Wíj maken het hier op het forum iig tot een succes!quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:23 schreef Nicje het volgende:
Niet weer die galbakken op de tv he, dit gaat dus geen succes worden omdat het concept al tevaak is uitgepoept
Expertise genoegquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wíj maken het hier op het forum iig tot een succes!
Oh nou weet ik waarom jij stoptquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:29 schreef Ruis het volgende:
wanneer begint die kut serie eigenlijk weer?
men hoopt augustus, men denkt september en men vreest pas oktoberquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:29 schreef Ruis het volgende:
wanneer begint die kut serie eigenlijk weer?
je hebt geen flauw idee dus!quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:34 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
men hoopt augustus, men denkt september en men vreest pas oktober
Open er een topic over!quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:35 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dat BB huis keet in Almere betaat toch al niet meer? Hebben ze al een nieuwe locatie?
Dan krijg je klapjesquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:02 schreef golfer het volgende:
Maak er iets moois van Sanne en TB!
En waar kan ik jullie FAQ lezen, zodat ik die flink kan overtreden?
bron is mijn mailquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:46 schreef Tinkerbell het volgende:
Bron?
Jeetje wat selecteren ze veel kandidaten dan!
Gewoon ff copy pasten van Cynixquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:03 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Dan krijg je klapjes![]()
En die FAQ komt wel als we vast! gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |