Ik wil wel op 't misschien lijstjequote:Op donderdag 16 juni 2005 17:24 schreef ymme het volgende:
Lush meeting Den-Bosch?
Eind augustes begin september... Wie????
Maar je krijgt er ook een hoop voor terugquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:42 schreef PiperMaru het volgende:
Haha nee dat niet, maar slaat wel een flink gat in m'n maandelijkse budget
Leuk dat je mee gaat! En bedenk maar zo dat bestellen ongeveer evenveel kost als je treinkaartje en dat je nu nog en 10% korting krijgt en een goodiebag!quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:38 schreef PiperMaru het volgende:
Ik wil graag van het misschien lijstje naar het "wie gaat er mee" lijstje
ff rekenen.. een retourtje Amsterdam kost 6,80, dan moet ik dus voor 68,00 besteden om het kaartje eruit te krijgen![]()
Zou dat lukken denken jullie?
Ik zou evt. ook wel willen maar ligt er wel aan wanneer en hoe laat dat is, ik zit nl. met de reiskosten (heb doordeweekse studenten-OV)quote:
29 juni is een woensdagavond. Je ov is dan dus gewoon geldig. Ik geloof dat het van 19.00 uur tot ongeveer 21.00 is.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:18 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ik zou evt. ook wel willen maar ligt er wel aan wanneer en hoe laat dat is, ik zit nl. met de reiskosten (heb doordeweekse studenten-OV)
Hmm, wordt het wel een beetje laat voor ik thuis ben. Moet nl. zo'm 1,5 uur reizen (alleen denk ik)quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:25 schreef Kyara het volgende:
[..]
29 juni is een woensdagavond. Je ov is dan dus gewoon geldig. Ik geloof dat het van 19.00 uur tot ongeveer 21.00 is.
Welke richting moet je op? Wij moeten richting Rotterdam, misschien kun je dan een stuk meereizen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:42 schreef Cheesecake het volgende:
Hmm, wordt het wel een beetje laat voor ik thuis ben. Moet nl. zo'm 1,5 uur reizen (alleen denk ik)
Moet in de richting van Enschede...quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:28 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Welke richting moet je op? Wij moeten richting Rotterdam, misschien kun je dan een stuk meereizen?
yupquote:
Jammer Peri!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:09 schreef PeRi het volgende:
De 29e kan ik + aanhang helaas niet meer, er is iets tussengekomen wat toch nog net iets belangrijker is. Sorry jongens.
Die komt er nog bijquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:38 schreef PiperMaru het volgende:
Ik wil graag van het misschien lijstje naar het "wie gaat er mee" lijstje
Ga jij met de auto naar de meet?quote:
nope, ik heb nog OV dus ik ga lekker gratis met de treinquote:
ik ben er, vriendjelief is erquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:36 schreef jessie het volgende:
Thx, volgens mij ben ik de engiste scheiterd. Maar ik vind t niks om savonds van rotterdam naar amsterdam enw eer terug te gaan (ooit een keer bedreigd in de metros en sindsdien...) Maar toch bedankt!
Gezelligquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:37 schreef Maeghan het volgende:
Ik moet ook met de metro terug hoor (t/m Slinge), dus je kan best meereizen dan. =)
aah joh! gewoon meegaanquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:42 schreef jessie het volgende:
Hahahaha ik woon ook in zuid ja.
T word tijd voor een lush hier hoor, kunnen we tenminste lopen
Ik denk er nog ff over na. Maar ik denk dat ik TE scheiterig ben.
Het komt echt wel goed hoor. In de trein zijn we dan als het goed is met z'n vijven (ik neem aan dat die anderen het ook niet erg vinden om samen te reizen?) en in de metro met z'n drietjes. Maar goed, denk er rustig over na. Als Lush je niet in de metro krijgt, dan helpt niets meer vrees ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:42 schreef jessie het volgende:
Hahahaha ik woon ook in zuid ja.
T word tijd voor een lush hier hoor, kunnen we tenminste lopen
Ik denk er nog ff over na. Maar ik denk dat ik TE scheiterig ben.
Zeg nooit nooit, ik was verleden keer pas half 12 thuis, en ik moest naar Alexander. Kutverbindingquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:47 schreef nectarientje het volgende:
[..]
aah joh! gewoon meegaanwaarschijnlijk ruiken we na die meet zo naar Lushies dat geen mens bij ons in de buurt wil zitten.. En voor de zekerheid zal ik dan mijn handtas met strijkijzer meenemen
(ow, en het duurt tot negen uur toch, dus hooguit half elf weer op Rotterdam cs)
Oe, goed je best doen dan om het te verzetten! Anders ga je met gitaar in de trein zittenquote:Op maandag 20 juni 2005 09:53 schreef PiperMaru het volgende:
Ik baal een beetje! Ik heb aanstaande woensdagavond mijn eerste gitaarles en had er niet helemaal bij stilgestaan dat ik de 29e dus ook les heb
Nu hangt het er een beetje vanaf of ik die les kan verzetten, anders kan ik niet naar de meeting komen![]()
Haha dat gaat niet lukken, waarom denk je dat ik les neem?quote:Op maandag 20 juni 2005 10:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Anders ga je met gitaar in de trein zittenKun je nog wat geld verdienen ook
![]()
joh, gewoon een beetje tokkelen en zielig kijkenquote:Op maandag 20 juni 2005 10:58 schreef PiperMaru het volgende:
Haha dat gaat niet lukken, waarom denk je dat ik les neem?
Ik zou best wel graag willen, alleen voor mij ligt 't niet bepaald om de hoek. En de dag erna gaat m'n wekker alweer om 6 uur af, dus dat trek ik niet.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:52 schreef Kyara het volgende:
Amsterdam vip-avond woensdag 29 juni
Wie gaan er mee?
Heaven7 + aanhang
Anitra
Kyara
debby1973 + aanhang
nectarientje+aanhang
Maeghan
Pipermaru
Misschien
Mother-Mother + aanhang
Skaai
Ripley
sefer + aanhang
Jammer La_Quiri
We zitten nu op 10 en het minimum is 12. Weten degenen op de misschien-lijst al iets meer? En kennen we anders nog mensen die mee willen?
Ik zou het wel heel zonde en jammer vinden als het niet door zou gaan ivm te weinig animo (nou ja, wel animo maar niet kunnen uiteindelijk).![]()
+2 en -1 is nog altijd +1quote:Op maandag 20 juni 2005 21:54 schreef nectarientje het volgende:ik heb een vriendin gevraagd en als ze overdag niet hoeft te werken gaat ze mee!
En ze gaat ook nog even een vriendin vragen
Daar staat wel tegenover dat vriendjelief niet weet of hij nog wel meewil
![]()
Ik ben ook nog niet helemaal klaar met mijn bewerkingsprocesquote:Op maandag 20 juni 2005 22:28 schreef Kyara het volgende:
+2 en -1 is nog altijd +1Jammer van je vriend, voor hem vooral...
LOLquote:Op maandag 20 juni 2005 22:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet helemaal klaar met mijn bewerkingsprocesHij werkt op de keizersgracht (of de heren, iig in de buurt) dus ik vind dat hij best mee kan gaan
Bovendien gebruikt hij elke dag een van de shampoobars en vind hij hem super! (dus hij gaat gewoon mee, alleen weet hij dat zelf nog niet helemaal zeker
)
gheghe, mensen op straat aanspreken (of dat niet eens maar gewoon inhaken en meesleurenquote:Op maandag 20 juni 2005 23:01 schreef Maeghan het volgende:
En don't worry, mochten we niet aan 12 komen dan gaan we gewoon mensen ronselen in Amsterdam =P
huh, kost zo'n vip avond bijna 16 euro??quote:Op maandag 20 juni 2005 22:53 schreef Kyara het volgende:
[..]
LOL
Mijn vriend kan iig niet want moet tot 18.00 uur werken en dan redt ie het dus niet. Verder vind iedereen 15,80 teveel geld voor een 'verkooppraatje' (nog niet bekend met Lush). Ik krijg dus geen aanhang mee. Heb ook geen dagje A'dam te bieden dus dat schiet ook niet op.![]()
nee, ik denk het treinkaartje om in A'dam te komenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:45 schreef Fiorenza het volgende:
huh, kost zo'n vip avond bijna 16 euro??
ik krijg woensdag (of donderdag) ein-de-lijk mn pakketje![]()
Ymme wat kan jij doorzeiken zeg!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:39 schreef ymme het volgende:
Ik vind dat er maar weinig aanmeldingen voor Den-Bosch zijn.
Dan zal die wel niet door gaan. Ik wil ook naar een meeting, wil uberhaut graag z'n winkel zien van dicht bij. Maar ik kan pas na augustus. En H7 (die trouwens al een meet heeft gehad) wil niet dat ik ook naar die meets in Amsterdam ga.
Vind dit heel jammer. Maar na deze meets die nu op het lijstje staan, zullen er toch nog wel meer komen dit jaar, lijkt mij????
Nou ja zeg...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:50 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ymme wat kan jij doorzeiken zeg!![]()
We weten het nu wel hoor![]()
Kijk dat vind ik nou ook!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
godverdomme, is het nou alweer zo gezellig?
serieus, het houdt ook niet gewoon op he.
* Fiorenza negeert ruzieënde Lushers...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:47 schreef Kyara het volgende:
wat heb je besteld fiorenza? (hoewel dat eigenlijk meer iets is voor het andere topic, of heb je dat daar al verteld?)
Ik wil je vriendelijk doch dringend verzoeken om zelf eens volwassen te doen. Je gedraagt je namelijk als een klein kind die haar zin niet krijgt. Precies wat Kyara, heb gewoon nog wat geduld. En als het niet doorgaat ga je toch lekker alleen of met een vriendin?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:06 schreef ymme het volgende:
Staat een reactie je niet aan, reageer er dan niet op. Laten we volwassen doen!
Sorry, ik moet hier even op reageren.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik wil je vriendelijk doch dringend verzoeken om zelf eens volwassen te doen. Je gedraagt je namelijk als een klein kind die haar zin niet krijgt. Precies wat Kyara, heb gewoon nog wat geduld. En als het niet doorgaat ga je toch lekker alleen of met een vriendin?
Ik ga ook geen reacties verwijderen omdat jij elke keer uit je slof schiet en daar vervolgens op wordt gewezen. Dit is namelijk niet de eerste keer dat je een topicreport plaatst. Denk in het vervolg maar beter na voordat je een reactie wilt plaatsen. Users willen bijvoorbeeld niet geconfronteerd worden met wat jij persoonlijk met Heaven7 hebt. Dus dan laat je dat achterwege.
Ontopic maar weer.
Kun je echt niet mee?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:24 schreef La_Guiri het volgende:
Wat een overtrokken gedoe hier zeg
Ben ik nog welkom hier dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:38 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Kun je echt niet mee?
Anitra, had jij geen aanhang?![]()
Nee, helaas niet of het moet echt zo zijn dat ik last minute ineens kan zeg maar. Maar ze zijn heel onduidelijk over het rooster omdat ik nu nog training heb, maar ze zeiden iets van tot 16:00. Ik moet sowieso 2,5 uur reizen dus denk niet dat ik dat red.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:38 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Kun je echt niet mee?
Anitra, had jij geen aanhang?![]()
nodig ze dan een avondje samen uit. Kunnen ze even aan elkaar snuffelen wennen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:45 schreef heaven7 het volgende:
Zonder jou kom ik niet eens
Tuurlijk ben je welkom! Ik zou graag vriendje ook meenemen maar vriendin en vriendje kennen elkaar (nog) niet en weet niet of ze het zo leuk vindt de hele dag met hem opgescheept te zitten
Yups ik heb je naam gebruikt. Ik sta nog steeds achter die mening. Dat ymme geen enkele kans krijgt zolang jij alle meetings afstruint. Maar ik (ik persoonlijk mag niet voor een ander spreken.Maar mag wel zeggen hoe het bij mij overkomt) vind dat ymme nu de hele tijd moet kruipen en buigen voor jou. Ze wil absoluut geen trammelant dat proef ik uit elk bericht van haar (op haar ongeduld na dan) En dan kan het mij even niet schelen wat er tussen jullie gebeurt is. Blijkbaar is dat uitgepraat. En koop jij vrolijk dingen van haar. Maar ze mag nog steeds niets.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:40 schreef heaven7 het volgende:
Ja, ik weet het, maar ik zag mijn naam voorbij komen, altijd leuk als je er niet aan mee hebt gedaan!![]()
Misschien kan je bij de albert heijn verderop een karretje 'lenen' ? En anders, je hebt twee armen, kunnen twee mandjes aanhangenquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:09 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb een belachelijk lange lijst voor de meeting. Heb nml van mijn zus en van een collega ook een lijstje gekregen. Hoe groot zijn die mandjes bij lush?![]()
stadsvervoer staken is nog te overzien.. dan moet ik hier even fietsen naar het station en in a'dam is het wel te lopen. Maar knap kl*te!quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:02 schreef PiperMaru het volgende:
He bah, ik hoor net op de radio dat er woensdag 29 juni weer een grote OV-staking komt van het stadsvervoer in Utrecht, Amsterdam en Rotterdam.
Dat is mooi klote
Ik ga er vanuit dat de treinen wel rijden, maar het wordt voor mij wel moeilijker om te komen dan![]()
![]()
Zie verder ook teletekst
Treinen rijden dus waarschijnlijk wel. Alleen waren er geloof ik nog wat mensen uit Rotterdam die met de metro moeten.quote:De vakbonden leggen volgende week woensdag waarschijnlijk het stadsvervoer in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht plat. Zij nemen hiermee een nieuwe stap in hun protest tegen de vastgelopen CAO-onderhandelingen voor gemeenteambtenaren.
Volgens een woordvoerder van Abvakabo FNV is "de kans heel groot" dat de bonden de staking doorzetten. De vakbonden nemen donderdag een definitieve beslissing. Dan wordt ook bekend of tram, bus en metro in de drie grote steden 24 uur lang stil zal liggen.
Ik kan in ieder geval makkelijk fietsen naar het station en die vriendin die zeker meegaat ook! Dus voor mijn harem gaat het lukkenquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:52 schreef Kyara het volgende:
Treinen rijden dus waarschijnlijk wel. Alleen waren er geloof ik nog wat mensen uit Rotterdam die met de metro moeten.
ik zie altijd teveel beren op de weg denk ikquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:40 schreef ymme het volgende:
Volgens mij gaat dat allemaal helemaal goed komen, als ik het zo lees
Misschien weten mensen maanden van tevoren gewoon nog niet zo goed of ze willen? Een beetje geduld hoor meid. En anders bel je een keertje naar Lush voor zo'n VIP night om in je eentje te gaan, of wil je per se met Fok!ers?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:01 schreef ymme het volgende:
[..]
Nou ja zeg...
Ik vind het gewoon jammer. Is dat een probleem voor jou ofzo.
Ik wil ook graag dat die meeting van Den-Bosch doorgaat. Is dat zo erg dan. Daar is dit MEETING topic toch voor
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:52 schreef DarkElf het volgende:
jezus kap eens met dat ontzettend infantiele geneuzel hier.
vecht het lekker samen uit maar probeer je allebei eens normaal
te gedragen hier en hou dat gekibbel weg uit dit topic.
jullie vergallen dit topic zo stelselmatig, ja allebei ja.
Parkeer de auto bij de RAI! Is gratis en voor 3 strippen ben je met de tram in 15 minuten middenin het centrumquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:04 schreef debby1973 het volgende:
had dit gevonden:
Parkeren: We kiezen voor de luxe van gemak en dichtbij, en parkeren op de eerste rang, in Byzantium. Voor een eurootje of vier per uur, slik. Who cares, shopping aint cheap. Op de grachten kan ook, is misschien iets goedkoper, maar het risico om vast te komen staan willen wij in ieder geval niet lopen.
Hey jij ook hier?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:12 schreef buddyjoe het volgende:
Het probleem met de grachten is ook dat je van te voren moet betalen, niet echt handig dus.
Nee, Byzantium is een goeie oplossing
Da's een goed idee!quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:54 schreef Kyara het volgende:
H7, als de treinen rijden, kun je toch met de trein van de Rai naar Centraal?
Goed nieuws. Gezellig dat je toch meegaatquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:38 schreef PiperMaru het volgende:
Ik heb goed nieuws: ik heb mijn gitaarles kunnen verzetten!
Ik kan dus definitief komen woensdag!!!!
![]()
En ik neem aanhang mee
![]()
![]()
Ja, ik denk ook dat ze alleen maar gaan staken om ons dwars te zitten.. En omdat ze zelf ook graag eens een dagje vrij willenquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:24 schreef ymme het volgende:
Die mensen bij het OV denken ook alleen aan hun zelf he
Nee omdat ze hogere lonen willen ofzo. Heel begrijpelijk. Maar voor de mensen die aan het ov vast zitten, omdat ze geen ander vervoer hebben, is het zeer vervelend om alweer een staking tegen te komenquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat ze alleen maar gaan staken om ons dwars te zitten.. En omdat ze zelf ook graag eens een dagje vrij willen![]()
Echt heel erg lief van je. Maar nee ik ga niet. Ik ben gewoon geen treiner ofzoquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:54 schreef Maeghan het volgende:
Jessie, heb je al bedacht of je mee wilt of niet? Ik weet niet waar je op Zuid woont, maar in principe vind ik het geen probleem om je met de auto op te halen op Zuid of je terug te brengen 's avonds, ook omdat het OV waarschijnlijk staakt. Dan parkeer ik ws. bij station Barendrecht. Je moet maar zeggen of je dat ziet zitten (hier of op mail/msn carmensandiego@hotmail.com).
Klopt, het liefst gooide ik ook alles wat ik nog had van andere merken weg. Maar..heb het meeste netjes opgemaaktquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:45 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb nog spullen staan van cake beauty, boots, femme fatale en mixed emotions. Vond ik echt heel lekker. Ben 1 keer met lush in bad geweest en nu zeggen ze me niets meer. Dus wees gewaarschuwd.
Dat is wel spannend maar we hebben allemaal al met elkaar gekletst toch? Dus we kennen elkaar al wel een beetje. Waar kom je vandaan?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:46 schreef Kyara het volgende:
Lijstjes zijn leuk!
Debby1973: ja, is de eerste keer. Vind het wel een beetje spannend want ik kom helemaal alleen.
Dat is lief!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:52 schreef debby1973 het volgende:
Ik kom uit Enschede. Als je het minder eng vindt om samen naar binnen te gaan kunnen we wel ergens afspreken hoor.
Ohjeequote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:45 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb nog spullen staan van cake beauty, boots, femme fatale en mixed emotions. Vond ik echt heel lekker. Ben 1 keer met lush in bad geweest en nu zeggen ze me niets meer. Dus wees gewaarschuwd.
Ja. Heb nu nog een OV dus dat scheeltquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:57 schreef debby1973 het volgende:
Ja, ik bestel het altijd via internet. Kom jij met de trein?
In Amsterdam bedoel je? Ik ga hoe dan ook met de trein (aanhang ook) en volgens mij meaghan ookquote:Op zondag 26 juni 2005 15:02 schreef Kyara het volgende:
Komt wel goed hoor. Maar bedankt voor het aanbod!
Ik hoop eigenlijk vooral op meer mensen die richting station moeten zodat ik niet alleen die kant op hoef.
Dat is zeker een goed plan! Het kostte me gisteren nog moeite om iets te vinden waar geen badproduct inzat.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:46 schreef Aventura het volgende:
Gisteren zei een medewerkster trouwens dat ze wel gingen kijken of ze geen kado's konden maken die geen badprodukten bevatten. Goed plan!!
Hoe ver is het ongeveer lopen vanaf CS naar lush? tien minuten/kwartiertje ofzo?quote:Op maandag 27 juni 2005 14:06 schreef Maerycke het volgende:
Maar ik denk niet dat ik durf(maar het lijkt me wel vreselijk leuk...) dus heel mischien ben ik er bij... Hoe laat spreken jullie af op Amsterdam CS?
Bij mijn weten begint het om 7 uur en duurt het ongeveer tot negen uurquote:Op maandag 27 juni 2005 17:44 schreef Maerycke het volgende:
Het is die in de Leidsestraat toch? En hoe laat begint het ongeveer? Ik moet die dag namelijk gewoon werken en dan nog in Amsterdam zien te komen (als ik ga dan.. ik hoop genoeg lef bij elkaar te kunnen verzamelen). En hoe lang het duurt, hangt neem ik aan af van het gezelschap?
(Ik zit nu al stiekem te bedenken wat ik dan zou kunnen besnuffelen...)
quote:Op maandag 27 juni 2005 18:20 schreef Kyara het volgende:
Maerycke: 10% korting en een goodie bag
(om je over de streep te trekken)
quote:Op maandag 27 juni 2005 18:20 schreef Kyara het volgende:
Maerycke: 10% korting en een goodie bag
(om je over de streep te trekken)
ik heb nog wel wat liggen voor jequote:Op maandag 27 juni 2005 22:48 schreef Maerycke het volgende:
Maar dan ga ik nu wel alvast valium bestellen
300 euro?? Sjeeeezusquote:Op maandag 27 juni 2005 22:49 schreef debby1973 het volgende:
En eigenlijk ga ik ook voor 2 andere mensen. Ik heb lijstjes bij me en ga waarschijnlijk in totaal voor 300 euro kopen. Ik tel dus een beetje voor 3 toch?
Ik weet niet op wie je precies doelt, want zoveel hebben er toch niet afgezegd? Ik wel, maar ik heb ook steeds gezegd dat ik eerst mijn rooster moest afwachten en uiteindelijk bleek dat jammergenoeg niet te kunnen.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:44 schreef imago het volgende:
Hmm, misschien moet ik me er niet mee bemoeien, misschien gooi ik alleen maar olie op het vuur, maar ik wil toch even iets zeggen over deze meeting![]()
Ik vind het namelijk niet kunnen om een meeting als deze op het laatste moment af te zeggen. Het is niet een vrijblijvend iets waarbij je in een café gaat zitten en waarbij niemand er last van heeft als je uiteindelijk niet op komt dagen. Bij deze meeting is er een afspraak gemaakt met een bedrijf over met hoeveel mensen je op komt dagen. De winkel moet een extra avond open blijven, personeel moet langer werken en dus meer betaald worden, maar daar staat dan de "eis" tegenover dat er een minimaal aantal personen moet komen. Ze willen nu eenmaal een bepaalde omzet halen. Natuurlijk kan er altijd iets écht belangrijks tussenkomen, maar anders vind ik het gewoon enorm flauw om nu nog af te gaan zeggen, tegenover degene die de meeting organiseert en daardoor "verantwoordelijk" is, en tegenover Lush.
Maar zo te zien redden jullie het alsnog met het aantal mensen dus is er niets aan de hand en hem ik voor m'n beurt gesproken
Ah thanks!quote:Op maandag 27 juni 2005 22:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat liggen voor je
Ja, maar dat is niet allemaal voor mij hoor. Moet ook spullen voor mijn zus en collega meenemen.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:49 schreef imago het volgende:
[..]
300 euro?? SjeeeezusNou desnoods ga je in je eentje dan, zijn ze nog blij!
Heaven7 dus, die zich met aanhang- vijf minuten geleden van de ZEKER-lijst af liet halen. Niets tegen jou dus.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:49 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Ik weet niet op wie je precies doelt, want zoveel hebben er toch niet afgezegd? Ik wel, maar ik heb ook steeds gezegd dat ik eerst mijn rooster moest afwachten en uiteindelijk bleek dat jammergenoeg niet te kunnen.
300 euroquote:Op maandag 27 juni 2005 22:49 schreef debby1973 het volgende:
En eigenlijk ga ik ook voor 2 andere mensen. Ik heb lijstjes bij me en ga waarschijnlijk in totaal voor 300 euro kopen. Ik tel dus een beetje voor 3 toch?
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:56 schreef La_Guiri het volgende:
Oh ok, ik voelde me meteeen aangesprokenIk dacht: ik ben de laatste geloof ik die had afgezegd, vandaar...
Dat heb ik nog steeds met de Dream Cream. Ik vind 'm wat muffig ruiken. Maar dat komt omdat ik altijd van die hele fruitige bodylotions gewend ben. Het haalt het niet bij de perzik lotion van de Body Shopquote:Op maandag 27 juni 2005 23:08 schreef Maeghan het volgende:
Middle Earth is juist de enige waarvan ik denk dat ik die misschien wel meeneem komende woensdag, ik kan echt niet wennen aan de geur...
Ocean Salt is fijn =)
quote:Op maandag 27 juni 2005 23:09 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat heb ik nog steeds met de Dream Cream. Ik vind 'm wat muffig ruiken. Maar dat komt omdat ik altijd van die hele fruitige bodylotions gewend ben. Het haalt het niet bij de perzik lotion van de Body Shop
H7 kan waarschijnlijk toch wel gewoon mee. Met de moeder, of anders ga ik mee.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:43 schreef Anitra het volgende:
Wie gaan er mee?
Anitra + aanhang
Kyara
debby1973 + aanhang
nectarientje + aanhang + aanhang+ aanhang
Maeghan
Pipermaru + aanhang
Maerycke
Misschien
Ripley
sefer + aanhang
Maeghan's aanhang
Het staat erbij Nectarientje!!!
jaaaaaaaaaquote:
Afgelopen vrijdag was de kapper bij mij, en die vroeg waar ik mijn haren mee wassen deed. Ik had ze toevallig met Karma gewassen. Ik mijn blikje boven opgehaald, laten zien, nu heeft ze zelf ook dat besteld op de sitequote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:28 schreef Anitra het volgende:
Ik ga zo lekker naar de kapperZodat ik er morgenavond netjes bijloop
Ik ben aan het stressen voor mijn stageverslag, dus je zal mij ook niet opgetut tegenkomen hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:32 schreef PiperMaru het volgende:
Haha gaat iedereen zich nou helemaal speciaal optutten?
Ik heb geen tijd om nog naar de kapper te gaan hoor!
Straks val ik uit de toon
Het is meestal van 7 tot 9. En als je iets later bent, maakt dat echt niet uit hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:52 schreef Maerycke het volgende:
Ik begrijp dat er inmiddels wel weer genoeg mensen komen?Dan ga ik weer op het misschien-lijstje.. want ik weet namelijk niet of ik uberhaupt wel op tijd in Amsterdam kan zijn namelijk (meestal pas rond half 6 klaar met werken en dan nog naar Amsterdam vertrekken nl.). Misschien dus
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |