Hmm, werk kan je ruilenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ik op de vrijdag avond moet werken dan gaat het moeilijk en D_H zal wel op een grote afstand wonen.
Woon je dan redelijk in de buurt van Sittard ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
vroegah ging ik altijd.
maar de laatste tien jaar is het te niet meer handig in mijn agenda
Ze moeten weer eens promoverenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:52 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hmm, werk kan je ruilen. Maar vrijdagavond is natuurlijk wat lastiger ja
.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:23 schreef DuranK het volgende:
Dat amsterdamse boeren accent is zo verschrikkelijk
Als m'n hond zo zou praten dan zou ik haar corrigerenquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:23 schreef DuranK het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:02 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Als m'n hond zo zou praten dan zou ik haar corrigeren![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:23 schreef DuranK het volgende:
anders moeten we ze allemaal uit de bijlmer reddenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:30 schreef tong80 het volgende:
Ik ga trouwens naar het Amsterdam-Tournament. Ik krijg dan zoals ieder jaar hulp van een paar Amsterdammers anders raak ik de weg en de kluts kwijt in de grote stad.
Dus zo zijn ze dan weer wel.
We moeten je zelfs op de trein naarAmsterdam toe helpen - anders lukt dat je ook niet eensquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:30 schreef tong80 het volgende:
Ik ga trouwens naar het Amsterdam-Tournament. Ik krijg dan zoals ieder jaar hulp van een paar Amsterdammers anders raak ik de weg en de kluts kwijt in de grote stad.
Dus zo zijn ze dan weer wel.
Ssssssssttttttttquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:21 schreef Doc het volgende:
[..]
We moeten je zelfs op de trein naarAmsterdam toe helpen - anders lukt dat je ook niet eens
brabant is niet zo ver, maar toch te ver.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Woon je dan redelijk in de buurt van Sittard ?
Ik zeg nog duizendmaal tegen mijn broertje en zusje: "NIET 'HUN' HEBBEN, MAAR 'ZIJ HEBBEN!" En dan vervallen ze weer in dat Amsterdams accent.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:23 schreef DuranK het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |