Waarom? Die verplaatsen we wel als het zover is.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:09 schreef Jordy-B het volgende:
Kan je niet even met die onzin wachten tot 't forum open is?
Hij's d'r ook wel zo blij mee, idd... Net 'n klein kind...quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:12 schreef static het volgende:
[..]
Waarom? Die verplaatsen we wel als het zover is.
Fijn toch.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hij's d'r ook wel zo blij mee, idd... Net 'n klein kind...
Dat zullen de regels wel gaan bepalen. Hopelijk zijn die deze keer "weer"quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:26 schreef Tiemie het volgende:
en nu maar hopen dat 't niet tegenvalt...
Pas op: Verslavingsgevaarquote:Op woensdag 15 juni 2005 05:33 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nou vooruit laat ik in September eens gaan kijken, ik heb alle vorige editie's gemist.
Dan heb je alleen de 2e gemist.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:41 schreef knox_ het volgende:
Big Brother, ik vond alleen de eerste leuk
quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:41 schreef knox_ het volgende:
Big Brother, ik vond alleen de eerste leuk
Haaai Hunterquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:49 schreef Hunter het volgende:
Gefeliciteerd, Sanne en Tinkerbell. Hopelijk kunnen we in in goede traditie weer van elkaars wederzijdse informatie profiteren!
quote:Sorry, je hebt niet de rechten om in dit forum een nieuw topic te starten.
Ja, dat zeg ikquote:
En jij gelooft Cynixquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:52 schreef Tinkerbell het volgende:
Het is nog niet open, alleen aangemaakt, begreep ik van Cynix![]()
We wachten met smart![]()
Tja, wat moet ik?quote:
Die had ik gezien.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:54 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Er is een MED-je, heb je die gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |