quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:20 schreef Djaser het volgende:
Nou ik zal vanavond een kaarsje branden voor Yvonne
Jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
nou nou, vanaf nu zal ze iedere avond zichzef in slaap moeten huuilen..
Ja, dank jequote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:05 schreef Jordy-B het volgende:
Gefeliciteerd, Yvonne...
Eindelijk deze smet van je blazoen.
Ik ook hoorquote:
Ik niet meerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:58 schreef Bosbeetle het volgende:
pfff veelposters !
pfff weinigposter !quote:
Cool hè? Best wel langquote:
Rételang, zou ik zeggen.quote:
Brechtjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:26 schreef Mr-Z het volgende:
Nou heeft Yvonne helemaaaaaaaal niets meer om trots op te zijn![]()
Sowieso iedere leeftijd is dat sneu als dat je enige levensdoel is...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:29 schreef Repeat het volgende:
was ook wel te verwachten eigenlijk, want het is best sneu dat iemand van een jaar of 50 (?) als enige levensdoel posten op fok heeft.
735 is ook een mooi getalquote:
Good to have you back, mên.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:51 schreef scarefreak het volgende:
yvonne, ik stopte 3 jaar, kunnen we dat verwachten?.
Dat geldt ook voor jou.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:49 schreef shmoopy het volgende:
Good to have you back, mên.
Bedankt Meid!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:40 schreef SCH het volgende:
Fijn dat je de TS ook even bedankt voor dit topic meid
Reken maarquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Reken maar
het is een van de weinige getallen met alleen maar verschillende cijfers die deelbaar zijn door het product van hun cijfers
7 * 3 * 5 = 105
735 / 105 = 7
er zijn maar 8 van zulke getallen
Truequote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze zijn wel allemaal oneven, de cijfers in 735.
Jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:52 schreef SCH het volgende:
[..]
produkt van getallen en dan delen en daar zijn er weinig van. Is dat gevaarlijk?
Zeker, zeker.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
True
hoewel het het enige oneven getal is in die serie
de anderen zijn 24, 36, 384, 432, 624, 672 en het wondermooie 3276
dat moet jou toch aanspreken Arcee
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zeker, zeker.
Grappig dat het er maar zo weinig zijn dan.
Da isse niete waarquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:02 schreef OnaNia het volgende:
yvonne post tenminste nog wel eens wat leuks en nuttigs. tong80 post echt alleen maar duffe oneliners en onzin waar niemand een boodschap aan heeft. Het is ook zelden meer dan één regel tekst.
Dat ben ik het wel met je eens.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:02 schreef OnaNia het volgende:
yvonne post tenminste nog wel eens wat leuks en nuttigs. tong80 post echt alleen maar duffe oneliners en onzin waar niemand een boodschap aan heeft. Het is ook zelden meer dan één regel tekst.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:02 schreef OnaNia het volgende:
gaat goedquote:
nou gewoon in de kroewquote:
das mooi, heel mooiquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
komt wel weer goed, over een tijdje
dat maak ik zelf wel uitquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:14 schreef SCH het volgende:
het is geen justme troosttopic hoor - die heeft haar tarzan wel
Word jij ook zo'n crewjojo?quote:
Tong80 heeft net zijn eigen kloon ingehaald op Fokquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:44 schreef StefanP het volgende:
Ik heb meer posts als je mijn 500 klonen op gaat tellen.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:02 schreef OnaNia het volgende:
Goede optiequote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:46 schreef MrX1982 het volgende:
Hup Yvonne, versla tong80 door hem te bannen
Volgens mij moet je die namen juist omdraaien.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:02 schreef OnaNia het volgende:
Kopieren is niet hetzelfde als echt schrijven, lieffiequote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:13 schreef yvonne het volgende:
Oy, ik post hele zinnige dingen!
Kijk maar:
In 1917, Cohan composed his greatest hit song. America had just entered World War 1. Cohan was living in New Rochelle ("Forty-Five Minutes From Broadway"). On the train down to New York, he thought of a song. Cohan has said "I read those war headlines, and I got to thinking and humming to myself, and for a minute, I thought I was going to dance. I was all finished with both the chorus and the verse by the time I got to town, and I also had a title." The title was "Over There". Charles King introduced the song in the New Amsterdam Theater in 1917; the Nora Bayes recording made it a national hit. 25 years later, Congress authorized President Franklin Delano Roosevelt to present the Congressional Medal of Honor for this war song.
Ha!
Ach Vonnie, je hebt nog wel even de tijd om hem weer in te halen.quote:When I get older, losing my hair, many years from now,
Will you still be sending me a Valentine,birthday greetings,
bottle of wine?
If I'd been out 'till quarter to three,would you lock the door?
Will you still need me, will you still feed me,
When I'm sixty-four?
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
...getallen met alleen maar verschillende cijfers...
312 ook overigens. 3 * 1 * 2 = 6.quote:
Goed plan - veel te intellectueel voor een door SCH gestart topicquote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
312 ook overigens. 3 * 1 * 2 = 6.
312 / 6 = 52.
Arcee! Dr_Flash! Nog even over die reeks....
Zullen we daar maar even verder gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |