Afellayquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik kwam van de week op de Johan Huizingalaan een Marokkaan met een PSV shirt tegen![]()
Dat bedoel ik...quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:08 schreef Individual het volgende:
[..]
Welke? Die in Overijsel of die in Gelderland?
Ach, in Rotterdam in een Ajax shirt rondlopen was voor mij ook geen probleem (en nee, ik was niet met een groep maar liep alleen).quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De stoere Amsterdammers waren wel stil.
daar sta je dan in je PSV shirt
Maar jij loopt ook erg hard Docquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Ach, in Rotterdam in een Ajax shirt rondlopen was voor mij ook geen probleem (en nee, ik was niet met een groep maar liep alleen).
tssss, slak!quote:
Geen dankquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:12 schreef Anitra het volgende:
Heerlijk zo'n topic, maakt gelijk me dag weer een stuk beter
Toen ik vorig jaar naar die leger basis in A'dam moest toen liep ik ook alleen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Ach, in Rotterdam in een Ajax shirt rondlopen was voor mij ook geen probleem (en nee, ik was niet met een groep maar liep alleen).
Kom maarquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga over 2 weken naar Amsterdam.
Meestal worden boeren in PSV-shirts een beetje meewarig aangekekenquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Toen ik vorig jaar naar die leger basis in A'dam moest toen liep ik ook alleen.
Aankijken deden ze inderdaad.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:49 schreef Doc het volgende:
[..]
Meestal worden boeren in PSV-shirts een beetje meewarig aangekeken
Als het meezit willen de vriendelijke inwoner van de stad je ook nog wel vertellen wat een metro is en waar je je trekker kan parkeren (nergens)
half goedquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Alleen Eindhoven en Sittardenaren zijn ok
Eindhovenaren vind je zeker niet okequote:
helemaal juistquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eindhovenaren vind je zeker niet oke![]()
Maar wat is jou conectie met Sittard dan D_H ?
Want ik geloof dat ik ooit van je las dat je Fortuna een leuke club vond.
Of heb je geen conectie's naar Sittard maar vind je alleen FS leuk ?
Wel leuk om te horenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
helemaal juist
eindhoven is net zoiets als rotterdam en amsterdam, alleen dichterbij.
fortuna is mijn kluppie
das afzien!quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wel leuk om te horen
Ik woon trouwens bijna naast het stadion van Fortuna
Ik pik soms wel eens een wedstrijdje mee.
ik ben dit jaar en vorig jaar niet in sittard geweestquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wel leuk om te horen
Ik woon trouwens bijna naast het stadion van Fortuna
Ik pik soms wel eens een wedstrijdje mee.
Stelletje nepsupportersquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ben dit jaar en vorig jaar niet in sittard geweest
SSC en uit.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoevaak ga jij dan naar je Ajax Amsterdam ?
Nee, maar jullie zeggen beide fan te zijn. Meneer woont er naast en gaat bijna nooit, en jij bent er zelf al 2 jaar niet geweest. Ik zou wel wat vaker gaanquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:45 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wanneer ben je dan een echte volgens jou
bij 100+ wedstrijden
vroegah ging ik altijd.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:49 schreef JaWi het volgende:
[..]
SSC en uit.
[..]
Nee, maar jullie zeggen beide fan te zijn. Meneer woont er naast en gaat bijna nooit, en jij bent er zelf al 2 jaar niet geweest. Ik zou wel wat vaker gaan.
Als ik op de vrijdag avond moet werken dan gaat het moeilijk en D_H zal wel op een grote afstand wonen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:49 schreef JaWi het volgende:
[..]
SSC en uit.
[..]
Nee, maar jullie zeggen beide fan te zijn. Meneer woont er naast en gaat bijna nooit, en jij bent er zelf al 2 jaar niet geweest. Ik zou wel wat vaker gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |