Nee, de idealist die het altijd voor de underdog opneemt.quote:
* Cynix ® wil scanman ook terug!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:51 schreef APK het volgende:
Sinds zijn ban is hij geloof ik niet meer gesignaleerd en meestal reageert hij in eerste instantie wel goed op een 'scanman moet blijven' topic.
Yes! Bij voorkeur het "Scanman moet blijven" topic van 1999, 2000, 2001, 2002, 2003 en 2004. (Wel alle delen dan hè?)quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 06:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
* Cynix ® wil scanman ook terug!
Misschien kan ik nog zo'n oud topic opscharrelen en hier naartoe schoppen, dan lijkt de actie meteen een beetje te lopen.
Als jij namens de crew je excuses aanbiedt voor die ban, komt-ie vast wel terug.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 06:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
* Cynix ® wil scanman ook terug!
Misschien kan ik nog zo'n oud topic opscharrelen en hier naartoe schoppen, dan lijkt de actie meteen een beetje te lopen.
Oeh! Zal ik een aftelkalender maken?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:29 schreef Sanne het volgende:
Noch 22 nachtjes slapen.
Ach, het kan de slimste overkomen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:25 schreef Sanne het volgende:
Ik typte noch.
LOL.
Het wordt steeds erger mijn taalgebruik!![]()
Misschien kwam het omdat ik nog in de ontkenningsfase zit omdat het nu in mijn vakantie begint.
Ik schaam me niet, maar ben er zeker niet trots op.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:06 schreef jeroentjuh1987 het volgende:
Sanne, schaam je niet, ik ook
En het is nu al zo'n drama.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:13 schreef Pinball het volgende:
Als de manier waarop rekenmachines onze rekenvaardigheid hebben beïnvloed een maat is vrees ik dat over 10 jaar niemand onder de 30 nog zelfs maar een beetje normaal kan schrijven.
Hoi en welkom!quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:13 schreef Deuf het volgende:
Hoi![]()
Volgens ben ik 5 jaar terug geregistreed bij fok! vanwege het geweldige Big Brother Forum toendertijd.
quote:
Oh ja, APK is net geen Oldbie.quote:
Nog 1 en deze is vol.quote:Vroeger gingen topics nog bij 255 posts dicht.
Doorposten!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |