Als je vliegtuigschool hebt gehaald is hij makkelijker te besturenquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:45 schreef NiteSpeed het volgende:
Wat zijn die radiografisch bestuurde vliegtuigjes kut.
Dus alles voor GTA SA in dit topic?quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:46 schreef Tain het volgende:
Vanaf nu verder als Multi
quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:46 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dus alles voor GTA SA in dit topic?
Maar dat is wel goed te doen dus?quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:00 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik ben gekeyboard- en gemuiseriseerd
controllers
Jup, al een laaaange tijd, ik snak naar de nieuwe gtaquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:01 schreef Chriz2k het volgende:
Ach, mensen met een ps2 zijn er nu allemaal wel klaar mee.
Moest alleen ff wennen aan het rijden met wasd, doe dat liever met de pijltjestoetsenquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:02 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar dat is wel goed te doen dus?
Heb ook eenhekel aan controllers nl.
ik speel san andreas nu voor het eerst, maar ik snak nu ook al naar de nieuwe gta. Ik kan maar geen genoeg krijgen, gta is gewoon de beste reeks games ooit uitgebrachtquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:07 schreef renz0r het volgende:
[..]
Jup, al een laaaange tijd, ik snak naar de nieuwe gta
Die kutmussie met Zeroquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je vliegtuigschool hebt gehaald is hij makkelijker te besturen
Ik ben nog steeds verliefd op GTA1, de Couranga's over groepjes Elvis ventjes of een schoolklasje... heerlijk!quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:08 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
ik speel san andreas nu voor het eerst, maar ik snak nu ook al naar de nieuwe gta. Ik kan maar geen genoeg krijgen, gta is gewoon de beste reeks games ooit uitgebracht
GTA1quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds verliefd op GTA1, de Couranga's over groepjes Elvis ventjes of een schoolklasje... heerlijk!
You are not alone in this cruel world..... I am with yaquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:12 schreef N-E-R-D het volgende:
ik vond gta3 leuker dan vice city maar daar ben ik geloof ik ook de enige in
thnx homiequote:Op donderdag 16 juni 2005 10:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
You are not alone in this cruel world..... I am with ya
*snif* Jeugdsentiment.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds verliefd op GTA1, de Couranga's over groepjes Elvis ventjes of een schoolklasje... heerlijk!
Heerlijk was dat. Het was ook altijd leuk om mensen op het treinstation te elektrocuterenquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Of tegen elkaar over een LAN, ik heb GTA2 hier nog origineel liggen, ook eens een keer installleren op een paar pc'squote:Op donderdag 16 juni 2005 10:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dan het liefst met de Blauw-Witte Beast!quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
*snif* Jeugdsentiment.
Als 11 jarig mannetje te juichen omdat je die hele sliert Elvisjes in één powerslide had gewacked, love it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
http://www.multitheftauto.com/quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dan het liefst met de Blauw-Witte Beast!![]()
GTA2 LAN was ook echt briljant! Lekker elkaar afknallen! Of in groepjes tegen elkaar spelen... Ik kan ook echt niet wachten op een multiplayer 3D versie!![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:28 schreef Cheiron het volgende:
Overigens een tip voor quick cash:Of gewoon zo veel geluk hebben dat je met paardenracen 2x achter elkaar wint met 1/12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
Dan gaan we een FOK!-gang oprichten!quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
http://www.multitheftauto.com/
Zit eraan te komen voor SA
Ja! Die kan je gewoon overslaan. Je hebt deze missie niet nodig voor de verhaallijn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:08 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Die kutmussie met Zero. Omg, kan ik die niet skippen ofzo.
Wel toch?quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:31 schreef Dj-delphi het volgende:
[..]
Ja! Die kan je gewoon overslaan. Je hebt deze missie niet nodig voor de verhaallijn.
Jaaaaaquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dan gaan we een FOK!-gang oprichten!
Euh, het is de enige missie die openstaat. Die kutchinees is aan het verhuizen namelijk.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:31 schreef Dj-delphi het volgende:
[..]
Ja! Die kan je gewoon overslaan. Je hebt deze missie niet nodig voor de verhaallijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik vond ze niet echt moeilijk trouwens, die zeromissies, vond die minivliegtuigjes in Vice City ook wel meevallen. Eerste twee zeromissies meteen gehaald, derde in een paar keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Ik had het in een kwartiertje voor elkaar.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:44 schreef Cerbie het volgende:
Ik moet als ik bij die chinees verder de long capacity vergroten door te duiken, maar hoe lang duurt dat ongeveer voordat je van 0 naar ~25% bent?
Als je die school voltooid hebt, krijg je missie's voor Mike Toreno.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:51 schreef SHERMAN het volgende:
Moet je die helicopterschool ook doen om verder te kunnen? Of kan ik wachten p een telefoontje?
Dan ga ik maar proberen om die vrachtwagens kapot te krijgen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je die school voltooid hebt, krijg je missie's voor Mike Toreno.
Vrachtwagens zijn makkelijk, gewoon met het machinegeweer doen, dat wat je erna krijgt is wat lastiger...quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:55 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dan ga ik maar proberen om die vrachtwagens kapot te krijgen.
Ik heb eindelijk lounngh capacity geupgrade gisterenavond... En eindelijk heb ik de missies van Woozie gdaanquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:55 schreef KaheemSaid het volgende:
Dat is best wel snel, gewoon 15 minuten zwemmen ofzo (met pauzes is minder saai).
Ik word ook gek van die Ceaser me te bellen.
Ja idd . Gta 3 vind ik ook leuker.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:12 schreef N-E-R-D het volgende:
ik vond gta3 leuker dan vice city maar daar ben ik geloof ik ook de enige in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:03 schreef ThA_DeViL het volgende:
als er een fok!-gang komt...
COUNT ME IN
de mod die het mogelijk maakt komt eraanquote:
De vibo neemt de dildo over.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:57 schreef AMD64 het volgende:
die vibrator btw. Wordt de vibrator nou overgenomen door de Dildo? Of zijn dat 2 types?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:08 schreef Bensel het volgende:
[..]
de mod die het mogelijk maakt komt eraan
Ik heb nogsteeds maar Single missies gehad.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:27 schreef gijsje79 het volgende:
Op sommige punten kan je met z'n tweeën spelen.
Heeft iemand dit al gedaan?
En kan je dan ook samen door de missions?
Of is dit alleen met je vriendin mogelijk.![]()
je, doet het wel. is van dezelfde makers als de multiplayermod voor VC en GTA 3. Aangezioen deze engine niet verschrikkelijk veel verschilt, is de verwachting dat ze veel van de code kunnen hergebruikenquote:
Ik denk dat die missies alleen op de PS2/Xbox zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:30 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik heb nogsteeds maar Single missies gehad.
Er spawnen guns bij je garage (sniper, shotgun, uzi en grenates).quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:08 schreef Remqo het volgende:
Ik heb nu alle foto's genomen, maar wat krijg ik nu voor extra?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik denk dat die missies alleen op de PS2/Xbox zijn.
Daarom. Die hebben het nooit bij mij gedaanquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:30 schreef Bensel het volgende:
[..]
je, doet het wel. is van dezelfde makers als de multiplayermod voor VC en GTA 3. Aangezioen deze engine niet verschrikkelijk veel verschilt, is de verwachting dat ze veel van de code kunnen hergebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ben ik vooral lekker geld aant verdienen met de burgularmissies en de pimpmissies. En gister voor de 1e keer gehad dat ik een berichtje kreeg dat mn menneke honger had en daarom maar moest gaan eten
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
Niet verkeerdquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik denk dat die missies alleen op de PS2/Xbox zijn.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:38 schreef numero_uno het volgende:
Donders!!! Zo ben je werken zo ben je weer een topicje verder![]()
Gister maar weer begonnen met terratories![]()
![]()
over te nemen nu wil ik mn hele hood groen hebben
Ik ben al mijn muscles kwijtgeraakt omdat ik niet ging etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ben ik vooral lekker geld aant verdienen met de burgularmissies en de pimpmissies. En gister voor de 1e keer gehad dat ik een berichtje kreeg dat mn menneke honger had en daarom maar moest gaan eten.
ik heb een keer zo vaak het grote clucking bel menu gekocht dat ik ging kotsenquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ben al mijn muscles kwijtgeraakt omdat ik niet ging eten.
PS2 FAQ voldoet ook.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:47 schreef Verbal het volgende:
Is er ook een PC-FAQ? Of is die alomtegenwoordige PS2-FAQ voldoende om de boel te leren ontdekken?
V.
Misschien een ondertitel mod?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:38 schreef cyber_rebel het volgende:
Wat zijn die lui aggresief. Knal je per ongeluk achterop een auto gaan ze vervolgens steeds op je in rammen.
En soms heb ik gewoon een vertaling nodig om te begrijpen waar ze het in die missies over hebben![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:00 schreef Chriz2k het volgende:
hehe, net jatte zo'n agent te voet de motor van een andere agent, hij sloeg hem er zo vanaf.
en dan heb je gelijk een wanted level van 4 sterrenquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:13 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Je kan gewoon in de afgesloten delen van de stad komen door er naar toe te zwemmen.
En dan word je ook niet kapot geschoten he.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:13 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Je kan gewoon in de afgesloten delen van de stad komen door er naar toe te zwemmen.
Ik had laatst dat ik tegen een tractor aanknalde en toen wilde zo'n redneck mijn neger met een schep bewerkenquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:58 schreef AMD64 het volgende:
Ik dan. Rij ik tegen een auto in waar een chick inzatStapt ze uit met een gun
quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:00 schreef Chriz2k het volgende:
hehe, net jatte zo'n agent te voet de motor van een andere agent, hij sloeg hem er zo vanaf.
En hoezo dat nou weer? Vluchteling?quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan heb je gelijk een wanted level van 4 sterren
Terrechtquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik had laatst dat ik tegen een tractor aanknalde en toen wilde zo'n redneck mijn neger met een schep bewerken![]()
Op hoeveel procent?quote:
als je er niet mag komen en je zwemt er naar toe krijg je een wanted level van 4 waar schijnlijk ben je dan een illegaal ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |