Die stadsies in Utrecht zijn allemaal heaumeaux.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:34 schreef Falco het volgende:
Het is Utrechters dude. Utrechtenaren zijn homo's.
Kijk hier ben ik trots op.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:15 schreef flesje_bier het volgende:
Allemaal de Arena in dak dicht en gaskraan open.
F%$#ng studio sport supporter.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:26 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een Ajacied maar kunnen die Amsterdammers hun zogenaamde humor niet voor zichzelf houden ?
Nee vertel eens. Beetje lachen daar de laatste tijd ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:32 schreef HekManiac het volgende:
[..]
F%$#ng studio sport supporter.
Je hebt zeker nog nooit een voet in de arena gezet
Ach over een paar jaar heeft iedereenquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:32 schreef HekManiac het volgende:
[..]
F%$#ng studio sport supporter.
Je hebt zeker nog nooit een voet in de arena gezet
Nee! Ik zwicht niet voor jouw stiekeme manipulatie.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach over een paar jaar heeft iedereendan weten we niet beter.
1 schaap pleegt een moord en gelijk zijn alle schapen gevaarlijkquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:26 schreef tong80 het volgende:
Net weer zo'n exemplaar van de Albert Cuyp. 'Ja ik ben Amsterdammer en dan zeggen we ha liefie tegen de koningin.' De andere : 'Koningin wel op 30 graden wassen.'
Ik ben een Ajacied maar kunnen die Amsterdammers hun zogenaamde humor niet voor zichzelf houden ?
1 De eerste schaapmoordenaar zei : 'zo doe nu eenmaal alle schapen dat op de Albert Cuyp'quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:47 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
[..]
1 schaap pleegt een moord en gelijk zijn alle schapen gevaarlijk
1 nederlander neukt een dier en gelijk zijn alle nederlanders dierenneukers
1. teringjood maakt een topic zoals dit en gelijk is hij de domste sukkel ooit
Met zo'n zachte G(ay) accent!!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Alleen Eindhoven en Sittardenaren zijn ok
quote:
Ik woon op Texel en daar stikt het in het hoofdseizoen ook van die kutAmsterdammers.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:51 schreef Marty26 het volgende:
Bijt jij lekker 80x op die kut tong van je
Zal wel zo een kut fries zijn ofzo
Texel hoor je wel wat je zegtquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon op Texel en daar stikt het in het hoofdseizoen ook van die kutAmsterdammers.
Als ze die palen onder A'dam nou eens zouden omzagen liep het ij-water zo ver bij je naar binnen dat je zou roepen om inwoners van Texel om je te komen redden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:58 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Texel hoor je wel wat je zegt1dorp 6 inwoners en allemaal domme boeren!
Bel je lekker in met je 56K modem![]()
Ik hoop dat texel overstroomt in de winter!
Dat nooit laat me dan maar verzuipen met me rubber opblaas bootje van de BartSmit!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ze die palen onder A'dam nou eens zouden omzagen liep het ij-water zo ver bij je naar binnen dat je zou roepen om inwoners van Texel om je te komen redden.
Over kanslozen gesproken, je bent 20 jaar oud en zit op de HAVOquote:Op maandag 20 juni 2005 20:27 schreef TheDon1985 het volgende:
Door het grote aantal zakkenrollers, junks en andere kansloze paupers is het sowieso een kutstad.
jezus, doen ze dat proefverlof nog steeds?quote:Op maandag 20 juni 2005 19:42 schreef chelloboy het volgende:
Ik als PSV supporter,hekel aan ajaks zat vorige week in een cafe in de Jordaan.
We hadden een bedrijfs uitje naar Amsterdam,wou eerst niet mee maar me collega's zeiden stel je niet zo aan,ga gewoon mee.
Eerst 2 uur fietsen op zo'n gele fiets,was van Yellow Bike ofzo door de Jordaan met een gids erbij,toen na het eten gingen we lopend na de Wallen via de Zeedijk haha daar was het leuk,althans die achter de ramen zitten.Mocht niet op kosten van de baas naar binnen, haha.
Was wel een leuke dag voor een PSVer in Amsterdam.
de ironiequote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:25 schreef Individual het volgende:
Amsterdam is een dorp.
waarom?
-Iedereen kent elkaar. (nou ja iedereen kent alle BN'ers en top criminelen - totdat je doorvraagt hehe)![]()
-Geen hoogbouw (nee 5 verdiepingen is niet hoog)
-Iedereen fietst (goede zaak hoor)
-ver onder de 1 miljoen inwoners
-je fietst er in een half uur doorheen
Begrijp me niet verkeerd ik vind het wel een leuk dorp hoor, maar ze moeten niet zo 'groot' doen als je begrijpt wat ik bedoel.![]()
Ik doe niets meer... en het is hier nog leuk om te winkelen ook, al is het maar omdat ik niet continu m'n spullen tegen m'n lichaam gedrukt moet houden wanneer ik over straat loop.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:47 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Over kanslozen gesproken, je bent 20 jaar oud en zit op de HAVO
Ach, in dat geval vragen ze tenminste eerst nog of je het spreekt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:28 schreef SittingDuck het volgende:
Vind Amsterdam ook kut... Do you speak English? Ahum, Amsterdam ligt in Nederland ffs!
patat oorlogquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ach, in dat geval vragen ze tenminste eerst nog of je het spreekt.
Beter dan de gemiddelde Nederlander die in het buitenland komt en gelijk in z'n steenkolenengels vraagt waar een goedkope snackbar is.
kansloos: mensen die woorden zoals pauper gebruiken...quote:Op maandag 20 juni 2005 20:27 schreef TheDon1985 het volgende:
Door het grote aantal zakkenrollers, junks en andere kansloze paupers is het sowieso een kutstad.
Lezen. Ik ben niet meer bezig met HAVO.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:15 schreef vamos1 het volgende:
[..]
kansloos: mensen die woorden zoals pauper gebruiken...
kanslozer: 20jaar i.c.m. Havo
Sittardenaren kunnen niet tegen een geintje, kutvolk.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben jij een mod ofzo?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:29 schreef donald_dick het volgende:
Amsterdam - teringstad aan het IJ deel 3
daar verder
da's Amsterdamse humorquote:
is dat een vraag voor een open sollicitatie ?quote:
Niks persoonlijks hoor, je kwam gewoon over als een kneus, that's allquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:30 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Lezen. Ik ben niet meer bezig met HAVO.
Verder is het toch wel frappant dat wanneer je wijst op de grote aantallen junks, zakenrollers en andere kanslozen die het straatbeeld van Amsterdam besmeuren, er gelijk personen zijn die zich opstellen voor een persoonlijke aanval.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:01 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Niks persoonlijks hoor, je kwam gewoon over als een kneus, that's all
Amsterdam derdewereldlandquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:38 schreef Hobiedobie het volgende:
Amsterdam zelfstandig verklaren, net zoals de Antillen en andere paupergebieden....
kijk eens ff rond in je eigen kakkerlaknestquote:
ik zwem wel naar enkhuizenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ze die palen onder A'dam nou eens zouden omzagen liep het ij-water zo ver bij je naar binnen dat je zou roepen om inwoners van Texel om je te komen redden.
omdat het fantastische woningbouwbeleid hier ervoor gezorgd heeft dat er in de stad voor de middeninkomens geen betaalbare woning te krijgen is.quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:37 schreef Martineke het volgende:
Als amsterdam zo`n mooie stad is, en hun bewoners daar zo trots op zijn.........Waarom smeert de laatste 20 jaar het grote gross van de bewoners dan naar de flevopolder ??![]()
verspreiding van ons genen dearquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:37 schreef Martineke het volgende:
Als amsterdam zo`n mooie stad is, en hun bewoners daar zo trots op zijn.........Waarom smeert de laatste 20 jaar het grote gross van de bewoners dan naar de flevopolder ??![]()
Hou je hoerenhoofd anders.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:11 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Waarom lach je... Het juweeltje van Amsterdam. Práchtig om daar te wonen.
Ruzie zoeken met die Surinamers daarquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:11 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Waarom lach je... Het juweeltje van Amsterdam. Práchtig om daar te wonen.
Dat durf je vastquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ruzie zoeken met die Surinamers daar
Relschoppen in Amsterdam is lachen.quote:
containerlondsdalersquote:
niet zo schelden, schorriemorriequote:Op donderdag 16 juni 2005 22:35 schreef Aventura het volgende:
Opzoute kankerlijer!
Hooligan!quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Relschoppen in Amsterdam is lachen.
Vooral met wat Fortunezen en Roda mensen erbij
Voor de Ajax fanshop![]()
En op zaterdag.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:12 schreef Karina het volgende:
En als het je niet bevalt hier, dan blijf je toch gewoon weg? Kunnen wij ook eens een keertje rustig winkelen op zondag.
Ah, was jij die rukker waar iemand die kop van Van Gelder overheen gesoept heeftquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
nopquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, was jij die rukker waar iemand die kop van Van Gelder overheen gesoept heeft
o helpquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga over 2 weken naar Amsterdam.
Als je 2 mensen ziet lopen 1 met een Feyenoord shirt en de ander met een PSV shirt dan ben ik de PSv'erquote:
ik zal jullie hatelijk uitlachenquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je 2 mensen ziet lopen 1 met een Feyenoord shirt en de ander met een PSV shirt dan ben ik de PSv'er
Je zult de eerste zijnquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zal jullie hatelijk uitlachen
Dan hoop ik voor je dat ik je niet tegenkom. Die shirts draag je maar in je eigen stad.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je 2 mensen ziet lopen 1 met een Feyenoord shirt en de ander met een PSV shirt dan ben ik de PSv'er
Wow, lijpkees ben jij zeg, zo midden in de zomerstopquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Hengelo, dá's pas een wereldstad!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:25 schreef Individual het volgende:
Amsterdam is een dorp.
waarom?
-Iedereen kent elkaar. (nou ja iedereen kent alle BN'ers en top criminelen - totdat je doorvraagt hehe)![]()
-Geen hoogbouw (nee 5 verdiepingen is niet hoog)
-Iedereen fietst (goede zaak hoor)
-ver onder de 1 miljoen inwoners
-je fietst er in een half uur doorheen
Begrijp me niet verkeerd ik vind het wel een leuk dorp hoor, maar ze moeten niet zo 'groot' doen als je begrijpt wat ik bedoel.![]()
Er is in dit jaargetijde toch al amper een amsterdammer op straat te vinden inderdaad...quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:12 schreef Karina het volgende:
Wat een vooroordelen weer, alsof iedereen in Amsterdam humor heeft (nee dus) en alsof iedereen in het Centrum of in de Bijlmer woont (nee dus).
Ikzelf heb dus geen humor en woon niet in het Centrum of in de Bijlmer, maar ben wel Amsterdammer (en geen import).
En als het je niet bevalt hier, dan blijf je toch gewoon weg? Kunnen wij ook eens een keertje rustig winkelen op zondag.
Welke? Die in Overijsel of die in Gelderland?quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:19 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Hengelo, dá's pas een wereldstad!
Ik kwam van de week op de Johan Huizingalaan een Marokkaan met een PSV shirt tegenquote:Op donderdag 23 juni 2005 08:14 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat ik je niet tegenkom. Die shirts draag je maar in je eigen stad.
Afellayquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik kwam van de week op de Johan Huizingalaan een Marokkaan met een PSV shirt tegen![]()
Dat bedoel ik...quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:08 schreef Individual het volgende:
[..]
Welke? Die in Overijsel of die in Gelderland?
Ach, in Rotterdam in een Ajax shirt rondlopen was voor mij ook geen probleem (en nee, ik was niet met een groep maar liep alleen).quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De stoere Amsterdammers waren wel stil.
daar sta je dan in je PSV shirt
Maar jij loopt ook erg hard Docquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Ach, in Rotterdam in een Ajax shirt rondlopen was voor mij ook geen probleem (en nee, ik was niet met een groep maar liep alleen).
tssss, slak!quote:
Geen dankquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:12 schreef Anitra het volgende:
Heerlijk zo'n topic, maakt gelijk me dag weer een stuk beter
Toen ik vorig jaar naar die leger basis in A'dam moest toen liep ik ook alleen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Ach, in Rotterdam in een Ajax shirt rondlopen was voor mij ook geen probleem (en nee, ik was niet met een groep maar liep alleen).
Kom maarquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga over 2 weken naar Amsterdam.
Meestal worden boeren in PSV-shirts een beetje meewarig aangekekenquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Toen ik vorig jaar naar die leger basis in A'dam moest toen liep ik ook alleen.
Aankijken deden ze inderdaad.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:49 schreef Doc het volgende:
[..]
Meestal worden boeren in PSV-shirts een beetje meewarig aangekeken
Als het meezit willen de vriendelijke inwoner van de stad je ook nog wel vertellen wat een metro is en waar je je trekker kan parkeren (nergens)
half goedquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Eindhovenaren vind je zeker niet okequote:
helemaal juistquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eindhovenaren vind je zeker niet oke![]()
Maar wat is jou conectie met Sittard dan D_H ?
Want ik geloof dat ik ooit van je las dat je Fortuna een leuke club vond.
Of heb je geen conectie's naar Sittard maar vind je alleen FS leuk ?
Wel leuk om te horenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
helemaal juist
eindhoven is net zoiets als rotterdam en amsterdam, alleen dichterbij.
fortuna is mijn kluppie
das afzien!quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wel leuk om te horen
Ik woon trouwens bijna naast het stadion van Fortuna
Ik pik soms wel eens een wedstrijdje mee.
ik ben dit jaar en vorig jaar niet in sittard geweestquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wel leuk om te horen
Ik woon trouwens bijna naast het stadion van Fortuna
Ik pik soms wel eens een wedstrijdje mee.
Stelletje nepsupportersquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ben dit jaar en vorig jaar niet in sittard geweest
SSC en uit.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoevaak ga jij dan naar je Ajax Amsterdam ?
Nee, maar jullie zeggen beide fan te zijn. Meneer woont er naast en gaat bijna nooit, en jij bent er zelf al 2 jaar niet geweest. Ik zou wel wat vaker gaanquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:45 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wanneer ben je dan een echte volgens jou
bij 100+ wedstrijden
vroegah ging ik altijd.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:49 schreef JaWi het volgende:
[..]
SSC en uit.
[..]
Nee, maar jullie zeggen beide fan te zijn. Meneer woont er naast en gaat bijna nooit, en jij bent er zelf al 2 jaar niet geweest. Ik zou wel wat vaker gaan.
Als ik op de vrijdag avond moet werken dan gaat het moeilijk en D_H zal wel op een grote afstand wonen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:49 schreef JaWi het volgende:
[..]
SSC en uit.
[..]
Nee, maar jullie zeggen beide fan te zijn. Meneer woont er naast en gaat bijna nooit, en jij bent er zelf al 2 jaar niet geweest. Ik zou wel wat vaker gaan.
Hmm, werk kan je ruilenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ik op de vrijdag avond moet werken dan gaat het moeilijk en D_H zal wel op een grote afstand wonen.
Woon je dan redelijk in de buurt van Sittard ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
vroegah ging ik altijd.
maar de laatste tien jaar is het te niet meer handig in mijn agenda
Ze moeten weer eens promoverenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:52 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hmm, werk kan je ruilen. Maar vrijdagavond is natuurlijk wat lastiger ja
.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:23 schreef DuranK het volgende:
Dat amsterdamse boeren accent is zo verschrikkelijk
Als m'n hond zo zou praten dan zou ik haar corrigerenquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:23 schreef DuranK het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:02 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Als m'n hond zo zou praten dan zou ik haar corrigeren![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:23 schreef DuranK het volgende:
anders moeten we ze allemaal uit de bijlmer reddenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:30 schreef tong80 het volgende:
Ik ga trouwens naar het Amsterdam-Tournament. Ik krijg dan zoals ieder jaar hulp van een paar Amsterdammers anders raak ik de weg en de kluts kwijt in de grote stad.
Dus zo zijn ze dan weer wel.
We moeten je zelfs op de trein naarAmsterdam toe helpen - anders lukt dat je ook niet eensquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:30 schreef tong80 het volgende:
Ik ga trouwens naar het Amsterdam-Tournament. Ik krijg dan zoals ieder jaar hulp van een paar Amsterdammers anders raak ik de weg en de kluts kwijt in de grote stad.
Dus zo zijn ze dan weer wel.
Ssssssssttttttttquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:21 schreef Doc het volgende:
[..]
We moeten je zelfs op de trein naarAmsterdam toe helpen - anders lukt dat je ook niet eens
brabant is niet zo ver, maar toch te ver.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Woon je dan redelijk in de buurt van Sittard ?
Ik zeg nog duizendmaal tegen mijn broertje en zusje: "NIET 'HUN' HEBBEN, MAAR 'ZIJ HEBBEN!" En dan vervallen ze weer in dat Amsterdams accent.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:23 schreef DuranK het volgende:
Ik ben ook in Amsterdam geboren, maar ik denk dat de wereld veel groter is.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:45 schreef Mikkie het volgende:
Die kutamsterdammers denken ook altijd dat de wereld alleen uit Amsterdam bestaat. Alles buiten Amsterdam is buitenland voor die lui. Kortzichtige geiten.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn dagje A'dam komt steeds dichter bij...
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Die Amsterdammers komen altijd op vakantie naar Limburg.
Dat ze thuisblijven
euuhh.. not really. What are you smoking?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |