Ja idd . Gta 3 vind ik ook leuker.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:12 schreef N-E-R-D het volgende:
ik vond gta3 leuker dan vice city maar daar ben ik geloof ik ook de enige in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:03 schreef ThA_DeViL het volgende:
als er een fok!-gang komt...
COUNT ME IN
de mod die het mogelijk maakt komt eraanquote:
De vibo neemt de dildo over.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:57 schreef AMD64 het volgende:
die vibrator btw. Wordt de vibrator nou overgenomen door de Dildo? Of zijn dat 2 types?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:08 schreef Bensel het volgende:
[..]
de mod die het mogelijk maakt komt eraan
Ik heb nogsteeds maar Single missies gehad.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:27 schreef gijsje79 het volgende:
Op sommige punten kan je met z'n tweeën spelen.
Heeft iemand dit al gedaan?
En kan je dan ook samen door de missions?
Of is dit alleen met je vriendin mogelijk.![]()
je, doet het wel. is van dezelfde makers als de multiplayermod voor VC en GTA 3. Aangezioen deze engine niet verschrikkelijk veel verschilt, is de verwachting dat ze veel van de code kunnen hergebruikenquote:
Ik denk dat die missies alleen op de PS2/Xbox zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:30 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik heb nogsteeds maar Single missies gehad.
Er spawnen guns bij je garage (sniper, shotgun, uzi en grenates).quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:08 schreef Remqo het volgende:
Ik heb nu alle foto's genomen, maar wat krijg ik nu voor extra?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik denk dat die missies alleen op de PS2/Xbox zijn.
Daarom. Die hebben het nooit bij mij gedaanquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:30 schreef Bensel het volgende:
[..]
je, doet het wel. is van dezelfde makers als de multiplayermod voor VC en GTA 3. Aangezioen deze engine niet verschrikkelijk veel verschilt, is de verwachting dat ze veel van de code kunnen hergebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ben ik vooral lekker geld aant verdienen met de burgularmissies en de pimpmissies. En gister voor de 1e keer gehad dat ik een berichtje kreeg dat mn menneke honger had en daarom maar moest gaan eten
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
Niet verkeerdquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik denk dat die missies alleen op de PS2/Xbox zijn.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:38 schreef numero_uno het volgende:
Donders!!! Zo ben je werken zo ben je weer een topicje verder![]()
Gister maar weer begonnen met terratories![]()
![]()
over te nemen nu wil ik mn hele hood groen hebben
Ik ben al mijn muscles kwijtgeraakt omdat ik niet ging etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ben ik vooral lekker geld aant verdienen met de burgularmissies en de pimpmissies. En gister voor de 1e keer gehad dat ik een berichtje kreeg dat mn menneke honger had en daarom maar moest gaan eten.
ik heb een keer zo vaak het grote clucking bel menu gekocht dat ik ging kotsenquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ben al mijn muscles kwijtgeraakt omdat ik niet ging eten.
PS2 FAQ voldoet ook.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:47 schreef Verbal het volgende:
Is er ook een PC-FAQ? Of is die alomtegenwoordige PS2-FAQ voldoende om de boel te leren ontdekken?
V.
Misschien een ondertitel mod?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:38 schreef cyber_rebel het volgende:
Wat zijn die lui aggresief. Knal je per ongeluk achterop een auto gaan ze vervolgens steeds op je in rammen.
En soms heb ik gewoon een vertaling nodig om te begrijpen waar ze het in die missies over hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |