Waarom? Die verplaatsen we wel als het zover is.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:09 schreef Jordy-B het volgende:
Kan je niet even met die onzin wachten tot 't forum open is?
Hij's d'r ook wel zo blij mee, idd... Net 'n klein kind...quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:12 schreef static het volgende:
[..]
Waarom? Die verplaatsen we wel als het zover is.
Fijn toch.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hij's d'r ook wel zo blij mee, idd... Net 'n klein kind...
Dat zullen de regels wel gaan bepalen. Hopelijk zijn die deze keer "weer"quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:26 schreef Tiemie het volgende:
en nu maar hopen dat 't niet tegenvalt...
Pas op: Verslavingsgevaarquote:Op woensdag 15 juni 2005 05:33 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nou vooruit laat ik in September eens gaan kijken, ik heb alle vorige editie's gemist.
Dan heb je alleen de 2e gemist.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:41 schreef knox_ het volgende:
Big Brother, ik vond alleen de eerste leuk
quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:41 schreef knox_ het volgende:
Big Brother, ik vond alleen de eerste leuk
Haaai Hunterquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:49 schreef Hunter het volgende:
Gefeliciteerd, Sanne en Tinkerbell. Hopelijk kunnen we in in goede traditie weer van elkaars wederzijdse informatie profiteren!
quote:Sorry, je hebt niet de rechten om in dit forum een nieuw topic te starten.
Ja, dat zeg ikquote:
En jij gelooft Cynixquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:52 schreef Tinkerbell het volgende:
Het is nog niet open, alleen aangemaakt, begreep ik van Cynix![]()
We wachten met smart![]()
Tja, wat moet ik?quote:
Die had ik gezien.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:54 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Er is een MED-je, heb je die gemist?
Wķj maken het hier op het forum iig tot een succes!quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:23 schreef Nicje het volgende:
Niet weer die galbakken op de tv he, dit gaat dus geen succes worden omdat het concept al tevaak is uitgepoept
Expertise genoegquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wķj maken het hier op het forum iig tot een succes!
Oh nou weet ik waarom jij stoptquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:29 schreef Ruis het volgende:
wanneer begint die kut serie eigenlijk weer?
men hoopt augustus, men denkt september en men vreest pas oktoberquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:29 schreef Ruis het volgende:
wanneer begint die kut serie eigenlijk weer?
je hebt geen flauw idee dus!quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:34 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
men hoopt augustus, men denkt september en men vreest pas oktober
Open er een topic over!quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:35 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dat BB huis keet in Almere betaat toch al niet meer? Hebben ze al een nieuwe locatie?
Dan krijg je klapjesquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:02 schreef golfer het volgende:
Maak er iets moois van Sanne en TB!
En waar kan ik jullie FAQ lezen, zodat ik die flink kan overtreden?
bron is mijn mailquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:46 schreef Tinkerbell het volgende:
Bron?
Jeetje wat selecteren ze veel kandidaten dan!
Gewoon ff copy pasten van Cynixquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:03 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Dan krijg je klapjes![]()
En die FAQ komt wel als we vast! gaan
Omdat er nog geen FB is, dan maar even hier.quote:
Ok mooi, ik hoopte al op je reactie. Dan haal ik dat even weg. Blijft buiten kijf dat wel de originele bron moet worden genoemd in de andere gevallenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat er nog geen FB is, dan maar even hier..
De site die je in de FAQ meldt is niet alleen een nieuwsverzamelsite, bepaalde artikelen worden door de site zelf geschreven en zijn afkomstig uit contacten met Endemol..
Ook goed, hoi Tinkerbellquote:
Ja dank je, ik zal hier waarschijnlijk niet te vaak komen, hoef je ooks niks te modden van mijquote:
Zoals elke keer zal Jeromar weer het hardste roepen dat hij een grote kans maakt om in het huis te komen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:22 schreef ondeugend het volgende:
Hebben we een fokker bij de audities ?
Roache beeb lieviequote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:24 schreef Roache_ het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ik heb er zin in!! Heel erg veel zelfs!
Dit topic was ook van mij.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:56 schreef Tinkerbell het volgende:
Beetje laat hoor! Ik dacht al waar blijft ie?![]()
Ook hoi en welkom en zoquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:28 schreef luciano het volgende:
ISABEAUTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE , MIJN FAVORIETE REDHEADDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD, HOE ISTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ,
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ?????????????????????????????????????????????????????
LONGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
TIMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC
Nee nog niet!quote:
Gaan we samen kijken?quote:
Gernequote:
Oe! Jij stuk!quote:Op maandag 20 juni 2005 21:32 schreef schatje het volgende:
[..]Scope
.
Leuk dat je ook weer van de partij bent.
eejjj Hunterquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:49 schreef Hunter het volgende:
Gefeliciteerd, Sanne en Tinkerbell. Hopelijk kunnen we in in goede traditie weer van elkaars wederzijdse informatie profiteren!
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:06 schreef dwerg het volgende:
[..]
Zoals elke keer zal Jeromar weer het hardste roepen dat hij een grote kans maakt om in het huis te komen.
heeft iemand nog updates van de grappigste fokker aller tijden gespotquote:Op maandag 27 juni 2005 12:48 schreef Gert het volgende:Daar is-ie al hard mee bezig!
(als user FormerlyKnownAs)
Hij schijnt moppenboeken van Max Tailleur uit zijn hoofd aan het leren te zijn. Just in case.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:04 schreef APK het volgende:
[..]
heeft iemand nog updates van de grappigste fokker aller tijden gespot
Zo'n boekje met een touwtje erin, om hem op het toilet op te hangen.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij schijnt moppenboeken van Max Tailleur uit zijn hoofd aan het leren te zijn. Just in case.![]()
Jaaa! Die was het!quote:Op maandag 27 juni 2005 21:00 schreef Gert het volgende:
Alleen om die titel lig je al blauw.
[afbeelding]
Ons allemaal eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:30 schreef Stretto het volgende:
Een eigen subforum voor zo'n rukprogramma gaat mij toch wel te ver!
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:23 schreef buzzer het volgende:
owww en ik zie nog meer oldbies voorbij komen
Hee! Jou ken ik ook nog wel van vroegāh.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben er ook weer bij. Dit forum is al half the fun.
Hij hįd een ban, waar hij de pest over in hééft.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:32 schreef mazaru het volgende:
Heeft Scanman een ban?
Of heeft die ergens de pest over in?
Dat kan ook nogquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij hįd een ban, waar hij de pest over in hééft.
En zelfs Karn is erquote:Op zondag 3 juli 2005 09:19 schreef karn het volgende:
Has it started yet?
Wat?quote:Op zondag 3 juli 2005 09:19 schreef karn het volgende:
Has it started yet?
Nee, ik snap er ook niets vanquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:55 schreef Linndah het volgende:
okeeejjjj ben ik de enige die hier geen fuck van snapt???![]()
Huhquote:
Ja hoor, zolang je maar van karn afblijftquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:30 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
Iemand die in het Engels post moet dood, toch
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:09 schreef Chen het volgende:
Wanneer begint deze ongein eigelijk?
Is het al bekend wanneer BB5 precies begint? plus de diverse andere topics waar deze vraag wordt gesteldquote:
Ja prima, als ze de Nederlandse vertaling er maar bij zet.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:19 schreef OpaLing het volgende:
*meldt*
Heeft iemand mijn BB-kijk-bril gevonden?
Ik moest (hier) maar weer eens met een schuin oog meekijken...
(zeker met zulke top modjes)
quote:
Heej wijfie!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:41 schreef fashionably_late het volgende:
Ben ik nog op tijd??![]()
Hoooooooooooooi allemaal![]()
Tja, BB 1 voluit en 2 een beetje... Alles is prima, (maar / want) nooit meer zo veel online geweest als met BB 1.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:43 schreef Sanne het volgende:
Long time no see [...] alles goed?
Mevrouw zelf is nog veel mooier...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:53 schreef Arcee het volgende:
Oe, de mevrouw met 't mooie icoontje.
quote:
Moet jķj zeggen!!quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:41 schreef fashionably_late het volgende:
Ben ik nog op tijd??![]()
Hoooooooooooooi allemaal![]()
http://members.home.nl/arcee/FL.jpgquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:35 schreef fashionably_late het volgende:
Moet jķj zeggen!!![]()
Hoi!
Volgens mij hoste jij mijn icoontje tot voor zeer kort nog, toch?
Hoi hoi!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:42 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding]
Het is hier idd Oldbie's ten top!!
Hallo allemaal!
Ventje tochquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:03 schreef Arcee het volgende:
Meld je hier als je er zin in hebt.
Ik heb er ineens minder zin in.
Jij doet niet lief.quote:
Doe jij wel altijd lief Arcee?quote:
5 september.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:12 schreef AMDFreak het volgende:
Wanneer start het precies?
Er wordt al iemand benaderd heb ik begrepen, en ik zou het zelf heel leuk vinden als diegene het wil gaan doen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:46 schreef Svensational het volgende:
Ga je het nu in jee eentje doen Sanne??
quote:
Gert!quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Er wordt al iemand benaderd heb ik begrepen, en ik zou het zelf heel leuk vinden als diegene het wil gaan doen.![]()
wtf is Gertquote:
Een eerlijke, oprechte en rechtvaardige fokker.quote:
Zou het?quote:
Gert krijgt een sgop onder zijn kontquote:
Ben ik alweer, ban foetsie.quote:
Wel vaak, toch?quote:
Nou dan gaan we gokken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:51 schreef Sanne het volgende:
Het is aan de FA's om zoiets bekend te maken, en dat doen ze pas als diegene definitief om is.
Ik blijf voorlopig wel stalken via sms en e-mail.
In de wandelgangen heb ik die naam weleens horen vallen ja. Maar als ik het mijn bronnen op de man af vrįįg, dan beginnen ze quasi-ontkennend te mompelen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:01 schreef Pinball het volgende:
Ik heb begrepen dat Kasta misschien terug komt? Kan iemand dat bevestigen?
Of Dr_Flash.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:01 schreef Pinball het volgende:
Ik heb begrepen dat Kasta misschien terug komt? Kan iemand dat bevestigen?
In dat geval gok ik op Cynix.quote:
spreekt voor zich toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:29 schreef APK het volgende:
Zou jij het willen als je gevraagd werd, Gert?
Wat spreekt voor zich?quote:
Jouw ondertitel..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
Wat spreekt voor zich?
Nee, doe eens?quote:
God allemachtig, word ik effe op m'n nummer gezet zeg.quote:
Nee, mits.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:41 schreef Gert het volgende:
Maar ik moest nog antwoorden. En het antwoord luidt: nee.
Jij dan, APK?
Ja, maar die hoeven niet APK-gekeurd te wordenquote:
Gert kan het ook doen hoor, wees niet bang.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, maar die hoeven niet APK-gekeurd te worden![]()
Jij was toch die scanmanfanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:41 schreef Blackadder2 het volgende:
Hoi en fijn dat ik welkom ben.Dat worden weer lange nachten...
![]()
Ah okay.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:47 schreef Blackadder2 het volgende:
Hé APK. Nou nee hoor, fan ben ik hier van niemand (misschien Gert?). Maar ik kon hem wel ljien, i.t.t. tot jij en een hele hoop anderen.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ah okay.
Maar ik vind dat we een actie moeten beginnen om hem weer aan het posten te krijgen.
Sinds zijn ban is hij geloof ik niet meer gesignaleerd en meestal reageert hij in eerste instantie wel goed op een 'scanman moet blijven' topic.
Lees je in, newbie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:58 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
Ja dat streelt zijn ego altijd wel. Maar praat me 's bij? Ik post hier zo ongeveer alleen tijdens BB-periodes dus ik weet niks van 'n ban en zo...
![]()
Shit, dacht ik effe lui te kunnen zijn. Kun je het ook niet héél kort samenvatten? Maar een 'Scanman moet terug'-actie moet kunnen aanslaan. En zeker als jij het topic opent, is de kans op succes groot.quote:
Geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 03:12 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
Shit, dacht ik effe lui te kunnen zijn. Kun je het ook niet héél kort samenvatten?
Jaja Sanne, je kan dan wel lekker om de hete brij blijven heendraaien maar wie wordt je duo-mod?quote:
Is al bekend, nog een hysterisch wijf.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:22 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Jaja Sanne, je kan dan wel lekker om de hete brij blijven heendraaien maar wie wordt je duo-mod?![]()
![]()
![]()
Laat het als-je-blieft Marky zijn!!!!
Ohja wie is het dan? En vinden we hem/haar wel leuk?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
Is al bekend, nog een hysterisch wijf.![]()
Riply oid, geen idee of we haar leuk vinden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:47 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Ohja wie is het dan? En vinden we hem/haar wel leuk?
Wellus!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:00 schreef Svensational het volgende:
Ripley heeft geen introductie nodig!
Jij moet niet dunken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:02 schreef Svensational het volgende:
Mij dunkt van niet!
Ik ben jarig dus ik mag datquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben jarig dus ik mag dat!
Die Idols-homo?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:14 schreef Roache_ het volgende:
Dunken is een koppelwerkwoord, net als heten schijnen lijken en voorkomen.
Ripley, komt me wel bekend voor, maar in een FOK context, niet in een BB context. Neen, ik blijf pleiten voor Marky.
Dank jequote:
Nee, de idealist die het altijd voor de underdog opneemt.quote:
* Cynix ® wil scanman ook terug!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:51 schreef APK het volgende:
Sinds zijn ban is hij geloof ik niet meer gesignaleerd en meestal reageert hij in eerste instantie wel goed op een 'scanman moet blijven' topic.
Yes! Bij voorkeur het "Scanman moet blijven" topic van 1999, 2000, 2001, 2002, 2003 en 2004. (Wel alle delen dan hč?)quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 06:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
* Cynix ® wil scanman ook terug!
Misschien kan ik nog zo'n oud topic opscharrelen en hier naartoe schoppen, dan lijkt de actie meteen een beetje te lopen.
Als jij namens de crew je excuses aanbiedt voor die ban, komt-ie vast wel terug.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 06:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
* Cynix ® wil scanman ook terug!
Misschien kan ik nog zo'n oud topic opscharrelen en hier naartoe schoppen, dan lijkt de actie meteen een beetje te lopen.
Oeh! Zal ik een aftelkalender maken?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:29 schreef Sanne het volgende:
Noch 22 nachtjes slapen.
Ach, het kan de slimste overkomen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:25 schreef Sanne het volgende:
Ik typte noch.
LOL.
Het wordt steeds erger mijn taalgebruik!![]()
Misschien kwam het omdat ik nog in de ontkenningsfase zit omdat het nu in mijn vakantie begint.
Ik schaam me niet, maar ben er zeker niet trots op.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:06 schreef jeroentjuh1987 het volgende:
Sanne, schaam je niet, ik ook
En het is nu al zo'n drama.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:13 schreef Pinball het volgende:
Als de manier waarop rekenmachines onze rekenvaardigheid hebben beļnvloed een maat is vrees ik dat over 10 jaar niemand onder de 30 nog zelfs maar een beetje normaal kan schrijven.
Hoi en welkom!quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:13 schreef Deuf het volgende:
Hoi![]()
Volgens ben ik 5 jaar terug geregistreed bij fok! vanwege het geweldige Big Brother Forum toendertijd.
quote:
Oh ja, APK is net geen Oldbie.quote:
Nog 1 en deze is vol.quote:Vroeger gingen topics nog bij 255 posts dicht.
Doorposten!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |