Klopt, het liefst gooide ik ook alles wat ik nog had van andere merken weg. Maar..heb het meeste netjes opgemaaktquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:45 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb nog spullen staan van cake beauty, boots, femme fatale en mixed emotions. Vond ik echt heel lekker. Ben 1 keer met lush in bad geweest en nu zeggen ze me niets meer. Dus wees gewaarschuwd.
Dat is wel spannend maar we hebben allemaal al met elkaar gekletst toch? Dus we kennen elkaar al wel een beetje. Waar kom je vandaan?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:46 schreef Kyara het volgende:
Lijstjes zijn leuk!
Debby1973: ja, is de eerste keer. Vind het wel een beetje spannend want ik kom helemaal alleen.
Dat is lief!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:52 schreef debby1973 het volgende:
Ik kom uit Enschede. Als je het minder eng vindt om samen naar binnen te gaan kunnen we wel ergens afspreken hoor.
Ohjeequote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:45 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb nog spullen staan van cake beauty, boots, femme fatale en mixed emotions. Vond ik echt heel lekker. Ben 1 keer met lush in bad geweest en nu zeggen ze me niets meer. Dus wees gewaarschuwd.
Ja. Heb nu nog een OV dus dat scheeltquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:57 schreef debby1973 het volgende:
Ja, ik bestel het altijd via internet. Kom jij met de trein?
In Amsterdam bedoel je? Ik ga hoe dan ook met de trein (aanhang ook) en volgens mij meaghan ookquote:Op zondag 26 juni 2005 15:02 schreef Kyara het volgende:
Komt wel goed hoor. Maar bedankt voor het aanbod!
Ik hoop eigenlijk vooral op meer mensen die richting station moeten zodat ik niet alleen die kant op hoef.
Dat is zeker een goed plan! Het kostte me gisteren nog moeite om iets te vinden waar geen badproduct inzat.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:46 schreef Aventura het volgende:
Gisteren zei een medewerkster trouwens dat ze wel gingen kijken of ze geen kado's konden maken die geen badprodukten bevatten. Goed plan!!
Hoe ver is het ongeveer lopen vanaf CS naar lush? tien minuten/kwartiertje ofzo?quote:Op maandag 27 juni 2005 14:06 schreef Maerycke het volgende:
Maar ik denk niet dat ik durf(maar het lijkt me wel vreselijk leuk...) dus heel mischien ben ik er bij... Hoe laat spreken jullie af op Amsterdam CS?
Bij mijn weten begint het om 7 uur en duurt het ongeveer tot negen uurquote:Op maandag 27 juni 2005 17:44 schreef Maerycke het volgende:
Het is die in de Leidsestraat toch? En hoe laat begint het ongeveer? Ik moet die dag namelijk gewoon werken en dan nog in Amsterdam zien te komen (als ik ga dan.. ik hoop genoeg lef bij elkaar te kunnen verzamelen). En hoe lang het duurt, hangt neem ik aan af van het gezelschap?
(Ik zit nu al stiekem te bedenken wat ik dan zou kunnen besnuffelen...)
quote:Op maandag 27 juni 2005 18:20 schreef Kyara het volgende:
Maerycke: 10% korting en een goodie bag
(om je over de streep te trekken)
quote:Op maandag 27 juni 2005 18:20 schreef Kyara het volgende:
Maerycke: 10% korting en een goodie bag
(om je over de streep te trekken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |