ik heb nog wel wat liggen voor jequote:Op maandag 27 juni 2005 22:48 schreef Maerycke het volgende:
Maar dan ga ik nu wel alvast valium bestellen
300 euro?? Sjeeeezusquote:Op maandag 27 juni 2005 22:49 schreef debby1973 het volgende:
En eigenlijk ga ik ook voor 2 andere mensen. Ik heb lijstjes bij me en ga waarschijnlijk in totaal voor 300 euro kopen. Ik tel dus een beetje voor 3 toch?
Ik weet niet op wie je precies doelt, want zoveel hebben er toch niet afgezegd? Ik wel, maar ik heb ook steeds gezegd dat ik eerst mijn rooster moest afwachten en uiteindelijk bleek dat jammergenoeg niet te kunnen.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:44 schreef imago het volgende:
Hmm, misschien moet ik me er niet mee bemoeien, misschien gooi ik alleen maar olie op het vuur, maar ik wil toch even iets zeggen over deze meeting![]()
Ik vind het namelijk niet kunnen om een meeting als deze op het laatste moment af te zeggen. Het is niet een vrijblijvend iets waarbij je in een café gaat zitten en waarbij niemand er last van heeft als je uiteindelijk niet op komt dagen. Bij deze meeting is er een afspraak gemaakt met een bedrijf over met hoeveel mensen je op komt dagen. De winkel moet een extra avond open blijven, personeel moet langer werken en dus meer betaald worden, maar daar staat dan de "eis" tegenover dat er een minimaal aantal personen moet komen. Ze willen nu eenmaal een bepaalde omzet halen. Natuurlijk kan er altijd iets écht belangrijks tussenkomen, maar anders vind ik het gewoon enorm flauw om nu nog af te gaan zeggen, tegenover degene die de meeting organiseert en daardoor "verantwoordelijk" is, en tegenover Lush.
Maar zo te zien redden jullie het alsnog met het aantal mensen dus is er niets aan de hand en hem ik voor m'n beurt gesproken
Ah thanks!quote:Op maandag 27 juni 2005 22:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat liggen voor je
Ja, maar dat is niet allemaal voor mij hoor. Moet ook spullen voor mijn zus en collega meenemen.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:49 schreef imago het volgende:
[..]
300 euro?? SjeeeezusNou desnoods ga je in je eentje dan, zijn ze nog blij!
Heaven7 dus, die zich met aanhang- vijf minuten geleden van de ZEKER-lijst af liet halen. Niets tegen jou dus.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:49 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Ik weet niet op wie je precies doelt, want zoveel hebben er toch niet afgezegd? Ik wel, maar ik heb ook steeds gezegd dat ik eerst mijn rooster moest afwachten en uiteindelijk bleek dat jammergenoeg niet te kunnen.
300 euroquote:Op maandag 27 juni 2005 22:49 schreef debby1973 het volgende:
En eigenlijk ga ik ook voor 2 andere mensen. Ik heb lijstjes bij me en ga waarschijnlijk in totaal voor 300 euro kopen. Ik tel dus een beetje voor 3 toch?
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:56 schreef La_Guiri het volgende:
Oh ok, ik voelde me meteeen aangesprokenIk dacht: ik ben de laatste geloof ik die had afgezegd, vandaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |