Ik zou best wel graag willen, alleen voor mij ligt 't niet bepaald om de hoek. En de dag erna gaat m'n wekker alweer om 6 uur af, dus dat trek ik niet.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:52 schreef Kyara het volgende:
Amsterdam vip-avond woensdag 29 juni
Wie gaan er mee?
Heaven7 + aanhang
Anitra
Kyara
debby1973 + aanhang
nectarientje+aanhang
Maeghan
Pipermaru
Misschien
Mother-Mother + aanhang
Skaai
Ripley
sefer + aanhang
Jammer La_Quiri
We zitten nu op 10 en het minimum is 12. Weten degenen op de misschien-lijst al iets meer? En kennen we anders nog mensen die mee willen?
Ik zou het wel heel zonde en jammer vinden als het niet door zou gaan ivm te weinig animo (nou ja, wel animo maar niet kunnen uiteindelijk).![]()
+2 en -1 is nog altijd +1quote:Op maandag 20 juni 2005 21:54 schreef nectarientje het volgende:ik heb een vriendin gevraagd en als ze overdag niet hoeft te werken gaat ze mee!
En ze gaat ook nog even een vriendin vragen
Daar staat wel tegenover dat vriendjelief niet weet of hij nog wel meewil
![]()
Ik ben ook nog niet helemaal klaar met mijn bewerkingsprocesquote:Op maandag 20 juni 2005 22:28 schreef Kyara het volgende:
+2 en -1 is nog altijd +1Jammer van je vriend, voor hem vooral...
LOLquote:Op maandag 20 juni 2005 22:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet helemaal klaar met mijn bewerkingsprocesHij werkt op de keizersgracht (of de heren, iig in de buurt) dus ik vind dat hij best mee kan gaan
Bovendien gebruikt hij elke dag een van de shampoobars en vind hij hem super! (dus hij gaat gewoon mee, alleen weet hij dat zelf nog niet helemaal zeker
)
gheghe, mensen op straat aanspreken (of dat niet eens maar gewoon inhaken en meesleurenquote:Op maandag 20 juni 2005 23:01 schreef Maeghan het volgende:
En don't worry, mochten we niet aan 12 komen dan gaan we gewoon mensen ronselen in Amsterdam =P
huh, kost zo'n vip avond bijna 16 euro??quote:Op maandag 20 juni 2005 22:53 schreef Kyara het volgende:
[..]
LOL
Mijn vriend kan iig niet want moet tot 18.00 uur werken en dan redt ie het dus niet. Verder vind iedereen 15,80 teveel geld voor een 'verkooppraatje' (nog niet bekend met Lush). Ik krijg dus geen aanhang mee. Heb ook geen dagje A'dam te bieden dus dat schiet ook niet op.![]()
nee, ik denk het treinkaartje om in A'dam te komenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:45 schreef Fiorenza het volgende:
huh, kost zo'n vip avond bijna 16 euro??
ik krijg woensdag (of donderdag) ein-de-lijk mn pakketje![]()
Ymme wat kan jij doorzeiken zeg!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:39 schreef ymme het volgende:
Ik vind dat er maar weinig aanmeldingen voor Den-Bosch zijn.
Dan zal die wel niet door gaan. Ik wil ook naar een meeting, wil uberhaut graag z'n winkel zien van dicht bij. Maar ik kan pas na augustus. En H7 (die trouwens al een meet heeft gehad) wil niet dat ik ook naar die meets in Amsterdam ga.
Vind dit heel jammer. Maar na deze meets die nu op het lijstje staan, zullen er toch nog wel meer komen dit jaar, lijkt mij????
Nou ja zeg...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:50 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ymme wat kan jij doorzeiken zeg!![]()
We weten het nu wel hoor![]()
Kijk dat vind ik nou ook!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
godverdomme, is het nou alweer zo gezellig?
serieus, het houdt ook niet gewoon op he.
* Fiorenza negeert ruzieënde Lushers...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:47 schreef Kyara het volgende:
wat heb je besteld fiorenza? (hoewel dat eigenlijk meer iets is voor het andere topic, of heb je dat daar al verteld?)
Ik wil je vriendelijk doch dringend verzoeken om zelf eens volwassen te doen. Je gedraagt je namelijk als een klein kind die haar zin niet krijgt. Precies wat Kyara, heb gewoon nog wat geduld. En als het niet doorgaat ga je toch lekker alleen of met een vriendin?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:06 schreef ymme het volgende:
Staat een reactie je niet aan, reageer er dan niet op. Laten we volwassen doen!
Sorry, ik moet hier even op reageren.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik wil je vriendelijk doch dringend verzoeken om zelf eens volwassen te doen. Je gedraagt je namelijk als een klein kind die haar zin niet krijgt. Precies wat Kyara, heb gewoon nog wat geduld. En als het niet doorgaat ga je toch lekker alleen of met een vriendin?
Ik ga ook geen reacties verwijderen omdat jij elke keer uit je slof schiet en daar vervolgens op wordt gewezen. Dit is namelijk niet de eerste keer dat je een topicreport plaatst. Denk in het vervolg maar beter na voordat je een reactie wilt plaatsen. Users willen bijvoorbeeld niet geconfronteerd worden met wat jij persoonlijk met Heaven7 hebt. Dus dan laat je dat achterwege.
Ontopic maar weer.
Kun je echt niet mee?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:24 schreef La_Guiri het volgende:
Wat een overtrokken gedoe hier zeg
Ben ik nog welkom hier dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:38 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Kun je echt niet mee?
Anitra, had jij geen aanhang?![]()
Nee, helaas niet of het moet echt zo zijn dat ik last minute ineens kan zeg maar. Maar ze zijn heel onduidelijk over het rooster omdat ik nu nog training heb, maar ze zeiden iets van tot 16:00. Ik moet sowieso 2,5 uur reizen dus denk niet dat ik dat red.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:38 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Kun je echt niet mee?
Anitra, had jij geen aanhang?![]()
nodig ze dan een avondje samen uit. Kunnen ze even aan elkaar snuffelen wennen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:45 schreef heaven7 het volgende:
Zonder jou kom ik niet eens
Tuurlijk ben je welkom! Ik zou graag vriendje ook meenemen maar vriendin en vriendje kennen elkaar (nog) niet en weet niet of ze het zo leuk vindt de hele dag met hem opgescheept te zitten
Yups ik heb je naam gebruikt. Ik sta nog steeds achter die mening. Dat ymme geen enkele kans krijgt zolang jij alle meetings afstruint. Maar ik (ik persoonlijk mag niet voor een ander spreken.Maar mag wel zeggen hoe het bij mij overkomt) vind dat ymme nu de hele tijd moet kruipen en buigen voor jou. Ze wil absoluut geen trammelant dat proef ik uit elk bericht van haar (op haar ongeduld na dan) En dan kan het mij even niet schelen wat er tussen jullie gebeurt is. Blijkbaar is dat uitgepraat. En koop jij vrolijk dingen van haar. Maar ze mag nog steeds niets.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:40 schreef heaven7 het volgende:
Ja, ik weet het, maar ik zag mijn naam voorbij komen, altijd leuk als je er niet aan mee hebt gedaan!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |