klonk het volgende:
Schumacher mag niet ontbreken
En daar twijfel je bij Lewis niet aan?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:58 schreef CANARIS het volgende:
10) Mark Spitz , alhoewel ik een beetje twijfel of die 7 x goud helemaal Kosher waren.
Nee niet echtquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
En daar twijfel je bij Lewis niet aan?
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:58 schreef CANARIS het volgende:
Ik heb net een stukje gelezen waarin een IOC lid zijn persoonlijke top 10 presenteerd.
misschien een goed idee.
TS begint
3) Lance armstrong. 6 x Tour de france na kanker
Nee nee , dat zeg ik niet . Natuurljk is motorsport een sport. En keijharde sport , maar je jkunt het niet tegenspreken dat een Michael Schumacher zonder Ferrarei , alleen maar een jongen met een brede kaak is .quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:02 schreef Klonk het volgende:
waarom zou motorsport geen sport zijn, die gasten hebben stuk voor stuk een bereconditie. Een formule 1 race rijden lukt een gewone sterveling niet.
moet wel ontbrekenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:59 schreef Klonk het volgende:
Schumacher mag niet ontbreken
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:58 schreef CANARIS het volgende:
Ik heb net een stukje gelezen waarin een IOC lid zijn persoonlijke top 10 presenteerd.
misschien een goed idee.
TS begint
1 Carl Lewis 8 x goud op olympia. De volmaakste athleet ooit DOPING
2) Pele . Volmaakste voetbellaer ooit
3) Lance armstrong. 6 x Tour de france na kanker DOPING
4) Jesse Ownes Is dat wat Lewis voor ons was, voor de eerste helf van de 20. eeuw geweest
5) Mohammed Ali. They Never come back ? Ali did
6) Emil Zatopek . de trein uit praag. Tong uit zijn mond , Hoofd heen en weer slingeren, maar wel alles in grond en bodem lopen en dat zonder talent. DOPING
7) Paavo Nurmi . en als hij niet is gestorven dan loopt hiji nog steeds . De menselijke Duracel DOPING
8) Björn Dählie. Het langloop wonder uit Norwegen DOPING
9) Björn Borg dank zij Mc enroe. Zonder die ene wedstrijd , was Borg niet in mijn top 10 geland
10) Mark Spitz , alhoewel ik een beetje twijfel of die 7 x goud wel helemaal Koscher waren. DOPING
lulkoek, bij wielrennen is het ook van het materiaal afhankelijk en doe pele klompen aan en hij kan ook niet voetballen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:08 schreef JPM01 het volgende:
[..]
moet wel ontbreken
hij heet gewoon een goeie bak en daarmee niet op eigenkracht![]()
Mooie lijstquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
1. Senna
2. Cruijff
3. Lewis
4. Sampras
5. Pele
6. Maradona
7. Jordan
8. Babe Ruth
9. Ali
10. Merckx
Ik vind de vergelijking wielrennen-formule 1 qua materiaal echt ABSURD!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:10 schreef Klonk het volgende:
lulkoek, bij wielrennen is het ook van het materiaal afhankelijk en doe pele klompen aan en hij kan ook niet voetballen.
3 voetballers en een broem broemquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
1. Senna
2. Cruijff
3. Lewis
4. Sampras
5. Pele
6. Maradona
7. Jordan
8. Babe Ruth
9. Ali
10. Merckx
hahahaha, zet een wielrenner op een omafiets en ze komen nog niet 100 meter de alpen inquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:12 schreef Cheese het volgende:
[..]
Ik vind de vergelijking wielrennen-formule 1 qua materiaal echt ABSURD!
De motor bij wielrennen komt niet uit de fabriek maar uit de spieren.
nog iets verder: En spierkracht kun je niet berekenen, pk's welquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:12 schreef Cheese het volgende:
[..]
Ik vind de vergelijking wielrennen-formule 1 qua materiaal echt ABSURD!
De motor bij wielrennen komt niet uit de fabriek maar uit de spieren.
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:07 schreef Cheese het volgende:
Fanny Blankers Coen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |