Ben ik nog welkom hier dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:38 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Kun je echt niet mee?
Anitra, had jij geen aanhang?![]()
Nee, helaas niet of het moet echt zo zijn dat ik last minute ineens kan zeg maar. Maar ze zijn heel onduidelijk over het rooster omdat ik nu nog training heb, maar ze zeiden iets van tot 16:00. Ik moet sowieso 2,5 uur reizen dus denk niet dat ik dat red.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:38 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Kun je echt niet mee?
Anitra, had jij geen aanhang?![]()
nodig ze dan een avondje samen uit. Kunnen ze even aan elkaar snuffelen wennen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:45 schreef heaven7 het volgende:
Zonder jou kom ik niet eens
Tuurlijk ben je welkom! Ik zou graag vriendje ook meenemen maar vriendin en vriendje kennen elkaar (nog) niet en weet niet of ze het zo leuk vindt de hele dag met hem opgescheept te zitten
Yups ik heb je naam gebruikt. Ik sta nog steeds achter die mening. Dat ymme geen enkele kans krijgt zolang jij alle meetings afstruint. Maar ik (ik persoonlijk mag niet voor een ander spreken.Maar mag wel zeggen hoe het bij mij overkomt) vind dat ymme nu de hele tijd moet kruipen en buigen voor jou. Ze wil absoluut geen trammelant dat proef ik uit elk bericht van haar (op haar ongeduld na dan) En dan kan het mij even niet schelen wat er tussen jullie gebeurt is. Blijkbaar is dat uitgepraat. En koop jij vrolijk dingen van haar. Maar ze mag nog steeds niets.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:40 schreef heaven7 het volgende:
Ja, ik weet het, maar ik zag mijn naam voorbij komen, altijd leuk als je er niet aan mee hebt gedaan!![]()
Misschien kan je bij de albert heijn verderop een karretje 'lenen' ? En anders, je hebt twee armen, kunnen twee mandjes aanhangenquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:09 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb een belachelijk lange lijst voor de meeting. Heb nml van mijn zus en van een collega ook een lijstje gekregen. Hoe groot zijn die mandjes bij lush?![]()
stadsvervoer staken is nog te overzien.. dan moet ik hier even fietsen naar het station en in a'dam is het wel te lopen. Maar knap kl*te!quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:02 schreef PiperMaru het volgende:
He bah, ik hoor net op de radio dat er woensdag 29 juni weer een grote OV-staking komt van het stadsvervoer in Utrecht, Amsterdam en Rotterdam.
Dat is mooi klote
Ik ga er vanuit dat de treinen wel rijden, maar het wordt voor mij wel moeilijker om te komen dan![]()
![]()
Zie verder ook teletekst
Treinen rijden dus waarschijnlijk wel. Alleen waren er geloof ik nog wat mensen uit Rotterdam die met de metro moeten.quote:De vakbonden leggen volgende week woensdag waarschijnlijk het stadsvervoer in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht plat. Zij nemen hiermee een nieuwe stap in hun protest tegen de vastgelopen CAO-onderhandelingen voor gemeenteambtenaren.
Volgens een woordvoerder van Abvakabo FNV is "de kans heel groot" dat de bonden de staking doorzetten. De vakbonden nemen donderdag een definitieve beslissing. Dan wordt ook bekend of tram, bus en metro in de drie grote steden 24 uur lang stil zal liggen.
Ik kan in ieder geval makkelijk fietsen naar het station en die vriendin die zeker meegaat ook! Dus voor mijn harem gaat het lukkenquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:52 schreef Kyara het volgende:
Treinen rijden dus waarschijnlijk wel. Alleen waren er geloof ik nog wat mensen uit Rotterdam die met de metro moeten.
ik zie altijd teveel beren op de weg denk ikquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:40 schreef ymme het volgende:
Volgens mij gaat dat allemaal helemaal goed komen, als ik het zo lees
Misschien weten mensen maanden van tevoren gewoon nog niet zo goed of ze willen? Een beetje geduld hoor meid. En anders bel je een keertje naar Lush voor zo'n VIP night om in je eentje te gaan, of wil je per se met Fok!ers?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:01 schreef ymme het volgende:
[..]
Nou ja zeg...
Ik vind het gewoon jammer. Is dat een probleem voor jou ofzo.
Ik wil ook graag dat die meeting van Den-Bosch doorgaat. Is dat zo erg dan. Daar is dit MEETING topic toch voor
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:52 schreef DarkElf het volgende:
jezus kap eens met dat ontzettend infantiele geneuzel hier.
vecht het lekker samen uit maar probeer je allebei eens normaal
te gedragen hier en hou dat gekibbel weg uit dit topic.
jullie vergallen dit topic zo stelselmatig, ja allebei ja.
Parkeer de auto bij de RAI! Is gratis en voor 3 strippen ben je met de tram in 15 minuten middenin het centrumquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:04 schreef debby1973 het volgende:
had dit gevonden:
Parkeren: We kiezen voor de luxe van gemak en dichtbij, en parkeren op de eerste rang, in Byzantium. Voor een eurootje of vier per uur, slik. Who cares, shopping aint cheap. Op de grachten kan ook, is misschien iets goedkoper, maar het risico om vast te komen staan willen wij in ieder geval niet lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |